Moet je niet in Skyrim zijn vrees ik. Vond er eentje die aan je omschrijving voldoet maar ben vergeten welke het is.quote:Op donderdag 10 november 2011 01:15 schreef emokid het volgende:
Wat is een grote, leuke en bruisende stad? Ik heb alleen maar deprimerende dorpjes gezien en Windhelm zuigt ook.
Ho ho ho! Er is geen legitieme reden om niét in Skyrim te zijn, laten we eerlijk blijven.quote:Op donderdag 10 november 2011 01:17 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Moet je niet in Skyrim zijn vrees ik.
Sleep tight! And don't let the bedbugs put their foot up your ass!quote:Op donderdag 10 november 2011 01:26 schreef Luchtkoker het volgende:
Nou ik ga maar slapen, hoop dat de release morgen toch om 00:00 is, ondanks dat Steam aangeeft 01:00Dan kan ik iig nog ff 2 uurtjes pakken ofzo.. Meh.
Veel plezier, Skyrimmers.
Sorry.quote:Op donderdag 10 november 2011 01:26 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ho ho ho! Er is geen legitieme reden om niét in Skyrim te zijn, laten we eerlijk blijven.
May Sithis guide you.quote:Op donderdag 10 november 2011 01:26 schreef Luchtkoker het volgende:
Nou ik ga maar slapen, hoop dat de release morgen toch om 00:00 is, ondanks dat Steam aangeeft 01:00Dan kan ik iig nog ff 2 uurtjes pakken ofzo.. Meh.
Veel plezier, Skyrimmers.
Misschien is gta iv iets voor jequote:Op donderdag 10 november 2011 01:15 schreef emokid het volgende:
Wat is een grote, leuke en bruisende stad? Ik heb alleen maar deprimerende dorpjes gezien en Windhelm zuigt ook.
Dat vraagt om nadere toelichting.quote:Op donderdag 10 november 2011 01:34 schreef Seam het volgende:
Haha zojuist hilarische momenten gehad met Brelyna en haar spells
Als je de eerste quest van de Mage College gedaan hebt in Saarthel kun je van andere guildleden quests aannemen. Die van haar heeft te maken met nieuwe spells uitproberenquote:Op donderdag 10 november 2011 01:36 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Dat vraagt om nadere toelichting.
Zwaar kansloze opmerking dit.quote:Op donderdag 10 november 2011 01:34 schreef Zolder het volgende:
[..]
Misschien is gta iv iets voor je
http://games.fok.nl/column/472442/1/1/50/releasedata-boeien.htmlquote:Op donderdag 10 november 2011 08:12 schreef drumstickNL het volgende:
Hij komt toch pas morgen uit, hoe kan het dat jullie al spelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |