Is dit nav je topic over dat meisje in R&P ?quote:Op donderdag 10 november 2011 09:04 schreef gogosweden het volgende:
7 dagen gratis speeltijd, kon het niet laten![]()
klacht, ik ben een übernerd
In WOW kan je betere hossels vinden.quote:Op donderdag 10 november 2011 09:06 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Is dit nav je topic over dat meisje in R&P ?
Ze is niet mis.quote:Op donderdag 10 november 2011 09:08 schreef Id_do_her het volgende:
Ik heb een vriendin voor je gevonden TS.
[ afbeelding ]
Hmm van binnen misschien wel mooi ja.quote:Op donderdag 10 november 2011 09:10 schreef Fluitconcert het volgende:
Maar op WoW zitten ook lekkere wijven!
...toch?
Zij speelt WoWquote:Op donderdag 10 november 2011 09:10 schreef Fluitconcert het volgende:
Maar op WoW zitten ook lekkere wijven!
...toch?
ik heb school en moet eerst nog ff de client downloadenquote:Op donderdag 10 november 2011 09:08 schreef Roellie80 het volgende:
wat doe je hier dan?
ga questen/farmen/craften/pvp-en dan
Zo krijg je dus geen vriendin heh. WOW One way traffic to the friendzone.quote:Op donderdag 10 november 2011 09:16 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik heb school en moet eerst nog ff de client downloaden
oh ja, ik moet straks nog ff een nieuw topic openen in R&Pquote:Op donderdag 10 november 2011 09:17 schreef Argo het volgende:
[..]
Zo krijg je dus geen vriendin heh. WOW One way traffic to the friendzone.
goed bezigquote:Op donderdag 10 november 2011 09:16 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik heb school en moet eerst nog ff de client downloaden
En zij:quote:Op donderdag 10 november 2011 09:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zij speelt WoW
[ afbeelding ]
En zij ook:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With my pack on my back, down the road I will stray.
Oh dan stop nu met WOW downloaden, en ga niet doen alsof ze honing aan der reet heeft.quote:Op donderdag 10 november 2011 09:19 schreef gogosweden het volgende:
[..]
oh ja, ik moet straks nog ff een nieuw topic openen in R&P
iets met nieuwe chick en kosten wat het kost voorkomen dat ik in de friendzone kom
quote:Op donderdag 10 november 2011 09:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zij speelt WoW
[ afbeelding ]
En zij ook:
[ afbeelding ]
Die zitten tegenwoordig nog elke dag op WoW jaquote:Op donderdag 10 november 2011 09:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En zij:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
GVD MAN!quote:Op donderdag 10 november 2011 09:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En zij:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doe een keer iets anders, iets onaardigs ofzo misschien helpt dat.quote:Op donderdag 10 november 2011 09:19 schreef gogosweden het volgende:
[..]
oh ja, ik moet straks nog ff een nieuw topic openen in R&P
iets met nieuwe chick en kosten wat het kost voorkomen dat ik in de friendzone kom
Welke nerd gaat dan ook elke dag WoW spelen?quote:Op donderdag 10 november 2011 09:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
Die zitten tegenwoordig nog elke dag op WoW ja
dat wow boeit niet zoveel. ik heb toch geen geld om meer speeltijd te kopen dat laatste is overigens heel andere koekquote:Op donderdag 10 november 2011 09:19 schreef Argo het volgende:
[..]
Oh dan stop nu met WOW downloaden, en ga niet doen alsof ze honing aan der reet heeft.
huh?quote:Op donderdag 10 november 2011 09:20 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Doe een keer iets anders, iets onaardigs ofzo misschien helpt dat.
De ,kans dat ze echt zijn is nihil! Het is propaganda van Blizzard!quote:Op donderdag 10 november 2011 09:21 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Welke nerd gaat dan ook elke dag WoW spelen?
Ik zit ook in de les en mij hoor je niet klagen! Ik welkom het.quote:Op donderdag 10 november 2011 09:21 schreef gogosweden het volgende:
doe die plaatjes eens in spoilers, ik zit in de les
[..]
dat wow boeit niet zoveel. ik heb toch geen geld om meer speeltijd te kopen dat laatste is overigens heel andere koek
[..]
huh?
Chinezen en bots die de hele dag goldfarmen.quote:Op donderdag 10 november 2011 09:21 schreef Argo het volgende:
[..]
De ,kans dat ze echt zijn is nihil! Het is propaganda van Blizzard!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |