Oh gawd ik moet de deur uit ook nog.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:24 schreef oh-oh het volgende:
St. Maarten doen we hier gelukkig niet aan, morgen is hier iedereen straalbezopen
Wel eerst zuipen dusquote:Op donderdag 10 november 2011 20:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh gawd ik moet de deur uit ook nog.
Ik ben grotendeels vrijquote:Op donderdag 10 november 2011 20:25 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ben morgen gewoon aan het werk, niks snoep of drank, kuthippies
Echt? Hier gaan mensen in het donker zitten als ze geen kinderen aan de deur willen en dan zingen de betreffende kinderen vaak een niet zo vleiend liedjequote:Op donderdag 10 november 2011 20:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
hier mogen ze alleen aanbellen als er een kaars aan het raam staat
Wat hij zegt.quote:
Hier woont juffrouw paardenkop, die eet alles zelf opquote:Op donderdag 10 november 2011 20:27 schreef senesta het volgende:
[..]
Echt? Hier gaan mensen in het donker zitten als ze geen kinderen aan de deur willen en dan zingen de betreffende kinderen vaak een niet zo vleiend liedje
WTFquote:Op donderdag 10 november 2011 20:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hier woont juffrouw paardenkop, die eet alles zelf op
Wat MB zegtquote:
Ik zong dat nooitquote:Op donderdag 10 november 2011 20:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
WTF
En dan noemen jullie ons gek met ons gecarnaval.
Autodrop!quote:Op donderdag 10 november 2011 20:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zong dat nooit
Maar dat is het liedjeOmdat dat kennelijk mensen zijn die niet hun snoep wilden delen
En dan moet er iets rijmen op op
3 keer.quote:
Hier ben ikkkkkkquote:Op donderdag 10 november 2011 20:17 schreef Muis006 het volgende:
Dit gesprek gaat de verkeerde kant op
Tijd voor Q om de gelederen te versterken.
Jeuhquote:
twitter:SintNicolaas twitterde op donderdag 10-11-2011 om 21:12:33Dit jaar heb ik allemaal gecertificeerde Pieten. Ze hebben allemaal succesvol een eendaagse zomertraining doorlopen bij InHolland. reageer retweet
Want!quote:Op donderdag 10 november 2011 21:25 schreef tombolafan het volgende:
Oh, ik ga even tobleronekoffie maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |