Tuuuurlijk. Ja, nee; logischquote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:10 schreef Bamba het volgende:
Zoals groente en fruit verkopen in de tijd dat ik bij een groentewinkel werkte en aan m'n vriend vervolgens het geld daarvoor vragen
Ik kan nie painten nie op m'n mini-laptopquote:Op vrijdag 11 november 2011 00:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maak eens een leuke paint met een verzameling van nachtelijke acties![]()
![]()
Da's veeeeeeeeeeeeeel erger dan aan zijn oorlelletje trekken jaquote:Op vrijdag 11 november 2011 00:10 schreef Bamba het volgende:
Zoals groente en fruit verkopen in de tijd dat ik bij een groentewinkel werkte en aan m'n vriend vervolgens het geld daarvoor vragen
Goeie smoesquote:Op vrijdag 11 november 2011 00:11 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik kan nie painten nie op m'n mini-laptop
Denk je dat ik de rest nog durf te vertellen?quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Da's veeeeeeeeeeeeeel erger dan aan zijn oorlelletje trekken ja![]()
Good night, beeb!quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:14 schreef ElisaB het volgende:
Ik moest nodig maar eens afhaken. Welterusten dames
Ik heb ook nooit begrepen wat die slak in de OP doetquote:Op vrijdag 11 november 2011 09:14 schreef miss-jones25 het volgende:
Damn jullie lullen echt teveel topic is zo vol.
Is echt niet bij te houden met jullie hoor haha.
Nou een slow chat is het zeker weten niet hahaquote:Op vrijdag 11 november 2011 09:15 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit begrepen wat die slak in de OP doet
Het is toch een zoevende slakquote:Op vrijdag 11 november 2011 09:15 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit begrepen wat die slak in de OP doet
Truequote:Op vrijdag 11 november 2011 09:23 schreef oh-oh het volgende:
Nou het is ook wel een hele poos veel en veel sneller gegaan dan nu hoor
Laatste pagina lees ik altijd bij (huidige pagina dus) En als het boeiend is lees ik langer terug.quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:27 schreef oh-oh het volgende:
Ik lees echt al kweeniehoelang niks meer bij, maar ik vind dit ook een fijn tempo, niet te saai en niet te dol.
Leer ze
Babequote:
uhuquote:Op vrijdag 11 november 2011 09:50 schreef oh-oh het volgende:
Ja ok, als ik iets lees op de pagina waar we zijn waarvan ik denk dat het de moeite is dan lees ik ook ff snel terug hoe en wat hoor.
Je hebt ook van die mensen die binnen komen vallen en dan nav de laatste post of zo meteen gaan roepen watskebeurt?????????? Dan denk ik ook ja lees ff of zo
Ik lees meestal het lopende topic terug (of de laatste pagina als het bijna vol is - ik heb wel pagina's van 150 posts trouwensquote:Op vrijdag 11 november 2011 09:50 schreef oh-oh het volgende:
Ja ok, als ik iets lees op de pagina waar we zijn waarvan ik denk dat het de moeite is dan lees ik ook ff snel terug hoe en wat hoor.
Je hebt ook van die mensen die binnen komen vallen en dan nav de laatste post of zo meteen gaan roepen watskebeurt?????????? Dan denk ik ook ja lees ff of zo
Jup, CTscan laten maken om 14uquote:Op vrijdag 11 november 2011 09:50 schreef Rewimo het volgende:
Ga je naar het ziekenhuis, Q? Succes daar!
PostNL kennende? Welneequote:Op vrijdag 11 november 2011 09:52 schreef oh-oh het volgende:
Ow ja, dan hoop ik dat de post voor 12.30 komt, want vanmiddag en maandag heb ik vrij![]()
Maar als ik m heb krijg je een smsje.
En succes in Sneek
quote:
Ooh ja, sintemaarten carnaval shizzlequote:Op vrijdag 11 november 2011 09:56 schreef oh-oh het volgende:
Ze zijn hier meestal net voor de pauze.
Als ze slim zijn vandaag zeker wel, want vanaf een uur of 12 wordt het drama hier in de stad![]()
Klinkt stom, maar neem die foto ook even mee anders die je hier laatst postte, met dat ei op je enkelquote:Op vrijdag 11 november 2011 09:56 schreef Qwea het volgende:
[..]ty.
Ik mag echt lijen dat er wat op te zien is. Ik ga zo ook lekker een stuk met BoeBoe lopen zodat het vocht lekker kan opbouwen in mijn enkel, en dan ook nog een uur autorijden straks en dan mag ik ook lijen dat ze op dat ding vocht kunnen zien.
Naar de CT? Is dat niet handiger om die de 28ste mee te nemen naar de arts?quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Klinkt stom, maar neem die foto ook even mee anders die je hier laatst postte, met dat ei op je enkel
Jup.quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:03 schreef oh-oh het volgende:
Haha ja, naar de arts wel, die CT zal nie naar je foto kijken, ze maken enkel ( whehe ) die scan nu toch?
Nou ja, ze trappen heel de enkel eronder. Maar dat ding staat op mijn foon, dus dat komt sowieso dik in orde.quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:03 schreef Rewimo het volgende:
Je kunt hem laten zien toch? Misschien kunnen ze dan wat gerichter op zoek.
Ja óókquote:Op vrijdag 11 november 2011 10:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Naar de CT? Is dat niet handiger om die de 28ste mee te nemen naar de arts?
Euhm....quote:Laat dat nooit gebeuren, dat we terugkeren naar de gulden. Dan krijgen we weer die ellende met het herleiden van gld. naar euro. Daar profiteert de horeca etc., die plaatsen gewoon het gld. teken voor de bedragen van de euro. No man, forget it. Laat dit nooit gebeuren. Laat een onderzioek plaats vinden wat die Wilders kost met z'n beveiliging, dat is veel belangrijker, dan de terugkeer naar de Fl.
Ali Badjened, Amsterdam
quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:29 schreef oh-oh het volgende:
Ik moet echt ff naar de markt vandaag, dat wordt lachen![]()
![]()
Kijk nou toch wat een gekke ET pup![]()
[ afbeelding ]
Nou echt hoor. Serieus, ik hebt toch die macbook pro gekocht? Die was in de aanbieding voor 999 (het gemak, 1000 euro) euro. Toen bedacht ik mij thuis dat dat gewoon fucking 2200 GULDEN!!!!!!!! is, voor een notebook!quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:31 schreef oh-oh het volgende:
Die was geheid beter uitgeweest als ie zelf wel af en toe nog eens van de euro naar de gulden teruggerekend had de afgelopen 10 jaar
Ik heb heul veul PM's gehad van jou. Nog een specifieke op het oog? Ik vermoed die ene waarin je aangeeft te twijfelen wat je nu zult doen...quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:32 schreef Qwea het volgende:
hey Elies? Had jij mijn pm gehad toevallig?
Ja, ik zou niet te hard klagen als ik hem was, als ze het guldenteken voor de euro's zouden zetten bij de te betalen prijzen in de horecaquote:Op vrijdag 11 november 2011 10:36 schreef oh-oh het volgende:
Ja ik reken ook nog terug hoor, maar die Ali duidelijk niet want dan lulde hij niet zo dom
Als ze het dan bij ons salaris niet doen en in de horeca, kledingzaken, supermarkten etc wel, dan zijn we in één klap rijk rijk rijkquote:Op vrijdag 11 november 2011 10:42 schreef oh-oh het volgende:
Jee, dat zou echt superfijn zijn ja, en niet alleen in de horeca
PM spamquote:Op vrijdag 11 november 2011 10:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb heul veul PM's gehad van jou. Nog een specifieke op het oog? Ik vermoed die ene waarin je aangeeft te twijfelen wat je nu zult doen...
quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ze het dan bij ons salaris niet doen en in de horeca, kledingzaken, supermarkten etc wel, dan zijn we in één klap rijk rijk rijk
Godverdomme Greys!quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:45 schreef Greys het volgende:
Over rijk gesproken... weer niets in de Staatsloterij
Snow can wait I forgot my mittens...quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:48 schreef oh-oh het volgende:
Oooooooooh Winter van Tori's Anus op de radio
Dan zullen ze die webshop van de H&M ook hard moeten aanvullenquote:Op vrijdag 11 november 2011 10:45 schreef oh-oh het volgende:
Das een strak plan Greys, dan ga ik ook nog maar twee dagen werken
quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:49 schreef Greys het volgende:
Hier nog een helder licht
Let op de 13-13-13...
[ afbeelding ]
oeh geijl, met een zachte 'g'quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:50 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben heser dan die mensen van de Simpel reclames zegt mn baas net
Zulle we sexlijn openen?quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:50 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben heser dan die mensen van de Simpel reclames zegt mn baas net
Fixed!quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:53 schreef oh-oh het volgende:
Godverdomme Qwea ik haat je echt tot op je enkelbotgewricht
Je had ook even de horlepiep op zijn bureau moeten dansen!quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:51 schreef Croli het volgende:
Zo, net sollicitatie gehad. Wat was dat ruk zeg!
Ze waren meer op zoek naar een persoonlijkheid dan naar iemand die de functie ook daadwerkelijk kan doen.
Ze wilden graag iemand die niet alleen enthousiast is maar MEGA-enthousiast.
Nou sorry hoor dat ik niet gelijk op de tafel sta te dansen van 'kies mij, kies mij'
Het ging echt bijna niet over de functie zelf, zo vaag heb ik het nog nooit meegemaakt.
En ik ben zelf op zich best een enthousiast persoon, maar in het begin nog wel iets terughoudend, kat uit de boom kijkend.. Ga daar ook niet zitten iemand anders te zijn...
Dus nee, denk niet dat dit m wordt. Donderdag nog een sollicitatie, 1tje waar ik wat meer enthousiast over ben![]()
Wel een mega mega faal hoor. Zag net dat Mo er al over had getwitterd naar @spitstwitt ofzo.quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Die 'journalist' krijgt vast élk jaar een dertiende maand![]()
Neej doe ik meestal pas bij het 2e gesprekquote:Op vrijdag 11 november 2011 10:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Je had ook even de horlepiep op zijn bureau moeten dansen!
Dat je dat nou niet gedáááán hebt!![]()
Ja, maar niet iedereen heeft zo'n gulzig mondje als jij.quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:57 schreef oh-oh het volgende:
Meteen op je knieën bij dat eerste gesprek, ik ben nog nooit afgewezen en nog nooit werkloos geweest![]()
Ik wel... ik haat de H&M winkelsquote:Op vrijdag 11 november 2011 10:54 schreef oh-oh het volgende:
En Greys denk es na, als ik maar twee dagen werk hoef ik toch niet meer online te shoppen
Falerdquote:Op vrijdag 11 november 2011 10:49 schreef Greys het volgende:
Hier nog een helder licht
Let op de 13-13-13...
[ afbeelding ]
Je hebt tijdens je sollicitatiegesprek 'stijgerbouw' toch wel met een korte ei uitgesproken he?quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:00 schreef Croli het volgende:
Ach, ik was toch al niet mega-enthousiast over het bedrijf (stijgerbouw) maar de werkzaamheden leken me wel wat.
Ik ga maar voor die functie van donderdag.
Mij gaat zometeen lekker de stad in en shoppen
quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt tijdens je sollicitatiegesprek 'stijgerbouw' toch wel met een korte ei uitgesproken he?![]()
Je hebt tijdens je sollicitatiegesprek 'stijgerbouw' toch wel met een korte ei uitgesproken he?![]()
Dan hadden ze haar vast niet uitgenodigd voor een gesprekquote:Op vrijdag 11 november 2011 11:02 schreef oh-oh het volgende:
Als het maar niet zo in je sollicitatiebrief stond
jounquote:Op vrijdag 11 november 2011 11:02 schreef oh-oh het volgende:
Als het maar niet zo in je sollicitatiebrief stond
Ik weet niet of ik je aan zou nemen maar je bent wel door naar de volgende 36 sollicitatierondesquote:Op vrijdag 11 november 2011 10:57 schreef oh-oh het volgende:
Meteen op je knieën bij dat eerste gesprek, ik ben nog nooit afgewezen en nog nooit werkloos geweest![]()
Trust me, ik ben altijd na de eerste ronde meteen binnenquote:Op vrijdag 11 november 2011 11:04 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik je aan zou nemen maar je bent wel door naar de volgende 36 sollicitatierondes
quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:04 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik je aan zou nemen maar je bent wel door naar de volgende 36 sollicitatierondes
Jezus, dan moet je wel goddelijk kunnen pijpen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Trust me, ik ben altijd na de eerste ronde meteen binnen
En dan die hese stem nog erbijquote:Op vrijdag 11 november 2011 11:06 schreef Qwea het volgende:
Jezus, dan moet je wel goddelijk kunnen pijpen.
"ooooh hmmm, M. Hmmm *baby zuigsmakgeluiden* /heesquote:
[..]
Bleef Chico dan 5 hele dagen thuis?quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:08 schreef oh-oh het volgende:
Chico bleef hier ook thuis hoor, en Frits en Karel sowieso echt altijd.
Chico komt pas mee werken sinds 2006 of zo geloof ik.
Ik werk hier sinds 2002.
Bijna 10 jaar alweer
Getipt.. noemen ze dat tegenwoordig zo?quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:09 schreef Greys het volgende:
Ik heb bijna nooit gesolliciteerd
Werk al 12 jaar waar ik nu werk en daarvoor werd ik 'getipt' toen ik nog een provincie verderop woonde en ging verhuizen, dat ze daar nog iemand zochten (viaviavia) en kon ik eigenlijk meteen beginnen.
En daarvoor werkte ik 8 jaar op dezelfde plek, ook niet 'echt' gesolliciteerd.
Dus ik vind het allemaal best eng enzo
Ik werk al 21 jaar bij hetzelfde bedrijf, nou ja, het ging van fusie naar fusie maar ondertussen dus al wel 21 jaar. Ik heb in die tijd wel gesolliciteerd maar dat was steeds intern. En wel elke keer aangenomenquote:Op vrijdag 11 november 2011 11:09 schreef Greys het volgende:
Ik heb bijna nooit gesolliciteerd
Werk al 12 jaar waar ik nu werk en daarvoor werd ik 'getipt' toen ik nog een provincie verderop woonde en ging verhuizen, dat ze daar nog iemand zochten (viaviavia) en kon ik eigenlijk meteen beginnen.
En daarvoor werkte ik 8 jaar op dezelfde plek, ook niet 'echt' gesolliciteerd.
Dus ik vind het allemaal best eng enzo
Dat ene laatje, links van de kast?quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:02 schreef Rewimo het volgende:
Hm, waar zou onze trouwakte zijn? Die moet ik opsturen naar het ABP (lekker vlot, ik weet het) maar waar ligt dat ding ergens...
Ennu bel je de hele dag met mongolenquote:Op vrijdag 11 november 2011 11:12 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb 2 keer gesolliciteerd, hier en bij Virgin.
Bij Virgin gekozen uit 85 mensen![]()
![]()
En daar moesten we allemaal testen doen en weet ik wat allemaal, dat was echt keispannend.
Daar werden we gesmeekt door Esprit om daar te komen werken, maar dat was hoerig kutwerk, toen werd ik door vanLeest gesmeekt om daar te komen werken, maar dat was nog hoerderiger kutwerk, en toen ben ik even detacheringswerk gaan doen, dat zoog ook, en nu zit ik hier.
Ow ja, en ik heb ook ooit es gesolliciteerd bij de Academische Boekhandel hier, daar ben ik na de eerste dag huilend opgehaald door mn vriendje en noooooooooooit meer teruggegaan![]()
![]()
Dat was echt de langste ergste saaiste dag uit mn leven ooit.
Euh, jaquote:Op vrijdag 11 november 2011 11:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Getipt.. noemen ze dat tegenwoordig zo? [ afbeelding ]
sexyquote:Op vrijdag 11 november 2011 11:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Euh, ja
Mijn toenmalige schoonmoeder liet altijd de hond uit in het park met een vrouw samen die wel eens voor 'mijn werk' werkte, die zei dat ze al een tijdje iemand zochten, ik heb een brief geschreven en twee dagen later zaten we 's avonds te kletsen over vakanties en de honden en kon ik beginnen
Laat de benen maar zitten; ik ga voor de twee overige B'squote:
Ligt eraan van wie.quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Laat de benen maar zitten; ik ga voor de twee overige B's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |