Ja, ik realiseerde me dat de zin daartoe aanleiding kon geven. Maar nee, dat zou echt heel goor zijnquote:Op zaterdag 12 november 2011 17:57 schreef Vanyel het volgende:
Ik dacht ff dat je spruiten ook al 2 uur opstonden.
Ja, was het ook. Deze man had echter zo'n keurmerk uitgedeeld voor 375 euro en niet de moeite genomen om de webshop te testen of zelfs maar het KvK nummer te checken.quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:13 schreef Vanyel het volgende:
Dat klinkt juist heel goed om te bespreken.
OK, das bijzonder.quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:26 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, was het ook. Deze man had echter zo'n keurmerk uitgedeeld voor 375 euro en niet de moeite genomen om de webshop te testen of zelfs maar het KvK nummer te checken.
Dat kon hij niet zo goed uitleggen verder
Nee, maar dat het publiek dus helemaal in gala is. Het stikt van de smokings...quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja hij zit 100 jaar in het vak ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nou ja je kan zeggen wat je wil, maar das toch wel weer knap.Wat voor een muziek vind jij eigenlijk leuk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hey, de band waar ik gek op ben had z'n grootste hit in 1979quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar loop ook hopeloos achter.
Wat zong ze dan? Veel oud werk?quote:
Ja, dat is zo ontzettend dat ik 15 was....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Hihih ja, terwijl mijn huis a) mini is en het b) schandalig is dat er zoveel op te ruimen/schoon te maken wasquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:10 schreef lezzer het volgende:
![]()
Krijg jij daar ook zo'n blij gevoel van dan?
Ik heb dat dan wel. Net of ik prestatie geleverd heb waar je u tegen zegt
Op zondag? Dat zou hier echt ondenkbaar zijnquote:Op zondag 13 november 2011 09:16 schreef lezzer het volgende:
Goedemorgen
Het is helemaal niet zonnig hier
Ik werd wakker van de hoogwerker van de mensen van de ondernemersvereniging die de gezellige straatvlaggetjes kwamen vervangen door de kerstverlichting.
Oh bij jou is het zwartekousengebied ofzo?quote:Op zondag 13 november 2011 09:55 schreef Blue-eyes het volgende:
Op zondag? Dat zou hier echt ondenkbaar zijn![]()
Ik vind mist best sfeervol. Maar goed ook, want we hebben er hier in het moeras heel veel vanquote:Hier is het erg mistig en we moeten straks weg. Ik haat mist
Zwartekousen is misschien wat te overdreven, maar het geloof bepaalt hier wel een hoop zaken.quote:Op zondag 13 november 2011 10:03 schreef lezzer het volgende:
[..]
Oh bij jou is het zwartekousengebied ofzo?
Hier is het denk ik gewoon het tijdstip dat er het minste verkeer rijdt (ik woon aan de hoofdstraat).
quote:Op zondag 13 november 2011 10:17 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Zwartekousen is misschien wat te overdreven, maar het geloof bepaalt hier wel een hoop zaken.
Een dorp hier vlakbij (Groot Ammers) is wel heel gelovig, daar doet de bank op zondag een slot op de pinautomaat![]()
Dat verklaart wel een en ander.quote:En mijn angst voor de mist is een beetje veroorzaakt doordat mijn oom in de jaren 70 zwaargewond is geraakt in een zwaar verkeersongeluk door mist. Ik was toen nog heel jong, maar zal nooit het beeld van die man in het ziekenhuis vergeten
quote:Op zondag 13 november 2011 10:17 schreef Blue-eyes het volgende:
daar doet de bank op zondag een slot op de pinautomaat![]()
Begrijpelijk.quote:En mijn angst voor de mist is een beetje veroorzaakt doordat mijn oom in de jaren 70 zwaargewond is geraakt in een zwaar verkeersongeluk door mist. Ik was toen nog heel jong, maar zal nooit het beeld van die man in het ziekenhuis vergeten
Ghihihi, alles staat nog steeds omhoogquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb de hele dag in bed liggen meuren en nu net, op zaterdagavond, mijn hele huis schoongemaakt
Ik durf niet meer te stofzuigen, maar de stoelen staan omhoog zodat ik morgenochtend direct een grote beurt kan doen
Da's handig voor als je de volgende keer wilt dweilenquote:Op zondag 13 november 2011 12:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ghihihi, alles staat nog steeds omhoog![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |