Gelukkig maar.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:40 schreef RingBewoner het volgende:
Ik zag pas toen ik reageerde dat mijn post de laatste was. Gelukkig kon ik op mijn telefoon ook klikken op "nieuw deel".
..........?quote:Op woensdag 9 november 2011 22:22 schreef Renesite het volgende:
Verder mis ik Nietz, en Femz geloof ik ook.
En zo nieuw ben ik nou ook weer nietquote:Op woensdag 9 november 2011 22:30 schreef MaxMark het volgende:
Ken de helft niet
En zet de nieuwen eens achteraan. Nu staat Luco daar, en die is volgens mij ook van het eerste uur.
Hahaha, hoe ik aan die benaming kom. Ik ga mijn oude avatar maar weer terug want mijn nieuwe plaatje doen het nietquote:Op woensdag 9 november 2011 22:21 schreef Renesite het volgende:
Ow, da's mrjolein. Die heeft geen avatar momenteel.
Nietz mist, Jopsel mist, Ik mis!quote:Op woensdag 9 november 2011 22:22 schreef Renesite het volgende:
Verder mis ik Nietz, en Femz geloof ik ook.
Jou mistte ik ook inderdaad.quote:Op donderdag 10 november 2011 00:02 schreef Fems het volgende:
[..]
Nietz mist, Jopsel mist, Ik mis!
(niet dat ik er in hoef, Jopsel ook niet denk ik, die komt hier toch niet meer:))
En koud.quote:
Mja, na het weekend zou de gemiddelde temperatuur bijna zo'n 10 graden lager liggen als een week geleden. Laat de sneeuw maar komenquote:Op donderdag 10 november 2011 11:28 schreef toenie het volgende:
Volgens de grafiek in de OP over twee dagen dus tegen de 0 graden aan tikken 's ochtends
Geen.sneeuw.quote:Op donderdag 10 november 2011 11:47 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Mja, na het weekend zou de gemiddelde temperatuur bijna zo'n 10 graden lager liggen als een week geleden. Laat de sneeuw maar komen
Me dunkt. Verrekte koud.quote:
Wat? Waarom zo vroeg?quote:Op donderdag 10 november 2011 14:17 schreef Peterselieman het volgende:
was trouwens vanochtend om 5:30 uur iemand bezig om de posters die in de bushokjes hangen te vervangen
Lekker tijdstip ook
Ik niet.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:58 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Hallo mensen
Gaat iemand deze zaterdag richting emmen coevorden?
Kan ik meerijden?
Niet voor mijn lol neequote:Op donderdag 10 november 2011 15:58 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Hallo mensen
Kan ik meerijden?
Die week erop ga ik naar Emmen, maar daar heb je niets aan.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:58 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Hallo mensen
Kan ik meerijden?
quote:
Helaas helaasquote:Op donderdag 10 november 2011 16:25 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Die week erop ga ik naar Emmen, maar daar heb je niets aan.
Hoeft niet hoor!quote:Op donderdag 10 november 2011 07:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jou mistte ik ook inderdaad.
Als ik vanmiddag tijd vind eventjes maken.
Sorry, ik heb geen auto!quote:Op donderdag 10 november 2011 16:27 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
[..]
Helaas helaas
Ik ben echt zieker aan het worden en een auto is comfortabeler dan een bus of trein.
Mijn oma kan elk moment eigenlijk overlijden en ik zou haar graag nog zien.
je hebt geen vrienden/familie die je heen en weer kunnen rijden?quote:Op donderdag 10 november 2011 16:27 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
[..]
Helaas helaas
Ik ben echt zieker aan het worden en een auto is comfortabeler dan een bus of trein.
Mijn oma kan elk moment eigenlijk overlijden en ik zou haar graag nog zien.
Nee ik ga niet om met familie en ik ga met mijn moeder vanuit coevorden naar de achterhoek.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:41 schreef Catch22- het volgende:
[..]
je hebt geen vrienden/familie die je heen en weer kunnen rijden?
FOK!kers helpen FOK!kersquote:Op donderdag 10 november 2011 17:00 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Nee ik ga niet om met familie en ik ga met mijn moeder vanuit coevorden naar de achterhoek.
Maar zij heeft zelf ook reuma dus een beetje teveel als zij weer extra helemaal heen moet hierheen.
Simpele vraag -> Simpel antwoord.quote:
Heb ik al gedaan maar ik denk ik vraag het hier in Groningenquote:Op donderdag 10 november 2011 17:10 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
FOK!kers helpen FOK!kers
Vraagt het eens hier.
Geen geldquote:
Jepppppquote:Op donderdag 10 november 2011 17:31 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Jullie kennen de combinatie van kapucijners en stroop toch wel he?
Nee?quote:Op donderdag 10 november 2011 17:31 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Oei. Da's wel heel erg couleur locale.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:31 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Bruine bonen met suiker wel.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:31 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Die ken ik dan weer niet.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:41 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Bruine bonen met suiker wel.
Naar wat?quote:Op donderdag 10 november 2011 20:57 schreef Telecaster het volgende:
Zometeen naar Images - Eraserhead op groot doek!
Helaasquote:Op donderdag 10 november 2011 15:58 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Hallo mensen
Kan ik meerijden?
Tsk. Ken uw klassiekers.quote:
U gaat door voor de combimagnetron.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:04 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Eraserhead zal wel een film zijn
Hell yeah. De meest nachtmerrieachtige film die ik ken (en dat wil wat zeggen).quote:Op donderdag 10 november 2011 21:08 schreef Inkomen het volgende:
EraserheadKan ik beter mijn nachtmerries gaan bekijken.
Gaat dat niet vreselijk plakken qua shower..?quote:
Oei. In een heus pofbroekje?quote:
Zit niet erg veel pof in, helaasquote:Op vrijdag 11 november 2011 01:23 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Oei. In een heus pofbroekje?![]()
Enfin. Morgen moet ome Telecaster er ook weer bijtijds uit - truste dan maar!
Zaterdag ben ik ook Zwarte Piet, tijdens de intocht van de Sint in een dorp hier ver vandaanquote:Op vrijdag 11 november 2011 01:18 schreef MaxMark het volgende:
Morgen vroeg op voor een presentatie, morgenmiddag kapper en avond verjaardag. En dan zaterdag Zwarte Piet zijn
quote:
quote:Heymanszaal is ware marteling
Rijen houten klapstoeltjes staan opgesteld in een halve boog. En het zitten op zo’n monumentaal oud stoeltje is niet echt een pretje. Een uurtje kan nog wel, maar helaas duren de meeste colleges langer, je bent al snel veroordeeld tot minstens twee uur.
Je kunt verschillende houdingen uitproberen, maar daar is niet echt de ruimte voor (zie ook verderop). Effectief: neem een kussentje mee. Als je geen zin hebt om met dingen te slepen kun je ook op je jas gaan zitten. Haal wel je mobiel uit je zak. Zo heb je iets lekker zachts onder je kont in plaats van dat keiharde hout.
Naast hard hout is er nog een groot probleem in de Heymanszaal; het tekort, of eigenlijk meer ontbreken van beenruimte. Zodra je langer bent dan 1 meter 60 zit je constant tegen de volgende rij stoelen aan. Om blauwe knieën te voorkomen zou je natuurlijk kniebeschermers aan kunnen doen, maar een makkelijkere oplossing is om schuin te gaan zitten, waar door je net een beetje extra beenruimte creëert. Hou hierbij wel rekening met je buurman en spreek bijvoorbeeld af om allemaal dezelfde kant op te gaan zitten. En ga tegelijk verzitten.
Ook de ruimte op je tafeltje is beperkt. Of eigenlijk is het amper een tafel te noemen maar meer gewoon een houten plank, waarop een normaal A4 college blok alleen horizontaal past. Absoluut een uitdaging als je aantekeningen wilt maken! Maar gelukkig zijn ook hier oplossingen voor. De simpelste is om een kleiner collegeblok mee te nemen. Maar als je meer van een uitdaging houdt zou je jezelf natuurlijk ook kunnen leren om verticaal van boven naar beneden te schrijven.
He toch. En die aandachtstrekkende kindjes in Ethiopië maar zaniken!quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 07:57 schreef Telecaster het volgende:
[..]
He toch. En die aandachtstrekkende kindjes in Ethiopië maar zaniken!
Skyrim is nu uit!quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:15 schreef Telecaster het volgende:
Ach, jongens, het is 11-11-11!
Niet dat iemand daar verder ook maar een reet aan heeft, maar toch.
*Goddank*!quote:
Maar de koffie is warm.quote:
Ken je het spel Oblivion? Beetje dat maar dan mooier.quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:22 schreef Telecaster het volgende:
[..]
*Goddank*!
Wat de coïtus is Skyrim..?
Ah, okee, dank. Ik ben niet zo van de RPG's.quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:25 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ken je het spel Oblivion? Beetje dat maar dan mooier.
En dat terwijl dat het één na beste genre is.quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:30 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Ah, okee, dank. Ik ben niet zo van de RPG's.
FPS, baby. FPS.quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:50 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
En dat terwijl dat het één na beste genre is.
Ik ben geen puisterige puber meerquote:
Ghe.quote:
Nu moet ik huilen.quote:
Maar je krijgt wel op een toffe locatie les.quote:
its killingquote:Op vrijdag 11 november 2011 10:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Maar je krijgt wel op een toffe locatie les.
Het heeft dus ook zo zijn voordelen
2uquote:Op vrijdag 11 november 2011 10:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
hoeveel uren moet je er zitten?
ik heb regelmatig collegeblokken in de rug, danwel wettenbundelsquote:Op vrijdag 11 november 2011 10:36 schreef Peterselieman het volgende:
dat is nog wel te doen. Heb zelf ook wel eens in die zaal gezeten. Het enige is dat je de benen lastig kwijt kunt.
Tip van de ervaringsdeskundige: Achteraan staan stoelen, links. ga daar zittenquote:Op vrijdag 11 november 2011 10:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
ik heb regelmatig collegeblokken in de rug, danwel wettenbundels
Die occupy kneuzen verdienen het om maximaal getrold te worden.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:14 schreef Jajong het volgende:
Wie gaat er mee Vindicat in de brand steken?
Vrienden van mij zitten bij dat Occupy tentenkamp (ben er zelf niet zo van maar a la) en die schijtjostis van een Vindi's zitten elke nacht de boel te slopen of ander soortig kattekwaad uit te halen.
Daarnaast is Vindi's stompen sowieso een hobby van mij, dus dit is een goede reden. Wie gaat er mee?
Trollen is leuker als je een discussie met ze aangaat waar ze niet uitkomen omdat ze zichzelf klem lullen. Dingen slopen is lame.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:18 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Die occupy kneuzen verdienen het om maximaal getrold te worden.
's Nachts tentjes inklappen heeft ook zijn charme.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:21 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Trollen is leuker als je een discussie met ze aangaat waar ze niet uitkomen omdat ze zichzelf klem lullen. Dingen slopen is lame.
inderdaad, mongolen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:18 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Die occupy kneuzen verdienen het om maximaal getrold te worden.
Ik sta boven al dat verenigingsgedoequote:
Dus? Alsof kamperen op de Grote Markt zo leuk is, het is fucking -45 's nachts.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:35 schreef Catch22- het volgende:
het zijn leeches van de maatschappij en ze maken van het hele occupy gejank gebruik om te kunnen kamperen op de grote markt...
Misschien krijg je er dan nog wat realiteitszin in getraptquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:32 schreef boem-dikkie het volgende:
Oh je staat 'boven' al het verenigingsgedoe maar bij mensen die je verder niks aan doen hun tentjes intrappen kan wel gewoon.
sja, aan de andere kant zitten ze nu ook niet andermans bezit te slopen (noemen zij kraken geloof ikquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:36 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dus? Alsof kamperen op de Grote Markt zo leuk is, het is fucking -45 's nachts.Ze doen hun best maar terwijl ik lekker in mijn warme bed lig.
QFTquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:21 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Trollen is leuker als je een discussie met ze aangaat waar ze niet uitkomen omdat ze zichzelf klem lullen. Dingen slopen is lame.
Ja, het werkt nietquote:Op vrijdag 11 november 2011 10:13 schreef Catch22- het volgende:
waar blijft je nieuwe icon!
Het lieve zusje van mijn vriendin heet Roos, dus ik ga daar verder geen grappen meer over maken hoowr
http://www.112groningen.n(...)offen-plantsoen.htmlquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:18 schreef Bullet-tooth het volgende:
Fietste vanmiddag door het plantsoen en zag dat er een lijk uit de vijver werd gevist, nogal apart...
Als je iemand hoort schreeuwen terwijl die een normaal gesprek met iemand aangaat, weet je al dat het iemand van Vindicat is. Allemachtig, wat een kutmongolen zitten daarbij zeg. Altijd als ze een discussie niet kunnen winnen, vragen ze wat je vader doet. Triest volk.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:24 schreef Jesse_ het volgende:
Wel knap ook dat ze direct weten dat het vindi's zijn.
Wauw, pfffff, heel eng... ik ben zaterdag nog in het plantsoen geweest met een vriendin en we hebben precies op die plek gezeten als in foto 8/11...quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:20 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
http://www.112groningen.n(...)offen-plantsoen.html
lolwut?quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:22 schreef Slickk het volgende:
[..]
Als je iemand hoort schreeuwen terwijl die een normaal gesprek met iemand aangaat, weet je al dat het iemand van Vindicat is.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:27 schreef PH-KCD het volgende:
[..]
Wauw, pfffff, heel eng... ik ben zaterdag nog in het plantsoen geweest met een vriendin en we hebben precies op die plek gezeten als in foto 8/11...
Het is droog, dan heeft 11 november geen betekenis.quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:11 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Wat is er toch gebeurd met Sint Maarten? Toen ik het zelf nog liep kregen mijn ouders echt wel 60 kindertjes aan de deur, nu hebben de laatste jaren niet meer dan 6 ofzo..
Is jammer he. Nu zie je slechts af en toe iemand lopen terwijl het vroeger hele groepen waren ...quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:11 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Wat is er toch gebeurd met Sint Maarten? Toen ik het zelf nog liep kregen mijn ouders echt wel 60 kindertjes aan de deur, nu hebben de laatste jaren niet meer dan 6 ofzo..
Schandequote:Op vrijdag 11 november 2011 19:46 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Hij wil niet eens een liedje voor mij zingen
Klopt inderdaad. Nu eet ik het snoep zelf maar opquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Is jammer he. Nu zie je slechts af en toe iemand lopen terwijl het vroeger hele groepen waren ...
is ook niet goedquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:04 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. Nu eet ik het snoep zelf maar op
True haha. Tot nu toe kan ik me nog goed inhouden hoor!quote:
Zolang het duurtquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:10 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
True haha. Tot nu toe kan ik me nog goed inhouden hoor!
Ik ga lekker met de auto. Haren - energieweg is niet zover maar wel koud.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
morgen op de fiets naar het werk de handschoenen maar aan
Beetje vertrouwen he!quote:
Jij liever dan ik.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:32 schreef joppie_saus het volgende:
Ik moet morgen om 10 uur weer langs de lijn staan. Brrrr.
Inderdaad nogal makkelijk om lekker vanachter de pc die Occupyers af te zeikenquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:55 schreef Jajong het volgende:
De mensen die ik ken die mee doen aan Occupy zijn allemaal gewoon normale mensen die werken en studeren hoor. Dus hou je vooroordeeltjes maar voor je.
En Jesse_ als jij vanavond nou even 'maximaal komt trollen'. Sta ik er straks ook.
Epischequote:Op vrijdag 11 november 2011 18:22 schreef Slickk het volgende:
[..]
Als je iemand hoort schreeuwen terwijl die een normaal gesprek met iemand aangaat, weet je al dat het iemand van Vindicat is. Allemachtig, wat een kutmongolen zitten daarbij zeg. Altijd als ze een discussie niet kunnen winnen, vragen ze wat je vader doet. Triest volk.
Hoe is het verder?quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:46 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Hij wil niet eens een liedje voor mij zingen
Dat valt me dan weer vies van je tegen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:06 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Hoe is het verder?
Ik ga geen honderdnogwat kilometer fietsen om voor jou een liedje te zingen.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:22 schreef Slickk het volgende:
[..]
Altijd als ze een discussie niet kunnen winnen, vragen ze wat je vader doet.
Jij valt op corpsballen toch?quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:23 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Jullie halen ook echt altijd de studentenverenigingen onderuit he.
Qua uiterlijk, jaquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:25 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Jij valt op corpsballen toch?
Nee. Ik ben heel verlegenquote:
Zoek toch een fatsoenlijke vent.quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:27 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Qua uiterlijk, ja
Mja ik vind (en ik merk) dat er gewoon veel verschillende jongens tussen zitten, de veel te stoere jongens waar jullie het over hebben en de schatjes
Ik heb zelf bij een zustervereniging van Vindicat gezeten, Aegir. Roeivereniging en totaal ander soort mensen. Maarja, daar ging het dan ook om wie het hardst roeide ipv wie het meest kan opscheppen over zn vader.quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:23 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Jullie halen ook echt altijd de studentenverenigingen onderuit he.
Oh, je zit hier nu gewoon keihard openbaar bekend te maken dat je hoeken van je studio wilt zien die je nog nooit gezien hebt met zo'n corpsbal?quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:05 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Ik zie ze niet als relatie materiaal, hell no haha.
Wie zegt dat ik iets doe met die jongens? Ik vind het gewoon (ook al zie ik wel waar t vandaan komt) vreemd om alle studentenvereniging jongens over 1 kam te scheren. Ja, Vindicat is wel extreem, en daar zitten ook verschrikkelijke jongens tussen, maar als je kijkt naar Dizkartes of Gyas (of als bovengenoemd Aegir) is elke vereniging gewoon compleet anders. En iedere groep, of het nou een vereniging is of niet, heeft dat soort verschrikkelijke mensenquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:12 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Oh, je zit hier nu gewoon keihard openbaar bekend te maken dat je hoeken van je studio wilt zien die je nog nooit gezien hebt met zo'n corpsbal?
Ach hou op. Jij kijkt heus niet alleen maar hoor.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:33 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik iets doe met die jongens?
O ja, is ook zo. Klopt.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:01 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ach hou op. Jij kijkt heus niet alleen maar hoor.
En dat is nou precies waarom 't zulke losers zijn. Als je los van elkaar gewoon een goeie gast bent, waarom zou je dan een broodmongool zijn in een groep? Dat bewijst alleen maar dat 90% van de mensen die van Vindicat zitten geen eigen persoonlijkheid hebben, en dat ook niet durven te ontwikkelen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:33 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik iets doe met die jongens? Ik vind het gewoon (ook al zie ik wel waar t vandaan komt) vreemd om alle studentenvereniging jongens over 1 kam te scheren. Ja, Vindicat is wel extreem, en daar zitten ook verschrikkelijke jongens tussen, maar als je kijkt naar Dizkartes of Gyas (of als bovengenoemd Aegir) is elke vereniging gewoon compleet anders. En iedere groep, of het nou een vereniging is of niet, heeft dat soort verschrikkelijke mensen
En wat betreft Vindicat: in een groep zijn ze verschrikkelijk maar mijn collega's die bij Vindi zitten zijn gewoon prima jongens![]()
Natuurlijk is het belachelijk dat ze zich anders gedragen in een groep, maar wat ik meer probeer duidelijk te maken is dat het hier altijd alleen maar gaat om de vereniging jongens terwijl je dit gedrag overal tegenkomt, in wat voor groep dan ook. Maar dat beestje kunnen we niet bij de naam noemen, dus reageren we ons maar af op de Vindicaters.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:36 schreef Jajong het volgende:
[..]
En dat is nou precies waarom 't zulke losers zijn. Als je los van elkaar gewoon een goeie gast bent, waarom zou je dan een broodmongool zijn in een groep? Dat bewijst alleen maar dat 90% van de mensen die van Vindicat zitten geen eigen persoonlijkheid hebben, en dat ook niet durven te ontwikkelen.
Beetje jammer dat je de laatste zin eruit haalt.quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:04 schreef Jajong het volgende:
Ja ik snap dat onverzorgd vet haar tot in de nek, vertrapet Puma schoenen met biervlekken, rode/oranje broeken en een goedkoop overhemd dat niet past aantrekkelijk is.
Zo waar dit.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:36 schreef Jajong het volgende:
[..]
En dat is nou precies waarom 't zulke losers zijn. Als je los van elkaar gewoon een goeie gast bent, waarom zou je dan een broodmongool zijn in een groep? Dat bewijst alleen maar dat 90% van de mensen die van Vindicat zitten geen eigen persoonlijkheid hebben, en dat ook niet durven te ontwikkelen.
Gyas en Dizkartes zijn misschien niet zo erg als Vindicat, maar nog steeds over 't algemeen redelijk treurige papzakjes. Albertus schaar ik trouwens ook in de bovenste categorie samen met Vindicat.
En ik woon al mijn hele leven in Groningen, en ik kom nu zo'n 10 jaar in de binnenstad met uitgaan en dergelijke, en als je al 10 jaar merkt dat ze bijna allemaal kankervervelend zijn, dat noem ik dat niet meer over 1 kam scheren, dan is dat haast empirisch bewijs dat 't megaule zijn.
quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:04 schreef Jajong het volgende:
Ja ik snap dat onverzorgd vet haar tot in de nek, vertrapet Puma schoenen met biervlekken, rode/oranje broeken en een goedkoop overhemd dat niet past aantrekkelijk is.
http://www.112groningen.n(...)-gevonden-video.htmlquote:Op zaterdag 12 november 2011 12:46 schreef Saisai het volgende:
En trouwens.. brrr..
Lichaam gevonden in vijver Noorderplantsoen
quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:16 schreef Saisai het volgende:
ja ieuw, ben er nog meerdere keren langs gelopen ook
en wie is die enge man in je UI?
Het is Brandon Boyd, zanger van Incubus. In geen enkel opzicht corpsball.quote:
Incubus = liefde. Maar ik ga wel voor de oudere songs/albums die ze hebben. Nieuwe album If Not Now, When? en en de daarvoor uitgebrachte Light Grenades zijn een beetje softquote:
Mên, daar fiets ik vaak doorheen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:46 schreef Saisai het volgende:
En trouwens.. brrr..
Lichaam gevonden in vijver Noorderplantsoen
Christus, valt me nu pas op wat voor hyves opmerking dat was.quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:55 schreef cerror het volgende:
[..]
Mên, daar fiets ik vaak doorheen.
Lijkt me kut om zo iemand te vinden.
Ik zit ook bij een Groningse studentenvereniging ..... ben ik nu leuk?quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:33 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik iets doe met die jongens? Ik vind het gewoon (ook al zie ik wel waar t vandaan komt) vreemd om alle studentenvereniging jongens over 1 kam te scheren. Ja, Vindicat is wel extreem, en daar zitten ook verschrikkelijke jongens tussen, maar als je kijkt naar Dizkartes of Gyas (of als bovengenoemd Aegir) is elke vereniging gewoon compleet anders. En iedere groep, of het nou een vereniging is of niet, heeft dat soort verschrikkelijke mensen
En wat betreft Vindicat: in een groep zijn ze verschrikkelijk maar mijn collega's die bij Vindi zitten zijn gewoon prima jongens![]()
Nee man, voelde me vandaag ook nog niet goed.quote:
Vriendin van me kwam weer eens in Meppel. M'n zus ook blijkbaar.quote:
En trouwens; zoiets:quote:
Komop man.quote:
Hoelaat was je wakker vandaag? Ik sliep pas om 2 uur.quote:Op zondag 13 november 2011 11:14 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Liefde voor slapen! Lag om 21.00 al in bed gister.
Euhm, 10.50 ofzoquote:Op zondag 13 november 2011 14:34 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Hoelaat was je wakker vandaag? Ik sliep pas om 2 uur.
Zonder wát?quote:
College terugkijken. Moet huilen.quote:
Ouch.quote:Op zondag 13 november 2011 21:12 schreef joppie_saus het volgende:
Je bezwaar word niet goed gekeurd maar gegrond verklaard
Vertel, wat is de truc?quote:Op zondag 13 november 2011 21:04 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Jeeeeee! Mijn afvalstofheffingen bezwaar is goed gekeurd, hoef gelukkig niets te betalen voor 2011.
stufi wordt in begonsel niet gezien als inkomen. Gok ikquote:
quote:
Haha nee, ik woonde al in Groningen op 1 januari 2011 (ben dus verhuist in mei) en je hoeft het natuurlijk maar 1 x te betalen per jaar. Niet dat ik mijn vorige studentenhuis een brief heb gezien, of iets heb betaald..quote:Op maandag 14 november 2011 08:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
stufi wordt in begonsel niet gezien als inkomen. Gok ik
500 euro? Of is dat inclusief waterschap? Het is echt belachelijk wat je allemaal moet invullen. Gelukkig hoef ik dat voor 2011 dus niet te doen, maar januari 2012 komt alweer bijna om de hoek kijkenquote:Op maandag 14 november 2011 08:56 schreef boem-dikkie het volgende:
Die van ons is ook kwijtgescholden. Na drie maand gedoe en screenshots opsturen van rekeningen en dergelijke. Maar geen 500 euro betalen.
Jep. Maar ik woon samen en wij moeten dat dus met zijn tweeën ophoesten in plaats van met het hele studentenhuis. Bij mijn vorige huis was dat gewoon in de huur verwerkt en als we dan minder moesten betalen kregen we aan het einde van het jaar geld terug.quote:Op maandag 14 november 2011 09:15 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
500 euro? Of is dat inclusief waterschap? Het is echt belachelijk wat je allemaal moet invullen. Gelukkig hoef ik dat voor 2011 dus niet te doen, maar januari 2012 komt alweer bijna om de hoek kijken
Ik moet het in mijn eentje betalen helaas.quote:Op maandag 14 november 2011 09:18 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Jep. Maar ik woon samen en wij moeten dat dus met zijn tweeën ophoesten in plaats van met het hele studentenhuis. Bij mijn vorige huis was dat gewoon in de huur verwerkt en als we dan minder moesten betalen kregen we aan het einde van het jaar geld terug.
ik vond het ook al zo raar. ze kunnen bij de gemeente toch ook wel zien dat je hiervoor ook in groningen woonde en dus belasting in januarie al had betaald.quote:Op maandag 14 november 2011 08:54 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
[..]
Haha nee, ik woonde al in Groningen op 1 januari 2011 (ben dus verhuist in mei) en je hoeft het natuurlijk maar 1 x te betalen per jaar. Niet dat ik mijn vorige studentenhuis een brief heb gezien, of iets heb betaald..
Zijn verschillende 'afdelingen' he. En ja, communicatie is hen vreemdquote:Op maandag 14 november 2011 10:37 schreef loecje het volgende:
[..]
ik vond het ook al zo raar. ze kunnen bij de gemeente toch ook wel zien dat je hiervoor ook in groningen woonde en dus belasting in januarie al had betaald.
Waarborg-fonds een optie?quote:Op maandag 14 november 2011 13:29 schreef Renesite het volgende:
Caravan/buitenspiegel rijdendeweg op de motorkap
Het ziet er naar uit dat het wel meevalt. Maar wel gewoon een butsje en een beetje lak eraf (niet er doorheen, dus met een stiftje weer mooi te maken)quote:
Ja, weet ikquote:Op maandag 14 november 2011 18:12 schreef MaxMark het volgende:
Die ziggyziggyziggy heeft een mooie werkplek
wat moest je daar in dat gebouw dat daar naast het water staat?quote:
Interview/gesprek met senior verkeersdienstleider daar. We zouden ook meekijken tijdens werkzaamheden op de werkvloer, maar daar was geen tijd meer voor, wordt volgende week ergens. Wel al rondgekeken dus en al heel wat uitleg gekregen. Interestiinnngg!quote:Op maandag 14 november 2011 19:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
wat moest je daar in dat gebouw dat daar naast het water staat?
gewoon geldklopperij want de meeste mensen gaan er niet achteraan en betalen gewoon.quote:Op maandag 14 november 2011 10:52 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Zijn verschillende 'afdelingen' he. En ja, communicatie is hen vreemd
Kan ik je niet bij helpen. Blijf met oud en nieuw bewust uit de stad. Vreselijk druk en vaak ook gekut met vuurwerk.quote:Op maandag 14 november 2011 23:07 schreef knakworst3d het volgende:
Waar is het met nieuwjaar te doen in de kroegen in Groningen?
Iemand tips? Waar is het gezellig en welke zaak moet ik vermijden ?
overal, ja. nergens, allemaal.quote:Op maandag 14 november 2011 23:07 schreef knakworst3d het volgende:
Waar is het met nieuwjaar te doen in de kroegen in Groningen?
Iemand tips? Waar is het gezellig en welke zaak moet ik vermijden ?
Waarom moemoe, waaarom!quote:
Dat. Vanochtend hoefde ik ook niet te krabben, zoals gister.quote:Op dinsdag 15 november 2011 09:07 schreef boem-dikkie het volgende:
Vind het wel meevallen vandaag. Was gister kouder.
je moet er gewoon even aan wennen. Het kan niet altijd 20 graden zijnquote:
't Is inderdaad een kwestie van acclimatiseren. Waarschijnlijk had ik dit in februari als alleraangenaamst ervaren.quote:Op dinsdag 15 november 2011 10:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
je moet er gewoon even aan wennen. Het kan niet altijd 20 graden zijn
Ik ben dan hier op de Molukken of op Bali. Fuck oud & nieuw in de kouquote:Op dinsdag 15 november 2011 08:40 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik vond oud&nieuw altijd wel tof maar de afgelopen jaren valt het wat tegen. Eigenlijk niets anders dan een normale stapavond. Dat is ook de reden dat ik vorig jaar op wintersport was met oud&nieuw en dit jaar ben ik in Madrid.
Wintersport is niet koud. En in Madrid is het gelukkig ook een stukje warmer dan hier.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:28 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik ben dan hier op de Molukken of op Bali. Fuck oud & nieuw in de kou
Ah! Vandaar dat die motormuis daar op wacht stond.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:22 schreef RingBewoner het volgende:
Hele dag al politiecontrole aan de Energieweg. Motormuizen, rollerbank en controle op van alles en nog wat.
Waar?quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:02 schreef ShiningStar het volgende:
Al een half uur in de rij voor de boekverkoop en nog geen stap dichterbij... Drama dit
Ja... ontzettend.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:11 schreef ShiningStar het volgende:
Duisenberggebouw op het zernike... Ik was onze date een beetje vergeten :$ Heb ik je nu erg teleurgesteld?
Dat heet gewoon WSN-gebouwquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:11 schreef ShiningStar het volgende:
Duisenberggebouw op het zernike...
Bibliotheek is goedkoper/quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:02 schreef ShiningStar het volgende:
Al een half uur in de rij voor de boekverkoop en nog geen stap dichterbij... Drama dit
Volgende week dan maar?quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:14 schreef ShiningStar het volgende:
Het spijt me! Krijg ik nog een herkansing?
Jij bent toch tegenwoordig pleb omdat je afgestudeerd bent toch?quote:
Ja, goed idee. Want als het slecht weer is pakken meer mensen de auto die best langer kunnen wachten zodat we tenminste ook wat meer files krijgen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:41 schreef Renesite het volgende:
http://www.rtvnoord.nl/nieuws/nieuws.asp?pid=105148!
Regensensor voor fietsers. Als het regent draait de cyclus in het voordeel voor de fietsers! Mag ook wel eens
Als automobilist sta je die tijd daar ookquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:43 schreef boem-dikkie het volgende:
Zo'n cyclus zouden ze altijd moeten doen bij het Sontplein, als het daar druk is ben je soms echt wel 5 minuten aan het wachten.
Waar is je studentenhart.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:44 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ja, goed idee. Want als het slecht weer is pakken meer mensen de auto die best langer kunnen wachten zodat we tenminste ook wat meer files krijgen.
Ergerlijkquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:44 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Als automobilist sta je die tijd daar ook
In de tijd dat fietsers aan het wachten zijn gaan sommige stoplichten wel drie keer op groen. Ik snap dat de fietsers langer moeten wachten omdat er meer auto's zijn maar dit slaat nergens op. Overigens vind ik dat hele principe van 'alle fietsers tegelijkertijd' oversteken ook lame. Het komt vaak genoeg voor dat je fietsers gewoon kunt laten oversteken als bepaalde stoplichten op groen staan.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:44 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Als automobilist sta je die tijd daar ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |