hoe fijn dat mensen dan nog even afscheid kunnen nemenquote:Op donderdag 10 november 2011 20:18 schreef Socios het volgende:
Nog een paar uurtjes... En mijn dongel heeft geen tegoed meer voor een nieuwe dag, die moet weer opgeladen worden.
Wat is een dongel?quote:Op donderdag 10 november 2011 20:18 schreef Socios het volgende:
Nog een paar uurtjes... En mijn dongel heeft geen tegoed meer voor een nieuwe dag, die moet weer opgeladen worden.
stick voor in je laptop / pc, internet via het draadloze telefoonnetwerk. zo heel kort door de bocht gezegd.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:22 schreef Mr.117 het volgende:
[..]
Wat is een dongel?
Tot ziens en sterkte met je internetloosheid in iedergeval.
ik wil je hol niet bekijkenquote:Op donderdag 10 november 2011 20:28 schreef PiepZeiDeMuis het volgende:
[..]
met jou zou ik trouwens wel een beschuitje willen eten
dat gaat niet met een prehistorische mobielquote:Op donderdag 10 november 2011 20:29 schreef De_Dakgoot het volgende:
Tot de volgende dongol.
maareh socios waarom internet je niet in de koploper heb je gratis wifi
Mag ik dan wel je jouwe bekijken?quote:Op donderdag 10 november 2011 20:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik wil je hol niet bekijken
Lekker met een Intel Core i7, 12 GB RAM uit januari 2010 plaatsnemen in een trein zeker.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:29 schreef De_Dakgoot het volgende:
maareh socios waarom internet je niet in de koploper heb je gratis wifi
rustig man het is maar een grapje[wilders doe eens rustig man ahah...]quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |