Je hebt dit topic naar een ander niveau getild met je post dat het toch niet uitmaakt dat we doodgaan. En dit is verdulleme KLB!quote:Op donderdag 10 november 2011 18:01 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ghehe, danku. Ja, nja als het gebeurt laat me dan ook maar gewoon doodgaan want ik zit er niet zo op te wachten om in een ijsgrot te gaan wonen ofzo in mijn eentje met ergens 3 lichtjaar verderop nog een overlever.
De man is wetenschappelijk aangetoond op elk gebied, behalve emotie tonen en begrijpen, superieur te zijn aan vrouwen, dus dan mag jij mij vertellen wie beter geschikt is om het geld te verdienen en wie beter geschikt is om de kinderen op te voeden.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:03 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Kk op gek. En dan lekker elke week aan mijn man geld moeten vragen om leuke dingen voor mezelf van te kunnen kopenFlikkerop, straks gaat die gek zich nog superieur aan mijn voelen omdat ik afhankelijk ben van hem
![]()
Of nóg erger, ik blijf thuis omdat hij dat wil en ik zorg voor de kinderen en dan opeens is hij gierig
Loop ik daar in mijn Zeeman kloffie, NOOIT
Mijn moeder werkte part time en ik ben prima opgevoed, dus nee, MAKE YOUR OWN DAMN SANDWICHquote:Op donderdag 10 november 2011 18:01 schreef Kutstudent het volgende:
Zeer terechte klacht, en het komt deels door de tendens dat een tik en dergelijke uit den boze is en deels door het feminisme. Als vrouwen gewoon thuis zouden blijven en zich fatsoenlijk met de opvoeding zouden bezig houden, zoals het hoort, dan zou dit ook al veel minder erg zijn.
Ik wil gewoon een gelijkwaardige relatie met mijn toekomstige vrouw, geen kinderoppas/schoonmaker.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:05 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
De man is wetenschappelijk aangetoond op elk gebied, behalve emotie tonen en begrijpen, superieur te zijn aan vrouwen, dus dan mag jij mij vertellen wie beter geschikt is om het geld te verdienen en wie beter geschikt is om de kinderen op te voeden.
Onzin. Er waren vroeger meer mannelijke wetenschappers omdat de scholing voor vrouwen slechter was. Tegenwoordig presteren meisjes zelfs beter op school.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:05 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
De man is wetenschappelijk aangetoond op elk gebied, behalve emotie tonen en begrijpen, superieur te zijn aan vrouwen, dus dan mag jij mij vertellen wie beter geschikt is om het geld te verdienen en wie beter geschikt is om de kinderen op te voeden.
Part time, je zegt het precies goed.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:06 schreef Philosopheraptor het volgende:
[..]
Mijn moeder werkte part time en ik ben prima opgevoed, dus nee, MAKE YOUR OWN DAMN SANDWICH
Ik vind inderdaad dat een van de ouders part time moet werken als er kind is, in de eerste jaren sowieso de vrouw, maar daarna maakt het niet zoveel uit.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:07 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Part time, je zegt het precies goed.
Al die carrière snollen tegenwoordig die zich willen bewijzen en ondertussen ook nog kinderen willen.Blijf godverdomme gewoon thuis en zorg dat dat kind een fatsoenlijke, verstandige volwassene wordt.
Jij ook geen Einstein, Newton, Watt, Philips, Wright, of een van de andere mannen die zoveel voor wetenschap hebben betekend, dus wat is je punt?quote:Op donderdag 10 november 2011 18:07 schreef Philosopheraptor het volgende:
[..]
Onzin. Er waren vroeger meer mannelijke wetenschappers omdat de scholing voor vrouwen slechter was. Tegenwoordig presteren meisjes zelfs beter op school.
Maar jij zal nooit een Marie Curie worden, dus stil maar.
Klopt, maar het blijft een feit dat de moeder er beter voor geschikt is dan de vader.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:08 schreef Philosopheraptor het volgende:
[..]
Ik vind inderdaad dat een van de ouders part time moet werken als er kind is, in de eerste jaren sowieso de vrouw, maar daarna maakt het niet zoveel uit.
Maar dat komt omdat het huidige schoolsysteem wordt aangepast aan de vrouw, 't wordt daar gefeminiseerd als de pest en daardoor haken de mannen al af in de onderbouw van het VWO.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:07 schreef Philosopheraptor het volgende:
[..]
Onzin. Er waren vroeger meer mannelijke wetenschappers omdat de scholing voor vrouwen slechter was. Tegenwoordig presteren meisjes zelfs beter op school.
Maar jij zal nooit een Marie Curie worden, dus stil maar.
Wat wil je precies gaan afkoelen en afschermen met een beschermlaag? De ozonlaag is de beschermlaag en die is behoorlijk stuk aan het gaan. Een nieuwe ozonlaag creeeren zie ik zo gauw niet gebeuren. Wat we wel kunnen doen is bijvoorbeeld wolken produceren, maar die kun je niet in de ruimte hebben, daar waar de sattelieten radiogolven van en naar de aarde sturen. Al onze connectiviteit gaat via die sattelieten. In de ruimte kun je niets doen om die stralen te beschermen, en door de hitte van de zon worden de stralen teniet gedaan. Dus hoe ze dat op gaan lossen... geen idee.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:03 schreef Zenato het volgende:
[..]
Ik denk iets met koeling en een goede bescherm-laag. Ik denk ook dat als we merken dat de aarde opwarmt, we ook al daartegen iets hebben gevonden.
Bron?quote:Op donderdag 10 november 2011 18:05 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
natuurlijk, zit in onze natuur, maar dat betekent niet dat een kinderloze vrouw geen zakenvrouw mag worden. Of dat ze dat niet mag worden als ze een huisman thuis heeft zitten.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:09 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Klopt, maar het blijft een feit dat de moeder er beter voor geschikt is dan de vader.
Hoexo gefeminiseerd? Ik merkte daar niks van.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:09 schreef Euribob het volgende:
[..]
Maar dat komt omdat het huidige schoolsysteem wordt aangepast aan de vrouw, 't wordt daar gefeminiseerd als de pest en daardoor haken de mannen al af in de onderbouw van het VWO.
Dat het tegenwoordig meer om de powerpointpresentatie van een werkstuk dan de inhoud van het werkstuk zelf gaat. En ik heb daar als man geen last van, want als ik iets kan dan is dat een eind in de lucht lullen, maar het verklaart wel waarom al die exacte typetjes falen.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:12 schreef Philosopheraptor het volgende:
[..]
Hoexo gefeminiseerd? Ik merkte daar niks van.
En de ozonlaag, zei je net zelf.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:13 schreef Phantomesse het volgende:
TEVENS IS DIT GEEN MAN-VROUW DISCUSSIE. Het ging om opvoeding en waar de mensheid nou helemaal heen gaat hedendaags.
http://www.livescience.co(...)cientist-claims.htmlquote:Op donderdag 10 november 2011 18:11 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Bron?
Gaarne in PM, want ik ga nu beginnen aan een keiharde gamesessie waarin ik regelmatig (vaker wel dan niet) mijn mannelijke maatjes 1 container vol met OWNAGE geef.
Dat tegenwoordig het niveau omlaag is gegaan, en de stof verschuift van begrijpen naar stampen.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:12 schreef Philosopheraptor het volgende:
[..]
Hoexo gefeminiseerd? Ik merkte daar niks van.
Oja, was de ozonlaag even vergetenquote:Op donderdag 10 november 2011 18:10 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Wat wil je precies gaan afkoelen en afschermen met een beschermlaag? De ozonlaag is de beschermlaag en die is behoorlijk stuk aan het gaan. Een nieuwe ozonlaag creeeren zie ik zo gauw niet gebeuren. Wat we wel kunnen doen is bijvoorbeeld wolken produceren, maar die kun je niet in de ruimte hebben, daar waar de sattelieten radiogolven van en naar de aarde sturen. Al onze connectiviteit gaat via die sattelieten. In de ruimte kun je niets doen om die stralen te beschermen, en door de hitte van de zon worden de stralen teniet gedaan. Dus hoe ze dat op gaan lossen... geen idee.
Wel een verdomd grote meteoriet dan.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:15 schreef Zenato het volgende:
[..]
Oja, was de ozonlaag even vergetenNouja, als we dan nog leven, dan branden we pijnlijk weg
![]()
Auch!
Doe dan maar een meteoriet ofzo, dan voelen we er niks van.
Reageer dan op mij en niet op hem, meid.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:15 schreef Philosopheraptor het volgende:
Dat heeft niks met feminisering te maken maar met slechte onderwijzers. Begrijpen is juist vrouwelijker dan koude feiten, dus stil maar.
Dat is zeer zeker een man-vrouw discussie want het is grotendeels de schuld van de feministen dat deze tendens ontstaan is.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:13 schreef Phantomesse het volgende:
TEVENS IS DIT GEEN MAN-VROUW DISCUSSIE. Het ging om opvoeding en waar de mensheid nou helemaal heen gaat hedendaags.
Soort van Big-Bang idd.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:16 schreef Euribob het volgende:
[..]
Wel een verdomd grote meteoriet dan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |