Nee hoor.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:40 schreef lezzer het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze het wel weet?
* lezzer is benieuwd

Laten wij samen gewoon een nieuw beroep uitvinden.quote:

veld met worteltjes?quote:Op donderdag 10 november 2011 19:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Afdrukken maken van Fiets! en die voor grof veld verkopen!!

Maar, doe jij iets commercieels? Iemand moet die zut verkopen natuurlijkquote:Op donderdag 10 november 2011 19:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Afdrukken maken van Fiets! en die voor grof veld verkopen!!

Die positie is helaas al vervuld, maar ik zal je mailen als er weer een vacature is.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het liefst zou ik W. worden... Denk ik.

Een jongetje?quote:Op donderdag 10 november 2011 19:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het liefst zou ik W. worden... Denk ik.

Ik ben een man, jaquote:Op donderdag 10 november 2011 19:58 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Een jongetje?
Niet onaardig bedoeld hoor W

Ja, als je niets probeert, weet je dat natuurlijk nooit, muts. Doe het gewoon, wie weet wat eruit komt! Ik kon van te voren ook niet bedenken dat ik hier uit zou komen. Niet dat ik wel Mulisch schrijf, maar wie weet over twintig jaar of zo. Hij was ook oud tenslotte.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nee met de boobs.
Maar iets met schrijven en dan uiteindelijk een boek ofzo. Maar ik ben bang dat ik alleen maar Heleen van Rooyens kan produceren terwijl ik natuurlijk een Buch of een Mullisch zou willen uitkakken
Dus doe ik maar niks

Boobs zijn okéquote:
Nou, Heleen is er ook niet echt slechter van geworden geloof ik hoor...quote:Maar ik ben bang dat ik alleen maar Heleen van Rooyens kan produceren

een week meelezen en niet kunnen reageren was no funquote:

Ze zal nog wel natte vingers hebben.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:31 schreef Bakfiets. het volgende:
Nou, vertel dan maar wat er in die week gebeurd is.

quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |