Inderdaad, want we willen gewoon bloed zien.quote:
Ik snap dat het moeilijk kan zijn om een ondoordachte mening te onderbouwen. Van mij hoeft het niet hoor, als je het niet lukt.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:04 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ach, ik ga daar niet eens over in discussie, doe maar lekker joh
quote:Op donderdag 10 november 2011 18:16 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik snap dat het moeilijk kan zijn om een ondoordachte mening te onderbouwen. Van mij hoeft het niet hoor, als je het niet lukt.
quote:
Deze reactie trouwens even in m'n fobo gezet, moest hier heel hard om lachen.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:56 schreef dreamzk het volgende:
Ik heb de popcorn klaar staan, its go time!!!
Returning a punchquote:
Je ziet het verkeerd. Ik laat hen niet met rust.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:36 schreef tliciouz het volgende:
Jongens laat onze stoma toch eens met rust.
quote:Op donderdag 10 november 2011 18:42 schreef KoningStoma het volgende:
Haha, dus eigenlijk zeg je dat het triest is om geinteresseerd te zijn in je stats, maar wederom zonder onderbouwing. Ik raad je aan om met deze "discussie" te stoppen.
Tegen wie heb je het nou?! Daar hebben ze de quote voor hèquote:Op donderdag 10 november 2011 18:42 schreef KoningStoma het volgende:
Haha, dus eigenlijk zeg je dat het triest is om geinteresseerd te zijn in je stats, maar wederom zonder onderbouwing. Ik raad je aan om met deze "discussie" te stoppen.
Ik denk eigenlijk dat ie gewoon bewust niks er over post, om niet in discussie te gaan met jou.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:42 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Je ziet het verkeerd. Ik laat hen niet met rust.
quote:Op donderdag 10 november 2011 18:26 schreef Michhas het volgende:
And a staggering right hook to the face lands with authority.
Volgens mij bedoelen ze dat het lame is dat je jezelf op een andere account inwerkt zodat je een hoge kd op je andere hebt. KD-geilerd.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:42 schreef KoningStoma het volgende:
Doet het nietquote:
Dus wie hecht er dan waarde aan stats?quote:Op donderdag 10 november 2011 18:47 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelen ze dat het lame is dat je jezelf op een andere account inwerkt zodat je een hoge kd op je andere hebt. KD-geilerd.
quote:
Wat is een ntc en een ptc?quote:Op donderdag 10 november 2011 19:00 schreef Pixell het volgende:
Ik weet alles..
alleZ!
Vraag maar iets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |