Die was toch niet zo heel erg?quote:
Mijn backup plan voor de komende jaren is in elkaar gestort (job-wise), ik kan niet flirten en blijf dus eeuwig alleen, de baan die ik het liefste zou hebben is zonder andere (minstens drie jarige) opleiding niet reëel en woonruimte blijkt ongelofelijk onhaalbaar duur te zijn...quote:
How come dat alles?quote:Op woensdag 9 november 2011 19:49 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Mijn backup plan voor de komende jaren is in elkaar gestort (job-wise), ik kan niet flirten en blijf dus eeuwig alleen, de baan die ik het liefste zou hebben is zonder andere (minstens drie jarige) opleiding niet reëel en woonruimte blijkt ongelofelijk onhaalbaar duur te zijn...
quote:Op woensdag 9 november 2011 19:49 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Mijn backup plan voor de komende jaren is in elkaar gestort (job-wise), ik kan niet flirten en blijf dus eeuwig alleen, de baan die ik het liefste zou hebben is zonder andere (minstens drie jarige) opleiding niet reëel en woonruimte blijkt ongelofelijk onhaalbaar duur te zijn...
Ja maar om nou van alles een paint te maken. Dan gaat de magie er af.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:44 schreef lezzer het volgende:
Nummer 400
Dat schreeuwt om een originele Fiets-Paint
Komt wel goed, schatje.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:49 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Ach Skunkje lief. Denk maar zo. Je bent in goed gezelschap!quote:Op woensdag 9 november 2011 19:49 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Ik kan niet flirten en blijf dus eeuwig alleen.
Het bedrijf dat aangaf me aan te willen nemen als ik weer in NL zou zijn is na een reorganisatie niet meer aantrekkelijk voor mij. Dat was ongeveer mijn default optie in februari. En het tweede bedrijf biedt een vrij laag maandloon, waarmee ik effectief net zoveel verdien als toen ik nog studeerde, en met hogere maandlasten is dat niet te trekken.quote:
Kwijlsmiley.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:34 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Komt wel goed, schatje.* Bakfiets. roosvicee schuivende.
Je mag wel bij mij komen wonen. Voor een heel zacht prijsje.
Iets ernstig creatiefsquote:
Bodypainter?quote:Op woensdag 9 november 2011 22:18 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Iets ernstig creatiefs
Terwijl ik dus it'er ben.
Dat creatieve ligt niet op het it-vlak begrijp ik?quote:Op woensdag 9 november 2011 22:18 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Iets ernstig creatiefs
Terwijl ik dus it'er ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 november 2011 07:31 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat creatieve ligt niet op het it-vlak begrijp ik?Neen... het is wel te combineren (zoals bijna alles tegenwoordig met it te combineren is) maar ik wil graag echt de creatieve hoek in. Bodypainten kan ook digitaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar bijvoorbeeld theater (techniek), kom daar maar eens binnen zonder opleiding. Hoewel ik misschien lichtshows zou kunnen programmeren, maar ook (juist) daar zijn opleidingen voor en ik ben verdorie een consultant.
Maargoed. Webdesign heb ik ook al eerder gedaan, en misschien kan ik daarmee beginnen. Hoewel ik ook daarin geen daadwerkelijke opleiding heb.
Ik heb zo'n zwaar leveeeeeen. Ja nee maar echt waar. Moeilijk moeilijk moeilijk moeilijk moeilijk.
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
quote:Op donderdag 10 november 2011 16:08 schreef lezzer het volgende:
Maar wat wil je nou? Theater en dan backstage?
quote:
Wat?quote:Op donderdag 10 november 2011 16:25 schreef lezzer het volgende:
En daar wil je ook per sé je brood mee verdienen?
quote:Op donderdag 10 november 2011 16:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Op de boerderij kan je vast ook wel ergens creatief mee zijn! Creëer je eigen boerderijlichtshow! Dat trekt ook vast toeristen.
Hoezo niet? Ben je zwanger?quote:Op donderdag 10 november 2011 17:37 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik heb zo'n honger, maar ik hou niets binnen.![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 november 2011 18:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Baaaaaaaaaaaah! Ik zit echt weer inikmoetanderwerk
periode.
Het is het gewoon zo hard niet, afgezien van het feit dat er nu niets specifieks speelt. Maar mijn probleem is en blijft dat ik gewoon nog steeds niet weet wat ik wil worden als ik later groot ben.
quote:Op donderdag 10 november 2011 18:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Baaaaaaaaaaaah! Ik zit echt weer inikmoetanderwerk
periode.
Het is het gewoon zo hard niet, afgezien van het feit dat er nu niets specifieks speelt. Maar mijn probleem is en blijft dat ik gewoon nog steeds niet weet wat ik wil worden als ik later groot ben.
Professioneel mopperkont.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.denk...I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Sommige wel.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Professioneel mopperkont.
Maar daar zie ik zo weinig vacatures voor...
Dan denk je, misschien int cabaret. Maar vrouwen zijn niet grappig.
Nee hoor.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:40 schreef lezzer het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze het wel weet?
* lezzer is benieuwd
Laten wij samen gewoon een nieuw beroep uitvinden.quote:
veld met worteltjes?quote:Op donderdag 10 november 2011 19:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Afdrukken maken van Fiets! en die voor grof veld verkopen!!
Maar, doe jij iets commercieels? Iemand moet die zut verkopen natuurlijkquote:Op donderdag 10 november 2011 19:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Afdrukken maken van Fiets! en die voor grof veld verkopen!!
Die positie is helaas al vervuld, maar ik zal je mailen als er weer een vacature is.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het liefst zou ik W. worden... Denk ik.
Een jongetje?quote:Op donderdag 10 november 2011 19:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het liefst zou ik W. worden... Denk ik.
Ik ben een man, jaquote:Op donderdag 10 november 2011 19:58 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Een jongetje?
Niet onaardig bedoeld hoor W
Ja, als je niets probeert, weet je dat natuurlijk nooit, muts. Doe het gewoon, wie weet wat eruit komt! Ik kon van te voren ook niet bedenken dat ik hier uit zou komen. Niet dat ik wel Mulisch schrijf, maar wie weet over twintig jaar of zo. Hij was ook oud tenslotte.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nee met de boobs.
Maar iets met schrijven en dan uiteindelijk een boek ofzo. Maar ik ben bang dat ik alleen maar Heleen van Rooyens kan produceren terwijl ik natuurlijk een Buch of een Mullisch zou willen uitkakken
Dus doe ik maar niks
Boobs zijn okéquote:
Nou, Heleen is er ook niet echt slechter van geworden geloof ik hoor...quote:Maar ik ben bang dat ik alleen maar Heleen van Rooyens kan produceren
een week meelezen en niet kunnen reageren was no funquote:
Ze zal nog wel natte vingers hebben.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:31 schreef Bakfiets. het volgende:
Nou, vertel dan maar wat er in die week gebeurd is.
quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:31 schreef Bakfiets. het volgende:
Nou, vertel dan maar wat er in die week gebeurd is.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ze zal nog wel natte vingers hebben.
Niks schunnig! Er was een topic over tieten, ik poste in een spoiler een plaatje van een meisje met tieten (duh) en toen werd ik gebanned.quote:
Feestebeestjes.quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:53 schreef Bakfiets. het volgende:
Stom.Zijn allemaal slapebeestjes.
Er moet morgen om 6 uur toch weer gepost wordenquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:53 schreef Bakfiets. het volgende:
Stom.Zijn allemaal slapebeestjes.
quote:Op zaterdag 12 november 2011 01:38 schreef Vanyel het volgende:
Vandaag een belangrijke levensles geleerd die ik graag met jullie deel.
Eet geen pizza met Spaanse pepers als je ziekig en vooral misselijk bent. Niet alleen de tijd tot je m kwijt bent (dat kan dus zomaar 6 uur duren) is vervelend, de daadwerkelijke terugweg is uitermate kut.
Vampyyrien Tanssiquote:Op zaterdag 12 november 2011 01:03 schreef Avey het volgende:
Waarom Finland?
Niet negatief bedoeld, lijkt me wel erg mooi
Gristus, geef jij nog steeds borstvoeding? Wow zeg.quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:18 schreef Vanyel het volgende:
Zo. Dot heeft volgens de dietiste in elk geval koemelkallergie.
Raad eens wie nog borstvoeding geeft en nu, al was het alleen omdat afbouwen makkelijk anderhalve week duurt, ook koemelkvrij moet gaan eten.
Nou, vooral dat ik het hartstikke goed vind dat je het volgehouden hebt!quote:Op zaterdag 12 november 2011 09:52 schreef Vanyel het volgende:
Ja. Tot gisteren 2x per dag. Nu 1 en volgende week niet meer. Schrik je ervan?
Oh, dat scheelt op zich toch wel? Er zijn heel veel alternatievenquote:Kma is volgens mij iets anders, dat gaat om koemelkeiwit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.volgemaakt, en de achtertuin bladvrij.![]()
Het was rennen, want de buren hadden natuurlijk allemaal hetzelfde idee met dit weer (zonnig en windstil)![]()
Jaquote:Op zaterdag 12 november 2011 11:52 schreef Vanyel het volgende:
Wat was dan rennen, die korf inpikken?
Ow ben je echt ziek?quote:Hier is t nationale inbedligdag. En een beetje kotsen op zijn tijd.
Ik vind jou ook zielig.quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:02 schreef Vanyel het volgende:
En ik vind mij maar zielig. Ik moet ook nodig iets eten maar heb nergens zin in.
Also: de nieuwe sintquote:
quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:03 schreef Blue-eyes het volgende:
Kom ik heel dom over als ik vraag wat je daarvan gaat maken?
Spätzle, voor bij de reeds 2 uur sudderende runderlappen en de spruitenquote:Op zaterdag 12 november 2011 17:05 schreef Blue-eyes het volgende:
Hier staat de hele middag al een pan met draadjesvlees te sudderen
Nooit van gehoord, dus moest even googlen. Ziet er lekker uitquote:Op zaterdag 12 november 2011 17:13 schreef lezzer het volgende:
[..]
Spaetzle, voor bij de reeds 2 uur sudderende runderlappen en de spruiten![]()
![]()
Ja, ik realiseerde me dat de zin daartoe aanleiding kon geven. Maar nee, dat zou echt heel goor zijnquote:Op zaterdag 12 november 2011 17:57 schreef Vanyel het volgende:
Ik dacht ff dat je spruiten ook al 2 uur opstonden.
Ja, was het ook. Deze man had echter zo'n keurmerk uitgedeeld voor 375 euro en niet de moeite genomen om de webshop te testen of zelfs maar het KvK nummer te checken.quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:13 schreef Vanyel het volgende:
Dat klinkt juist heel goed om te bespreken.
OK, das bijzonder.quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:26 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, was het ook. Deze man had echter zo'n keurmerk uitgedeeld voor 375 euro en niet de moeite genomen om de webshop te testen of zelfs maar het KvK nummer te checken.
Dat kon hij niet zo goed uitleggen verder
Nee, maar dat het publiek dus helemaal in gala is. Het stikt van de smokings...quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja hij zit 100 jaar in het vak ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nou ja je kan zeggen wat je wil, maar das toch wel weer knap.Wat voor een muziek vind jij eigenlijk leuk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hey, de band waar ik gek op ben had z'n grootste hit in 1979quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar loop ook hopeloos achter.
Wat zong ze dan? Veel oud werk?quote:
Ja, dat is zo ontzettend dat ik 15 was....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Hihih ja, terwijl mijn huis a) mini is en het b) schandalig is dat er zoveel op te ruimen/schoon te maken wasquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:10 schreef lezzer het volgende:
![]()
Krijg jij daar ook zo'n blij gevoel van dan?
Ik heb dat dan wel. Net of ik prestatie geleverd heb waar je u tegen zegt
Op zondag? Dat zou hier echt ondenkbaar zijnquote:Op zondag 13 november 2011 09:16 schreef lezzer het volgende:
Goedemorgen
Het is helemaal niet zonnig hier
Ik werd wakker van de hoogwerker van de mensen van de ondernemersvereniging die de gezellige straatvlaggetjes kwamen vervangen door de kerstverlichting.
Oh bij jou is het zwartekousengebied ofzo?quote:Op zondag 13 november 2011 09:55 schreef Blue-eyes het volgende:
Op zondag? Dat zou hier echt ondenkbaar zijn![]()
Ik vind mist best sfeervol. Maar goed ook, want we hebben er hier in het moeras heel veel vanquote:Hier is het erg mistig en we moeten straks weg. Ik haat mist
Zwartekousen is misschien wat te overdreven, maar het geloof bepaalt hier wel een hoop zaken.quote:Op zondag 13 november 2011 10:03 schreef lezzer het volgende:
[..]
Oh bij jou is het zwartekousengebied ofzo?
Hier is het denk ik gewoon het tijdstip dat er het minste verkeer rijdt (ik woon aan de hoofdstraat).
quote:Op zondag 13 november 2011 10:17 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Zwartekousen is misschien wat te overdreven, maar het geloof bepaalt hier wel een hoop zaken.
Een dorp hier vlakbij (Groot Ammers) is wel heel gelovig, daar doet de bank op zondag een slot op de pinautomaat![]()
Dat verklaart wel een en ander.quote:En mijn angst voor de mist is een beetje veroorzaakt doordat mijn oom in de jaren 70 zwaargewond is geraakt in een zwaar verkeersongeluk door mist. Ik was toen nog heel jong, maar zal nooit het beeld van die man in het ziekenhuis vergeten
quote:Op zondag 13 november 2011 10:17 schreef Blue-eyes het volgende:
daar doet de bank op zondag een slot op de pinautomaat![]()
Begrijpelijk.quote:En mijn angst voor de mist is een beetje veroorzaakt doordat mijn oom in de jaren 70 zwaargewond is geraakt in een zwaar verkeersongeluk door mist. Ik was toen nog heel jong, maar zal nooit het beeld van die man in het ziekenhuis vergeten
Ghihihi, alles staat nog steeds omhoogquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb de hele dag in bed liggen meuren en nu net, op zaterdagavond, mijn hele huis schoongemaakt
Ik durf niet meer te stofzuigen, maar de stoelen staan omhoog zodat ik morgenochtend direct een grote beurt kan doen
Da's handig voor als je de volgende keer wilt dweilenquote:Op zondag 13 november 2011 12:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ghihihi, alles staat nog steeds omhoog![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |