SPOILER: Wie Speelt Wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[Sarcasme modus aan]I am the Milkman! My milk is delicious!
Ja, al een jaartje.quote:Op donderdag 10 november 2011 12:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Daar was je toch al langer mee bezig of was daar weer iemand anders?
In 2012 heeft hij van de week bekend gemaakt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
Hij komt dinsdag, hell yeah dat ik hem gelijk haalquote:Op donderdag 10 november 2011 12:30 schreef Frankii het volgende:
Ja hier verder dus. Geen idee waar jullie het over hadden.
Michhas, haal jij maandag AC? Ik heb eigenlijk nog wel genoeg te doen met BF3 en Skyrim.
Dan weet Tammy ook weer haar plek bij jouwquote:Op donderdag 10 november 2011 12:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hij komt dinsdag, hell yeah dat ik hem gelijk haal
Ik schuif alles aan de kant voor AC
Mja mja, ik zie nog wel. Pre-order staat in ieder geval nog. Kan nooit kwaad om hem alvast te halen.quote:Op donderdag 10 november 2011 12:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hij komt dinsdag, hell yeah dat ik hem gelijk haal
Ik schuif alles aan de kant voor AC
Hoe durf je man.quote:Op donderdag 10 november 2011 11:52 schreef Michhas het volgende:
Call of Assassins: Modern Brotherhood.
quote:Op donderdag 10 november 2011 13:03 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dan weet Tammy ook weer haar plek bij jouw
quote:Op donderdag 10 november 2011 13:07 schreef KoningStoma het volgende:
MW3 ist binnen. Ik speel even een maandje op mijn andere account en dan kan ik daarna fappen op mijn hoge KD op mijn gewone account
quote:Op donderdag 10 november 2011 13:07 schreef KoningStoma het volgende:
MW3 ist binnen. Ik speel even een maandje op mijn andere account en dan kan ik daarna fappen op mijn hoge KD op mijn gewone account
Ik ben een beetje obsessed geloof ikquote:Op donderdag 10 november 2011 13:04 schreef Frankii het volgende:
[..]
Mja mja, ik zie nog wel. Pre-order staat in ieder geval nog. Kan nooit kwaad om hem alvast te halen.
Jep ben ik bijquote:Op donderdag 10 november 2011 13:15 schreef Rossdale het volgende:
Iemand die uberhaupt nog gaat BeFfen vanavond? :-) Natte bob?
Wordt het een game pc?quote:Op donderdag 10 november 2011 13:38 schreef Frankii het volgende:
Ik ben bezig met een pc samenstellen. Harde schijfje van 500gb kost nu gewoon 100+ euro door die overstromingen in Thailand
Wachten tot Jan / feb nieuwe proc's etc etcquote:Op donderdag 10 november 2011 13:38 schreef Frankii het volgende:
Ik ben bezig met een pc samenstellen. Harde schijfje van 500gb kost nu gewoon 100+ euro door die overstromingen in Thailand
Daar doe ik niet aan. Dan kun je blijven wachten.quote:Op donderdag 10 november 2011 13:41 schreef Pixell het volgende:
[..]
Wachten tot Jan / feb nieuwe proc's etc etc
Wat een paupers.quote:Op donderdag 10 november 2011 13:48 schreef KneusTeun het volgende:
http://www.omroepflevolan(...)rkoop-call-of-duty-3
WAT EEN HAPPENING!
En serieus zonder tital zie je ook meteen dat dit in Almere isVooral papa van den eeden.
Het is geen teringspel. Het heeft zo'n beetje de goeie aspecten van MW1, MW2 en BO gepakt en ze in een game gestopt. Het resultaat mag er wezen.quote:Op donderdag 10 november 2011 13:54 schreef Frankii het volgende:
Damn waarom gaat nou toch inneens iedereen aan de MW3
Zijn Ross en ik nou de enige die echt inzien wat voor kutgame het eigenlijk is?
Alleen wij zijn de eckte eckte, frankertquote:Op donderdag 10 november 2011 13:54 schreef Frankii het volgende:
Damn waarom gaat nou toch inneens iedereen aan de MW3
Zijn Ross en ik nou de enige die echt inzien wat voor kutgame het eigenlijk is?
Best triest, maar dat weet je zelf ook welquote:Op donderdag 10 november 2011 13:07 schreef KoningStoma het volgende:
wees niet bang, ik blijf voornamelijk BF spelen, BO heb ik ook de deur weer uitgegegooid destijds.quote:Op donderdag 10 november 2011 13:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Alleen wij zijn de eckte eckte, frankert
Mister gespotquote:Op donderdag 10 november 2011 13:48 schreef KneusTeun het volgende:
http://www.omroepflevolan(...)rkoop-call-of-duty-3
WAT EEN HAPPENING!
En serieus zonder tital zie je ook meteen dat dit in Almere isVooral papa van den eeden.
quote:Op donderdag 10 november 2011 13:55 schreef Frankii het volgende:
En dan na het kopen van MW3 hier je irritaties en frustraties spuien
quote:Op woensdag 9 november 2011 22:24 schreef badboynova het volgende:
Wat heerlijk dat geklaag in de mw3 party over de connectie
Dr zit me ook een lading bont kraagjes tussen!quote:
Mwa, ik wil gewoon het laatste maandje gold op deze account nuttig gebruiken. Zo kan ik meteen zien wat mijn "echte" kd is.quote:Op donderdag 10 november 2011 13:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Best triest, maar dat weet je zelf ook wel
en ik dan?quote:Op donderdag 10 november 2011 13:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Of wil je gewoon niet dat iedereen ziet dat je MW3 aan het spelen bent of dat je überhaupt MW3 hebtquote:Op donderdag 10 november 2011 14:03 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Mwa, ik wil gewoon het laatste maandje gold op deze account nuttig gebruiken. Zo kan ik meteen zien wat mijn "echte" kd is.
Of gewoon een dikke naab bentquote:Op donderdag 10 november 2011 14:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Of wil je gewoon niet dat iedereen ziet dat je MW3 aan het spelen bent of dat je überhaupt MW3 hebt?
Nou dan ben ik echt een n00b, want ik kom dr niet ui! :Squote:
Dan snap ik gewoon het principe van newsservers waarschijnlijk niet :Squote:Op donderdag 10 november 2011 15:27 schreef Pixell het volgende:
Zelf geen Mac, maar volgens mij werkt sabnzbd prima om mee te downloaden, is via de browser
Ask Nick, want als er 1 iemand is die alles van internet kan halen is hij het welquote:Op donderdag 10 november 2011 15:21 schreef KneusTeun het volgende:
Iemand hier die newsgroups gebruikt op mac?
Welke progs gebruik je?
Omdat dat dat bij mij sneller gaat dan torrents. En hoef je niet op seeders te wachten etc.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:28 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dan snap ik gewoon het principe van newsservers waarschijnlijk niet :S
Denk ik probeer het ff, maar blijkbaar is het nogal wat werk.
Waarom dat dan verkiezen boven torrents?
Ik haal meestal 2,5 mb en das opzich snel zat, denk dat niet veel sneller zou gaan als ik newsgroups heb toch?quote:Op donderdag 10 november 2011 15:35 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Omdat dat dat bij mij sneller gaat dan torrents. En hoef je niet op seeders te wachten etc.
quote:Op donderdag 10 november 2011 15:34 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ask Nick, want als er 1 iemand is die alles van internet kan halen is hij het wel
Nja private trackers werken sowieso beter dan public shit, maar ja dan moet je wel aan ratio houden. Haal de zelfde speeds als bij newsgroups, dus mij boeit het eigenlijk niet wat ik gebruikquote:Op donderdag 10 november 2011 15:35 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Omdat dat dat bij mij sneller gaat dan torrents. En hoef je niet op seeders te wachten etc.
Torrents = p2p, dat betekent am gebruiker naar gebruiker, je bent met je snelheid afhankelijk van het aantal mensen dat het bestand deelt.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:28 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dan snap ik gewoon het principe van newsservers waarschijnlijk niet :S
Denk ik probeer het ff, maar blijkbaar is het nogal wat werk.
Waarom dat dan verkiezen boven torrents?
Sinds dat mensen seedboxen gebruiken, is dat ook wel voorbijquote:Op donderdag 10 november 2011 15:41 schreef Pixell het volgende:
[..]
Torrents = p2p, dat betekent am gebruiker naar gebruiker, je bent met je snelheid afhankelijk van het aantal mensen dat het bestand deelt.
Nieuwsgroepen is eigenlijk dat je direct van een server download en niet afhankelijk bent van iemand, altijd een constante en vaak hogere snelheid, want je download met je eigen snelheid en wordt niet gelimiteerd door een ander zijn upload.
Ik hoor al dat ik weer achterloop op dit gebied! Overigens nooit gebruik gemaakt van private trackers, leek me teveel geleuterquote:Op donderdag 10 november 2011 15:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Sinds dat mensen seedboxen gebruiken, is dat ook wel voorbij
Ik heb bijna allemaal dezelfde mensen op beide accounts...quote:Op donderdag 10 november 2011 14:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Of wil je gewoon niet dat iedereen ziet dat je MW3 aan het spelen bent of dat je überhaupt MW3 hebt?
Zonder crack jaquote:Op donderdag 10 november 2011 15:51 schreef Pixell het volgende:
Ik zie overigens wel wat staan op spotnet
Niet happen hequote:Op donderdag 10 november 2011 15:57 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik heb bijna allemaal dezelfde mensen op beide accounts...
Nu wel jaquote:Op donderdag 10 november 2011 15:51 schreef Pixell het volgende:
Ik zie overigens wel wat staan op spotnet
Okequote:
Team Bozzdale is toch een unit jongen! Jij is ik en ik ben jij en wij zijn ons!quote:
Lol, Alphen aan den Rijn.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:11 schreef tliciouz het volgende:
Dit zou mijn enigste concurrentie geweest zijn tijdens de nachtopening. Niet verkeerd
http://www.facebook.com/p(...)93506&type=3&theater
Twee lichamen.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Team Bozzdale is toch een unit jongen! Jij is ik en ik ben jij en wij zijn ons!
Die kwam gewoon in zijn werkkleding zo te zienquote:Op donderdag 10 november 2011 16:42 schreef tliciouz het volgende:
Dit is een leukerd![]()
![]()
http://www.facebook.com/p(...)93506&type=3&theater
Volgens mij is het bozquote:Op donderdag 10 november 2011 16:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die kwam gewoon in zijn werkkleding zo te zien
Ik heb hem toch gezien met koninginnedagquote:Op donderdag 10 november 2011 16:46 schreef Michhas het volgende:
[..]
Als je denkt dat Bozz er zo uitziet...
Think again
quote:MC Biggah scoort
Rapper Mc Biggah die bekend werd van zijn tranen in Holland in Da Hood, blijkt eenmaal terug in Nederland, goed te scoren bij de vrouwen.
Hij treedt met de regelmaat van de klok op in kleine zaaltjes in ons land. En daar heeft de stoere rapper niet over vrouwelijke belangstelling te klagen. "Mc Biggah en zijn bitches..."
Ik zie het probleem niet...quote:Op donderdag 10 november 2011 16:49 schreef badboynova het volgende:
[ afbeelding ]
Desperate housewives inhuren, slootwater gaat steeds minder smaken.
Huh?quote:Op donderdag 10 november 2011 03:16 schreef Dr.Pringles het volgende:
Holy shit, Tauch speelt nog steeds TDM op Lockdown.
Staat je Xbox nog aan? Er staat nog steeds bij mij dat je TDM op Lockdown speelt.quote:
Heeft de hele dag uit gestaan.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:22 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Staat je Xbox nog aan? Er staat nog steeds bij mij dat je TDM op Lockdown speelt.
Tja, best wel zieligquote:Op donderdag 10 november 2011 13:07 schreef KoningStoma het volgende:
quote:Morgen verwacht! Assassins Creed Revelations PS3 / Xbox 360 ¤ 47,40
Onderbouw even waarom het zielig is, dat ik mijn k/d wil weten zonder alle deaths van toen ik het spel nog onder de knie moest krijgen.quote:
Ach, ik ga daar niet eens over in discussie, doe maar lekker johquote:Op donderdag 10 november 2011 17:50 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Onderbouw even waarom het zielig is, dat ik mijn k/d wil weten zonder alle deaths van toen ik het spel nog onder de knie moest krijgen.
BIJ GAMESYNCquote:
And their is the first punchquote:Op donderdag 10 november 2011 18:04 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ach, ik ga daar niet eens over in discussie, doe maar lekker joh
Vergeet de tukkers niet!quote:Op donderdag 10 november 2011 17:41 schreef Kutstudent het volgende:
En morgen 11-11, voor de Brabanders.Ben er helaas niet bij dit jaar.
10quote:Op donderdag 10 november 2011 18:05 schreef badboynova het volgende:
[..]
And their is the first punch
Inderdaad, want we willen gewoon bloed zien.quote:
Ik snap dat het moeilijk kan zijn om een ondoordachte mening te onderbouwen. Van mij hoeft het niet hoor, als je het niet lukt.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:04 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ach, ik ga daar niet eens over in discussie, doe maar lekker joh
quote:Op donderdag 10 november 2011 18:16 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik snap dat het moeilijk kan zijn om een ondoordachte mening te onderbouwen. Van mij hoeft het niet hoor, als je het niet lukt.
quote:
Deze reactie trouwens even in m'n fobo gezet, moest hier heel hard om lachen.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:56 schreef dreamzk het volgende:
Ik heb de popcorn klaar staan, its go time!!!
Returning a punchquote:
Je ziet het verkeerd. Ik laat hen niet met rust.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:36 schreef tliciouz het volgende:
Jongens laat onze stoma toch eens met rust.
quote:Op donderdag 10 november 2011 18:42 schreef KoningStoma het volgende:
Haha, dus eigenlijk zeg je dat het triest is om geinteresseerd te zijn in je stats, maar wederom zonder onderbouwing. Ik raad je aan om met deze "discussie" te stoppen.
Tegen wie heb je het nou?! Daar hebben ze de quote voor hèquote:Op donderdag 10 november 2011 18:42 schreef KoningStoma het volgende:
Haha, dus eigenlijk zeg je dat het triest is om geinteresseerd te zijn in je stats, maar wederom zonder onderbouwing. Ik raad je aan om met deze "discussie" te stoppen.
Ik denk eigenlijk dat ie gewoon bewust niks er over post, om niet in discussie te gaan met jou.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:42 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Je ziet het verkeerd. Ik laat hen niet met rust.
quote:Op donderdag 10 november 2011 18:26 schreef Michhas het volgende:
And a staggering right hook to the face lands with authority.
Volgens mij bedoelen ze dat het lame is dat je jezelf op een andere account inwerkt zodat je een hoge kd op je andere hebt. KD-geilerd.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:42 schreef KoningStoma het volgende:
Doet het nietquote:
Dus wie hecht er dan waarde aan stats?quote:Op donderdag 10 november 2011 18:47 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelen ze dat het lame is dat je jezelf op een andere account inwerkt zodat je een hoge kd op je andere hebt. KD-geilerd.
quote:
Wat is een ntc en een ptc?quote:Op donderdag 10 november 2011 19:00 schreef Pixell het volgende:
Ik weet alles..
alleZ!
Vraag maar iets
Kaas of worst.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:00 schreef Pixell het volgende:
Ik weet alles..
alleZ!
Vraag maar iets
Hap hap etc..quote:Op donderdag 10 november 2011 19:04 schreef Tauchmeister het volgende:
Weet je Stoma, het boeit me eigenlijk geen flikker wat jij allemaal doet, alleen heb ik als ik m'n mening ergens over geef niet altijd zin om daar urenlang over te gaan discussiëren, zeker niet als het gaat om zoiets nutteloos een game. Dat jij dan altijd op die manier je gelijk wil halen door te zeggen dat ik een ondoordachte mening heb omdat ik niet met argumenten... tja, ik vind het best.
Vooruit, jij hebt de discussie gewonnen, als je dat zo graag wilt. Maar denk ook maar niet dat iemand er straks iets om geeft dat je een K/D-ratio van 3.4 hebt.
quote:Op donderdag 10 november 2011 19:04 schreef Tauchmeister het volgende:
Weet je Stoma, het boeit me eigenlijk geen flikker wat jij allemaal doet, alleen heb ik als ik m'n mening ergens over geef niet altijd zin om daar urenlang over te gaan discussiëren, zeker niet als het gaat om zoiets nutteloos een game. Dat jij dan altijd op die manier je gelijk wil halen door te zeggen dat ik een ondoordachte mening heb omdat ik niet met argumenten... tja, ik vind het best.
Vooruit, jij hebt de discussie gewonnen, als je dat zo graag wilt. Maar denk ook maar niet dat iemand er straks iets om geeft dat je een K/D-ratio van 3.4 hebt.
Kijk naar mijn posts. Dat is toch niet serieusquote:Op donderdag 10 november 2011 19:06 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ah, nu hap ik weer. Rare vent.
En dan is het weer hap hapquote:Op donderdag 10 november 2011 19:05 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Kaas of worst.
[..]
Hap hap etc..
NTC is Nederlandse Teckel Club, die andere weet ik niet.quote:
negatieve / positieve temperatuur coëfficiënten, iets met elektronica of zoquote:
Kaas als ik tosti's maak, anders liever worstquote:
goed.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:08 schreef Pixell het volgende:
[..]
negatieve / positieve temperatuur coëfficiënten, iets met elektronica of zo
Zomaar vragen stellen. Zijn tab naast Fok is waarschijnlijk google waar die alles snel opzoekt.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:12 schreef badboynova het volgende:
[..]
goed.
en wat is een lds niet lsd kut hippie
ladies and gentelman, the troll has entered the buildingquote:Op donderdag 10 november 2011 19:14 schreef SoldMayor het volgende:
Stelletje faalhazen allemaal met jullie K/D![]()
Ik heb een K/D van 1.12 in MW3 ik ben er trots op JAAAAAAA GVD!!!
Weer elektronica? Iets met Led ... Systemquote:Op donderdag 10 november 2011 19:12 schreef badboynova het volgende:
[..]
goed.
en wat is een lds niet lsd kut hippie
quote:Op donderdag 10 november 2011 19:14 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Zomaar vragen stellen. Zijn tab naast Fok is waarschijnlijk google waar die alles snel opzoekt.
Zegt de man die geen pepernoot raakt.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:16 schreef badboynova het volgende:
[..]
ladies and gentelman, the troll has entered the building
quote:Op donderdag 10 november 2011 19:14 schreef SoldMayor het volgende:
quote:Op donderdag 10 november 2011 19:16 schreef Pixell het volgende:
[..]
Weer elektronica? Iets met Led ... System
ik ga het tegen m'n moeder zeggen, dat jij mij doet plagenquote:Op donderdag 10 november 2011 19:17 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Zegt de man die geen pepernoot raakt.
Of fifa...![]()
![]()
Nee, dat kan. Je moet je mw2 disk erin stoppen!quote:Op donderdag 10 november 2011 19:20 schreef SoldMayor het volgende:
Trouwens waar moet ik de HD Content Package instaleren bij MW3?
ooh wacht..
where the sun dont shinequote:Op donderdag 10 november 2011 19:20 schreef SoldMayor het volgende:
Trouwens waar moet ik de HD Content Package instaleren bij MW3?
ooh wacht..
Ow op zo'n manier dus.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:21 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Nee, dat kan. Je moet je mw2 disk erin stoppen!
hihihiahoahaohoa garpig
Niet doorhebben dat stoma aan het trollen is.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:04 schreef Tauchmeister het volgende:
Je kan serieus even met die lui praten als je iemand killt? Dacht dat het een grapje was. Godver nu had ik juist mijn hello kitty emblem moeten hebben.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:29 schreef KoningStoma het volgende:
S&D is lachen. Steeds als je iemand met een mic killt dan hoor je ze pissig zijn.
Vooral met al die scheldende Nederlandersquote:Op donderdag 10 november 2011 19:31 schreef KoningStoma het volgende:
Nadat je iemand killt, hoor je ze even. Ik weet niet of je ook iets kan zeggen. Ik vind het een geniaal idee.
Clans met Joep, Johan, Walter.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:31 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Vooral met al die scheldende Nederlanders
Was het Pringles?quote:Op donderdag 10 november 2011 19:36 schreef Tauchmeister het volgende:
Kwam er net eentje tegen die bij elke death "kankerbezem" zei.
Die plekjes leer je toch vanzelf wel weer kennen.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:42 schreef SoldMayor het volgende:
Ik hoor tot nu niks bij S&D aangezien ik zelf steeds dood ga.![]()
Ik mis Highrise, Favela, Terminal en Skidrow .. daar wist je precies waar je heen moest met s&d.
Tuurlijk dushi, je moet me helpen met spec ops toch.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:47 schreef tliciouz het volgende:
Jullie spelen morgen en dit weekend ook wel toch? Jullie kunnen me niet in de steek laten net nu ook mw3 kan spelen.
Ik wist dat ik op jou kon rekenen.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:48 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Tuurlijk dushi, je moet me helpen met spec ops toch.
Dat komt omdat vrouwen geen tactisch benul hebben.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:29 schreef tliciouz het volgende:
Ik wil ook een keer een k/d hebben waar mijn kills een keer hoger zijn dan mijn deaths. Gewoon omdat het kan.
Maar 5 minuten later ren ik weer als een mongool het level door.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
hoiquote:Op donderdag 10 november 2011 13:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 november 2011 20:47 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat komt omdat vrouwen geen tactisch benul hebben.je liegt, ze weten (over het algemeen)hoe je het beste kan schoonmakenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 november 2011 20:47 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat komt omdat vrouwen geen tactisch benul hebben.Trollface mag weg, het is namelijk waar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 november 2011 21:04 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
je liegt, ze weten (over het algemeen)hoe je het beste kan schoonmaken
Slaap jij maar zonder mij vanavond.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:04 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
je liegt, ze weten (over het algemeen)hoe je het beste kan schoonmaken
Je hebt toch al een vervanger in je nachtkastje.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Slaap jij maar zonder mij vanavond.
Die warmt me vast nog beter op dan Boz.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:16 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Je hebt toch al een vervanger in je nachtkastje.
Moet je hem eerst in warm water leggenquote:Op donderdag 10 november 2011 21:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die warmt me vast nog beter op dan Boz.
Jaaaaa als als ik dit spel net zo veel ga spelen wel.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die plekjes leer je toch vanzelf wel weer kennen.
leugens!! Ik later vrouwen koken (ohw snap woord garpje)quote:Op donderdag 10 november 2011 21:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die warmt me vast nog beter op dan Boz.
Heb je m?quote:Op donderdag 10 november 2011 22:43 schreef badboynova het volgende:
Nieuwe dashboard ziet er goed uit, hij werkt ook bijzonder snel.
Dat is echt zo slecht, en ik denk niet dat ze alle mensen gaan bannen die dit ff een uurtje hebben gedaan.quote:Op donderdag 10 november 2011 23:52 schreef Xblister het volgende:
Las net dit
http://tweakers.net/nieuw(...)warfare-3-bloot.html
deed wel even een ''
Wat is is jou geval het verschil dan met voor de game en nu die uit is dan?quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:26 schreef Xblister het volgende:
Ooh ik ga dit veel te veel spelen zie ik nu al![]()
![]()
![]()
byebye leven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer dat je geen kut aan de functies hebt hèquote:Op donderdag 10 november 2011 22:43 schreef badboynova het volgende:
Nieuwe dashboard ziet er goed uit, hij werkt ook bijzonder snel.
En net zat je nog te zeiken over dat de game online stondquote:
Hij is er nu toch al?quote:Op vrijdag 11 november 2011 06:39 schreef Michhas het volgende:
Morgen Tam
Even wachten op je stalker
Ik heb je niet gezien in mijn kamer hoor?quote:Op vrijdag 11 november 2011 06:43 schreef Michhas het volgende:
[..]
Vast wel, hij heeft de hele nacht naar je gekeken terwijl je lag te slapen.
Oh shit, ik snap hem nu pasquote:Op vrijdag 11 november 2011 06:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb je niet gezien in mijn kamer hoor?
Ja ik dacht ik herhaal het nog maar een keer.quote:Op vrijdag 11 november 2011 06:47 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oh shit, ik snap hem nu pas___!
Maar ik ben geen stalker
Jaquote:Op vrijdag 11 november 2011 06:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ik dacht ik herhaal het nog maar een keer.Het is ook vroeg, je kan er niets aandoen.
zeg michas, heb jij niks beters te doen dan een beetje mij uit te lachen omdat ik zogenaamd de stalker ben van tliciouz? Ik probeer gewoon zo aardig mogelijk te zijn en zoveel mogelijk respect te hebben voor het vrouwelijk geslacht. En als je dat niet kan waarderen, dan reageer je gewoon niet. Ok?quote:
Uitlachen?quote:Op vrijdag 11 november 2011 07:28 schreef Morgen- het volgende:
[..]
zeg michas, heb jij niks beters te doen dan een beetje mij uit te lachen omdat ik zogenaamd de stalker ben van tliciouz? Ik probeer gewoon zo aardig mogelijk te zijn en zoveel mogelijk respect te hebben voor het vrouwelijk geslacht. En als je dat niet kan waarderen, dan reageer je gewoon niet. Ok?
mavo bestaat al een dikke 10 jaar niet meerquote:Op vrijdag 11 november 2011 07:43 schreef Morgen- het volgende:
Ik ben Morgen-, 16 jaar, woon in rotterdam, geboren in den haag en doe mavo. Jaja, dat kan beter.. I know...
hier blijkbaar wel en ik zit erop. Maar als die naam niet bestaat, how about this: vmbo-tl :/quote:Op vrijdag 11 november 2011 07:45 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
mavo bestaat al een dikke 10 jaar niet meer
Ik hoop dat je doorhebt dat we maar wat zitten te ouwehoerenquote:Op vrijdag 11 november 2011 07:48 schreef Morgen- het volgende:
Ach ja ik moet weg, spreek jullie later >_>
quote:Op vrijdag 11 november 2011 01:12 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Wat is is jou geval het verschil dan met voor de game en nu die uit is dan?Het gaat om het ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness
Mijn K/D bij MW3 is oneindigquote:Op donderdag 10 november 2011 19:14 schreef SoldMayor het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Daarom zijn de oude BF's ook gammel en is BF3 gewoon bazigquote:Op donderdag 10 november 2011 19:34 schreef SoldMayor het volgende:
Weetje wat het is met cod...
Het maakt helemaal geen bal uit hoe het er uit ziet.
Als ze nou ineens mw3 op een andere nieuwe engine hadden gemaakt dan was mischien wel heel het snelle cod gevoel weg.
BF3 speelt ook een stuk anders dan alle andere bf's.
yepquote:
wtf ben jij voor eeen hol bewoner, tsssss een beetje respect voor vrouwen hebben. Bij je geboorte zei je zeker ook dat je geen ballen nodig had, dus heb je die daar op de balie achter gelaten ;') .quote:Op vrijdag 11 november 2011 07:28 schreef Morgen- het volgende:
[..]
zeg michas, heb jij niks beters te doen dan een beetje mij uit te lachen omdat ik zogenaamd de stalker ben van tliciouz? Ik probeer gewoon zo aardig mogelijk te zijn en zoveel mogelijk respect te hebben voor het vrouwelijk geslacht. En als je dat niet kan waarderen, dan reageer je gewoon niet. Ok?
Ik ben met je eens.quote:
Samen met Skyrim danquote:
Tot nu werkt alles wel, er zijn alleen nog geen nieuwe app's in de app store.quote:Op vrijdag 11 november 2011 01:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jammer dat je geen kut aan de functies hebt hè
YouTube werkt wel?! of zit dat in deze er nog niet inquote:Op vrijdag 11 november 2011 10:54 schreef badboynova het volgende:
[..]
Tot nu werkt alles wel, er zijn alleen nog geen nieuwe app's in de app store.
you tube ben ik nog niet tegen gekomen, zal zo ff kijken (meer tijd om uitgebreid alles te proberen).quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
YouTube werkt wel?! of zit dat in deze er nog niet in?
Ik vind zo jammer dat netflix etc niet in NL werkt.quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
YouTube werkt wel?! of zit dat in deze er nog niet in?
quote:Op vrijdag 11 november 2011 08:59 schreef Rossdale het volgende:
Nieuwe perk in Black Ops 2?
[ afbeelding ]
Of Sky. Genoeg mensen uit de UK kijken naar voetbal wedstrijden op hun Xbox.quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:00 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik vind zo jammer dat netflix etc niet in NL werkt.
Hey ik had me ook opgegeven voor die beta-test. Heb jij een mailtje gekregen oid dat hij te downloaden was?quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:54 schreef badboynova het volgende:
[..]
Tot nu werkt alles wel, er zijn alleen nog geen nieuwe app's in de app store.
Nog geen you tube beschikbaar, maar Zune is sterk verbeterd (overzicht is beter en het is sneller).quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Of Sky. Genoeg mensen uit de UK kijken naar voetbal wedstrijden op hun Xbox.
Ik snap het nut niet, maar goed. Zune vind ik zelf niks
Heb ik ook gedaan, maar niks van gehoord.quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hey ik had me ook opgegeven voor die beta-test. Heb jij een mailtje gekregen oid dat hij te downloaden was?
Hopen op een MM actie dan maar, anders kan dat nog lang durenquote:
Zet ff een foto neerquote:Op vrijdag 11 november 2011 11:11 schreef badboynova het volgende:
[..]
Nog geen you tube beschikbaar, maar Zune is sterk verbeterd (overzicht is beter en het is sneller).
Als goed is krijg ik vandaag bevesteging over mijn MW3 voor 3 tientjesquote:Op vrijdag 11 november 2011 11:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hopen op een MM actie dan maar, anders kan dat nog lang duren
Zal wel meevallenquote:Op vrijdag 11 november 2011 11:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hopen op een MM actie dan maar, anders kan dat nog lang duren
Daarom heb je er dus niks aan, de meeste features zitten er toch niet inquote:Op vrijdag 11 november 2011 11:11 schreef badboynova het volgende:
[..]
Nog geen you tube beschikbaar, maar Zune is sterk verbeterd (overzicht is beter en het is sneller).
Jammer dat die het minste eruit ziet volgens sommige screens en vrijwel elke review komt van de Xbox afquote:Op vrijdag 11 november 2011 11:11 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan, maar niks van gehoord.
Mijn vriendin gaat geloof ik skyrim halen! (alleen wel voor PS3)
Geen mail gehad,ik zag toevallig vorig week een link voorbij komen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hey ik had me ook opgegeven voor die beta-test. Heb jij een mailtje gekregen oid dat hij te downloaden was?
Normaal gesproken duurt dat redelijk lang voordat CoD in prijs zakken, is bij elke titel nog geweest.quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zal wel meevallenSowieso zijn SP-only games erg snel afgeprijst. MW3 haal ik wel voor 2 of 3 tientjes ergens over een tijdje
Ja, maar ze gaan nu ook al voor veel minder op ebay en marktplaats weg.quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Normaal gesproken duurt dat redelijk lang voordat CoD in prijs zakken, is bij elke titel nog geweest.
Logisch, die zijn 2dehandsquote:Op vrijdag 11 november 2011 11:17 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja, maar ze gaan nu ook al voor veel minder op ebay en marktplaats weg.
Ah als je bij Microdoft Connect inlogt kun je een beta-key ophalen inderdaadquote:Op vrijdag 11 november 2011 11:14 schreef badboynova het volgende:
[..]
Geen mail gehad,ik zag toevallig vorig week een link voorbij komen.
Ik moest weer wat invullen, en toen kreeg ik een redeem code die ik moest invoeren.
Nadat de code was ingevuld, kreeg ik er een tab blad erbij op de oude dashboard.
Gisteravond is de update vrij gegeven.
Nope in folie, veel mensen al die van paps en mams dubbel hebben gekregen.quote:
Haha heldquote:Op vrijdag 11 november 2011 11:22 schreef Pixell het volgende:
Morguh, ik was gister in me stoel in slaap gevallen kort nadat die Xbox party weer ging kutten.. Was de bedoeling dat ik de hele nacht skyrim ging doen, niet dus
quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:30 schreef KneusTeun het volgende:
Godver godver, je krijgt een code, en aangezien ik xbox.com open heb staan vul ik hem daar in, na 5 klikken verder staat er opeens, je kunt de code op je console invullen en beter niet op de site.
thanks for the heads up
loop maar door niks te zien hierquote:
Mooie is dat die code nu ook niet meer te gebruiken is...quote:
Je doet het ook nogquote:
En wie zeg dat dit niet van google af komtquote:Op vrijdag 11 november 2011 11:34 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Je doet het ook nog![]()
Jij hebt de gebruikers voorwaarden niet gelezen zeker?
Weenie, er stond, dat je er niet over mocht discussiëren buiten bepaalde fora om, en dat je zeker niet foto's mocht posten. Dan zou je account gebanned worden ofzo.quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:35 schreef badboynova het volgende:
[..]
En wie zeg dat dit niet van google af komt
Hej, maar aangezien ze je waarschuwen nadat je iets gedaan hebt zie ik ze tot alles toe in staat....quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:37 schreef Rossdale het volgende:
Er was toch ook geen accountnaam te zien Teun
Was al aan het denken, zo stom zou ie toch niet zijnquote:Op vrijdag 11 november 2011 11:34 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Je doet het ook nog![]()
Jij hebt de gebruikers voorwaarden niet gelezen zeker?
quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:39 schreef badboynova het volgende:
teun wees eens lief en haal de links uit je quote
Een ban ja?! Gaat wel erg verquote:Op vrijdag 11 november 2011 11:36 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Weenie, er stond, dat je er niet over mocht discussiëren buiten bepaalde fora om, en dat je zeker niet foto's mocht posten. Dan zou je account gebanned worden ofzo.
Ah je hebt hem al bang gemaaktquote:Op vrijdag 11 november 2011 11:39 schreef badboynova het volgende:
teun wees eens lief en haal de links uit je quote
Ja ik heb die gebruikers voorwaarde wel ff gelezen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Een ban ja?! Gaat wel erg ver
[..]
Ah je hebt hem al bang gemaakt![]()
Geilemoeders.nlquote:Op vrijdag 11 november 2011 11:44 schreef Kutstudent het volgende:
Over welke site hebben we het hier? DM het desnoods.
Gevoel voor humor op je nachtkastje laten liggen?quote:
Je bril ook?quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:46 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Gevoel voor humor op je nachtkastje laten liggen?
quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha held, niet de eerste keer hè
?!
Dat niet, eerder lam zijn. Maar wel gaan kankeren als iemand hem het niet wil gaan uitleggenquote:Op vrijdag 11 november 2011 11:46 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Gevoel voor humor op je nachtkastje laten liggen?
HALLO ROSSDALE HAD HET ER TOCH AL NEERGEZET!>!?!@#>@?#>@?$>@#?$<@#><%@?#$quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat niet, eerder lam zijn. Maar wel gaan kankeren als iemand hem het niet wil gaan uitleggen
Zo moeilijk was het niet....quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ah als je bij Microsoft Connect inlogt
2 toch maar?! Highrise oid en nog 1quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:52 schreef Kutstudent het volgende:
Het schijnt trouwens (in de pc files te zien) dat er een hoop CoD 4 en 6 maps embedded zijn in de files, dus die komen waarschijnlijk zeer binnenkort beschikbaar als DLC, terwijl iedereen ze eigenlijk al heeft._____!!!
I don't know. Ik blijf het een kwalijke zaak vinden.quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
2 toch maar?! Highrise oid en nog 1
Is toch bij heel veel games, de DLC zit er al in, maar moet betaald worden. Volgens mij was het bij black ops ook al zo, en bij MW2 zat er toch een game mode al bij in ofzo?quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:58 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
I don't know. Ik blijf het een kwalijke zaak vinden.
Is ook alleen savegames dacht ik.quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:59 schreef badboynova het volgende:
Minder dan 600 Mb aan opslag in cloud
Profiel en saves inderdaadquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:00 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Is ook alleen savegames dacht ik.
De wat?quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:15 schreef Rossdale het volgende:
Heeft iemand de M.O.A.B. al bij elkaar gecampt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |