Nee, ik bedoel niet die in die bubbel... ik bedoel echt zo'n hindernisparcours, waarbij je moet springen en rennen, met rollende boomstammen enzoquote:Op vrijdag 18 november 2011 16:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wat zijn we eensgezind met zijn allen![]()
Tink, je bedoelt denk ik die balansspelletjes? Ook leuk idd! Dat je in zo'n 'bubbel' parcourtjes moet afleggen
Oh en dingen vrijspelen vond ik ook leuk, met je spaarvarken![]()
seasushisadist
Hier met een kaaskroket, maar het idee is hetzelfde...quote:
Light producten vind ik niks... Ik drink op feestjes meestal water. Als ik echt zin heb, neem ik twee wijntjes ofzo, maar dan met een ijsklontje, soort van aangelengd dus.quote:Op zaterdag 19 november 2011 10:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Tijdens feestjes drink ik gewoon schandalig veel drank.
Als ik heb besloten dat het feestje niet leuk genoeg is om de caloos te pakken drink ik red bull light, cola zero, of voor de afwisseling een bitter lemon.
Gefeliciteerd met de zwangerschap natuurlijk, en hopelijk gaat de misselijkheid snel wegquote:Op zondag 20 november 2011 09:54 schreef Incantrix het volgende:
Ja, sorry! *meld* Ik mag wel uit de OP, want zwanger.. Blijf wel stug afvallen, maar dan niet door het lijnen, maar door de misselijkheid
Succes allen, tot over een maand of wat
Nah, die misselijkheid duurt maar een maandje of 3 (als het goed is) en daarna krijg je zin in allerlei rare dingen... Weet niet of het heel effectief is. Wat wel effectief is, is dat je 9 maanden niet mag drinken; dat scheel kcal's :pquote:Op zondag 20 november 2011 11:32 schreef Purdey het volgende:
Woeeeei, vanmorgen weer een pond kwijt!
Gefeliciteerd met de zwangerschap Incantrix! En fijn dat je blijft afvallen door de misselijkheid. Ik zou me haast op laten knocken ervoor
Nou, zit even niet zo lekker in m'n velletje. Eetlust komt wel weer terug uiteindelijkquote:
hier vandaag een choolade letter naarbinnen gewerktquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:10 schreef Purdey het volgende:
Zo, wat is het ineens stil hier! Hoe is het met iedereen?
Hier gaat alles wel oké. Nog steeds weinig honger, dus m'n dieet gaat als een malle
Zit eindelijk op de 114,8. Terwijl ik máánden ben blijven hangen op de 117. Stiekem wel blij mee
Ik vond het ook al zo stil hier..quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:10 schreef Purdey het volgende:
Zo, wat is het ineens stil hier! Hoe is het met iedereen?
Hier gaat alles wel oké. Nog steeds weinig honger, dus m'n dieet gaat als een malle
Zit eindelijk op de 114,8. Terwijl ik máánden ben blijven hangen op de 117. Stiekem wel blij mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |