Gaat er iemand van Fok? O_o''quote:Op donderdag 10 november 2011 21:00 schreef SosuaCafe het volgende:
Wie gaat er nog meer naar minecon? Kunnen we misschien meeten achter de douane..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 november 2011 21:16 schreef MineraalWater het volgende:
Wat minecon?srsly O.oSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar KLB verkiezingen 2012.
prima, bestel maar voor deze personen:quote:Op donderdag 10 november 2011 22:48 schreef TJV het volgende:
Ik heb nog een ESTA. Zal ik heen gaan?
Ticketje kost ¤2,500 met British Airways. Doen?
quote:Op donderdag 10 november 2011 22:48 schreef TJV het volgende:
Ik heb nog een ESTA. Zal ik heen gaan?
Ticketje kost ¤2,500 met British Airways. Doen?
HAHA WAT EEN LOSERS IN DAT LIJSTJE xD xD xD !!!!!!!!!111111111111éénquote:Op donderdag 10 november 2011 22:54 schreef maurisioo het volgende:
[..]
prima, bestel maar voor deze personen:
MineraalWater - Plexcon
Vbownswow - gogosweden
Dnbrainwash - Dnbrainwash
Mender - MenderV
TJV - TomVNL
SuperKaasNacho - Epicosaurus
JaimyLee - JaimyLee
maurisioo - maurisioo
vogelkooi- remlof
Hatsekiedee - Groentetaart
MissionPhailed - Weerfenomeen84
SuperHarregarre - Harregarre
Sosuacafe - sosua
Jesse_van_Laar-Jesse_van_Laar
psvunited - psvunited
Berend. - Pixiio
Verbodsbord - aron7120
Timwonnacott - Looniar
Ten_minste_houdbaar_tot - robjes
rockxas - rockxas1
Dagoduck - Larshei
jebentzelfeenfiets. - Wubdor
Sitethief - Sitethief
pletvandepettenflet - l2emy
Burnaboy - Torchedini
Drebbelman - Drebbelman
DeHovenier - WalkingSlow
-Datdus- - Datdus
drumstickNL - Piekartz
einschtein - einschtein
Mordecai - xMordecai
replay11nl - replay11nl
Parvus : aSe38
Ceees2 - Keees2
KaasManiak : KaasManiak
AwesomeSauce : Fried__Chicken
DutchSpike : DutchSpike
Bobbernaut - Bobbernaut
Maanvis - Maanvis
Flodder450-Flodder450
AlchemistOfSorrows - Goost
TGMB1-TGMB1
Euribob - Euribob
Alstead - Alstead
Tuut-chips - Powerkiwi
lorrelies - lorrelies
quote:Op vrijdag 11 november 2011 08:54 schreef TJV het volgende:
Eigenlijk wil ik alleen met Plexie en Gogo heen. :-$
Ik ben d'r al jong kneus wat moet je danquote:Op vrijdag 11 november 2011 08:57 schreef TJV het volgende:
Maar ik zit te kijken en ik wil donderdag heen. Er zijn nog 9 tickets businessclass. Gaan jullie maar tussen de paupers in Economy zitten.
Alsof jij ooit van je zolderkamertje komt kutautist.quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:03 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik ben d'r al jong kneus wat moet je dan
Idd, duurde een paar uur voor hij weer up wasquote:Op vrijdag 11 november 2011 10:33 schreef dnbrainwash het volgende:
Gisteren op facebook was er een linkje van minecraft voor de lego site "if we get 10k votes this could happen!". Lego site plat.
Zozo Gogo, weer wow gaan spelen?quote:Op donderdag 10 november 2011 09:04 schreef gogosweden het volgende:
7 dagen gratis speeltijd, kon het niet laten![]()
klacht, ik ben een übernerd
Ohh je laat me blozenquote:Op vrijdag 11 november 2011 08:54 schreef TJV het volgende:
Eigenlijk wil ik alleen met Plexie en Gogo heen. :-$
even een weekje jaquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:04 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Zozo Gogo, weer wow gaan spelen?
Official dan? Vandaag is minecon toch?quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:56 schreef MineraalWater het volgende:
http://t.co/9W9uHRgD
PRE RELEASE 6!
Inderdaad de 18e pas daarvoor komt niets meer.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Official dan? Vandaag is minecon toch?
Ja waarschijnlijk bugfixes en hopelijk een expansion oid na een tijdje. (alpha account ftw)quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:01 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Inderdaad de 18e pas daarvoor komt niets meer.
lang geleden dat ik die heb gehoord.quote:
Nah die expansions hoeft van mij niet, Dan word het weer zo'n gekanker om waarom alpha gebruikers het wel krijgen etc.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:02 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk bugfixes en hopelijk een expansion oid na een tijdje. (alpha account ftw)
Nog iets bijzonders?quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:56 schreef MineraalWater het volgende:
http://t.co/9W9uHRgD
PRE RELEASE 6!
De 18e is dichtbij, het is lastig. Ik weet het.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:33 schreef SosuaCafe het volgende:
Dus we kunnen nu een final map maken?
Nietsquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:20 schreef maurisioo het volgende:
#Minecraft server properties
#Fri Nov 11 18:14:59 CET 2011
allow-nether=true
level-name=world
enable-query=true
allow-flight=false
rcon.password=
server-port=25565
query.port=25565
enable-rcon=true
level-seed=
server-ip=
debug=false
white-list=false
spawn-animals=true
online-mode=true
pvp=true
difficulty=1
gamemode=0
max-players=20
rcon.port=25575
spawn-monsters=true
view-distance=10
motd=A Minecraft Server
wat is hier allemaal nieuw in?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter:notch twitterde op vrijdag 11-11-2011 om 16:39:59Left to do: The new sounds, fixing bugs from this prerelease, some minor polishing. And we'll do that on sunday reageer retweet
npquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:27 schreef SosuaCafe het volgende:
Sorry mender. Steam of wifi bugt..
dan is et altijd wifi die bugt..quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:27 schreef SosuaCafe het volgende:
Sorry mender. Steam of wifi bugt..
quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:11 schreef Snorrenbaard het volgende:
LANzo beperkt in bewegen daarmee
Dus? bij een laptop is de adapter niet essentieel (voor een lange tijd)quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:20 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Anders koop je toch lekker een D-Lan, De meeste mensen die ik ken met een laptop die hebben dat ding 24/7 op de stroom man..
Dus, Echte bazen met Steam en een Desktop hoeven geen Wi-Fi, Die moeten lekker Ethernet hebben, Of ga jij met je desktop door het huis wandelen ?quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:43 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Dus? bij een laptop is de adapter niet essentieel (voor een lange tijd)
Eigenlijk niet, maar omdat jij het bentquote:Op zaterdag 12 november 2011 18:04 schreef gogosweden het volgende:
ik heb gewoon hsdpa+
ben ik nu baas?
Daarvoor bestaan draadloze muizen en toetsenborden.quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:51 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Dus, Echte bazen met Steam en een Desktop hoeven geen Wi-Fi, Die moeten lekker Ethernet hebben, Of ga jij met je desktop door het huis wandelen ?
Een draadloze muis + Keyboard voor te gamen? En wat als je batterij nu opraakt in een potje? Doe mij maar alles bedraadquote:Op zaterdag 12 november 2011 18:10 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Daarvoor bestaan draadloze muizen en toetsenborden.
We hebben het toch over steamquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:17 schreef Snorrenbaard het volgende:
Ik heb het nergens over gamen gehad?
Vareide zijn video'squote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |