twitter:notch twitterde op vrijdag 11-11-2011 om 16:39:59Left to do: The new sounds, fixing bugs from this prerelease, some minor polishing. And we'll do that on sunday reageer retweet
npquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:27 schreef SosuaCafe het volgende:
Sorry mender. Steam of wifi bugt..
dan is et altijd wifi die bugt..quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:27 schreef SosuaCafe het volgende:
Sorry mender. Steam of wifi bugt..
quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:11 schreef Snorrenbaard het volgende:
LANzo beperkt in bewegen daarmee
Dus? bij een laptop is de adapter niet essentieel (voor een lange tijd)quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:20 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Anders koop je toch lekker een D-Lan, De meeste mensen die ik ken met een laptop die hebben dat ding 24/7 op de stroom man..
Dus, Echte bazen met Steam en een Desktop hoeven geen Wi-Fi, Die moeten lekker Ethernet hebben, Of ga jij met je desktop door het huis wandelen ?quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:43 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Dus? bij een laptop is de adapter niet essentieel (voor een lange tijd)
Eigenlijk niet, maar omdat jij het bentquote:Op zaterdag 12 november 2011 18:04 schreef gogosweden het volgende:
ik heb gewoon hsdpa+
ben ik nu baas?
Daarvoor bestaan draadloze muizen en toetsenborden.quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:51 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Dus, Echte bazen met Steam en een Desktop hoeven geen Wi-Fi, Die moeten lekker Ethernet hebben, Of ga jij met je desktop door het huis wandelen ?
Een draadloze muis + Keyboard voor te gamen? En wat als je batterij nu opraakt in een potje? Doe mij maar alles bedraadquote:Op zaterdag 12 november 2011 18:10 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Daarvoor bestaan draadloze muizen en toetsenborden.
We hebben het toch over steamquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:17 schreef Snorrenbaard het volgende:
Ik heb het nergens over gamen gehad?
Vareide zijn video'squote:
thanksquote:Op zondag 13 november 2011 00:01 schreef mschol het volgende:
mod met commands, in SP? Singleplayer commands mod
Luie donder.. Tssk.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:34 schreef Rivalo het volgende:
Ik zoek wat mods.
- Een mod met commands. Zoals dag/nacht en weer veranderen etc.
- Craften in Creative mode? Is namelijk best handig bij sommige mods waar je de blocks eerst moet craften.
Alvast bedankt
Drumpie.nlquote:Op zondag 13 november 2011 12:11 schreef DanielBackward het volgende:
Ik zoek een leuke Nederlandse server, kan iemand me ip enzo PM'en s.v.p (: of hier posten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |