Gelukkig maar.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:40 schreef RingBewoner het volgende:
Ik zag pas toen ik reageerde dat mijn post de laatste was. Gelukkig kon ik op mijn telefoon ook klikken op "nieuw deel".
..........?quote:Op woensdag 9 november 2011 22:22 schreef Renesite het volgende:
Verder mis ik Nietz, en Femz geloof ik ook.
En zo nieuw ben ik nou ook weer nietquote:Op woensdag 9 november 2011 22:30 schreef MaxMark het volgende:
Ken de helft niet
En zet de nieuwen eens achteraan. Nu staat Luco daar, en die is volgens mij ook van het eerste uur.
Hahaha, hoe ik aan die benaming kom. Ik ga mijn oude avatar maar weer terug want mijn nieuwe plaatje doen het nietquote:Op woensdag 9 november 2011 22:21 schreef Renesite het volgende:
Ow, da's mrjolein. Die heeft geen avatar momenteel.
Nietz mist, Jopsel mist, Ik mis!quote:Op woensdag 9 november 2011 22:22 schreef Renesite het volgende:
Verder mis ik Nietz, en Femz geloof ik ook.
Jou mistte ik ook inderdaad.quote:Op donderdag 10 november 2011 00:02 schreef Fems het volgende:
[..]
Nietz mist, Jopsel mist, Ik mis!
(niet dat ik er in hoef, Jopsel ook niet denk ik, die komt hier toch niet meer:))
En koud.quote:
Mja, na het weekend zou de gemiddelde temperatuur bijna zo'n 10 graden lager liggen als een week geleden. Laat de sneeuw maar komenquote:Op donderdag 10 november 2011 11:28 schreef toenie het volgende:
Volgens de grafiek in de OP over twee dagen dus tegen de 0 graden aan tikken 's ochtends
Geen.sneeuw.quote:Op donderdag 10 november 2011 11:47 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Mja, na het weekend zou de gemiddelde temperatuur bijna zo'n 10 graden lager liggen als een week geleden. Laat de sneeuw maar komen
Me dunkt. Verrekte koud.quote:
Wat? Waarom zo vroeg?quote:Op donderdag 10 november 2011 14:17 schreef Peterselieman het volgende:
was trouwens vanochtend om 5:30 uur iemand bezig om de posters die in de bushokjes hangen te vervangen
Lekker tijdstip ook
Ik niet.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:58 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Hallo mensen
Gaat iemand deze zaterdag richting emmen coevorden?
Kan ik meerijden?
Niet voor mijn lol neequote:Op donderdag 10 november 2011 15:58 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Hallo mensen
Kan ik meerijden?
Die week erop ga ik naar Emmen, maar daar heb je niets aan.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:58 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Hallo mensen
Kan ik meerijden?
quote:
Helaas helaasquote:Op donderdag 10 november 2011 16:25 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Die week erop ga ik naar Emmen, maar daar heb je niets aan.
Hoeft niet hoor!quote:Op donderdag 10 november 2011 07:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jou mistte ik ook inderdaad.
Als ik vanmiddag tijd vind eventjes maken.
Sorry, ik heb geen auto!quote:Op donderdag 10 november 2011 16:27 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
[..]
Helaas helaas
Ik ben echt zieker aan het worden en een auto is comfortabeler dan een bus of trein.
Mijn oma kan elk moment eigenlijk overlijden en ik zou haar graag nog zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |