quote:
Liefde voor die filmquote:Op donderdag 10 november 2011 17:14 schreef roos85 het volgende:
I hate the way you talk to me, and the way you cut your hair.
I hate the way you drive my car.
I hate it when you stare.
I hate your big dumb combat boots, and the way you read my mind.
I hate you so much it makes me sick; it even makes me rhyme.
I hate the way you're always right.
I hate it when you lie.
I hate it when you make me laugh, even worse when you make me cry.
I hate it when you're not around, and the fact that you didn't call.
But mostly I hate the way I don't hate you. Not even close, not even a little bit, not even at all.
Geef em gewoon een kusje en zeg dat je allemaal van hem houdt enzoquote:Op donderdag 10 november 2011 19:14 schreef Bienelientjee het volgende:
Broertje is terug van zijn 2 daagse game sessie. (MW3) Weinig slaap, fastfood, energydrinks en heel veel gamen. Hij is geirriteerd, strontchagerijnig, snauwt iedereen af om de meest simpele dingen en zoekt ruzie om niks.
Dat wordt gezellig vanavond!
Binnen een paar dagen? Okeej..quote:Op donderdag 10 november 2011 22:52 schreef Høken het volgende:
Ik ben geloof ik nog nooit zo verliefd geweest op iemand..
Was wel al langer zo, kende 'm wel al wat langer. Maar durfde er niet aan toe te geven.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:53 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Binnen een paar dagen? Okeej..
OT: geen productieve dag gehaddat komt morgen wel weer. Nu beetje chillen met een glaasje amaretto erbij
quote:Op donderdag 10 november 2011 23:03 schreef minthy het volgende:
Alleen... Aan de ene kant vind ik het niet erg, ik hoef met niemand rekening te houden. Aan de andere kant mis ik het wel om iemand te hebben
Ga je niet te snel? Hij moet wel je tempo kunnen volgen..quote:Op donderdag 10 november 2011 22:52 schreef Høken het volgende:
Ik ben geloof ik nog nooit zo verliefd geweest op iemand..
Hij gaat zelf sneller.quote:Op vrijdag 11 november 2011 01:04 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ga je niet te snel? Hij moet wel je tempo kunnen volgen..
quote:
doeiquote:Op vrijdag 11 november 2011 10:25 schreef Høken het volgende:
Serieus, wtf heeft iedereen kritiek.Ik ben niet eens een bekende van jullie dus wat zeuren jullie nou.
Ik heb het hier wel weer gezien, iedereen heeft kritiek op elkaarAppetjoow he!
Volgens mij valt die kritiek wel mee. Afgaande op wat je zoal gepost hebt de laatste tijd denk ik eerder dat ze hier denken dat de kans op een zware terugval erg groot is mocht het toch geen relatie worden. Hence het advies kalm aan te doenquote:Op vrijdag 11 november 2011 10:25 schreef Høken het volgende:
Serieus, wtf heeft iedereen kritiek.Ik ben niet eens een bekende van jullie dus wat zeuren jullie nou.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
misschien omdat je een labiele aandachtshoer bent die zich nu weer in een 'relatie' wilt storten maar zodra t misgaat je hier komt miepen dat je jezelf weer gaat snijden enzoquote:Op vrijdag 11 november 2011 10:25 schreef Høken het volgende:
Dit. Het is hier sowieso steeds meer een verzamelplek van aandachtshoeren geworden vind ik..quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:08 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
misschien omdat je een labiele aandachtshoer bent die zich nu weer in een 'relatie' wilt storten maar zodra t misgaat je hier komt miepen dat je jezelf weer gaat snijden enzo
Ja dûh, de meeste mensen hebben wel wat beters te doen dan het hier te melden wanneer ze zich prima voelen. Ik gebruik deze thread iig bijna alleen maar om even stoom af te blazen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit. Het is hier sowieso steeds meer een verzamelplek van aandachtshoeren geworden vind ik..
Klinkt alsof je een overval had willen plegen!quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:08 schreef zwartedoos het volgende:
ot:fucking geirriteerd, geld misgelopen omdat ik niet op de plek kwam waar ik moest zijn vanwege alle stomme wegafzettingen
O ik post eigenlijk alleen als ik me even verveel. En stoom afblazen zeg ik ook niks van, voor dat soort dingen is dit een leuk/handig topic. Maar ik doelde op het groepje mensen dat zo'n beetje verdrinkt in zelfmedelijden en al maanden (zo niet langer) vrijwel alleen maar hetzelfde soort negatieve posts met een half levensverhaal per keer erin plaatst.quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:23 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ja dûh, de meeste mensen hebben wel wat beters te doen dan het hier te melden wanneer ze zich prima voelen. Ik gebruik deze thread iig bijna alleen maar om even stoom af te blazen.
Misschien omdat het fijn is om het even kwijt te kunnen, zodat je mensen in je omgeving er niet mee lastig hoeft te vallen?quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ik post eigenlijk alleen als ik me even verveel. En stoom afblazen zeg ik ook niks van, voor dat soort dingen is dit een leuk/handig topic. Maar ik doelde op het groepje mensen dat zo'n beetje verdrinkt in zelfmedelijden en al maanden (zo niet langer) vrijwel alleen maar hetzelfde soort negatieve posts met een half levensverhaal per keer erin plaatst.
Beter doe je er wat aan. Iemand die maanden lang wegkwijnt in zelfmedelijden verdienen het medelijden van anderen niet meer zodra ze hun negativiteit zelf opzoeken (en ja, soms kunnen 'vreemden' dan beter beoordelen dan de emotioneel beinvloedde individu zelf.quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:20 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Misschien omdat het fijn is om het even kwijt te kunnen, zodat je mensen in je omgeving er niet mee lastig hoeft te vallen?
Ik voel me ... slaperig.
Ikzelf werk er al jaren aan .... helaas is het niet zo dat het met een paar keer therapie en wat pilletjes over is.quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:43 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Beter doe je er wat aan. Iemand die maanden lang wegkwijnt in zelfmedelijden verdienen het medelijden van anderen niet meer zodra ze hun negativiteit zelf opzoeken (en ja, soms kunnen 'vreemden' dan beter beoordelen dan de emotioneel beinvloedde individu zelf.
Je voelt je gelijk aangevallen zegquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:46 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ikzelf werk er al jaren aan .... helaas is het niet zo dat het met een paar keer therapie en wat pilletjes over is.
Ik had anders het idee dat die post van kwiwi ook op mij sloeg.quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:48 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Je voelt je gelijk aangevallen zegMisschien moet je daar ook eens aan werken
I second thatquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:48 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
En dus heb ik het automatisch ook over jou?quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:55 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik had anders het idee dat die post van kwiwi ook op mij sloeg.
Als jij dat als vrijbrief ziet om lekker een negatief leven te lijden moet je dat vooral doen meid.quote:En bovendien ligt het vaak niet zo simpel dat wanneer je ophoudt met "wegkwijnen in zelfmedelijden" het allemaal opgelost is.
Misschien moet jij maar niet oordelen over situaties waar je niks over weet.quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:09 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
En dus heb ik het automatisch ook over jou?
Daarbij, misschien had zij het niet eens over je. Je zou het eens kunnen vragen voordat je oordeelt.
[..]
Als jij dat als vrijbrief ziet om lekker een negatief leven te lijden moet je dat vooral doen meid.
Maargoed, waar deze discussie met jou vandaan komt weet ik niet, maar ik beëindig hem hier. Fijne avond verder.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:08 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
misschien omdat je een labiele aandachtshoer bent die zich nu weer in een 'relatie' wilt storten maar zodra t misgaat je hier komt miepen dat je jezelf weer gaat snijden enzo
ot:fucking geirriteerd, geld misgelopen omdat ik niet op de plek kwam waar ik moest zijn vanwege alle stomme wegafzettingen
Jezus man, doe normaal dat meisje is suicidaal, krijg de tering hey.quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit. Het is hier sowieso steeds meer een verzamelplek van aandachtshoeren geworden vind ik..
OT: Goed! Net koffer gepakt, en al m'n spullen ingepakt om te verhuizen over 2 weken
Vind je het gek van zo'n agressief ding als jij.quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:48 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ok dan is het goedquote:
agressief? Wtf, ik had verwijten verwacht maar agressief zie ik nergens terug. Mag je me best even uitleggenquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Vind je het gek van zo'n agressief ding als jij.
Mag je best vindenquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:19 schreef kingtoppie het volgende:
Madame heeft wel gelijk trouwens...
Jezus christus hoe bot kan je zijn. Sodemieter dan op als je geen zin hebt om over emoties te praten. Dit topic heet 'hoe voel je je nu?' weet je wel..quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:08 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Als zij dat willen doen dan doen ze dat lekker.quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ik post eigenlijk alleen als ik me even verveel. En stoom afblazen zeg ik ook niks van, voor dat soort dingen is dit een leuk/handig topic. Maar ik doelde op het groepje mensen dat zo'n beetje verdrinkt in zelfmedelijden en al maanden (zo niet langer) vrijwel alleen maar hetzelfde soort negatieve posts met een half levensverhaal per keer erin plaatst.
dat is het hele punt juist, bij veel mensen zie je in dit topic de probleem al mijlenver aankomen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:47 schreef Mishu het volgende:
[..]
Jezus christus hoe bot kan je zijn. Sodemieter dan op als je geen zin hebt om over emoties te praten. Dit topic heet 'hoe voel je je nu?' weet je wel..![]()
Zwartedoos heeft wel een punt, al formuleerde ze het nogal bot.quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:50 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
dat is het hele punt juist, bij veel mensen zie je in dit topic de probleem al mijlenver aankomen.
Dat kan je ook op een rustige manier vertellen. En met Hoken ging het goed, zodra ze over snijden begint hoort ze het wel weerquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:50 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
dat is het hele punt juist, bij veel mensen zie je in dit topic de probleem al mijlenver aankomen.
En tegen vreemden op een openbaar forum zeggen dat je jezelf snijdt is niet echt snugger. Zeg zoiets tegen je psycholoog, maar ga het niet een stel leken aan de neus hangen, want dan kan je ook lekenantwoorden krijgen.
Nouja dan zeg je: ik voel het al weer aankomen dat het niks wordt en dat dit een veels te groot drama wordt terwijl er nog heel veel andere jongens komen (en dit blijkbaar nogal makkelijk gaat bij jou).quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zwartedoos heeft wel een punt, al formuleerde ze het nogal bot.
mensen hebben gewoon geen zin om straks weer huilie huilie in dit topic te zien, vandaar preventieve reacties.. als je hier een tijd zit (zoals jij) dan zie je dit soort dingen vooraf fout gaan.quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:53 schreef Mishu het volgende:
[..]
Dat kan je ook op een rustige manier vertellen. En met Hoken ging het goed, zodra ze over snijden begint hoort ze het wel weer
Er was dus niks aan de hand en wat mensen begonnen uit het niks te zeiken (zoals altijd eens in de zoveel weken). Lijkt wel alsof sommige mensen ongesteld moeten worden![]()
![]()
![]()
(ik niet, ben het net geweest)
Meer dat aangezien ze veel psychische problemen heeft ze zich beter niet in een relatie kan storten, omdat als dat fout gaat ze dan weer een reden krijgt om te gaan krassen en wat nog meer.quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:54 schreef Mishu het volgende:
[..]
Nouja dan zeg je: ik voel het al weer aankomen dat het niks wordt en dat dit een veels te groot drama wordt terwijl er nog heel veel andere jongens komen (en dit blijkbaar nogal makkelijk gaat bij jou).
Zoiets.
Sukkeltjequote:Op vrijdag 11 november 2011 20:56 schreef Madame_Paon het volgende:
Dom.![]()
Eerst bijna van m'n fiets afgevallen, daarna m'n hand gebrand aan een hete pan, daarna veel te laat bedenken dat ik m'n was moet doen, daarna m'n was doen maar vergeten bepaalde dingen in de was te doen.![]()
Wat een gekluns.
Wat deed die persoon precies?quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:52 schreef kwiwi het volgende:
Slappe lachIemand deed daarstraks zoiets stoms ten overstaan van zo'n 200 man, elke keer als ik eraan terug denk schiet ik weer in de lach
http://www.jicht.nl/eten%20&%20drinken.htmquote:Op zaterdag 12 november 2011 07:13 schreef theKiD het volgende:
Ondanks een jichtaanval () en ontiegelijk veel pijn, voel ik me goed
Ben alleen wel benieuwd waar die aanval vandaan komt, ik heb vorige week zondag voor t laatst bier gedronken en dat is -de mij enige- bekende oorzaak normaal...
succes!quote:Op zaterdag 12 november 2011 08:23 schreef zwartedoos het volgende:
Poging nummer 2 vandaag! Via een parkeerplaats zou t moeten lukkenBen benieuwd!
Begint steeds meer op een planning van een overval te lijken... (Dit gaat toch over dat geld wat je bent misgelopen??)quote:Op zaterdag 12 november 2011 08:23 schreef zwartedoos het volgende:
Poging nummer 2 vandaag! Via een parkeerplaats zou t moeten lukkenBen benieuwd!
Thnx, ik had al veel gevonden, maar net de makkelijkste en meest voordehandliggende site nog niet bekeken... Maar als ik dat zo lees, dan eet ik teveel bruin brood, veel peulvruchten, en vorige week dan, veel bier.. leuke combinatie een week de tijd heeft om verzuring op de bouwen.. en dat komt er nu blijkbaar uit..quote:Op zaterdag 12 november 2011 08:13 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
http://www.jicht.nl/eten%20&%20drinken.htm
hier staan misschien handige tips qua eten en drinken?
quote:Op zaterdag 12 november 2011 08:38 schreef theKiD het volgende:
[..]
Begint steeds meer op een planning van een overval te lijken... (Dit gaat toch over dat geld wat je bent misgelopen??)
Mijn hond hebben we eind maart in moeten laten slapenquote:Op zaterdag 12 november 2011 11:25 schreef Flippiee het volgende:
Fijn. Wandelen met de hond in het zonnetje in november. Het leven kan goed zijn.
Mhoah, ik denk niet dan je er raar op aangekeken wordt hoor.quote:
Dat is bij mij wel een garantie voor koppijn.quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:13 schreef Mishu het volgende:
Ik had de kachel aangedaan dus heel diep geslapen vannacht
Nou we stonden met 200 man bij de gate te wachten op het vliegveld, en er was een kind dat de hele tijd vervelend deed.. Dus die vader ging met d'r spelen om d'r stil te houden, gooit ie d'r op een gegeven moment zo spelenderwijs in de lucht, recht met d'r hoofd tegen de hoek van het metalen bord waar de bestemming op staatquote:Op zaterdag 12 november 2011 03:20 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Wat deed die persoon precies?
Vertel!?quote:Op zondag 13 november 2011 15:17 schreef minthy het volgende:
Heel erg goed, ik heb gisteren ontzettend leuk nieuws te horen gekregen waar ik nog even mijn mond over moet houden![]()
Eindelijk weer eens iets positiefs![]()
Wilde gaan shoppen maar niet gedaanquote:
Tof!quote:Op zondag 13 november 2011 23:24 schreef Pino112 het volgende:
Super weekend met vriendinlief gehad, echt wauw.
Ik heb 100 euro gewonnen van staatsloterij!quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:04 schreef formerjellybean het volgende:
Redelijk, wat wasjes aan het doen, en mijn 10 euro van de staatsloterij is er
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 15 november 2011 13:02 schreef Miam het volgende:
[..]
Ik heb 100 euro gewonnen van staatsloterij!
Woooooooooooooooooow, happy!!
Hoelang doe je al meequote:Op dinsdag 15 november 2011 13:02 schreef Miam het volgende:
[..]
Ik heb 100 euro gewonnen van staatsloterij!
Woooooooooooooooooow, happy!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cuz I'm Mr. Brightside
Dankjeeee!quote:
Ah getsie, wat naar...quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:43 schreef Neo-Mullen het volgende:
Het gaat erg slecht met m'n kat, waar ik enkele weken geleden al over postte. De diagnose van vandaag van de dierenarts is dat ze het einde van het jaar niet gaat halen... Meh
Ohjee.quote:Op woensdag 16 november 2011 02:32 schreef Mishu het volgende:
Niet zo goed, voel me niet zo lekkerOok net overgegeven
quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:02 schreef Mishu het volgende:
Vandaag bloedprikken voor pfeiffer en ik was bijna flauwgevallen(kotsen en alles)
Damn... Ik heb een boel heftige reacties op bloed prikken gezien, maar dit slaat allesquote:Op woensdag 16 november 2011 08:17 schreef Mishu het volgende:
Nog steeds aan het overgeven om de paar uur
Door het bloedprikken?quote:
quote:Op woensdag 16 november 2011 11:30 schreef zwartedoos het volgende:
Hoewel ik het al had zien aankomen ben ik toch erg teleurgesteld dat ze niks meer voor me kunnen doen in het ziekenhuis
Nee, heb buikgriep volgens mij. Mijn moeder had het ook al. Ik kots om het uur en ik zie zo bleek als een lijkquote:Op woensdag 16 november 2011 10:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Door het bloedprikken?Zo spannend is dat toch niet?
OT: goed, door m'n warme chocomel en rainbow cookie
Whaha ik heb precies hetzelfde gehad.quote:Op woensdag 16 november 2011 08:29 schreef Lastpost het volgende:
Voel me goed, veel complimenten van mede-studenten gehad en cijfers zijn top.
Nu alleen vandaag even op stage melden dat ik het met de invulling zoals ie nu is niet trek week in, week uit, dus benieuwd hoe ze erop reageren en of er iets mogelijk is zodat ik er kan blijven.
tegen kotsen helpt het heel goed om van die kleine pakjes appelsap gewoon op kamertemperatuur,voorzichtig klein slokje voor slokje te drinken. Echt,daar voel je je al snel beter door. maar let wel! kleine slokjes en een tijdje ertussen laten,niet te snel drinken.quote:Op woensdag 16 november 2011 11:59 schreef Mishu het volgende:
[..]
Nee, heb buikgriep volgens mij. Mijn moeder had het ook al. Ik kots om het uur en ik zie zo bleek als een lijk
Thanks maar ik hield zelfs geen water binnenquote:Op woensdag 16 november 2011 12:41 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
tegen kotsen helpt het heel goed om van die kleine pakjes appelsap gewoon op kamertemperatuur,voorzichtig klein slokje voor slokje te drinken. Echt,daar voel je je al snel beter door. maar let wel! kleine slokjes en een tijdje ertussen laten,niet te snel drinken.
quote:Op woensdag 16 november 2011 19:53 schreef cafpow het volgende:
Klote, van de trap Gevallen, gevolg enkel meta dik/Blauw en kan amper lopen en zeer moe
Voorbij dik/blauw?quote:Op woensdag 16 november 2011 19:53 schreef cafpow het volgende:
Klote, van de trap Gevallen, gevolg enkel meta dik/Blauw en kan amper lopen en zeer moe
Ben ik blij met mijn 7kmquote:Op donderdag 17 november 2011 00:33 schreef Naaaait93 het volgende:
verliefd, blij, omdat mn meisje. en kut, omdat 135km afstand:( mja, wachten tot zondag:)
heb je idd geluk. kan niet uitleggen hoe ik me voel, ik kan wel janken:(quote:Op donderdag 17 november 2011 00:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ben ik blij met mijn 7km.
OT: Avond is weer snel gegaan, heel veel zin in vrijdag..
a.k.a. swaffelen?quote:Op donderdag 17 november 2011 00:36 schreef kingtoppie het volgende:
Ik wil dat iemand mij bont en blauw komt slaan met levenslust en passie.
Nee, een kudde vrouwen met de blote vuist gewoon....quote:
Veel, 3 ofzo, ben niet echt succesvol op het liefdesvlakquote:Op donderdag 17 november 2011 00:47 schreef kingtoppie het volgende:
Hoeveel jongens heb jij het afgelopen jaar op het oog gehad eigenlijk? (mag ik dat vragen?)
noem je dit veel? dit valt reuze mee joh!quote:Op donderdag 17 november 2011 00:50 schreef Mishu het volgende:
[..]
Veel, 3 ofzo, ben niet echt succesvol op het liefdesvlakBen ook niet echt iemand die met minder genoegen neemt
Jij vindt iedere week een ander leuk?quote:Op donderdag 17 november 2011 01:00 schreef Naaaait93 het volgende:
[..]
noem je dit veel? dit valt reuze mee joh!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |