Jaquote:Op donderdag 10 november 2011 20:03 schreef indaha het volgende:
Wat een leuke pup, is die van hetzelfde ras als Percy?
Krijg je er dan een pup bij, wat leukquote:Op donderdag 10 november 2011 20:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja lief he
Ik moet nog minstens anderhalf jaar wachten boh
een pup erbij, wat leukquote:Op donderdag 10 november 2011 20:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja lief he
Ik moet nog minstens anderhalf jaar wachten boh
Hebbie klus-stof in je oguh jonguhhhhhhh?quote:Op donderdag 10 november 2011 20:04 schreef Loveless85 het volgende:
Hee dit is een mekkertopic, waar is Greys?
Moet jij niet happenquote:
Bijna 1.5quote:Op donderdag 10 november 2011 20:06 schreef indaha het volgende:
[..]
Krijg je er dan een pup bij, wat leuk, hoe oud is Percy eigenlijk?
Omdat het kan!quote:Op donderdag 10 november 2011 20:08 schreef tombolafan het volgende:
Heb ik iets gemist? Waarom Cat gefeliciteerd?
Sorryquote:Op donderdag 10 november 2011 20:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Omdat het kan!
HET IS NOG STEEDS EEN VRIJ LAND TOMBOLAFAN.
Mèhhhhhhhhhhhh!quote:Op donderdag 10 november 2011 20:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Moet jij niet happen![]()
Ik verwachtte gemekker over mijn gemekker dat zij mekkerend aanwezig moet zijn in een mekkertopic, maar ik had heul wel al gezien dat ze aan het mekkeren was
Bah dat is wel heel lang wachten zeg, arme Eanquote:Op donderdag 10 november 2011 20:11 schreef ferrari_rood het volgende:
Een nieuwe pup voor muis![]()
LL helemaal verhuisd nu?
gisteren is mijn vriend met ean naar het cb geweest en heeft nog gevraagd om naar haar oren te kijken. De arts daar kon het niet goed zijn maar ze dacht absoluut niet aan oorontsteking.
Nou mooi wel dus. Ik voel mij wel schuldig dat ze een dag langer pijn heeft gehad. En ik kon natuurlijk ook niet meteen weg op mijn werk. Uiteindelijk moest ik nog 50min bij de HA wachten de gene voor mij heeft gewoon 55min binnen gezeten. Zat ik daar met een huilend kind die honger had, moe was en pijn had
quote:Op donderdag 10 november 2011 20:12 schreef oh-oh het volgende:
Wat een geblaat Ll, je lijkt wel een wijf
quote:Op donderdag 10 november 2011 20:14 schreef oh-oh het volgende:
Tampon dr in raggen en gewoon doorgaan, dat moeten we allemaal knul
Hij niet of jij niet?quote:
250 watt?quote:Op donderdag 10 november 2011 20:18 schreef Loveless85 het volgende:
Ik luister tegelijkertijd naar muziek via Anastasia, dat is echt fantastisch
Ik mag klussen bij een vriendin dus die zorgt er maar voorquote:Op donderdag 10 november 2011 20:19 schreef Greys het volgende:
Oh, niet vergeten morgen snoep te kopen
11 November, dat gejengel aan de deur deden ze hier vorig jaar ineens ook in het durp.
Wij gaan ook nog even langs Qquote:Op donderdag 10 november 2011 20:19 schreef Greys het volgende:
11 November, dat gejengel aan de deur deden ze hier vorig jaar ineens ook in het durp.
hier mogen ze alleen aanbellen als er een kaars aan het raam staatquote:Op donderdag 10 november 2011 20:19 schreef Greys het volgende:
quote:Op donderdag 10 november 2011 20:21 schreef oh-oh het volgende:
Ja waar is Qut als we dr nodig hebben?
Muisje, jij en je meneer zijn zo onwijs lief
Ik heb trouwens als het goed is nog een hele lieve foto van jou met Karel op schoot, ik zal hem van t weekend ff zoeken
Oh gawd ik moet de deur uit ook nog.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:24 schreef oh-oh het volgende:
St. Maarten doen we hier gelukkig niet aan, morgen is hier iedereen straalbezopen
Wel eerst zuipen dusquote:Op donderdag 10 november 2011 20:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh gawd ik moet de deur uit ook nog.
Ik ben grotendeels vrijquote:Op donderdag 10 november 2011 20:25 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ben morgen gewoon aan het werk, niks snoep of drank, kuthippies
Echt? Hier gaan mensen in het donker zitten als ze geen kinderen aan de deur willen en dan zingen de betreffende kinderen vaak een niet zo vleiend liedjequote:Op donderdag 10 november 2011 20:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
hier mogen ze alleen aanbellen als er een kaars aan het raam staat
Wat hij zegt.quote:
Hier woont juffrouw paardenkop, die eet alles zelf opquote:Op donderdag 10 november 2011 20:27 schreef senesta het volgende:
[..]
Echt? Hier gaan mensen in het donker zitten als ze geen kinderen aan de deur willen en dan zingen de betreffende kinderen vaak een niet zo vleiend liedje
WTFquote:Op donderdag 10 november 2011 20:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hier woont juffrouw paardenkop, die eet alles zelf op
Wat MB zegtquote:
Ik zong dat nooitquote:Op donderdag 10 november 2011 20:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
WTF
En dan noemen jullie ons gek met ons gecarnaval.
Autodrop!quote:Op donderdag 10 november 2011 20:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zong dat nooit
Maar dat is het liedjeOmdat dat kennelijk mensen zijn die niet hun snoep wilden delen
En dan moet er iets rijmen op op
3 keer.quote:
Hier ben ikkkkkkquote:Op donderdag 10 november 2011 20:17 schreef Muis006 het volgende:
Dit gesprek gaat de verkeerde kant op
Tijd voor Q om de gelederen te versterken.
Jeuhquote:
twitter:SintNicolaas twitterde op donderdag 10-11-2011 om 21:12:33Dit jaar heb ik allemaal gecertificeerde Pieten. Ze hebben allemaal succesvol een eendaagse zomertraining doorlopen bij InHolland. reageer retweet
Want!quote:Op donderdag 10 november 2011 21:25 schreef tombolafan het volgende:
Oh, ik ga even tobleronekoffie maken
quote:
Mooi! 1 zakje voor mij dus.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]mine en heb nog maar 2 zakjes
quote:
quote:Op donderdag 10 november 2011 21:30 schreef DanseMacabre het volgende:
Muis en Cat gefeliciteerd.![]()
Ik zit met Oscar op schoot in bed te lezen.
quote:
quote:
quote:Op donderdag 10 november 2011 22:07 schreef senesta het volgende:
Dodge komt me net een doosje smarties brengenHoe komt hij daar nou weer aan
quote:Op donderdag 10 november 2011 22:07 schreef senesta het volgende:
Dodge komt me net een doosje smarties brengenHoe komt hij daar nou weer aan
Omdat jij jij bent.quote:
quote:Op donderdag 10 november 2011 22:10 schreef senesta het volgende:
Het word echt steeds gekker. Hij loopt ook de hele week met een handtasje van Samara rond
Hij is stiekem homo en zit aan de partypillen?quote:Op donderdag 10 november 2011 22:10 schreef senesta het volgende:
Het word echt steeds gekker. Hij loopt ook de hele week met een handtasje van Samara rond
quote:Op donderdag 10 november 2011 22:11 schreef Bamba het volgende:
[..]![]()
Gizmo is verzot op komkommer, die heb ik wel eens met een hele komkommer de kamer in zien komen
Hier ook hoorquote:
die van jou ook dusquote:Op donderdag 10 november 2011 22:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hier ook hoorHad ik alle vleeswaren enzo alvast met in de keuken, hoor ik ineens iets vallen zitten ze met zijn 2en aan een komkommer te eten
![]()
Ja, zie het tasje danquote:Op donderdag 10 november 2011 22:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij is stiekem homo en zit aan de partypillen?
ja, en echt eten ookquote:Op donderdag 10 november 2011 22:16 schreef Bamba het volgende:
[..]
die van jou ook dus. Mijn moeder geloofde het niet zo toen ik het vertelde. Totdat we boodschappen voor een verjaardag binnen aan het zetten waren en hij met de komkommer ervandoor ging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |