SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!
[ Bericht 0% gewijzigd door Bloempje. op 10-11-2011 20:43:12 ]And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
BAHquote:Op donderdag 10 november 2011 20:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee mallerd! BLAINE!!!
[ afbeelding ]
Vond wel liefquote:Op donderdag 10 november 2011 20:36 schreef Bloempje. het volgende:
Allemaal even naar het plaatje kijken en: AHHWWWW zeggen graag.
hoor ik er nu ook niet bij dan?quote:Op donderdag 10 november 2011 20:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dan hoor je er blijkbaar niet bij.
Jahe?quote:
Waarbij?quote:Op donderdag 10 november 2011 20:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dan hoor je er blijkbaar niet bij.
Aardbei.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:38 schreef Beach het volgende:
[..]
Waarbij?
owee als je nu aardbei zegt
Maar het blijft Amerikaansquote:Op donderdag 10 november 2011 20:38 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jahe?![]()
ik zat helemaal met blije puppyoogjes te kijken
plaatje is wel ok, dan valt het niet op dat het blaine isquote:Op donderdag 10 november 2011 20:36 schreef Bloempje. het volgende:
Allemaal even naar het plaatje kijken en: AHHWWWW zeggen graag.
Niet miepen, dat stukje vond jij ook lief.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:39 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
plaatje is wel ok, dan valt het niet op dat het blaine is
Gecensureerdquote:
ja daaromquote:Op donderdag 10 november 2011 20:39 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Niet miepen, dat stukje vond jij ook lief.
Kurt vind ik zo neeeeehquote:
Ja oke, ik snap ook niet waarom ze zo weinig zoenenquote:Op donderdag 10 november 2011 20:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gecensureerd
Had liever bam bam tongworstelen zoals in GTST willen zien (al was dat ook vrij preuts)
Maar gewoon...Tis toch een homoserie
ik zeg ook niet dat kurt leuk isquote:Op donderdag 10 november 2011 20:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kurt vind ik zo neeeeeh! Te veel vrouw, te veel raar stemmetje, te veel vrouw.
Ik ben afgehaakt omdat al dat gedoe van Sue te nep werd.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:40 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja oke, ik snap ook niet waarom ze zo weinig zoenenNiet alleen hun, maar allemaal. Zo braaf. Doe gewoon als in True Blood dan. Daar kan het ook in
Iets ander publiek misschien, maargoed
Ow.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:40 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat kurt leuk is.
Ik welquote:Op donderdag 10 november 2011 20:40 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat kurt leuk is.
Dat mag nou wel eens klaar zijn jaquote:Op donderdag 10 november 2011 20:41 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik ben afgehaakt omdat al dat gedoe van Sue te nep werd.
Doek nie anquote:
Kurt knuffelbaar? Hou opquote:Op donderdag 10 november 2011 20:41 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik welIk vind m zo schattig en knuffelbaar
Meh, jij hoeft m toch niet te knuffelen, doe ik wel.quote:
hihiquote:Op donderdag 10 november 2011 20:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kijk deze heeft een piemeltje: Ç.
wat een vies piemeltje heeft die hoofdletter C zegquote:Op donderdag 10 november 2011 20:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kijk deze heeft een piemeltje: Ç.
ç Çquote:Op donderdag 10 november 2011 20:43 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
wat een vies piemeltje heeft die hoofdletter C zeg
Homo.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:42 schreef Renesite het volgende:
OMG: ER! Die Patrick Martens plukt een levende kip
Hoorde al een piep in mijn hoofd. Was mijn gaydar. Verhip.quote:
De piemel van die kleine is net zo grootquote:
Doe dat. Ik wilde zeggen: ik dacht al, wat ruik ik. Maar dan zegt Klips dat ik grappen van mijn moeder steel.quote:
kom je?quote:Op donderdag 10 november 2011 20:46 schreef Beach het volgende:
ik ga veel plezier nog met onleesbare pm spam
Geen idee waarnaar aangezien ik het nauwelijks kan lezen.quote:
Het wordt allemaal nog duidelijkquote:Op donderdag 10 november 2011 20:47 schreef Beach het volgende:
[..]
Geen idee waarnaar aangezien ik het nauwelijks kan lezen.
Zie je wel dat jij het bentquote:Op donderdag 10 november 2011 20:48 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Het wordt allemaal nog duidelijkde officiële uitnodigingen komen nog per uil HP style
Het is een teken en een duidelijk hint dat ik je niet op ga gevenquote:Op donderdag 10 november 2011 20:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jan stuurde dit naar me, is dit een teken of stille hint?
Wat liefquote:Op donderdag 10 november 2011 20:49 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Het is een teken en een duidelijk hint dat ik je niet op ga geven
Hmm?quote:Op donderdag 10 november 2011 20:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Boloeeempje awt doe jem orgen?
Ik ook niet.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:53 schreef Furdinand het volgende:
ik word nooit uitgenodigd voor de populaire kinderfeestjes
Gezelligquote:Op donderdag 10 november 2011 20:53 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hmm?
Ik doe morgen naar school, dan misschien werken, dan naar vriendjenn.
En anders doe ik naar school, niets, dan naar vriendjennn.
Ik ook nietquote:Op donderdag 10 november 2011 20:53 schreef Furdinand het volgende:
Ik wel vroegahhh gingen ze allemaal naar overdekte zwembaden enzo maar ikzelf mocht dat nooit doen weetjequote:Op donderdag 10 november 2011 20:53 schreef Furdinand het volgende:
Joahquote:Op donderdag 10 november 2011 20:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ook niet.Stomme kleuters nodigen elkaar wel voor feestjes en alles en ik kijk toe
[..]
Gezellig
Fijne plannen!quote:Op donderdag 10 november 2011 21:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Lekker chillen en niks doen!
Mwahh ik heb nog trauma's toen ik op snowworld toch maar van de grote heuvel afging na hard falen al op de beginnerspiste en toen ging ik keihard naar beneden in een rechte lijn en onderaan keihard op mn plaatquote:
je moet ook wel remmen he gekkiequote:Op donderdag 10 november 2011 21:10 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Mwahh ik heb nog trauma's toen ik op snowworld toch maar van de grote heuvel afging na hard falen al op de beginnerspiste en toen ging ik keihard naar beneden in een rechte lijn en onderaan keihard op mn plaat
echt?quote:Op donderdag 10 november 2011 21:10 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Mwahh ik heb nog trauma's toen ik op snowworld toch maar van de grote heuvel afging na hard falen al op de beginnerspiste en toen ging ik keihard naar beneden in een rechte lijn en onderaan keihard op mn plaat
Dat deed ik door te vallenquote:Op donderdag 10 november 2011 21:11 schreef Furdinand het volgende:
[..]
je moet ook wel remmen he gekkie
4 jaar geleden alweer hoorquote:
Dat ziet er beter uitquote:Op donderdag 10 november 2011 21:26 schreef HappyBob het volgende:
Snowboarden is wel leuk ja. Maar surfen..
[ afbeelding ]
Een golf kan soms ook naar op je dak komen hoorquote:Op donderdag 10 november 2011 21:28 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Dat ziet er beter uitik heb haat aan sneeuw
![]()
Is dat Kelly?quote:Op donderdag 10 november 2011 21:26 schreef HappyBob het volgende:
Snowboarden is wel leuk ja. Maar surfen..
[ afbeelding ]
Een kennerquote:
Pics or it didn't happen tochquote:Op donderdag 10 november 2011 21:36 schreef dralion13 het volgende:
Zoo ik ben piraat
Met haak ooglapje zwaard en hoed en alles
Alleen geen papegaai
Die ligt nog in groningen
Koude hork vertrekt zonder iets te zeggen uit ons gezamelijke msn gesprek.quote:
Komen morgenquote:Op donderdag 10 november 2011 21:36 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Pics or it didn't happen toch
En waarom heeft dat koele beest mij niet uitgenodigd. Ik voel mij danig gepasseerd.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:39 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Koude hork vertrekt zonder iets te zeggen uit ons gezamelijke msn gesprek.
KB dr schuld. Ik heb jou niet op msn tochquote:Op donderdag 10 november 2011 21:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
En waarom heeft dat koele beest mij niet uitgenodigd. Ik voel mij danig gepasseerd.
Moet je dat maar regelen. Lekker zoekenquote:Op donderdag 10 november 2011 21:40 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
KB dr schuld. Ik heb jou niet op msn toch
Heb ik het gevonden?quote:Op donderdag 10 november 2011 21:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Moet je dat maar regelen. Lekker zoeken
Oh, ik had van je feestboek geplukt.quote:
80!quote:
Schijtmsnprogramma op macquote:Op donderdag 10 november 2011 21:43 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh, ik had van je feestboek geplukt.
Macquote:Op donderdag 10 november 2011 21:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
80!
[..]
Schijtmsnprogramma op mac
Noujaaaa zeg, doet het altijd prima. Doe mij toevoegen dan. voorachternaam@hotmail.comquote:Op donderdag 10 november 2011 21:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
80!
[..]
Schijtmsnprogramma op mac
quote:Op donderdag 10 november 2011 22:16 schreef Bloempje. het volgende:
GODVER RENE, STERF GEWOON, STERF.
Klopt ook eigenlijk. Groetjes.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:17 schreef Furdinand het volgende:
ik voel me buitengesloten.
[ afbeelding ]
TR gemacht!quote:Op donderdag 10 november 2011 22:16 schreef Bloempje. het volgende:
GODVER RENE, STERF GEWOON, STERF.
srsly?quote:Op donderdag 10 november 2011 23:12 schreef Renesite het volgende:
Ow ja, moet nog ff een note zetten bij Blumz
Ogen dicht.quote:
quote:Op donderdag 10 november 2011 23:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En geef je over of zwicht!
Ofzo, ik weet het niet meer, wat slecht.
[..]
Slaap lekker jij
Leugens deze.quote:Op donderdag 10 november 2011 23:12 schreef Renesite het volgende:
Ow ja, moet nog ff een note zetten bij Blumz
Waarom was jij op dit tijdstip wakker man?quote:
Ik heb zo mn redenenquote:Op vrijdag 11 november 2011 07:13 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Waarom was jij op dit tijdstip wakker man?
Dat klinkt engquote:Op vrijdag 11 november 2011 07:15 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik heb zo mn redenengoedemorgen
![]()
![]()
Ik ben jaloers, ik wil ook nog een klein tukje doenquote:Op vrijdag 11 november 2011 07:24 schreef JanPiraat het volgende:
Ooowww goede buschauffeur hahaik zorg wel altijd voor mn eigen muziekjes in de bus omdat het bijna niet voorkomt zoiets
en sterkte met de lucht.
Ik heb wel redelijk geslapen maar ga nu nog ff 1,5 uur gewoon omdat het kanen hoe was jouw nachtrust ?
oowwww en....
[ afbeelding ]
maar maarrrrr oke... ik vergeef je
Kan, maar denk aan je abs!quote:Op vrijdag 11 november 2011 07:37 schreef Renesite het volgende:
Ik heb geen zin in fietsen! Zal ik de bus nemen?
Heb ik wel gedaanquote:Op vrijdag 11 november 2011 07:37 schreef Renesite het volgende:
Ik heb geen zin in fietsen! Zal ik de bus nemen?
Dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 11 november 2011 07:52 schreef PatriQue89 het volgende:
Volgens mij moet ik nu echt gaan opschieten met douchen en tas inpakken
dat was indirect de bedoelingquote:Op vrijdag 11 november 2011 09:08 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik werd vanmorgenvroeg gebeld met de mededeling dat iemand ziek was dus ik met een persoon minder sta. Ik hoef niet eens te werken vandaag.
Bale Furd,quote:
Mag niet, alles gebeurd online en je mag het niet mailen naar de docent, moet via inleverloket..quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:32 schreef Bloempje. het volgende:
Balen klinksnog een keer de goede versie sturen?
Inderdaadquote:Op vrijdag 11 november 2011 10:42 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Bale Furd,
Gelukkig is er nog een herkansing
Oh naarquote:Op vrijdag 11 november 2011 10:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mag niet, alles gebeurd online en je mag het niet mailen naar de docent, moet via inleverloket..
Kut faalsystemen tegenwoordig ook...quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mag niet, alles gebeurd online en je mag het niet mailen naar de docent, moet via inleverloket..
Ja echt..quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:54 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Kut faalsystemen tegenwoordig ook...
Van de toets bedoel je?quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja echt..![]()
![]()
Kreeg jij meteen resultaat?
Jij?quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:03 schreef JanPiraat het volgende:
Ik ga vandaag met een hamer de straat op en dingen kapotslaan
Ja?quote:
Hey dat klinkt als mijn school!quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:04 schreef Bloempje. het volgende:
Ik had toch een rukvak vandaagging echt helemaal nergens over.
'Ja, toets moet eigenlijk de tweede week van 2012 ingeleverd worden, maar mijn advies is om het volgende week al in te leveren!'
'Wattt?'
'Ja, dan weet je vast waar je tegenaanloopt bladiebla, dus ik zou het toch echt doen.' (Zegt nog net niet het moet).
'Maar, we hebben geen idee waar het over gaat en het staat ook niet in de handleiding, wat moeten we doen dan? En het gaat ook samen met 2 andere vakken, hoe kan dat dan?'
'Ja, ik weet ook niet wat de toets inhoudt, dat zal ik even overleggen'
JeeeezusMens, kijk eerst wat voor vak je geeft en wat we daarvoor moeten doen voor je er aan begint
En je kunt het maar één keer uploaden? Dan is het gewoon een kwestie van door blijven zeuren. De aanhouder wintquote:Op vrijdag 11 november 2011 11:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Accepteren ze niet in de mail, het moet via het inleverloket op de site.
Is het ook eigenlijk ook he?quote:
Nicequote:
quote:
Fijne benaming is dat altijd.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:19 schreef dralion13 het volgende:
uitzieken noemde mijn moeder dat altijd
Ik liet hem zien aan hem.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:24 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Dralion waarom gebruik jij die UI zomaar?
Maar ik ben net wakkerquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:19 schreef Bloempje. het volgende:
[..]dat had ik ook vanmorgen, maar ik ging toch maar
Je bent nu in mijn gedachten, hopelijk heb je daar steun aan.quote:
Pure diefstal ditquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:26 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Dat geeft nog geen antwoord op de vraag.
Ja weet ikquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En je sliep vet laat. Je bent gekker dan ik en.![]()
Awwwwwquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:42 schreef Bloempje. het volgende:
HET IS KOUD MAN, ZELFS HIER IN HUIS.
Ik heb dr al 1quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:43 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Awwwwwlok 5 katten op je schoot met kattensnoepjes
Doorgestreeptquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wtf ik kan niet meer op FOK! via chrome maar wel mobiel en IE.Vind ik niet leuk.
Bitch.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:44 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Doorgestreeptvind ik leuk [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:00 schreef Bloempje. het volgende:
Dit trof ik zojuist aan in mijn vensterbank. Kijken op eigen risico.Hahahaha ik wil niet weten wat hij aan het doen wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Omdat ik niet echt inspiratie had voor een Sinterklaas UI liet klink mij deze zien. Ze zei dat ik die ook wel mocht gebruiken in eigen kleuren/ooglapje.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:24 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Dralion waarom gebruik jij die UI zomaar?
Ja buiten natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:20 schreef dralion13 het volgende:
Waar, bloedheet hier in de collegezaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:34 schreef Renesite het volgende:
OMG OMG OMG HEB 11% NOG IN MIJN ACCU OP EEN DAG ALS VANDAAG!!!
[ afbeelding ]
illuminatie omgomgquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:34 schreef Renesite het volgende:
OMG OMG OMG HEB 11% NOG IN MIJN ACCU OP EEN DAG ALS VANDAAG!!!
[ afbeelding ]
Kom mij warmte en liefde geven!quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:04 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Post het op Fok! dan krijg je het weer warm [ afbeelding ]
Al mijn liefde gaat naar Klinkerbotsing er is niks meer overquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:05 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Kom mij warmte en liefde geven!
gofferquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:07 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Al mijn liefde gaat naar Klinkerbotsing er is niks meer overmaar heb hier nog wel een straalkacheltje staan ergens
Ander werk zoekenquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:37 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Slaafs volgen of een grote bek hebben en mijn contract gaat niet verlengd worden?
eerst je contract laten verlengen en op zoek naar ander werk, meisje?quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:37 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Slaafs volgen of een grote bek hebben en mijn contract gaat niet verlengd worden?
Jeetje viesse manipulatief persoon!quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:39 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
eerst je contract laten verlengen en op zoek naar ander werk, meisje?
Normaliter zeg ik: niet haten op Erik, maar nu mag je even.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
hoe zie je er nu uit? #66
Kijk mn post, is dit een terechte post of niet?
Ik haat helemaal niet op hem!quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:47 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Normaliter zeg ik: niet haten op Erik, maar nu mag je even.
Hehehehquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:48 schreef Renesite het volgende:
Cosmooooo: https://vacatures.ah.nl/v(...)andeling-138143.html
quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:48 schreef Renesite het volgende:
Cosmooooo: https://vacatures.ah.nl/v(...)andeling-138143.html
Verdient beter dan Servex.quote:
Alles verdient beter, maar ik ga geen Marrokaantjes vertellen hoe en wat. Die zijn dom en ergerlijk.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Verdient beter dan Servex.
Verkoop anders je kontje achter CS.
Ik ben ook half Marokkaansquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:51 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Alles verdient beter, maar ik ga geen Marrokaantjes vertellen hoe en wat. Die zijn dom en ergerlijk.
Ik twijfelde ook... maar nee. His pants don't lie.quote:
Gewoon beetje slaan met een zweepje, not ok?quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:40 schreef Renesite het volgende:
oooooow Arethaaaaa wat doeeeee je met mijjjjjj
KinkyKlinkyquote:Op vrijdag 11 november 2011 16:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gewoon beetje slaan met een zweepje, not ok?
Niet in ARG zeggenquote:Op vrijdag 11 november 2011 16:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
It is! Je vindt het leuk. Geef toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |