Ik ben d'r al jong kneus wat moet je danquote:Op vrijdag 11 november 2011 08:57 schreef TJV het volgende:
Maar ik zit te kijken en ik wil donderdag heen. Er zijn nog 9 tickets businessclass. Gaan jullie maar tussen de paupers in Economy zitten.
Alsof jij ooit van je zolderkamertje komt kutautist.quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:03 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik ben d'r al jong kneus wat moet je dan
Idd, duurde een paar uur voor hij weer up wasquote:Op vrijdag 11 november 2011 10:33 schreef dnbrainwash het volgende:
Gisteren op facebook was er een linkje van minecraft voor de lego site "if we get 10k votes this could happen!". Lego site plat.
Zozo Gogo, weer wow gaan spelen?quote:Op donderdag 10 november 2011 09:04 schreef gogosweden het volgende:
7 dagen gratis speeltijd, kon het niet laten![]()
klacht, ik ben een übernerd
Ohh je laat me blozenquote:Op vrijdag 11 november 2011 08:54 schreef TJV het volgende:
Eigenlijk wil ik alleen met Plexie en Gogo heen. :-$
even een weekje jaquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:04 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Zozo Gogo, weer wow gaan spelen?
Official dan? Vandaag is minecon toch?quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:56 schreef MineraalWater het volgende:
http://t.co/9W9uHRgD
PRE RELEASE 6!
Inderdaad de 18e pas daarvoor komt niets meer.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Official dan? Vandaag is minecon toch?
Ja waarschijnlijk bugfixes en hopelijk een expansion oid na een tijdje. (alpha account ftw)quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:01 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Inderdaad de 18e pas daarvoor komt niets meer.
lang geleden dat ik die heb gehoord.quote:
Nah die expansions hoeft van mij niet, Dan word het weer zo'n gekanker om waarom alpha gebruikers het wel krijgen etc.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:02 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk bugfixes en hopelijk een expansion oid na een tijdje. (alpha account ftw)
Nog iets bijzonders?quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:56 schreef MineraalWater het volgende:
http://t.co/9W9uHRgD
PRE RELEASE 6!
De 18e is dichtbij, het is lastig. Ik weet het.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:33 schreef SosuaCafe het volgende:
Dus we kunnen nu een final map maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |