quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:31 schreef Bakfiets. het volgende:
Nou, vertel dan maar wat er in die week gebeurd is.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ze zal nog wel natte vingers hebben.
Niks schunnig! Er was een topic over tieten, ik poste in een spoiler een plaatje van een meisje met tieten (duh) en toen werd ik gebanned.quote:
Feestebeestjes.quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:53 schreef Bakfiets. het volgende:
Stom.Zijn allemaal slapebeestjes.
Er moet morgen om 6 uur toch weer gepost wordenquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:53 schreef Bakfiets. het volgende:
Stom.Zijn allemaal slapebeestjes.
quote:Op zaterdag 12 november 2011 01:38 schreef Vanyel het volgende:
Vandaag een belangrijke levensles geleerd die ik graag met jullie deel.
Eet geen pizza met Spaanse pepers als je ziekig en vooral misselijk bent. Niet alleen de tijd tot je m kwijt bent (dat kan dus zomaar 6 uur duren) is vervelend, de daadwerkelijke terugweg is uitermate kut.
Vampyyrien Tanssiquote:Op zaterdag 12 november 2011 01:03 schreef Avey het volgende:
Waarom Finland?
Niet negatief bedoeld, lijkt me wel erg mooi
Gristus, geef jij nog steeds borstvoeding? Wow zeg.quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:18 schreef Vanyel het volgende:
Zo. Dot heeft volgens de dietiste in elk geval koemelkallergie.
Raad eens wie nog borstvoeding geeft en nu, al was het alleen omdat afbouwen makkelijk anderhalve week duurt, ook koemelkvrij moet gaan eten.
Nou, vooral dat ik het hartstikke goed vind dat je het volgehouden hebt!quote:Op zaterdag 12 november 2011 09:52 schreef Vanyel het volgende:
Ja. Tot gisteren 2x per dag. Nu 1 en volgende week niet meer. Schrik je ervan?
Oh, dat scheelt op zich toch wel? Er zijn heel veel alternatievenquote:Kma is volgens mij iets anders, dat gaat om koemelkeiwit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.volgemaakt, en de achtertuin bladvrij.![]()
Het was rennen, want de buren hadden natuurlijk allemaal hetzelfde idee met dit weer (zonnig en windstil)![]()
Jaquote:Op zaterdag 12 november 2011 11:52 schreef Vanyel het volgende:
Wat was dan rennen, die korf inpikken?
Ow ben je echt ziek?quote:Hier is t nationale inbedligdag. En een beetje kotsen op zijn tijd.
Ik vind jou ook zielig.quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:02 schreef Vanyel het volgende:
En ik vind mij maar zielig. Ik moet ook nodig iets eten maar heb nergens zin in.
Also: de nieuwe sintquote:
quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:03 schreef Blue-eyes het volgende:
Kom ik heel dom over als ik vraag wat je daarvan gaat maken?
Spätzle, voor bij de reeds 2 uur sudderende runderlappen en de spruitenquote:Op zaterdag 12 november 2011 17:05 schreef Blue-eyes het volgende:
Hier staat de hele middag al een pan met draadjesvlees te sudderen
Nooit van gehoord, dus moest even googlen. Ziet er lekker uitquote:Op zaterdag 12 november 2011 17:13 schreef lezzer het volgende:
[..]
Spaetzle, voor bij de reeds 2 uur sudderende runderlappen en de spruiten![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |