Inderdaad, want we willen gewoon bloed zien.quote:
Ik snap dat het moeilijk kan zijn om een ondoordachte mening te onderbouwen. Van mij hoeft het niet hoor, als je het niet lukt.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:04 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ach, ik ga daar niet eens over in discussie, doe maar lekker joh
quote:Op donderdag 10 november 2011 18:16 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik snap dat het moeilijk kan zijn om een ondoordachte mening te onderbouwen. Van mij hoeft het niet hoor, als je het niet lukt.
quote:
Deze reactie trouwens even in m'n fobo gezet, moest hier heel hard om lachen.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:56 schreef dreamzk het volgende:
Ik heb de popcorn klaar staan, its go time!!!
Returning a punchquote:
Je ziet het verkeerd. Ik laat hen niet met rust.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:36 schreef tliciouz het volgende:
Jongens laat onze stoma toch eens met rust.
quote:Op donderdag 10 november 2011 18:42 schreef KoningStoma het volgende:
Haha, dus eigenlijk zeg je dat het triest is om geinteresseerd te zijn in je stats, maar wederom zonder onderbouwing. Ik raad je aan om met deze "discussie" te stoppen.
Tegen wie heb je het nou?! Daar hebben ze de quote voor hèquote:Op donderdag 10 november 2011 18:42 schreef KoningStoma het volgende:
Haha, dus eigenlijk zeg je dat het triest is om geinteresseerd te zijn in je stats, maar wederom zonder onderbouwing. Ik raad je aan om met deze "discussie" te stoppen.
Ik denk eigenlijk dat ie gewoon bewust niks er over post, om niet in discussie te gaan met jou.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:42 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Je ziet het verkeerd. Ik laat hen niet met rust.
quote:Op donderdag 10 november 2011 18:26 schreef Michhas het volgende:
And a staggering right hook to the face lands with authority.
Volgens mij bedoelen ze dat het lame is dat je jezelf op een andere account inwerkt zodat je een hoge kd op je andere hebt. KD-geilerd.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:42 schreef KoningStoma het volgende:
Doet het nietquote:
Dus wie hecht er dan waarde aan stats?quote:Op donderdag 10 november 2011 18:47 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelen ze dat het lame is dat je jezelf op een andere account inwerkt zodat je een hoge kd op je andere hebt. KD-geilerd.
quote:
Wat is een ntc en een ptc?quote:Op donderdag 10 november 2011 19:00 schreef Pixell het volgende:
Ik weet alles..
alleZ!
Vraag maar iets
Kaas of worst.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:00 schreef Pixell het volgende:
Ik weet alles..
alleZ!
Vraag maar iets
Hap hap etc..quote:Op donderdag 10 november 2011 19:04 schreef Tauchmeister het volgende:
Weet je Stoma, het boeit me eigenlijk geen flikker wat jij allemaal doet, alleen heb ik als ik m'n mening ergens over geef niet altijd zin om daar urenlang over te gaan discussiëren, zeker niet als het gaat om zoiets nutteloos een game. Dat jij dan altijd op die manier je gelijk wil halen door te zeggen dat ik een ondoordachte mening heb omdat ik niet met argumenten... tja, ik vind het best.
Vooruit, jij hebt de discussie gewonnen, als je dat zo graag wilt. Maar denk ook maar niet dat iemand er straks iets om geeft dat je een K/D-ratio van 3.4 hebt.
quote:Op donderdag 10 november 2011 19:04 schreef Tauchmeister het volgende:
Weet je Stoma, het boeit me eigenlijk geen flikker wat jij allemaal doet, alleen heb ik als ik m'n mening ergens over geef niet altijd zin om daar urenlang over te gaan discussiëren, zeker niet als het gaat om zoiets nutteloos een game. Dat jij dan altijd op die manier je gelijk wil halen door te zeggen dat ik een ondoordachte mening heb omdat ik niet met argumenten... tja, ik vind het best.
Vooruit, jij hebt de discussie gewonnen, als je dat zo graag wilt. Maar denk ook maar niet dat iemand er straks iets om geeft dat je een K/D-ratio van 3.4 hebt.
Kijk naar mijn posts. Dat is toch niet serieusquote:Op donderdag 10 november 2011 19:06 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ah, nu hap ik weer. Rare vent.
En dan is het weer hap hapquote:Op donderdag 10 november 2011 19:05 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Kaas of worst.
[..]
Hap hap etc..
NTC is Nederlandse Teckel Club, die andere weet ik niet.quote:
negatieve / positieve temperatuur coëfficiënten, iets met elektronica of zoquote:
Kaas als ik tosti's maak, anders liever worstquote:
goed.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:08 schreef Pixell het volgende:
[..]
negatieve / positieve temperatuur coëfficiënten, iets met elektronica of zo
Zomaar vragen stellen. Zijn tab naast Fok is waarschijnlijk google waar die alles snel opzoekt.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:12 schreef badboynova het volgende:
[..]
goed.
en wat is een lds niet lsd kut hippie
ladies and gentelman, the troll has entered the buildingquote:Op donderdag 10 november 2011 19:14 schreef SoldMayor het volgende:
Stelletje faalhazen allemaal met jullie K/D![]()
Ik heb een K/D van 1.12 in MW3 ik ben er trots op JAAAAAAA GVD!!!
Weer elektronica? Iets met Led ... Systemquote:Op donderdag 10 november 2011 19:12 schreef badboynova het volgende:
[..]
goed.
en wat is een lds niet lsd kut hippie
quote:Op donderdag 10 november 2011 19:14 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Zomaar vragen stellen. Zijn tab naast Fok is waarschijnlijk google waar die alles snel opzoekt.
Zegt de man die geen pepernoot raakt.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:16 schreef badboynova het volgende:
[..]
ladies and gentelman, the troll has entered the building
quote:Op donderdag 10 november 2011 19:14 schreef SoldMayor het volgende:
Stelletje faalhazen allemaal met jullie K/D![]()
Ik heb een K/D van 1.12 in MW3 ik ben er trots op JAAAAAAA GVD!!!
quote:Op donderdag 10 november 2011 19:16 schreef Pixell het volgende:
[..]
Weer elektronica? Iets met Led ... System
ik ga het tegen m'n moeder zeggen, dat jij mij doet plagenquote:Op donderdag 10 november 2011 19:17 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Zegt de man die geen pepernoot raakt.
Of fifa...![]()
![]()
Nee, dat kan. Je moet je mw2 disk erin stoppen!quote:Op donderdag 10 november 2011 19:20 schreef SoldMayor het volgende:
Trouwens waar moet ik de HD Content Package instaleren bij MW3?
ooh wacht..
where the sun dont shinequote:Op donderdag 10 november 2011 19:20 schreef SoldMayor het volgende:
Trouwens waar moet ik de HD Content Package instaleren bij MW3?
ooh wacht..
Ow op zo'n manier dus.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:21 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Nee, dat kan. Je moet je mw2 disk erin stoppen!
hihihiahoahaohoa garpig
Niet doorhebben dat stoma aan het trollen is.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:04 schreef Tauchmeister het volgende:
Je kan serieus even met die lui praten als je iemand killt? Dacht dat het een grapje was. Godver nu had ik juist mijn hello kitty emblem moeten hebben.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:29 schreef KoningStoma het volgende:
S&D is lachen. Steeds als je iemand met een mic killt dan hoor je ze pissig zijn.
Vooral met al die scheldende Nederlandersquote:Op donderdag 10 november 2011 19:31 schreef KoningStoma het volgende:
Nadat je iemand killt, hoor je ze even. Ik weet niet of je ook iets kan zeggen. Ik vind het een geniaal idee.
Clans met Joep, Johan, Walter.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:31 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Vooral met al die scheldende Nederlanders
Was het Pringles?quote:Op donderdag 10 november 2011 19:36 schreef Tauchmeister het volgende:
Kwam er net eentje tegen die bij elke death "kankerbezem" zei.
Die plekjes leer je toch vanzelf wel weer kennen.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:42 schreef SoldMayor het volgende:
Ik hoor tot nu niks bij S&D aangezien ik zelf steeds dood ga.![]()
Ik mis Highrise, Favela, Terminal en Skidrow .. daar wist je precies waar je heen moest met s&d.
Tuurlijk dushi, je moet me helpen met spec ops toch.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:47 schreef tliciouz het volgende:
Jullie spelen morgen en dit weekend ook wel toch? Jullie kunnen me niet in de steek laten net nu ook mw3 kan spelen.
Ik wist dat ik op jou kon rekenen.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:48 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Tuurlijk dushi, je moet me helpen met spec ops toch.
Dat komt omdat vrouwen geen tactisch benul hebben.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:29 schreef tliciouz het volgende:
Ik wil ook een keer een k/d hebben waar mijn kills een keer hoger zijn dan mijn deaths. Gewoon omdat het kan.
Maar 5 minuten later ren ik weer als een mongool het level door.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
hoiquote:Op donderdag 10 november 2011 13:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Alleen wij zijn de eckte eckte, frankert
quote:Op donderdag 10 november 2011 20:47 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat komt omdat vrouwen geen tactisch benul hebben.je liegt, ze weten (over het algemeen)hoe je het beste kan schoonmakenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 november 2011 20:47 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat komt omdat vrouwen geen tactisch benul hebben.Trollface mag weg, het is namelijk waar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 november 2011 21:04 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
je liegt, ze weten (over het algemeen)hoe je het beste kan schoonmaken
Slaap jij maar zonder mij vanavond.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:04 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
je liegt, ze weten (over het algemeen)hoe je het beste kan schoonmaken
Je hebt toch al een vervanger in je nachtkastje.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Slaap jij maar zonder mij vanavond.
Die warmt me vast nog beter op dan Boz.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:16 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Je hebt toch al een vervanger in je nachtkastje.
Moet je hem eerst in warm water leggenquote:Op donderdag 10 november 2011 21:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die warmt me vast nog beter op dan Boz.
Jaaaaa als als ik dit spel net zo veel ga spelen wel.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die plekjes leer je toch vanzelf wel weer kennen.
leugens!! Ik later vrouwen koken (ohw snap woord garpje)quote:Op donderdag 10 november 2011 21:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die warmt me vast nog beter op dan Boz.
Heb je m?quote:Op donderdag 10 november 2011 22:43 schreef badboynova het volgende:
Nieuwe dashboard ziet er goed uit, hij werkt ook bijzonder snel.
Dat is echt zo slecht, en ik denk niet dat ze alle mensen gaan bannen die dit ff een uurtje hebben gedaan.quote:Op donderdag 10 november 2011 23:52 schreef Xblister het volgende:
Las net dit
http://tweakers.net/nieuw(...)warfare-3-bloot.html
deed wel even een ''
Wat is is jou geval het verschil dan met voor de game en nu die uit is dan?quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:26 schreef Xblister het volgende:
Ooh ik ga dit veel te veel spelen zie ik nu al![]()
![]()
![]()
byebye leven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer dat je geen kut aan de functies hebt hèquote:Op donderdag 10 november 2011 22:43 schreef badboynova het volgende:
Nieuwe dashboard ziet er goed uit, hij werkt ook bijzonder snel.
En net zat je nog te zeiken over dat de game online stondquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |