Ah nice.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:55 schreef Gutterblade het volgende:
Als je 3 maanden selecteert en invult, krijg je daarna optie voor free trial
Ik heb mijn pre-order gecancelled, na hem bij FRS gehaald te hebben.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:15 schreef Ensiferum het volgende:
Mijn pre-order is vertraagd tot 15-11
Ik denk dat het toch de razor versie wordt tot die tijd
cancel?quote:Op donderdag 10 november 2011 17:15 schreef Ensiferum het volgende:
Mijn pre-order is vertraagd tot 15-11
Ik denk dat het toch de razor versie wordt tot die tijd
Ik kijk wel of de download speelbaar is. Werkt ie niet dan annuleer ik de pre-order en haal hem bij de media markt of FRS. Het scheelt me toch 15 euro (jaja, ik weet dat Skyrim best 50 euro waard is).quote:Op donderdag 10 november 2011 17:18 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb mijn pre-order gecancelled, na hem bij FRS gehaald te hebben.
Die extra 10 euro vind ik boeiend
Gadverdamme, wie gaat er nog daten als er een topgame staat te wachten om jou te vermaken.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:27 schreef Jivis het volgende:
Ik moest mij echt van mijn tv losworstelen net omdat ik een date heb zometeen.
Het wordt wel makkelijker als je op hogere levels komt en betere wapens krijgt, maar mages blijven erg pittig inderdaad.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:19 schreef leeell het volgende:
tevens is de mage guild weer episch
al is het spel wel ècht heel moeilijk, ik kan serieus gewoon niet geraakt worden of ze klappen mn hoofd eraf
Gewoon alchemy als je snel rijk wilt worden. Ik zit nu op 28k.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hert gaat het worden om te trouwen. NPC bij de Half-Moon Mill, als je fire wood hebt, daar verkopen! 6 stuks is 30 gold
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |