Op die onderste, hoe oud was ze daar?quote:
Wanneer was haar beste tijd dan?quote:Op woensdag 9 november 2011 22:01 schreef babipangang het volgende:
Ze heeft haar beste tijd wel gehad ja
Rot op kktroll.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:09 schreef sanasoufi het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dokter Abboud mijn plastische chirurg stond naast me toen ik op deze topic klikte en schrok.
Hij zou haar lippen spuiten, wangen vullen, neus verkleinen, en haar voorhoofd vergroten door haar haarlijn naar achter te halen (), en haar wenkbrauwen optrekken
quote:Op woensdag 9 november 2011 21:58 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ze denk dat ze Lady Gaga is ofzo, domme hoer.
Kan ze mooi Mauro gaan coachen.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:26 schreef WammesWaggel het volgende:
Zij rookt, is lelijk en irritant.
Schenken aan Afrika dan maar?
Nee, zo ziet ze er echt uit.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:58 schreef KreKkeR het volgende:
Wow die tweede foto is echt EXTREEM lelijk![]()
![]()
![]()
![]()
Is deze foto niet bewerkt? (Lees: lelijker gemaakt)
Daar had ze ook al een rotkop.quote:
Dat ts denkt/spreekt in termen als "Ze heeft nooit haar middelbare afgemaakt" lijkt mij veelzeggend. Verder is dit typisch een hoofd boven het maaiveld-issue.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:56 schreef Philosopheraptor het volgende:
Waarom zie ik die overal? in elk blad dat ik lees zie ik haar, overal is zij op tv? Wat heeft dat mens bereikt? Ze heeft nooit haar middelbare afgemaakt, is een platenzaak gestart met papa's geld, maar dat is het dan wel. Ze kan niet presenteren, heeft geen enkel gevoel voor stijl en lijkt wel een kruising tussen SJP en Sidonia. Volgens mij ruikt ze ook nog eens enorm naar zweet, lijkt me wel het type ervoor.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |