Jaquote:Op donderdag 10 november 2011 20:03 schreef indaha het volgende:
Wat een leuke pup, is die van hetzelfde ras als Percy?
Krijg je er dan een pup bij, wat leukquote:Op donderdag 10 november 2011 20:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja lief he
Ik moet nog minstens anderhalf jaar wachten boh
een pup erbij, wat leukquote:Op donderdag 10 november 2011 20:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja lief he
Ik moet nog minstens anderhalf jaar wachten boh
Hebbie klus-stof in je oguh jonguhhhhhhh?quote:Op donderdag 10 november 2011 20:04 schreef Loveless85 het volgende:
Hee dit is een mekkertopic, waar is Greys?
Moet jij niet happenquote:
Bijna 1.5quote:Op donderdag 10 november 2011 20:06 schreef indaha het volgende:
[..]
Krijg je er dan een pup bij, wat leuk, hoe oud is Percy eigenlijk?
Omdat het kan!quote:Op donderdag 10 november 2011 20:08 schreef tombolafan het volgende:
Heb ik iets gemist? Waarom Cat gefeliciteerd?
Sorryquote:Op donderdag 10 november 2011 20:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Omdat het kan!
HET IS NOG STEEDS EEN VRIJ LAND TOMBOLAFAN.
Mèhhhhhhhhhhhh!quote:Op donderdag 10 november 2011 20:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Moet jij niet happen![]()
Ik verwachtte gemekker over mijn gemekker dat zij mekkerend aanwezig moet zijn in een mekkertopic, maar ik had heul wel al gezien dat ze aan het mekkeren was
Bah dat is wel heel lang wachten zeg, arme Eanquote:Op donderdag 10 november 2011 20:11 schreef ferrari_rood het volgende:
Een nieuwe pup voor muis![]()
LL helemaal verhuisd nu?
gisteren is mijn vriend met ean naar het cb geweest en heeft nog gevraagd om naar haar oren te kijken. De arts daar kon het niet goed zijn maar ze dacht absoluut niet aan oorontsteking.
Nou mooi wel dus. Ik voel mij wel schuldig dat ze een dag langer pijn heeft gehad. En ik kon natuurlijk ook niet meteen weg op mijn werk. Uiteindelijk moest ik nog 50min bij de HA wachten de gene voor mij heeft gewoon 55min binnen gezeten. Zat ik daar met een huilend kind die honger had, moe was en pijn had
quote:Op donderdag 10 november 2011 20:12 schreef oh-oh het volgende:
Wat een geblaat Ll, je lijkt wel een wijf
quote:Op donderdag 10 november 2011 20:14 schreef oh-oh het volgende:
Tampon dr in raggen en gewoon doorgaan, dat moeten we allemaal knul
Hij niet of jij niet?quote:
250 watt?quote:Op donderdag 10 november 2011 20:18 schreef Loveless85 het volgende:
Ik luister tegelijkertijd naar muziek via Anastasia, dat is echt fantastisch
Ik mag klussen bij een vriendin dus die zorgt er maar voorquote:Op donderdag 10 november 2011 20:19 schreef Greys het volgende:
Oh, niet vergeten morgen snoep te kopen
11 November, dat gejengel aan de deur deden ze hier vorig jaar ineens ook in het durp.
Wij gaan ook nog even langs Qquote:Op donderdag 10 november 2011 20:19 schreef Greys het volgende:
11 November, dat gejengel aan de deur deden ze hier vorig jaar ineens ook in het durp.
hier mogen ze alleen aanbellen als er een kaars aan het raam staatquote:Op donderdag 10 november 2011 20:19 schreef Greys het volgende:
quote:Op donderdag 10 november 2011 20:21 schreef oh-oh het volgende:
Ja waar is Qut als we dr nodig hebben?
Muisje, jij en je meneer zijn zo onwijs lief
Ik heb trouwens als het goed is nog een hele lieve foto van jou met Karel op schoot, ik zal hem van t weekend ff zoeken
Oh gawd ik moet de deur uit ook nog.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:24 schreef oh-oh het volgende:
St. Maarten doen we hier gelukkig niet aan, morgen is hier iedereen straalbezopen
Wel eerst zuipen dusquote:Op donderdag 10 november 2011 20:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh gawd ik moet de deur uit ook nog.
Ik ben grotendeels vrijquote:Op donderdag 10 november 2011 20:25 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ben morgen gewoon aan het werk, niks snoep of drank, kuthippies
Echt? Hier gaan mensen in het donker zitten als ze geen kinderen aan de deur willen en dan zingen de betreffende kinderen vaak een niet zo vleiend liedjequote:Op donderdag 10 november 2011 20:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
hier mogen ze alleen aanbellen als er een kaars aan het raam staat
Wat hij zegt.quote:
Hier woont juffrouw paardenkop, die eet alles zelf opquote:Op donderdag 10 november 2011 20:27 schreef senesta het volgende:
[..]
Echt? Hier gaan mensen in het donker zitten als ze geen kinderen aan de deur willen en dan zingen de betreffende kinderen vaak een niet zo vleiend liedje
WTFquote:Op donderdag 10 november 2011 20:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hier woont juffrouw paardenkop, die eet alles zelf op
Wat MB zegtquote:
Ik zong dat nooitquote:Op donderdag 10 november 2011 20:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
WTF
En dan noemen jullie ons gek met ons gecarnaval.
Autodrop!quote:Op donderdag 10 november 2011 20:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zong dat nooit
Maar dat is het liedjeOmdat dat kennelijk mensen zijn die niet hun snoep wilden delen
En dan moet er iets rijmen op op
3 keer.quote:
Hier ben ikkkkkkquote:Op donderdag 10 november 2011 20:17 schreef Muis006 het volgende:
Dit gesprek gaat de verkeerde kant op
Tijd voor Q om de gelederen te versterken.
Jeuhquote:
twitter:SintNicolaas twitterde op donderdag 10-11-2011 om 21:12:33Dit jaar heb ik allemaal gecertificeerde Pieten. Ze hebben allemaal succesvol een eendaagse zomertraining doorlopen bij InHolland. reageer retweet
Want!quote:Op donderdag 10 november 2011 21:25 schreef tombolafan het volgende:
Oh, ik ga even tobleronekoffie maken
quote:
Mooi! 1 zakje voor mij dus.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]mine en heb nog maar 2 zakjes
quote:
quote:Op donderdag 10 november 2011 21:30 schreef DanseMacabre het volgende:
Muis en Cat gefeliciteerd.![]()
Ik zit met Oscar op schoot in bed te lezen.
quote:
quote:
quote:Op donderdag 10 november 2011 22:07 schreef senesta het volgende:
Dodge komt me net een doosje smarties brengenHoe komt hij daar nou weer aan
quote:Op donderdag 10 november 2011 22:07 schreef senesta het volgende:
Dodge komt me net een doosje smarties brengenHoe komt hij daar nou weer aan
Omdat jij jij bent.quote:
quote:Op donderdag 10 november 2011 22:10 schreef senesta het volgende:
Het word echt steeds gekker. Hij loopt ook de hele week met een handtasje van Samara rond
Hij is stiekem homo en zit aan de partypillen?quote:Op donderdag 10 november 2011 22:10 schreef senesta het volgende:
Het word echt steeds gekker. Hij loopt ook de hele week met een handtasje van Samara rond
quote:Op donderdag 10 november 2011 22:11 schreef Bamba het volgende:
[..]![]()
Gizmo is verzot op komkommer, die heb ik wel eens met een hele komkommer de kamer in zien komen
Hier ook hoorquote:
die van jou ook dusquote:Op donderdag 10 november 2011 22:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hier ook hoorHad ik alle vleeswaren enzo alvast met in de keuken, hoor ik ineens iets vallen zitten ze met zijn 2en aan een komkommer te eten
![]()
Ja, zie het tasje danquote:Op donderdag 10 november 2011 22:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij is stiekem homo en zit aan de partypillen?
ja, en echt eten ookquote:Op donderdag 10 november 2011 22:16 schreef Bamba het volgende:
[..]
die van jou ook dus. Mijn moeder geloofde het niet zo toen ik het vertelde. Totdat we boodschappen voor een verjaardag binnen aan het zetten waren en hij met de komkommer ervandoor ging
Tobelerone-koffiequote:Op donderdag 10 november 2011 22:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, en echt eten ookMaar ja, Sjefke lustte ook meloen dus dat is logisch, dat komkommer dan ook aantrekkelijk is
Sawyer probeert nu mijn beker toblerone-koffie te begravenSmaken verschillen
![]()
Tobleronekoffie heeft mn zusje meegenomen uit Frankrijk, bijna opquote:Op donderdag 10 november 2011 22:23 schreef Bamba het volgende:
[..]
Tobelerone-koffieWaar haal je dat?
Gizmo is ook verzot op mayonaise. Eigenlijk eet ' ie alles
.
Oh, da's net te ver rijdenquote:Op donderdag 10 november 2011 22:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Tobleronekoffie heeft mn zusje meegenomen uit Frankrijk, bijna op
En mayo eten ze hier ook ja
Ik hoopte op Duitslandquote:Op donderdag 10 november 2011 22:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Tobleronekoffie heeft mn zusje meegenomen uit Frankrijk, bijna op
Dat is ook wel lekkerderquote:Op donderdag 10 november 2011 22:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Smaakjeskoffie![]()
Gewone koffie of een lekkere cappuchino
En daaaarom hebben wij zo'n bonenmaalkoffiedingapparaat; ideaalquote:Op donderdag 10 november 2011 22:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat is ook wel lekkerderMaar ik heb ff mn senseo niet en koffie zetten voor alleen mij is niet leuk vind ik
veel te duurquote:Op donderdag 10 november 2011 22:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En daaaarom hebben wij zo'n bonenmaalkoffiedingapparaat; ideaal![]()
Koffie drinken is echt een klein feestje dan![]()
quote:Whehehe, T&L vonden net een dikke wurm in de palm![]()
![]()
En L. gromde alles bij elkaar toen ik em afpakte en rende achter me aan toen ik wurmpie de achterdeur uitsmeet
quote:Op donderdag 10 november 2011 22:58 schreef Bamba het volgende:
Hoe is het met je katten Ing? Merk je verbetering?
Valt echt mee; voor 200 euro heb je zo'n ding en wij hebben die van ons inmiddels bijna 8 jaar.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
veel te duur
[..]Hier grommen ze al om een beessie
Oh wat fijn joh! Je zult wel opgelucht zijnquote:Op donderdag 10 november 2011 23:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]![]()
T. krijgt medicijnen, maar ook zonder de meds valt ie niet meer aan.
Ik geef ze hem alleen nu om wat rustiger te blijven, zodat Mel z'n vertrouwen weer terug kan krijgen.
Maar het gaat gelukkig steeds beter
quote:Op donderdag 10 november 2011 23:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]![]()
Ik geef ze hem alleen nu om wat rustiger te blijven, zodat Mel z'n vertrouwen weer terug kan krijgen.
Wat fijn! En ga je hem nu ook weer bij Droop introduceren?quote:Op donderdag 10 november 2011 23:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]![]()
Dat heeft ie van de week zelf al ff gedaan toen ik de deur niet goed dicht had getrokken.quote:Op donderdag 10 november 2011 23:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat fijn! En ga je hem nu ook weer bij Droop introduceren?
owquote:Op donderdag 10 november 2011 23:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat heeft ie van de week zelf al ff gedaan toen ik de deur niet goed dicht had getrokken.
Geen succes![]()
Ik ben op zich wel zuinig met de niertjes van T. dus platdrogeren lijkt me geen optiequote:Op donderdag 10 november 2011 23:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ow
En hem helemaal plat drogeren en dan Droop erop gooien is ook geen plan zeker?
quote:
quote:Op donderdag 10 november 2011 23:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]![]()
Brother and sister in crime![]()
[ afbeelding ]
Dawiljetogniekwijt?
Nee, hoewel ik wel het akelige vermoeden begin te krijgen dat je binnenkort het verwarmingsmandje moet vervangenquote:Op donderdag 10 november 2011 23:28 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Brother and sister in crime![]()
[ afbeelding ]
Dawiljetogniekwijt?
quote:Op donderdag 10 november 2011 23:27 schreef Bamba het volgende:
Ik kijk voor het eerst New Chicks, Brabantse nachten op Curaçao..Ik schaam me bijna ervoor Brabander te zijn![]()
Groter niet,maar wel veel breder/dikker; een echte katerquote:Op donderdag 10 november 2011 23:30 schreef Bamba het volgende:
[..].
Is Tom nou zoveel groter dan Luna of lijkt dat maar zo?
Dat hangt er nog steeds en het is altijd bezet als wij niet thuis zijn, maar samen past het tegenwoordig niet meerquote:Op donderdag 10 november 2011 23:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, hoewel ik wel het akelige vermoeden begin te krijgen dat je binnenkort het verwarmingsmandje moet vervangen
Dat vind ik altijd zo mooi he, een echte grote katerquote:Op donderdag 10 november 2011 23:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Groter niet,maar wel veel breder/dikker; een echte kater![]()
Hij is bijna 2 kg zwaarder dan z'n zusje
[..]
Dat hangt er nog steeds en het is altijd bezet als wij niet thuis zijn, maar samen past het tegenwoordig niet meer
Luna ook, maar wel verdomd snel en lenig.quote:Op donderdag 10 november 2011 23:37 schreef Bamba het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo mooi he, een echte grote kater. Gizmo is een lange spriet
.
Nou, slapen kan ik op zich altijd vrij aardigquote:Op donderdag 10 november 2011 23:40 schreef Bamba het volgende:
Omg, je moet in dat programma met een jongen slapen, anders vlieg je eruit![]()
quote:Op donderdag 10 november 2011 23:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Luna ook, maar wel verdomd snel en lenig.
Dat mist Tom dan weer; lompe beer
Als het bij slapen blijft wel ja :p.quote:Op donderdag 10 november 2011 23:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou, slapen kan ik op zich altijd vrij aardig
quote:Op donderdag 10 november 2011 23:44 schreef DanseMacabre het volgende:
Jip is ook zo'n grote kater.![]()
Ik weet nog dat iemand hier zei dat we geen andere kat bij Jip moesten zetten omdat ie dat niet zoi trekken. Dachten wij ook. Tot er een hond kwam logeren en een kat. En nu heeft ie twee drukke jonge honden in huis en geniet er gewoon van. Stoere, lieve Jip.
Nee, gelukkig niet, anders had ik er al wel een stuk of wat rondlopenquote:Op donderdag 10 november 2011 23:43 schreef Bamba het volgende:
[..]
Als het bij slapen blijft wel ja :p.
Quote van 1 van die meiden: "van slapen word je niet zwanger". Wat een pareltje dat programma
Ik ben echt trots op m.quote:Op donderdag 10 november 2011 23:45 schreef Bamba het volgende:
[..]. En wat doet ' ie het goed he? Lieve Jip
Me too! Slapen is 1 van m'n grootste hobby'squote:Op donderdag 10 november 2011 23:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet, anders had ik er al wel een stuk of wat rondlopen
Ik slaap altijd in een oud verwassen tshirt en ben niet te pruimen als ik wakker gemaakt word.quote:Op donderdag 10 november 2011 23:50 schreef Bamba het volgende:
[..]
Me too! Slapen is 1 van m'n grootste hobby's. Zou er ook iets bestaan als veilig slapen?
Precies. Blijkt maar weer dat hij echt op z'n plaats is bij julliequote:Op donderdag 10 november 2011 23:50 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ik ben echt trots op m.
Hij had het slechter kunnen doen met die pijn.
quote:Op donderdag 10 november 2011 23:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik slaap altijd in een oud verwassen tshirt en ben niet te pruimen als ik wakker gemaakt word.
Da's op zich al best veilig slapen![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 november 2011 23:54 schreef Bamba het volgende:
[..].
Ik heb vorige keer m'n vriend keihard aan z'n oorlel getrokken in m'n slaap, dus ik heb geen idee wat ik in m'n slaap allemaal doe
En dat is niet eens het gekste wat ik in m'n slaap heb gedaanquote:
Ach F_R wat naar. Arme EAN. Dat doet al zo'n pijn.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:11 schreef ferrari_rood het volgende:
Een nieuwe pup voor muis![]()
LL helemaal verhuisd nu?
gisteren is mijn vriend met ean naar het cb geweest en heeft nog gevraagd om naar haar oren te kijken. De arts daar kon het niet goed zijn maar ze dacht absoluut niet aan oorontsteking.
Nou mooi wel dus. Ik voel mij wel schuldig dat ze een dag langer pijn heeft gehad. En ik kon natuurlijk ook niet meteen weg op mijn werk. Uiteindelijk moest ik nog 50min bij de HA wachten de gene voor mij heeft gewoon 55min binnen gezeten. Zat ik daar met een huilend kind die honger had, moe was en pijn had
Oh myquote:Op donderdag 10 november 2011 23:59 schreef Bamba het volgende:
[..]
En dat is niet eens het gekste wat ik in m'n slaap heb gedaan![]()
.
Maak eens een leuke paint met een verzameling van nachtelijke actiesquote:Op donderdag 10 november 2011 23:59 schreef Bamba het volgende:
[..]
En dat is niet eens het gekste wat ik in m'n slaap heb gedaan![]()
.
Tuuuurlijk. Ja, nee; logischquote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:10 schreef Bamba het volgende:
Zoals groente en fruit verkopen in de tijd dat ik bij een groentewinkel werkte en aan m'n vriend vervolgens het geld daarvoor vragen
Ik kan nie painten nie op m'n mini-laptopquote:Op vrijdag 11 november 2011 00:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maak eens een leuke paint met een verzameling van nachtelijke acties![]()
![]()
Da's veeeeeeeeeeeeeel erger dan aan zijn oorlelletje trekken jaquote:Op vrijdag 11 november 2011 00:10 schreef Bamba het volgende:
Zoals groente en fruit verkopen in de tijd dat ik bij een groentewinkel werkte en aan m'n vriend vervolgens het geld daarvoor vragen
Goeie smoesquote:Op vrijdag 11 november 2011 00:11 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik kan nie painten nie op m'n mini-laptop
Denk je dat ik de rest nog durf te vertellen?quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Da's veeeeeeeeeeeeeel erger dan aan zijn oorlelletje trekken ja![]()
Good night, beeb!quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:14 schreef ElisaB het volgende:
Ik moest nodig maar eens afhaken. Welterusten dames
Ik heb ook nooit begrepen wat die slak in de OP doetquote:Op vrijdag 11 november 2011 09:14 schreef miss-jones25 het volgende:
Damn jullie lullen echt teveel topic is zo vol.
Is echt niet bij te houden met jullie hoor haha.
Nou een slow chat is het zeker weten niet hahaquote:Op vrijdag 11 november 2011 09:15 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit begrepen wat die slak in de OP doet
Het is toch een zoevende slakquote:Op vrijdag 11 november 2011 09:15 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit begrepen wat die slak in de OP doet
Truequote:Op vrijdag 11 november 2011 09:23 schreef oh-oh het volgende:
Nou het is ook wel een hele poos veel en veel sneller gegaan dan nu hoor
Laatste pagina lees ik altijd bij (huidige pagina dus) En als het boeiend is lees ik langer terug.quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:27 schreef oh-oh het volgende:
Ik lees echt al kweeniehoelang niks meer bij, maar ik vind dit ook een fijn tempo, niet te saai en niet te dol.
Leer ze
Babequote:
uhuquote:Op vrijdag 11 november 2011 09:50 schreef oh-oh het volgende:
Ja ok, als ik iets lees op de pagina waar we zijn waarvan ik denk dat het de moeite is dan lees ik ook ff snel terug hoe en wat hoor.
Je hebt ook van die mensen die binnen komen vallen en dan nav de laatste post of zo meteen gaan roepen watskebeurt?????????? Dan denk ik ook ja lees ff of zo
Ik lees meestal het lopende topic terug (of de laatste pagina als het bijna vol is - ik heb wel pagina's van 150 posts trouwensquote:Op vrijdag 11 november 2011 09:50 schreef oh-oh het volgende:
Ja ok, als ik iets lees op de pagina waar we zijn waarvan ik denk dat het de moeite is dan lees ik ook ff snel terug hoe en wat hoor.
Je hebt ook van die mensen die binnen komen vallen en dan nav de laatste post of zo meteen gaan roepen watskebeurt?????????? Dan denk ik ook ja lees ff of zo
Jup, CTscan laten maken om 14uquote:Op vrijdag 11 november 2011 09:50 schreef Rewimo het volgende:
Ga je naar het ziekenhuis, Q? Succes daar!
PostNL kennende? Welneequote:Op vrijdag 11 november 2011 09:52 schreef oh-oh het volgende:
Ow ja, dan hoop ik dat de post voor 12.30 komt, want vanmiddag en maandag heb ik vrij![]()
Maar als ik m heb krijg je een smsje.
En succes in Sneek
quote:
Ooh ja, sintemaarten carnaval shizzlequote:Op vrijdag 11 november 2011 09:56 schreef oh-oh het volgende:
Ze zijn hier meestal net voor de pauze.
Als ze slim zijn vandaag zeker wel, want vanaf een uur of 12 wordt het drama hier in de stad![]()
Klinkt stom, maar neem die foto ook even mee anders die je hier laatst postte, met dat ei op je enkelquote:Op vrijdag 11 november 2011 09:56 schreef Qwea het volgende:
[..]ty.
Ik mag echt lijen dat er wat op te zien is. Ik ga zo ook lekker een stuk met BoeBoe lopen zodat het vocht lekker kan opbouwen in mijn enkel, en dan ook nog een uur autorijden straks en dan mag ik ook lijen dat ze op dat ding vocht kunnen zien.
Naar de CT? Is dat niet handiger om die de 28ste mee te nemen naar de arts?quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Klinkt stom, maar neem die foto ook even mee anders die je hier laatst postte, met dat ei op je enkel
Jup.quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:03 schreef oh-oh het volgende:
Haha ja, naar de arts wel, die CT zal nie naar je foto kijken, ze maken enkel ( whehe ) die scan nu toch?
Nou ja, ze trappen heel de enkel eronder. Maar dat ding staat op mijn foon, dus dat komt sowieso dik in orde.quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:03 schreef Rewimo het volgende:
Je kunt hem laten zien toch? Misschien kunnen ze dan wat gerichter op zoek.
Ja óókquote:Op vrijdag 11 november 2011 10:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Naar de CT? Is dat niet handiger om die de 28ste mee te nemen naar de arts?
Euhm....quote:Laat dat nooit gebeuren, dat we terugkeren naar de gulden. Dan krijgen we weer die ellende met het herleiden van gld. naar euro. Daar profiteert de horeca etc., die plaatsen gewoon het gld. teken voor de bedragen van de euro. No man, forget it. Laat dit nooit gebeuren. Laat een onderzioek plaats vinden wat die Wilders kost met z'n beveiliging, dat is veel belangrijker, dan de terugkeer naar de Fl.
Ali Badjened, Amsterdam
quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:29 schreef oh-oh het volgende:
Ik moet echt ff naar de markt vandaag, dat wordt lachen![]()
![]()
Kijk nou toch wat een gekke ET pup![]()
[ afbeelding ]
Nou echt hoor. Serieus, ik hebt toch die macbook pro gekocht? Die was in de aanbieding voor 999 (het gemak, 1000 euro) euro. Toen bedacht ik mij thuis dat dat gewoon fucking 2200 GULDEN!!!!!!!! is, voor een notebook!quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:31 schreef oh-oh het volgende:
Die was geheid beter uitgeweest als ie zelf wel af en toe nog eens van de euro naar de gulden teruggerekend had de afgelopen 10 jaar
Ik heb heul veul PM's gehad van jou. Nog een specifieke op het oog? Ik vermoed die ene waarin je aangeeft te twijfelen wat je nu zult doen...quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:32 schreef Qwea het volgende:
hey Elies? Had jij mijn pm gehad toevallig?
Ja, ik zou niet te hard klagen als ik hem was, als ze het guldenteken voor de euro's zouden zetten bij de te betalen prijzen in de horecaquote:Op vrijdag 11 november 2011 10:36 schreef oh-oh het volgende:
Ja ik reken ook nog terug hoor, maar die Ali duidelijk niet want dan lulde hij niet zo dom
Als ze het dan bij ons salaris niet doen en in de horeca, kledingzaken, supermarkten etc wel, dan zijn we in één klap rijk rijk rijkquote:Op vrijdag 11 november 2011 10:42 schreef oh-oh het volgende:
Jee, dat zou echt superfijn zijn ja, en niet alleen in de horeca
PM spamquote:Op vrijdag 11 november 2011 10:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb heul veul PM's gehad van jou. Nog een specifieke op het oog? Ik vermoed die ene waarin je aangeeft te twijfelen wat je nu zult doen...
quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ze het dan bij ons salaris niet doen en in de horeca, kledingzaken, supermarkten etc wel, dan zijn we in één klap rijk rijk rijk
Godverdomme Greys!quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:45 schreef Greys het volgende:
Over rijk gesproken... weer niets in de Staatsloterij
Snow can wait I forgot my mittens...quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:48 schreef oh-oh het volgende:
Oooooooooh Winter van Tori's Anus op de radio
Dan zullen ze die webshop van de H&M ook hard moeten aanvullenquote:Op vrijdag 11 november 2011 10:45 schreef oh-oh het volgende:
Das een strak plan Greys, dan ga ik ook nog maar twee dagen werken
quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:49 schreef Greys het volgende:
Hier nog een helder licht
Let op de 13-13-13...
[ afbeelding ]
oeh geijl, met een zachte 'g'quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:50 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben heser dan die mensen van de Simpel reclames zegt mn baas net
Zulle we sexlijn openen?quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:50 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben heser dan die mensen van de Simpel reclames zegt mn baas net
Fixed!quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:53 schreef oh-oh het volgende:
Godverdomme Qwea ik haat je echt tot op je enkelbotgewricht
Je had ook even de horlepiep op zijn bureau moeten dansen!quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:51 schreef Croli het volgende:
Zo, net sollicitatie gehad. Wat was dat ruk zeg!
Ze waren meer op zoek naar een persoonlijkheid dan naar iemand die de functie ook daadwerkelijk kan doen.
Ze wilden graag iemand die niet alleen enthousiast is maar MEGA-enthousiast.
Nou sorry hoor dat ik niet gelijk op de tafel sta te dansen van 'kies mij, kies mij'
Het ging echt bijna niet over de functie zelf, zo vaag heb ik het nog nooit meegemaakt.
En ik ben zelf op zich best een enthousiast persoon, maar in het begin nog wel iets terughoudend, kat uit de boom kijkend.. Ga daar ook niet zitten iemand anders te zijn...
Dus nee, denk niet dat dit m wordt. Donderdag nog een sollicitatie, 1tje waar ik wat meer enthousiast over ben![]()
Wel een mega mega faal hoor. Zag net dat Mo er al over had getwitterd naar @spitstwitt ofzo.quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Die 'journalist' krijgt vast élk jaar een dertiende maand![]()
Neej doe ik meestal pas bij het 2e gesprekquote:Op vrijdag 11 november 2011 10:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Je had ook even de horlepiep op zijn bureau moeten dansen!
Dat je dat nou niet gedáááán hebt!![]()
Ja, maar niet iedereen heeft zo'n gulzig mondje als jij.quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:57 schreef oh-oh het volgende:
Meteen op je knieën bij dat eerste gesprek, ik ben nog nooit afgewezen en nog nooit werkloos geweest![]()
Ik wel... ik haat de H&M winkelsquote:Op vrijdag 11 november 2011 10:54 schreef oh-oh het volgende:
En Greys denk es na, als ik maar twee dagen werk hoef ik toch niet meer online te shoppen
Falerdquote:Op vrijdag 11 november 2011 10:49 schreef Greys het volgende:
Hier nog een helder licht
Let op de 13-13-13...
[ afbeelding ]
Je hebt tijdens je sollicitatiegesprek 'stijgerbouw' toch wel met een korte ei uitgesproken he?quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:00 schreef Croli het volgende:
Ach, ik was toch al niet mega-enthousiast over het bedrijf (stijgerbouw) maar de werkzaamheden leken me wel wat.
Ik ga maar voor die functie van donderdag.
Mij gaat zometeen lekker de stad in en shoppen
quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt tijdens je sollicitatiegesprek 'stijgerbouw' toch wel met een korte ei uitgesproken he?![]()
Je hebt tijdens je sollicitatiegesprek 'stijgerbouw' toch wel met een korte ei uitgesproken he?![]()
Dan hadden ze haar vast niet uitgenodigd voor een gesprekquote:Op vrijdag 11 november 2011 11:02 schreef oh-oh het volgende:
Als het maar niet zo in je sollicitatiebrief stond
jounquote:Op vrijdag 11 november 2011 11:02 schreef oh-oh het volgende:
Als het maar niet zo in je sollicitatiebrief stond
Ik weet niet of ik je aan zou nemen maar je bent wel door naar de volgende 36 sollicitatierondesquote:Op vrijdag 11 november 2011 10:57 schreef oh-oh het volgende:
Meteen op je knieën bij dat eerste gesprek, ik ben nog nooit afgewezen en nog nooit werkloos geweest![]()
Trust me, ik ben altijd na de eerste ronde meteen binnenquote:Op vrijdag 11 november 2011 11:04 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik je aan zou nemen maar je bent wel door naar de volgende 36 sollicitatierondes
quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:04 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik je aan zou nemen maar je bent wel door naar de volgende 36 sollicitatierondes
Jezus, dan moet je wel goddelijk kunnen pijpen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Trust me, ik ben altijd na de eerste ronde meteen binnen
En dan die hese stem nog erbijquote:Op vrijdag 11 november 2011 11:06 schreef Qwea het volgende:
Jezus, dan moet je wel goddelijk kunnen pijpen.
"ooooh hmmm, M. Hmmm *baby zuigsmakgeluiden* /heesquote:
[..]
Bleef Chico dan 5 hele dagen thuis?quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:08 schreef oh-oh het volgende:
Chico bleef hier ook thuis hoor, en Frits en Karel sowieso echt altijd.
Chico komt pas mee werken sinds 2006 of zo geloof ik.
Ik werk hier sinds 2002.
Bijna 10 jaar alweer
Getipt.. noemen ze dat tegenwoordig zo?quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:09 schreef Greys het volgende:
Ik heb bijna nooit gesolliciteerd
Werk al 12 jaar waar ik nu werk en daarvoor werd ik 'getipt' toen ik nog een provincie verderop woonde en ging verhuizen, dat ze daar nog iemand zochten (viaviavia) en kon ik eigenlijk meteen beginnen.
En daarvoor werkte ik 8 jaar op dezelfde plek, ook niet 'echt' gesolliciteerd.
Dus ik vind het allemaal best eng enzo
Ik werk al 21 jaar bij hetzelfde bedrijf, nou ja, het ging van fusie naar fusie maar ondertussen dus al wel 21 jaar. Ik heb in die tijd wel gesolliciteerd maar dat was steeds intern. En wel elke keer aangenomenquote:Op vrijdag 11 november 2011 11:09 schreef Greys het volgende:
Ik heb bijna nooit gesolliciteerd
Werk al 12 jaar waar ik nu werk en daarvoor werd ik 'getipt' toen ik nog een provincie verderop woonde en ging verhuizen, dat ze daar nog iemand zochten (viaviavia) en kon ik eigenlijk meteen beginnen.
En daarvoor werkte ik 8 jaar op dezelfde plek, ook niet 'echt' gesolliciteerd.
Dus ik vind het allemaal best eng enzo
Dat ene laatje, links van de kast?quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:02 schreef Rewimo het volgende:
Hm, waar zou onze trouwakte zijn? Die moet ik opsturen naar het ABP (lekker vlot, ik weet het) maar waar ligt dat ding ergens...
Ennu bel je de hele dag met mongolenquote:Op vrijdag 11 november 2011 11:12 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb 2 keer gesolliciteerd, hier en bij Virgin.
Bij Virgin gekozen uit 85 mensen![]()
![]()
En daar moesten we allemaal testen doen en weet ik wat allemaal, dat was echt keispannend.
Daar werden we gesmeekt door Esprit om daar te komen werken, maar dat was hoerig kutwerk, toen werd ik door vanLeest gesmeekt om daar te komen werken, maar dat was nog hoerderiger kutwerk, en toen ben ik even detacheringswerk gaan doen, dat zoog ook, en nu zit ik hier.
Ow ja, en ik heb ook ooit es gesolliciteerd bij de Academische Boekhandel hier, daar ben ik na de eerste dag huilend opgehaald door mn vriendje en noooooooooooit meer teruggegaan![]()
![]()
Dat was echt de langste ergste saaiste dag uit mn leven ooit.
Euh, jaquote:Op vrijdag 11 november 2011 11:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Getipt.. noemen ze dat tegenwoordig zo? [ afbeelding ]
sexyquote:Op vrijdag 11 november 2011 11:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Euh, ja
Mijn toenmalige schoonmoeder liet altijd de hond uit in het park met een vrouw samen die wel eens voor 'mijn werk' werkte, die zei dat ze al een tijdje iemand zochten, ik heb een brief geschreven en twee dagen later zaten we 's avonds te kletsen over vakanties en de honden en kon ik beginnen
Laat de benen maar zitten; ik ga voor de twee overige B'squote:
Ligt eraan van wie.quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Laat de benen maar zitten; ik ga voor de twee overige B's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |