SPOILER: Wie Speelt Wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[Sarcasme modus aan]I am the Milkman! My milk is delicious!
Ja, al een jaartje.quote:Op donderdag 10 november 2011 12:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Daar was je toch al langer mee bezig of was daar weer iemand anders?
In 2012 heeft hij van de week bekend gemaakt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
Hij komt dinsdag, hell yeah dat ik hem gelijk haalquote:Op donderdag 10 november 2011 12:30 schreef Frankii het volgende:
Ja hier verder dus. Geen idee waar jullie het over hadden.
Michhas, haal jij maandag AC? Ik heb eigenlijk nog wel genoeg te doen met BF3 en Skyrim.
Dan weet Tammy ook weer haar plek bij jouwquote:Op donderdag 10 november 2011 12:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hij komt dinsdag, hell yeah dat ik hem gelijk haal
Ik schuif alles aan de kant voor AC
Mja mja, ik zie nog wel. Pre-order staat in ieder geval nog. Kan nooit kwaad om hem alvast te halen.quote:Op donderdag 10 november 2011 12:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hij komt dinsdag, hell yeah dat ik hem gelijk haal
Ik schuif alles aan de kant voor AC
Hoe durf je man.quote:Op donderdag 10 november 2011 11:52 schreef Michhas het volgende:
Call of Assassins: Modern Brotherhood.
quote:Op donderdag 10 november 2011 13:03 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dan weet Tammy ook weer haar plek bij jouw
quote:Op donderdag 10 november 2011 13:07 schreef KoningStoma het volgende:
MW3 ist binnen. Ik speel even een maandje op mijn andere account en dan kan ik daarna fappen op mijn hoge KD op mijn gewone account
quote:Op donderdag 10 november 2011 13:07 schreef KoningStoma het volgende:
MW3 ist binnen. Ik speel even een maandje op mijn andere account en dan kan ik daarna fappen op mijn hoge KD op mijn gewone account
Ik ben een beetje obsessed geloof ikquote:Op donderdag 10 november 2011 13:04 schreef Frankii het volgende:
[..]
Mja mja, ik zie nog wel. Pre-order staat in ieder geval nog. Kan nooit kwaad om hem alvast te halen.
Jep ben ik bijquote:Op donderdag 10 november 2011 13:15 schreef Rossdale het volgende:
Iemand die uberhaupt nog gaat BeFfen vanavond? :-) Natte bob?
Wordt het een game pc?quote:Op donderdag 10 november 2011 13:38 schreef Frankii het volgende:
Ik ben bezig met een pc samenstellen. Harde schijfje van 500gb kost nu gewoon 100+ euro door die overstromingen in Thailand
Wachten tot Jan / feb nieuwe proc's etc etcquote:Op donderdag 10 november 2011 13:38 schreef Frankii het volgende:
Ik ben bezig met een pc samenstellen. Harde schijfje van 500gb kost nu gewoon 100+ euro door die overstromingen in Thailand
Daar doe ik niet aan. Dan kun je blijven wachten.quote:Op donderdag 10 november 2011 13:41 schreef Pixell het volgende:
[..]
Wachten tot Jan / feb nieuwe proc's etc etc
Wat een paupers.quote:Op donderdag 10 november 2011 13:48 schreef KneusTeun het volgende:
http://www.omroepflevolan(...)rkoop-call-of-duty-3
WAT EEN HAPPENING!
En serieus zonder tital zie je ook meteen dat dit in Almere isVooral papa van den eeden.
Het is geen teringspel. Het heeft zo'n beetje de goeie aspecten van MW1, MW2 en BO gepakt en ze in een game gestopt. Het resultaat mag er wezen.quote:Op donderdag 10 november 2011 13:54 schreef Frankii het volgende:
Damn waarom gaat nou toch inneens iedereen aan de MW3
Zijn Ross en ik nou de enige die echt inzien wat voor kutgame het eigenlijk is?
Alleen wij zijn de eckte eckte, frankertquote:Op donderdag 10 november 2011 13:54 schreef Frankii het volgende:
Damn waarom gaat nou toch inneens iedereen aan de MW3
Zijn Ross en ik nou de enige die echt inzien wat voor kutgame het eigenlijk is?
Best triest, maar dat weet je zelf ook welquote:Op donderdag 10 november 2011 13:07 schreef KoningStoma het volgende:
wees niet bang, ik blijf voornamelijk BF spelen, BO heb ik ook de deur weer uitgegegooid destijds.quote:Op donderdag 10 november 2011 13:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Alleen wij zijn de eckte eckte, frankert
Mister gespotquote:Op donderdag 10 november 2011 13:48 schreef KneusTeun het volgende:
http://www.omroepflevolan(...)rkoop-call-of-duty-3
WAT EEN HAPPENING!
En serieus zonder tital zie je ook meteen dat dit in Almere isVooral papa van den eeden.
quote:Op donderdag 10 november 2011 13:55 schreef Frankii het volgende:
En dan na het kopen van MW3 hier je irritaties en frustraties spuien
quote:Op woensdag 9 november 2011 22:24 schreef badboynova het volgende:
Wat heerlijk dat geklaag in de mw3 party over de connectie
Dr zit me ook een lading bont kraagjes tussen!quote:
Mwa, ik wil gewoon het laatste maandje gold op deze account nuttig gebruiken. Zo kan ik meteen zien wat mijn "echte" kd is.quote:Op donderdag 10 november 2011 13:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Best triest, maar dat weet je zelf ook wel
en ik dan?quote:Op donderdag 10 november 2011 13:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Alleen wij zijn de eckte eckte, frankert
Of wil je gewoon niet dat iedereen ziet dat je MW3 aan het spelen bent of dat je überhaupt MW3 hebtquote:Op donderdag 10 november 2011 14:03 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Mwa, ik wil gewoon het laatste maandje gold op deze account nuttig gebruiken. Zo kan ik meteen zien wat mijn "echte" kd is.
Of gewoon een dikke naab bentquote:Op donderdag 10 november 2011 14:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Of wil je gewoon niet dat iedereen ziet dat je MW3 aan het spelen bent of dat je überhaupt MW3 hebt?
Nou dan ben ik echt een n00b, want ik kom dr niet ui! :Squote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |