* Turquaz52 vraagt wat voor e30's dat zijn.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:31 schreef Fer het volgende:
Ik heb er opeens een hoop reserve-onderdelen bij lees ik.
* Fer bezit momenteel nog 2 e30's waarvan in uit 84
M3?quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:35 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
* Turquaz52 vraagt wat voor e30's dat zijn.
Met z'n alle Vrijdag-gebed meet in Amsterdam moskee..?quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:54 schreef YoshiBignose het volgende:
We kunnen nu alleen nog maar bidden...
Ik kom met je mee, maar dan neem ik de auto van de buren mee.. Mijn auto is mij te waardevol..quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:01 schreef YoshiBignose het volgende:
Haha ja motor stellen op 2000 rpm en gewoon aan laten staan tot de tank leeg is.
En dan weer bijtanken bij de Makro!!!
Luisteren ze nog niet, dan rij ik m'n BMW persoonlijk naar het binnenhof en steek hem in de fik.
Ik kom met je mee. Vantevoren de Saab nokkievol tanken en er plekke ook het carter en de versnellingsbak tot het randje volgieten. Kofferbak vol oude banden proppen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:01 schreef YoshiBignose het volgende:
Haha ja motor stellen op 2000 rpm en gewoon aan laten staan tot de tank leeg is.
En dan weer bijtanken bij de Makro!!!
Luisteren ze nog niet, dan rij ik m'n BMW persoonlijk naar het binnenhof en steek hem in de fik.
Jij snapt hetquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:08 schreef YoshiBignose het volgende:
Bezuinigen op bejaarden oke...
Onderwijs oke...
Zorg oke...
MAAR BLIJF VAN DE OLDTIMERS AF
Eeh fuck zeg, ik werk in het onderwijs, maak helaas erg veel kosten vanwege medische shit en bezit een oldtimer.....quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:08 schreef YoshiBignose het volgende:
Bezuinigen op bejaarden oke...
Onderwijs oke...
Zorg oke...
MAAR BLIJF VAN DE OLDTIMERS AF
Liever duurdere brandstof dan een kilometerheffing !quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:16 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Hoe definitief is dit? Ik bedoel, moet dit nog goedgekeurd worden?
De accijns op LPG en diesel wordt godverdomme ook duurder.
Rot op man gek, ik ram jou dalijk op je dikke neus waardoor je kosten alleen maar gaan oplopen...quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:21 schreef Elvander het volgende:
[..]
Eeh fuck zeg, ik werk in het onderwijs, maak helaas erg veel kosten vanwege medische shit en bezit een oldtimer.....
Oppassen jij dus he, anders verdien je een ram op je dikke neus!
Ja ok maar de accijnzen zijn al veel te hoog voor een eventuele kilometerheffing.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:22 schreef 2cv het volgende:
[..]
Liever duurdere brandstof dan een kilometerheffing !
+1quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:22 schreef 2cv het volgende:
[..]
Liever duurdere brandstof dan een kilometerheffing !
Goed idee, gezien ik naast Duitsland woon kan ik dan mooi in Duitsland tanken en betalen jullie lekker die hogere benzineprijs. Dat gaat dus niet werkenquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:23 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
+1
onzinnige overhead, gewoon de benzineprijzen omhoog levert per euro iig het meeste op.
Nee hoor, dat geld ging gewoon in onderhoud zitten zoals het hoort, althans zo kijk ik er tegenaan.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:21 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja, die medische kosten kon je dus betalen van de wegenbelasting die je bespaarde. Dat gaat nu niet meer. Zie je hoe ernstig dit probleem is!!
tja er zijn altijd randgevallen. dan nog liever dat dan een duur systeem voor kilometerheffing.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:25 schreef Cybje het volgende:
[..]
Goed idee, gezien ik naast Duitsland woon kan ik dan mooi in Duitsland tanken en betalen jullie lekker die hogere benzineprijs. Dat gaat dus niet werken
Ik ben het daar wel mee eens. Het plan dat er lag (en nog half ligt) was belachelijk duur.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:26 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
tja er zijn altijd randgevallen. dan nog liever dat dan een duur systeem voor kilometerheffing.
mja ze hebben meer geld nodig. omdat. gat.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:35 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Dan moet de wegenbelasting helemaal weg.
we zijn in nederland overgereguleerd. weg met al die meukquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:45 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Los van de te dure en te efficiënte overheid kan er beter worden gestimuleerd dan worden afgeremd zoals ze nu doen. WTF denken ze met die accijnsverhogingen? De hele fucking transportsector lijdt al enorm onder de veels te hoge dieselprijzen en het wordt alleen maar erger zo.
Ach daar kan ik nog uren over spreken maar dat is offtopic en niet goed voor mijn humeur.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:46 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
we zijn in nederland overgereguleerd. weg met al die meuk
Dubbel paspoort wordt interessantquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:06 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Maar dan mag je er toch niet mee rijden. En moet je woonachtig zijn in Duitsland?
Dat doen ze ook. Veel zwaarder nog dan wat deze maatregel op moet leveren.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:37 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
mja ze hebben meer geld nodig. omdat. gat.
ik ben voor minder overheid. maar ok dat is p persoonlijk.
26-27 Euro per kwartaalquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:09 schreef Skv het volgende:
Lekker dan, dat ik voor mijn nét aangeschaft oldtimer hobbymotor nu het volle pond kan gaan betalen (wat ik niet eens op kan brengen). En verkopen is ook geen optie omdat het spul niks meer waard is sinds nu.
Klootzakken!
Iemand een idee wat ik kwijt ben aan belasting voor een Yamaha SRX600 uit '86?
Als je de lasten eerlijk wil verdelen dan doe je dat naar verbruik. Ik voel er weinig voor om qua belasting die ik betaal voor die paar honderd km per jaar evenveel te moeten betalen als iemand die er dagelijks honderden kilometers op rijdt. Gooi dan de prijs van benzine omhoog en BPM helemaal weg. Dan betaal je iig naar verbruik. Of gewoon de kilometerheffing.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:26 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
tja er zijn altijd randgevallen. dan nog liever dat dan een duur systeem voor kilometerheffing.
Oh, dat valt nog mee. Maar met stallings- en verzekeringskosten samen (en onderhoud en dure benzine) alsnog duur.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:10 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
26-27 Euro per kwartaal
Man, ik betaal straks >125 per maand.
Eerst even de details bekijken, het lijkt me dat als alles in 1 keer per 2013 tenietgedaan word, dat er heel wat auto's gaan branden op het binnenhofquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:27 schreef Fer het volgende:
Kunnen we ze niet massaal ombouwen op stroom?
Ik heb dat wel eens serieus overwogen. Wat betreft de onderdelen is dat redelijk te doen, maar als je bekijkt wat er allemaal aan papieren rompslomp en aan keuringskosten bij komt kijken vergaat je de zin heel snelquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:27 schreef Fer het volgende:
Kunnen we ze niet massaal ombouwen op stroom?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |