het spijt me echtquote:Op donderdag 10 november 2011 20:34 schreef PiepZeiDeMuis het volgende:
[..]
Niks sorry! mijn gevoelens! Let erop
Nee.quote:
dit zat ik me ook af te vragen maar ik dacht doe maar niet straks komt smegje met een slot.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:17 schreef smegmanus het volgende:
Kun je geen vast abonnement nemen of laat je uitkering dat niet toe?
heel dramatischquote:Op donderdag 10 november 2011 21:19 schreef Rodawa het volgende:
Noooooooooo Socios don't goooooo
Hoe dramatisch klonk dat?
quote:Op donderdag 10 november 2011 21:19 schreef Rodawa het volgende:
Noooooooooo Socios don't goooooo. Hoeveel kost het om je hier te houden?
quote:Op donderdag 10 november 2011 21:19 schreef Rodawa het volgende:
Noooooooooo Socios don't goooooo
oh, wat zei de spiegel ervan?quote:Op donderdag 10 november 2011 21:21 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Bedankt, ik heb net voor de spiegel geoefend.
[..]
Vind ik ook prima, maar jij betaalt.
ik denk ik help je dramatisch zijnquote:Op donderdag 10 november 2011 21:21 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Bedankt, ik heb net voor de spiegel geoefend.
[..]
Vind ik ook prima, maar jij betaalt.
Waarom zeg je niet computer en moet je perse showen ik heb een Intel Pore i7 met wel 12GB aan RAMquote:Op donderdag 10 november 2011 20:30 schreef Socios het volgende:
[..]
Lekker met een Intel Core i7, 12 GB RAM uit januari 2010 plaatsnemen in een trein zeker.
Ohw, je mag ook best weten dat ik geen magnetron, waterkoker, vaatwasser, wasmachine, wasdroger, koffiezetapparaat, fluitketel etc. heb, hoor.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:39 schreef Oceanview het volgende:
Waarom zeg je niet computer en moet je perse showen ik heb een Intel Pore i7 met wel 12GB aan RAM
Waarom niet?quote:Op donderdag 10 november 2011 21:46 schreef Socios het volgende:
[..]
Ohw, je mag ook best weten dat ik geen magnetron, waterkoker, vaatwasser, wasmachine, wasdroger, koffiezetapparaat, fluitketel etc. heb, hoor.
Anders kon 'ie die PC / Laptop niet betalen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |