Weet het nog niet zeker...1 Mei wellicht.quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:06 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik ietsjes later. half sept ongeveer. tot wanneer ga je door?
"PLEASE NOTE: Most of the benefits that are attributed to apple cider vinegar have not been proven scientifically and is based on anecdotal data and on folk medicine use."quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
http://www.wanttoknow.nl/(...)ilzame-krachtpatser/
Het blijkt echt een wondermiddel te zijn.
In die link van BB.com staan er veel pagina's waarop mensen zeggen dat het werkt dus op zich geloof ik het wel. Ik zou alleen niet weten hoe ik het in zou moeten nemen zonder dat het m'n tanden raakt. Zelfs met een rietje zal het je kiezen raken...quote:Op zondag 13 november 2011 09:15 schreef Autobandje het volgende:
[..]
"PLEASE NOTE: Most of the benefits that are attributed to apple cider vinegar have not been proven scientifically and is based on anecdotal data and on folk medicine use."
Long-term, high dosage intake of any acetic acid can lower potassium levels in the body as well as reduce bone density (osteoporosis); excessive intake of Cider Vinegar has been described to cause hypokalemia, hyperreninemia, and osteoporosis.[8] It is suggested that people who have diabetes should talk to their doctors before using ACV.[9] ACV is highly acidic; in one recorded instance, a woman received esophageal burns after an ACV pill got caught in her throat.[7] [10]
Volgens mij maken al die sites die jij linkt er toch wel heel wat meer van dan dat het echt is. Het lijkt te kunnen helpen met afvallen, maar dat komt dan vooral omdat het blijkbaar heel erg vult en zo de eetlust vermindert.
Beter gewoon groene thee drinken, das tenminste wel echt goed voor je![]()
quote:Op zondag 13 november 2011 10:39 schreef da_unfuckwithable het volgende:
In die link van BB.com staan er veel pagina's waarop mensen zeggen dat het werkt dus op zich geloof ik het wel.
En als buitenlanders dit topic zouden lezen gaan ze allemaal pindakaas smerenquote:Op zondag 13 november 2011 10:39 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
In die link van BB.com staan er veel pagina's waarop mensen zeggen dat het werkt dus op zich geloof ik het wel. Ik zou alleen niet weten hoe ik het in zou moeten nemen zonder dat het m'n tanden raakt. Zelfs met een rietje zal het je kiezen raken...
quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Oke, ik heb hem in elkaar en heb de garage naar wens ingericht qua spullen etc. Ben super blij, heb nu ook alles wat ik nodig heb en maandag beginnen aan me 12 weken stronglifts.![]()
Hier de foto's van me homegym:
Mooi rek man!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En die laatste pic is voor de echte bicep curls (dat ding wat je erop kan zetten), je kan zelfs de vriendin van Panzer ervoor zetten terwijl je bazen curls uitvoert.
Als uit de fabriek!
:-D![]()
![]()
![]()
Krijgen we die heldensmiley weer hoor. Zeg dan gewoon niks.quote:
Dit schema hanteer ik ook maar dan zonder de biceps. Die overgebleven plek gebruik ik om op dag 3 iets " dubbel " te pakken. Borst/rug/schouders vaak.quote:Op zondag 13 november 2011 13:02 schreef Weissman het volgende:
Iemand nog suggesties voor een 3-daags-split ? Over de verdeling van de spiergroepen of indeling van de dagen; ik dacht zelf aan:
Dag 1: Rug & schouders
Dag 2: Borst & biceps
Dag 3: Benen & triceps
Rug en schouders doe ik nooit op dezelfde dag.quote:Op zondag 13 november 2011 13:02 schreef Weissman het volgende:
Iemand nog suggesties voor een 3-daags-split ? Over de verdeling van de spiergroepen of indeling van de dagen; ik dacht zelf aan:
Yup, heb met op die manier vasthouden alleen wat moeite met m'n grip bij deads en weighted pull ups.quote:Op zondag 13 november 2011 19:57 schreef Ganzz het volgende:
De handschoen discussie is toch ergens nuttig voor geweest, ik heb mij iets meer verdiept in het vastpakken en ik bleek teveel met mijn handpalm de stang vast te houden. Vandaag getraind bijna helemaal zonder handschoenen door de stang meer in mijn vingers te houden bij oa de DL.
Ik zou gaan voetballen. Dan hoef je benen niet meer te doen.quote:Op zondag 13 november 2011 13:02 schreef Weissman het volgende:
Welcome to the good side.quote:Op maandag 14 november 2011 11:12 schreef star_gazer het volgende:
Vandaag maar eens low-bar squat gedaan. Wat een openbaring! Heb geen sissy-pad meer nodig en het gaat veel makkelijker. Je kan inderdaad niet zo diep (ass-to-grass), maar minimaal parallel is goed te doen
Ik ben om
Het valt me trouwens wel op dat je onderaan erg naar voren leunt bij low-bar. Je kan met je lichaam bijna op je benen rustenquote:
Nice, ik ga vanmiddag weer squats doen, ook maar eens voelen wat het verschil is.quote:Op maandag 14 november 2011 11:12 schreef star_gazer het volgende:
Vandaag maar eens low-bar squat gedaan. Wat een openbaring! Heb geen sissy-pad meer nodig en het gaat veel makkelijker. Je kan inderdaad niet zo diep (ass-to-grass), maar minimaal parallel is goed te doen
Ik ben om
Ik doe een Rippetoe variant (BB rows ipv cleans), dus 2x5 warmup en 3x5 werkset.quote:Op maandag 14 november 2011 11:35 schreef Stereotomy het volgende:
Hoeveel reps doe je per set bij het squatten, star_gazer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |