SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!
[ Bericht 0% gewijzigd door Bloempje. op 10-11-2011 20:43:12 ]And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
BAHquote:Op donderdag 10 november 2011 20:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee mallerd! BLAINE!!!
[ afbeelding ]
Vond wel liefquote:Op donderdag 10 november 2011 20:36 schreef Bloempje. het volgende:
Allemaal even naar het plaatje kijken en: AHHWWWW zeggen graag.
hoor ik er nu ook niet bij dan?quote:Op donderdag 10 november 2011 20:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dan hoor je er blijkbaar niet bij.
Jahe?quote:
Waarbij?quote:Op donderdag 10 november 2011 20:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dan hoor je er blijkbaar niet bij.
Aardbei.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:38 schreef Beach het volgende:
[..]
Waarbij?
owee als je nu aardbei zegt
Maar het blijft Amerikaansquote:Op donderdag 10 november 2011 20:38 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jahe?![]()
ik zat helemaal met blije puppyoogjes te kijken
plaatje is wel ok, dan valt het niet op dat het blaine isquote:Op donderdag 10 november 2011 20:36 schreef Bloempje. het volgende:
Allemaal even naar het plaatje kijken en: AHHWWWW zeggen graag.
Niet miepen, dat stukje vond jij ook lief.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:39 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
plaatje is wel ok, dan valt het niet op dat het blaine is
Gecensureerdquote:
ja daaromquote:Op donderdag 10 november 2011 20:39 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Niet miepen, dat stukje vond jij ook lief.
Kurt vind ik zo neeeeehquote:
Ja oke, ik snap ook niet waarom ze zo weinig zoenenquote:Op donderdag 10 november 2011 20:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gecensureerd
Had liever bam bam tongworstelen zoals in GTST willen zien (al was dat ook vrij preuts)
Maar gewoon...Tis toch een homoserie
ik zeg ook niet dat kurt leuk isquote:Op donderdag 10 november 2011 20:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kurt vind ik zo neeeeeh! Te veel vrouw, te veel raar stemmetje, te veel vrouw.
Ik ben afgehaakt omdat al dat gedoe van Sue te nep werd.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:40 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja oke, ik snap ook niet waarom ze zo weinig zoenenNiet alleen hun, maar allemaal. Zo braaf. Doe gewoon als in True Blood dan. Daar kan het ook in
Iets ander publiek misschien, maargoed
Ow.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:40 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat kurt leuk is.
Ik welquote:Op donderdag 10 november 2011 20:40 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat kurt leuk is.
Dat mag nou wel eens klaar zijn jaquote:Op donderdag 10 november 2011 20:41 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik ben afgehaakt omdat al dat gedoe van Sue te nep werd.
Doek nie anquote:
Kurt knuffelbaar? Hou opquote:Op donderdag 10 november 2011 20:41 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik welIk vind m zo schattig en knuffelbaar
Meh, jij hoeft m toch niet te knuffelen, doe ik wel.quote:
hihiquote:Op donderdag 10 november 2011 20:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kijk deze heeft een piemeltje: Ç.
wat een vies piemeltje heeft die hoofdletter C zegquote:Op donderdag 10 november 2011 20:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kijk deze heeft een piemeltje: Ç.
ç Çquote:Op donderdag 10 november 2011 20:43 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
wat een vies piemeltje heeft die hoofdletter C zeg
Homo.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:42 schreef Renesite het volgende:
OMG: ER! Die Patrick Martens plukt een levende kip
Hoorde al een piep in mijn hoofd. Was mijn gaydar. Verhip.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |