hoe fijn dat mensen dan nog even afscheid kunnen nemenquote:Op donderdag 10 november 2011 20:18 schreef Socios het volgende:
Nog een paar uurtjes... En mijn dongel heeft geen tegoed meer voor een nieuwe dag, die moet weer opgeladen worden.
Wat is een dongel?quote:Op donderdag 10 november 2011 20:18 schreef Socios het volgende:
Nog een paar uurtjes... En mijn dongel heeft geen tegoed meer voor een nieuwe dag, die moet weer opgeladen worden.
stick voor in je laptop / pc, internet via het draadloze telefoonnetwerk. zo heel kort door de bocht gezegd.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:22 schreef Mr.117 het volgende:
[..]
Wat is een dongel?
Tot ziens en sterkte met je internetloosheid in iedergeval.
ik wil je hol niet bekijkenquote:Op donderdag 10 november 2011 20:28 schreef PiepZeiDeMuis het volgende:
[..]
met jou zou ik trouwens wel een beschuitje willen eten
dat gaat niet met een prehistorische mobielquote:Op donderdag 10 november 2011 20:29 schreef De_Dakgoot het volgende:
Tot de volgende dongol.
maareh socios waarom internet je niet in de koploper heb je gratis wifi
Mag ik dan wel je jouwe bekijken?quote:Op donderdag 10 november 2011 20:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik wil je hol niet bekijken
Lekker met een Intel Core i7, 12 GB RAM uit januari 2010 plaatsnemen in een trein zeker.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:29 schreef De_Dakgoot het volgende:
maareh socios waarom internet je niet in de koploper heb je gratis wifi
rustig man het is maar een grapje[wilders doe eens rustig man ahah...]quote:
quote:Op donderdag 10 november 2011 20:30 schreef PiepZeiDeMuis het volgende:
[..]
Mag ik dan wel je jouwe bekijken?
Zou toch om een laptop kunnen gaan.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:30 schreef Socios het volgende:
[..]
Lekker met een Intel Core i7, 12 GB RAM uit januari 2010 plaatsnemen in een trein zeker.
het spijt me echtquote:Op donderdag 10 november 2011 20:34 schreef PiepZeiDeMuis het volgende:
[..]
Niks sorry! mijn gevoelens! Let erop
Nee.quote:
dit zat ik me ook af te vragen maar ik dacht doe maar niet straks komt smegje met een slot.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:17 schreef smegmanus het volgende:
Kun je geen vast abonnement nemen of laat je uitkering dat niet toe?
heel dramatischquote:Op donderdag 10 november 2011 21:19 schreef Rodawa het volgende:
Noooooooooo Socios don't goooooo
Hoe dramatisch klonk dat?
quote:Op donderdag 10 november 2011 21:19 schreef Rodawa het volgende:
Noooooooooo Socios don't goooooo. Hoeveel kost het om je hier te houden?
quote:Op donderdag 10 november 2011 21:19 schreef Rodawa het volgende:
Noooooooooo Socios don't goooooo
oh, wat zei de spiegel ervan?quote:Op donderdag 10 november 2011 21:21 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Bedankt, ik heb net voor de spiegel geoefend.
[..]
Vind ik ook prima, maar jij betaalt.
ik denk ik help je dramatisch zijnquote:Op donderdag 10 november 2011 21:21 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Bedankt, ik heb net voor de spiegel geoefend.
[..]
Vind ik ook prima, maar jij betaalt.
Waarom zeg je niet computer en moet je perse showen ik heb een Intel Pore i7 met wel 12GB aan RAMquote:Op donderdag 10 november 2011 20:30 schreef Socios het volgende:
[..]
Lekker met een Intel Core i7, 12 GB RAM uit januari 2010 plaatsnemen in een trein zeker.
Ohw, je mag ook best weten dat ik geen magnetron, waterkoker, vaatwasser, wasmachine, wasdroger, koffiezetapparaat, fluitketel etc. heb, hoor.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:39 schreef Oceanview het volgende:
Waarom zeg je niet computer en moet je perse showen ik heb een Intel Pore i7 met wel 12GB aan RAM
Waarom niet?quote:Op donderdag 10 november 2011 21:46 schreef Socios het volgende:
[..]
Ohw, je mag ook best weten dat ik geen magnetron, waterkoker, vaatwasser, wasmachine, wasdroger, koffiezetapparaat, fluitketel etc. heb, hoor.
Anders kon 'ie die PC / Laptop niet betalen.quote:
Vandaar. Tja, niks luxe als je zo'n kek apparaat wilt hebben...quote:Op donderdag 10 november 2011 21:50 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Anders kon 'ie die PC / Laptop niet betalen.
Pauperquote:Op donderdag 10 november 2011 21:46 schreef Socios het volgende:
[..]
Ohw, je mag ook best weten dat ik geen magnetron, waterkoker, vaatwasser, wasmachine, wasdroger, koffiezetapparaat, fluitketel etc. heb, hoor.
Hij vond mij goed. Ik vond mij goed.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
oh, wat zei de spiegel ervan?
Oke bedankt, het voegde inderdaad wel wat aan de special effects toe.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:22 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik denk ik help je dramatisch zijn
Ik heb een stofzuiger met i4 cpu. Toch wat ouderwets, maar dat ding zuigt me toch een partij hard man.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:50 schreef smegmanus het volgende:
Ik heb een waterkoker met een core i5 cpu.
Gewoon omdat ik toch geld over heb.
i4 is nooit op de markt gekomenquote:Op donderdag 10 november 2011 21:51 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik heb een stofzuiger met i4 cpu. Toch wat ouderwets, maar dat ding zuigt me toch een partij hard man.
Exclusief voor de stofzuiger.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:53 schreef KapiteinKringspier het volgende:
[..]
i4 is nooit op de markt gekomen
neequote:Op donderdag 10 november 2011 21:54 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Exclusief voor de stofzuiger.
Niks onweerlegbaar.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:58 schreef Socios het volgende:
[..]
Onmiddellijk onweerlegbaar herroepen.
Automatisch nietig verklaard dus.quote:
Doet er niet toe. Het wel of geen (vaste) internetverbinding hebben is geen maatstaaf voor het wel of niet iets of iemand kwalificeren als "pauper".quote:Wie heeft er hier nu straks geen internet verbinding.
quote:Pauper.
Pauperquote:Op donderdag 10 november 2011 22:01 schreef Socios het volgende:
[..]
Automatisch nietig verklaard dus.
[..]
Doet er niet toe. Het wel of geen (vaste) internetverbinding hebben is geen maatstaaf voor het wel of niet iets of iemand kwalificeren als "pauper".
[..]
Klopt maar het is wel makkelijk.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:01 schreef Socios het volgende:
Doet er niet toe. Het wel of geen (vaste) internetverbinding hebben is geen maatstaaf voor het wel of niet iets of iemand kwalificeren als "pauper".
quote:Op donderdag 10 november 2011 22:02 schreef KapiteinKringspier het volgende:
hoezo koop je abbo maar geen internet?
Geenszins het geval. Iedere toekomstige aantijging jegens mijn adres is bij voorbaat nietig verklaard ongeacht of ondergetekende er wel of niet kennis van neemt dan wel op reageert.quote:
Onmiddellijk verworpen. Een persoon die zich om financiële redenen geen internetaansluiting kan veroorloven wordt correct betiteld als pauper.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:04 schreef Socios het volgende:
[..]
[..]
Geenszins het geval. Iedere toekomstige aantijging jegens mijn adres is bij voorbaat nietig verklaard ongeacht of ondergetekende er wel of niet kennis van neemt dan wel op reageert.
Juist. En anders gewoon een sloeber!quote:Op donderdag 10 november 2011 22:05 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Verworpen. Een persoon welke om financiële redenen zich geen internetaansluiting kan veroorloven wordt correct betiteld als pauper.
De treinen hebben altijd vertraging en bij socios moet alles gepland zijn.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:05 schreef KapiteinKringspier het volgende:
![]()
niet voor de trein springen trouwens, vertraging is redelijk hinderlijk.
Ruim 95% van de treinen rijdt op tijd. Wel ben ik met je eens dat treinen te allen tijde conform de dienstregeling moeten rijden.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:06 schreef Oceanview het volgende:
De treinen hebben altijd vertraging en bij socios moet alles gepland zijn.
Of anders pauper?quote:Op donderdag 10 november 2011 22:08 schreef Socios het volgende:
[..]
Ruim 95% van de treinen rijdt op tijd. Wel ben ik met je eens dat treinen te allen tijde conform de dienstregeling moeten rijden.
Goed gevonden. Zo zie je, smeg heeft altijd gelijk.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:16 schreef smegmanus het volgende:
Treinen rijden op rails, niet op tijd.
Hihi, geoden garp hé?
quote:Op donderdag 10 november 2011 22:21 schreef Oceanview het volgende:
Socios spoort niet
ook een goed garpje.
Je weet niet waar je het over hebt, Socios is een held.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:21 schreef Oceanview het volgende:
Socios spoort niet
ook een goed garpje.
Gefilmd eind 2007:quote:Op donderdag 10 november 2011 22:26 schreef smegmanus het volgende:
[ afbeelding ]
Toet! Doe maar één bord minder
Ergens ben ik nog een meisje.quote:Op vrijdag 11 november 2011 02:23 schreef GGMM het volgende:
Liesje, .... dat was het. Mijn favo fokvrouw in een topic.
Ja daarom heb ik ook wel eens een topic geopend waar hij was. ik maakte mij oprecht zorgen wat een kneus ben ik!quote:Op vrijdag 11 november 2011 02:25 schreef Mishu het volgende:
Iedereen schiet altijd in de stress als Socios er niet is, want: mogelijkheid van zelfmoord. Is al te vaak gebeurd als iemand opeens weg was. Daarom ben ik blij dat ik door dit topic weer herinnerd ben aan de reden van Socios dat hij er af en toe niet is
Ok.
weet je wel wat dat kost tegenwoordigquote:Op vrijdag 11 november 2011 07:45 schreef Prof_Hoax het volgende:
Denk het wel, waarom koopt die sloeber geen internet ?
quote:Op vrijdag 11 november 2011 07:54 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
weet je wel wat dat kost tegenwoordig
Hahah nu kan ie dit niet meer lezenquote:Op vrijdag 11 november 2011 07:58 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Niet weten dat er een uitkering bestaat voor gratis internet als je het niet kan betalen omdat het een "levensbehoefte" is___!
Tevens, geen werkgever hebben die jou internet aansluiting betaald__!
Waarom denk je dat ik ermee gewacht hebquote:Op vrijdag 11 november 2011 08:00 schreef Bananenshake het volgende:
[..]
Hahah nu kan ie dit niet meer lezen
quote:Op vrijdag 11 november 2011 08:02 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik ermee gewacht hebik heb een hekel aan treinen. Trouwens, wat zijn treinen hier in Zeeland kennen we dat niet, niets speciaal dus aan Socios
![]()
grapjeschat dit dat
Er rijdt een trein van Roosendaal naar Vlissingen!quote:Op vrijdag 11 november 2011 08:02 schreef Prof_Hoax het volgende:
Trouwens, wat zijn treinen hier in Zeeland kennen we dat niet
quote:Op zondag 20 november 2011 13:41 schreef Socios het volgende:
[..]
Er rijdt een trein van Roosendaal naar Vlissingen!
Pertinent onwaar.quote:Op zondag 20 november 2011 13:56 schreef Socios het volgende:
[..]
Huh? Ik heb nooit ergens beweerd te vertrekken.
Hij zit in de petoetquote:Op zondag 20 november 2011 17:26 schreef Oerbeer het volgende:
Socios moet gewoon even normaal doen man, want zo moeilijk is het niet om je internet kabel te herstellen. En dat duurt niet een paar maanden.
Geloof er geen barst meer van.
quote:Op zondag 20 november 2011 13:41 schreef Socios het volgende:
[..]
Er rijdt een trein van Roosendaal naar Vlissingen!
Sssssst niets zeggenquote:Op zondag 20 november 2011 18:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jij zou wegblijven tot dinsdag
Ik zit te schijten in een sprinter trein. ik weet nu wel dat de platzak niet gemaakt is voor nummer 2quote:
TMIquote:Op zondag 20 november 2011 18:06 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ik zit te schijten in een sprinter trein. ik weet nu wel dat de platzak niet gemaakt is voor nummer 2
Deze jongen gaat uiteraard niet met de trein. Heb auto dit dat. kusje maar klopt utopie af en toe in de bank of wc in ons huisje ff checke. Ben met schoonfamiliequote:
Pfff... Ik zal van de week een foto maken van de kabel die nog steeds uit de grond steekt voor mijn huis. De straat is weer dicht, maar de kabel is nog steeds niet operationeel.quote:Op zondag 20 november 2011 17:26 schreef Oerbeer het volgende:
Socios moet gewoon even normaal doen man, want zo moeilijk is het niet om je internet kabel te herstellen. En dat duurt niet een paar maanden.![]()
Geloof er geen barst meer van.![]()
Wordt verworpen.quote:Op zondag 20 november 2011 17:52 schreef VisGeenOptie het volgende:
Socios? Was dat niet één of andere autist die geilde op treinen en waarvan iedereen dacht dat hij zelfmoord had gepleegd?
En jij bent? Dag kutkloon.quote:Ooh, oké. Dan weet ik voldoende. Doei.
Een cai-kabel? Kun je die niet zelf naar binnen proppen dan?quote:Op zondag 20 november 2011 18:35 schreef Socios het volgende:
[..]
Pfff... Ik zal van de week een foto maken van de kabel die nog steeds uit de grond steekt voor mijn huis. De straat is weer dicht, maar de kabel is nog steeds niet operationeel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Twee dingen zijn oneindig: het heelal en de menselijke domheid. Van het heelal weet ik het alleen nog niet zeker,”
― Albert Einstein
Okequote:Op zondag 20 november 2011 18:35 schreef Socios het volgende:
[..]
Pfff... Ik zal van de week een foto maken van de kabel die nog steeds uit de grond steekt voor mijn huis. De straat is weer dicht, maar de kabel is nog steeds niet operationeel.
We zullen aan je denken als we weer eens een trein langs horen komenquote:Op donderdag 10 november 2011 20:18 schreef Socios het volgende:
quote:Op zondag 20 november 2011 18:05 schreef HaJee het volgende:
BREAKING: Socios verongelukt!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:25 schreef Isabeau het volgende:
Ik dacht even dat Socios reporter was geworden!
I guess so. Of een kabelmaatschappij.quote:Op zondag 20 november 2011 18:54 schreef Oerbeer het volgende:
Lekker lang duurt het dan. Gemeente moet het regelen zeker?
Ik las ergens dat jij aan een foto van de stoelen kon zien welke trein het was. Serieus verdien je er geld mee ofzo?quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:50 schreef Socios het volgende:
[..]
I guess so. Of een kabelmaatschappij.
Ik moest lachenquote:Op donderdag 10 november 2011 20:32 schreef Haifisch het volgende:
HALLO HALLO SOCIOS TREINEN JAHWOHL EINZ EINZ DEUTSCHE BAHN JAHWOHL
Is dat je tjoeke tjoek vervoermiddel?quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:31 schreef Socios het volgende:
[..]
Probleem in kwestie:
[ afbeelding ]
Nee, ik heb geen fiets. Die is van iemand anders.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:35 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Is dat je tjoeke tjoek vervoermiddel?
Onmiddellijk onweerlegbaar herroepen. Iedere toekomstige ontkenning van deze kwestie is bij voorbaat nietig verklaard ongeacht of ondergetekende er wel of niet kennis van neemt dan wel op reageert.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:41 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen fiets. Die is van iemand anders.
quote:
Wanneer word je weer aangesloten?quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:41 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen fiets. Die is van iemand anders.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |