quote:
Liefde voor die filmquote:Op donderdag 10 november 2011 17:14 schreef roos85 het volgende:
I hate the way you talk to me, and the way you cut your hair.
I hate the way you drive my car.
I hate it when you stare.
I hate your big dumb combat boots, and the way you read my mind.
I hate you so much it makes me sick; it even makes me rhyme.
I hate the way you're always right.
I hate it when you lie.
I hate it when you make me laugh, even worse when you make me cry.
I hate it when you're not around, and the fact that you didn't call.
But mostly I hate the way I don't hate you. Not even close, not even a little bit, not even at all.
Geef em gewoon een kusje en zeg dat je allemaal van hem houdt enzoquote:Op donderdag 10 november 2011 19:14 schreef Bienelientjee het volgende:
Broertje is terug van zijn 2 daagse game sessie. (MW3) Weinig slaap, fastfood, energydrinks en heel veel gamen. Hij is geirriteerd, strontchagerijnig, snauwt iedereen af om de meest simpele dingen en zoekt ruzie om niks.
Dat wordt gezellig vanavond!
Binnen een paar dagen? Okeej..quote:Op donderdag 10 november 2011 22:52 schreef Høken het volgende:
Ik ben geloof ik nog nooit zo verliefd geweest op iemand..
Was wel al langer zo, kende 'm wel al wat langer. Maar durfde er niet aan toe te geven.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:53 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Binnen een paar dagen? Okeej..
OT: geen productieve dag gehaddat komt morgen wel weer. Nu beetje chillen met een glaasje amaretto erbij
quote:Op donderdag 10 november 2011 23:03 schreef minthy het volgende:
Alleen... Aan de ene kant vind ik het niet erg, ik hoef met niemand rekening te houden. Aan de andere kant mis ik het wel om iemand te hebben
Ga je niet te snel? Hij moet wel je tempo kunnen volgen..quote:Op donderdag 10 november 2011 22:52 schreef Høken het volgende:
Ik ben geloof ik nog nooit zo verliefd geweest op iemand..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |