Hun beloningen zijn de shit.quote:Op donderdag 10 november 2011 00:40 schreef leeell het volgende:
[..]
ik laat mij niet verleiden door de Daedra's
Waar..?quote:Op donderdag 10 november 2011 00:40 schreef Desunoto het volgende:
Ik heb er eentje op m'n map staan, Azura, omdat iemand erover vertelde. Nog niet heen geweest.
quote:Op donderdag 10 november 2011 00:40 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Hij zet Skyrim gewoon op de fantasy-afdeling waar het hoort, doe niet zo raar.
quote:Op donderdag 10 november 2011 00:40 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Hij zet Skyrim gewoon op de fantasy-afdeling waar het hoort, doe niet zo raar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er moet toch één boeiend verhaal in die kast staan.quote:Op donderdag 10 november 2011 00:39 schreef leeell het volgende:
[..]
waarom zou je het naast grof vuil zetten?
Bethesda straft je voor het stelen van paardenquote:Op donderdag 10 november 2011 00:46 schreef emokid het volgende:
Guys. Ik steel regelmatig een paard. Als ik eraf stap, met een npc praat dan is die verdwenen zodra ik omdraai. Bug?
Gestolen paarden lopen vanzelf weg omdat ze niet van jou zijn.quote:Op donderdag 10 november 2011 00:46 schreef emokid het volgende:
Guys. Ik steel regelmatig een paard. Als ik eraf stap, met een npc praat dan is die verdwenen zodra ik omdraai. Bug?
Inderdaad. Ik heb al helemaal geen zin meer om het te spelen.quote:Op donderdag 10 november 2011 00:50 schreef Luchtkoker het volgende:
Al dit gepraat over Skyrim spelen.
Noh..quote:Op donderdag 10 november 2011 00:52 schreef Smoofie het volgende:
http://www.skidrowgames.c(...)der-scrolls-v-skyrim
Je denkt toch niet dat die site werkelijk een connectie heeft met de scene?quote:Op donderdag 10 november 2011 00:52 schreef Smoofie het volgende:
Die site heeft niks met de release group te maken, hier trappen alleen kinderen inquote:Op donderdag 10 november 2011 00:52 schreef Smoofie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. geweest?
Wat een fucking mooi plekje![]()
Ze posten wel alle games die Skidrow releasedquote:Op donderdag 10 november 2011 00:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Die site heeft niks met de release group te maken, hier trappen alleen kinderen in
quote:Op donderdag 10 november 2011 00:56 schreef Verbodsbord het volgende:
Iemand al bijNope, waar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. geweest?
Wat een fucking mooi plekjeOp woensdag 20 april 2011 14:38 schreef gogosweden het volgende:
Jij bent geil
Iemand al bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. geweest?
Wat een fucking mooi plekjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij is http://www.skidrowgames.net/ hun officiele site, komt iig een stuk professioneler over en heeft de info sneller dan .com, zou best kunnen dat ze er allebei niet mee geaffilieerd zijn though.quote:Op donderdag 10 november 2011 00:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze posten wel alle games die Skidrow released
Iemand al bijDaar moet ik nog heen. Is de weg erheen een beetje te doen? Geen sabre cats e.d?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. geweest?
Wat een fucking mooi plekje![]()
Bij mij zijn sabre cats binnen 4 pijlen doodquote:Op donderdag 10 november 2011 00:58 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Daar moet ik nog heen. Is de weg erheen een beetje te doen? Geen sabre cats e.d?
Ja en?! Moet ook wel met zo'n site naam hèquote:Op donderdag 10 november 2011 00:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als hij niet op http://orlydb.com/s/games of nfohump staat is het bullshit. Deze site heeft niets met Skidrow te maken.quote:Op donderdag 10 november 2011 00:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Bij mij niet iig. Hing wel een draak rond bij mij.quote:Op donderdag 10 november 2011 00:58 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Daar moet ik nog heen. Is de weg erheen een beetje te doen? Geen sabre cats e.d?
In het xbox-menu op Y als je op Skyrim staat en vanaf daar play?quote:Op donderdag 10 november 2011 00:59 schreef emokid het volgende:
Wtf, mijn xbox start Skyrim vanaf dvd op terwijl er duidelijk staat dat het geïnstalleerd is. Heb geen zin in dit stofzuiger geluid..
Is het begin alleen, heeft schijnbaar iets met de nieuwe schijfjes te makenquote:Op donderdag 10 november 2011 00:59 schreef emokid het volgende:
Wtf, mijn xbox start Skyrim vanaf dvd op terwijl er duidelijk staat dat het geïnstalleerd is. Heb geen zin in dit stofzuiger geluid..
Ik gebruik de filenames die ik daar zie om op te zoeken op binsearch.quote:Op donderdag 10 november 2011 00:59 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Als hij niet op http://orlydb.com/s/games of nfohump staat is het bullshit. Deze site heeft niets met Skidrow te maken.
Binsearch is sowieso superieur, de enige juiste keus. Vooral omdat binsearch aangeeft of het bestand versleuteld is met een wachtwoord. Heel juist bezig jij.quote:Op donderdag 10 november 2011 01:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik gebruik de filenames die ik daar zie om op te zoeken op binsearch.
Als ik hem 1 dag eerder kan spelen grijp ik die kans gewoon.quote:Op donderdag 10 november 2011 01:04 schreef Aneurysma het volgende:
Zwijg eens over die onzuivere piraterij. We hebben het hier over een game die het geld tien keer waard is.
Public trackers ja, sites zoals TL nietquote:
quote:Op donderdag 10 november 2011 01:05 schreef Smoofie het volgende:
Vooral omdat UPC onderhoudt heeft in Amsterdam-noord als Skyrim uitkomt
Gelachen.quote:
Ik heb al betaald! Maar ik geef je wel gelijk, mensen die dit spel niet kopen zijn niets minder dan afstammelingen van Hitler.quote:Op donderdag 10 november 2011 01:04 schreef Aneurysma het volgende:
Zwijg eens over die onzuivere piraterij. We hebben het hier over een game die het geld tien keer waard is.
OMG DM JE ADRES IK KOM ZOENEN JE BENT MIJN HELD XOXOXO.quote:Op donderdag 10 november 2011 01:05 schreef Seam het volgende:
Voor diegene die nog zocht hoe hij dingen moet vastpakken: LB + A.
Veel russen en Chinezen die dat zijn dan.quote:Op donderdag 10 november 2011 01:07 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ik heb al betaald! Maar ik geef je wel gelijk, mensen die dit spel niet kopen zijn niets minder dan afstammelingen van Hitler.
Snap ik maar dit was niet eens een werkwoordt dus vond het wel giechelwaardig.quote:Op donderdag 10 november 2011 01:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het is laatVolt. DW en dt regel vergeet ik na 00:00
Chinezen kunnen door hun beperkte zicht niet fatsoenlijk skyrimmen dus zij tellen niet mee. Russen zijn gewoon straight up Hitlers, geen twijfel.quote:Op donderdag 10 november 2011 01:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Veel russen en Chinezen die dat zijn dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |