Maak eens een leuke paint met een verzameling van nachtelijke actiesquote:Op donderdag 10 november 2011 23:59 schreef Bamba het volgende:
[..]
En dat is niet eens het gekste wat ik in m'n slaap heb gedaan![]()
.
Tuuuurlijk. Ja, nee; logischquote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:10 schreef Bamba het volgende:
Zoals groente en fruit verkopen in de tijd dat ik bij een groentewinkel werkte en aan m'n vriend vervolgens het geld daarvoor vragen
Ik kan nie painten nie op m'n mini-laptopquote:Op vrijdag 11 november 2011 00:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maak eens een leuke paint met een verzameling van nachtelijke acties![]()
![]()
Da's veeeeeeeeeeeeeel erger dan aan zijn oorlelletje trekken jaquote:Op vrijdag 11 november 2011 00:10 schreef Bamba het volgende:
Zoals groente en fruit verkopen in de tijd dat ik bij een groentewinkel werkte en aan m'n vriend vervolgens het geld daarvoor vragen
Goeie smoesquote:Op vrijdag 11 november 2011 00:11 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik kan nie painten nie op m'n mini-laptop
Denk je dat ik de rest nog durf te vertellen?quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Da's veeeeeeeeeeeeeel erger dan aan zijn oorlelletje trekken ja![]()
Good night, beeb!quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:14 schreef ElisaB het volgende:
Ik moest nodig maar eens afhaken. Welterusten dames
Ik heb ook nooit begrepen wat die slak in de OP doetquote:Op vrijdag 11 november 2011 09:14 schreef miss-jones25 het volgende:
Damn jullie lullen echt teveel topic is zo vol.
Is echt niet bij te houden met jullie hoor haha.
Nou een slow chat is het zeker weten niet hahaquote:Op vrijdag 11 november 2011 09:15 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit begrepen wat die slak in de OP doet
Het is toch een zoevende slakquote:Op vrijdag 11 november 2011 09:15 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit begrepen wat die slak in de OP doet
Truequote:Op vrijdag 11 november 2011 09:23 schreef oh-oh het volgende:
Nou het is ook wel een hele poos veel en veel sneller gegaan dan nu hoor
Laatste pagina lees ik altijd bij (huidige pagina dus) En als het boeiend is lees ik langer terug.quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:27 schreef oh-oh het volgende:
Ik lees echt al kweeniehoelang niks meer bij, maar ik vind dit ook een fijn tempo, niet te saai en niet te dol.
Leer ze
Babequote:
uhuquote:Op vrijdag 11 november 2011 09:50 schreef oh-oh het volgende:
Ja ok, als ik iets lees op de pagina waar we zijn waarvan ik denk dat het de moeite is dan lees ik ook ff snel terug hoe en wat hoor.
Je hebt ook van die mensen die binnen komen vallen en dan nav de laatste post of zo meteen gaan roepen watskebeurt?????????? Dan denk ik ook ja lees ff of zo
Ik lees meestal het lopende topic terug (of de laatste pagina als het bijna vol is - ik heb wel pagina's van 150 posts trouwensquote:Op vrijdag 11 november 2011 09:50 schreef oh-oh het volgende:
Ja ok, als ik iets lees op de pagina waar we zijn waarvan ik denk dat het de moeite is dan lees ik ook ff snel terug hoe en wat hoor.
Je hebt ook van die mensen die binnen komen vallen en dan nav de laatste post of zo meteen gaan roepen watskebeurt?????????? Dan denk ik ook ja lees ff of zo
Jup, CTscan laten maken om 14uquote:Op vrijdag 11 november 2011 09:50 schreef Rewimo het volgende:
Ga je naar het ziekenhuis, Q? Succes daar!
PostNL kennende? Welneequote:Op vrijdag 11 november 2011 09:52 schreef oh-oh het volgende:
Ow ja, dan hoop ik dat de post voor 12.30 komt, want vanmiddag en maandag heb ik vrij![]()
Maar als ik m heb krijg je een smsje.
En succes in Sneek
quote:
Ooh ja, sintemaarten carnaval shizzlequote:Op vrijdag 11 november 2011 09:56 schreef oh-oh het volgende:
Ze zijn hier meestal net voor de pauze.
Als ze slim zijn vandaag zeker wel, want vanaf een uur of 12 wordt het drama hier in de stad![]()
Klinkt stom, maar neem die foto ook even mee anders die je hier laatst postte, met dat ei op je enkelquote:Op vrijdag 11 november 2011 09:56 schreef Qwea het volgende:
[..]ty.
Ik mag echt lijen dat er wat op te zien is. Ik ga zo ook lekker een stuk met BoeBoe lopen zodat het vocht lekker kan opbouwen in mijn enkel, en dan ook nog een uur autorijden straks en dan mag ik ook lijen dat ze op dat ding vocht kunnen zien.
Naar de CT? Is dat niet handiger om die de 28ste mee te nemen naar de arts?quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Klinkt stom, maar neem die foto ook even mee anders die je hier laatst postte, met dat ei op je enkel
Jup.quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:03 schreef oh-oh het volgende:
Haha ja, naar de arts wel, die CT zal nie naar je foto kijken, ze maken enkel ( whehe ) die scan nu toch?
Nou ja, ze trappen heel de enkel eronder. Maar dat ding staat op mijn foon, dus dat komt sowieso dik in orde.quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:03 schreef Rewimo het volgende:
Je kunt hem laten zien toch? Misschien kunnen ze dan wat gerichter op zoek.
Ja óókquote:Op vrijdag 11 november 2011 10:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Naar de CT? Is dat niet handiger om die de 28ste mee te nemen naar de arts?
Euhm....quote:Laat dat nooit gebeuren, dat we terugkeren naar de gulden. Dan krijgen we weer die ellende met het herleiden van gld. naar euro. Daar profiteert de horeca etc., die plaatsen gewoon het gld. teken voor de bedragen van de euro. No man, forget it. Laat dit nooit gebeuren. Laat een onderzioek plaats vinden wat die Wilders kost met z'n beveiliging, dat is veel belangrijker, dan de terugkeer naar de Fl.
Ali Badjened, Amsterdam
quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:29 schreef oh-oh het volgende:
Ik moet echt ff naar de markt vandaag, dat wordt lachen![]()
![]()
Kijk nou toch wat een gekke ET pup![]()
[ afbeelding ]
Nou echt hoor. Serieus, ik hebt toch die macbook pro gekocht? Die was in de aanbieding voor 999 (het gemak, 1000 euro) euro. Toen bedacht ik mij thuis dat dat gewoon fucking 2200 GULDEN!!!!!!!! is, voor een notebook!quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:31 schreef oh-oh het volgende:
Die was geheid beter uitgeweest als ie zelf wel af en toe nog eens van de euro naar de gulden teruggerekend had de afgelopen 10 jaar
Ik heb heul veul PM's gehad van jou. Nog een specifieke op het oog? Ik vermoed die ene waarin je aangeeft te twijfelen wat je nu zult doen...quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:32 schreef Qwea het volgende:
hey Elies? Had jij mijn pm gehad toevallig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |