SPOILER: YoutubeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drumpie's WorldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• www.minecraft.net Hier kan je het spel aanschaffen. Of de gratis classic mode spelen in je browser.
• www.minecraftwiki.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften.
• www.pcgamer.com Hier kan je de demo downloaden van minecraft!
• www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
• www.crafthub.net Blog over Minecraft.
• www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
• www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.
Fok - In-game
MineraalWater - Plexcon
Vbownswow - gogosweden
Dnbrainwash - Dnbrainwash
Mender - MenderV
TJV - TomVNL
SuperKaasNacho - Epicosaurus
JaimyLee - JaimyLee
maurisioo - maurisioo
vogelkooi- remlof
Hatsekiedee - Groentetaart
MissionPhailed - Weerfenomeen84
SuperHarregarre - Harregarre
Sosuacafe - sosua
Jesse_van_Laar-Jesse_van_Laar
psvunited - psvunited
Berend. - Pixiio
Verbodsbord - aron7120
Timwonnacott - Looniar
Ten_minste_houdbaar_tot - robjes
rockxas - rockxas1
Dagoduck - Larshei
jebentzelfeenfiets. - Wubdor
Sitethief - Sitethief
pletvandepettenflet - l2emy
Burnaboy - Torchedini
Drebbelman - Drebbelman
DeHovenier - WalkingSlow
-Datdus- - Datdus
drumstickNL - Piekartz
einschtein - einschtein
Mordecai - xMordecai
replay11nl - replay11nl
Parvus : aSe38
Ceees2 - Keees2
KaasManiak : KaasManiak
AwesomeSauce : Fried__Chicken
DutchSpike : DutchSpike
Bobbernaut - Bobbernaut
Maanvis - Maanvis
Flodder450-Flodder450
AlchemistOfSorrows - Goost
TGMB1-TGMB1
Euribob - Euribob
Alstead - Alstead
Tuut-chips - Powerkiwi
lorrelies - lorrelieshet minecraft bruidpaar:quote:Minecraft kopen of niet?
Denk niet ''wat een kut graphics, koop ik niet'' Maar speel eerst eventjes de demo, en geniet van het spel! Klik hier voor de gratis demo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door gogosweden op 10-11-2011 18:34:17 ]Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
echt, word ik net wakker, check het topic. zie dat er nog 1 post moet voor lapo, denk acht die is gewoon nog niet geupdate. plaats een post en merk dat ik wel de lapo had
ben nog slaapdronken dus kon niet op een TT komen
Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Ja het was heel lang erg stilquote:Op woensdag 9 november 2011 19:08 schreef gogosweden het volgende:
echt, word ik net wakker, check het topic. zie dat er nog 1 post moet voor lapo, denk acht die is gewoon nog niet geupdate. plaats een post en merk dat ik wel de lapo had
ben nog slaapdronken dus kon niet op een TT komen
Ik wist ook geen TT![]()
quote:Op woensdag 9 november 2011 19:09 schreef Mender het volgende:
[..]
Ja het was heel lang erg stil
Ik wist ook geen TT
Mensen met vetgedrukte namen in de op..
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
quote:Op woensdag 9 november 2011 19:24 schreef gogosweden het volgende:
dat is al 4 topics zo
dat jullie het nu pas zien_________!
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
vraag het me al een tijdje afquote:Op woensdag 9 november 2011 19:24 schreef gogosweden het volgende:
dat is al 4 topics zo
dat jullie het nu pas zien_________!
![]()
FiPo.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
quote:
jezus wat een kk ophef over iets kleins zeg. Echt nederland weer. was gewoon een klein "grapje" van een paar topics geleden om te kijken hoe snel jullie het zouden merken. Had verwacht dat het bij het eerstvolgende topic eruit gehaald zou worden.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Aanpassen die zooi, het is geen tekening of een statuslijst.
peaceWinnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 9 november 2011 19:42 schreef MineraalWater het volgende:
Geef hem maar voor die pack die ik je laatst gaf!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dacht het nietquote:Op woensdag 9 november 2011 19:44 schreef Berend. het volgende:
[..]
Geef hem maar voor die pack die ik je laatst gaf!
Dan krijg je wel een ander pack van mij, vraag maar aan Tom/Gogo/Drump of ze goed zijn.
![]()
Niet zo happen he.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:39 schreef gogosweden het volgende:
[..]
[..]
jezus wat een kk ophef over iets kleins zeg. Echt nederland weer. was gewoon een klein "grapje" van een paar topics geleden om te kijken hoe snel jullie het zouden merken. Had verwacht dat het bij het eerstvolgende topic eruit gehaald zou worden.
peace
If not now, then when.![]()
quote:Op woensdag 9 november 2011 19:39 schreef gogosweden het volgende:
[..]
[..]
jezus wat een kk ophef over iets kleins zeg. Echt nederland weer. was gewoon een klein "grapje" van een paar topics geleden om te kijken hoe snel jullie het zouden merken. Had verwacht dat het bij het eerstvolgende topic eruit gehaald zou worden.
peace
kook jij ook zo?http://www.syfy.com/tinman/oz/
quote:
ik kook niet. Simpelweg omdat die keuken hier in dat studentenhuis om te kotsen isquote:Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Heb je die money al op de post eigelijk?quote:Op woensdag 9 november 2011 19:56 schreef gogosweden het volgende:
[..]
[..]
ik kook niet. Simpelweg omdat die keuken hier in dat studentenhuis om te kotsen is![]()
![]()
nee nog nietquote:Op woensdag 9 november 2011 20:01 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Heb je die money al op de post eigelijk?eerst gekeken of het niet makkelijker was om het over te maken. maar moet een heel formulier invullen
Ik heb yvonne een pm gestuurd. als zij die gegevens heeft maak ik het liever gelijk naar haar over. Zo niet komt de pajja naar jou
Ahh kijk isquote:Op woensdag 9 november 2011 20:03 schreef gogosweden het volgende:
[..]
nee nog nieteerst gekeken of het niet makkelijker was om het over te maken. maar moet een heel formulier invullen
Ik heb yvonne een pm gestuurd. als zij die gegevens heeft maak ik het liever gelijk naar haar over. Zo niet komt de pajja naar jou
Hoop dat het lukt scheelt je weer moeite![]()
![]()
preciesquote:Op woensdag 9 november 2011 20:04 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ahh kijk is
Hoop dat het lukt scheelt je weer moeite
quote:Op woensdag 9 november 2011 20:16 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Yvonne = Held(in), laat haar maar weer lekker in dit topic posten
quote:quote:Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Fok abo= zonde geld imho. Zelfde categorie als dlc's 3 dagen na een release.http://www.syfy.com/tinman/oz/
tsja een beetje gelijk heb je welquote:Op woensdag 9 november 2011 21:51 schreef SosuaCafe het volgende:
Fok abo= zonde geld imho. Zelfde categorie als dlc's 3 dagen na een release.Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Als je het leuk vind om te steunen by all means, maar voor ¤42,- heb je ook bf3:sequote:Op woensdag 9 november 2011 21:53 schreef gogosweden het volgende:
[..]
tsja een beetje gelijk heb je wel
2009quote:Op woensdag 9 november 2011 21:54 schreef maurisioo het volgende:
http://notch.tumblr.com/p(...)c-made-this-snow-mod
vet
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump![]()
Ik stop voorlopig met MC tot dat het uitkomt. ben het ook beetje moe... jammer vind ik het wel, maar elke dag MC doen en beheren gaat langzamer saai en eentonig worden...Uw diskjockey en lokale gek![]()
Daarom wisselt iedereen volgens mij wat af.![]()
Moge!http://www.syfy.com/tinman/oz/
Heb Minecraft al anderhalve maand niet meer aangekeken, maar zal 't na de definitieve release weer aanslingeren en experimenteren met mobtraps en massavernietigingswapens.![]()
![]()
Ik run sinds kort een vanilla server, stel plugins erin geflikkert - anti grief met name. Interesse? PM me!![]()
Ook hallo, welkom op Fok! En ga nu maar lekker naar minecraftforum.nlquote:Op donderdag 10 november 2011 13:04 schreef Vstark het volgende:
Ik run sinds kort een vanilla server, stel plugins erin geflikkert - anti grief met name. Interesse? PM me!![]()
![]()
Ik zit hier al wat langer, Berend. Maar toch bedankt dat je me als advertenteerhoertje ziet ipv iemand die met FOK-kers wilt MC-en.![]()
Een hele maand.quote:Op donderdag 10 november 2011 13:18 schreef Vstark het volgende:
Ik zit hier al wat langer, Berend. Maar toch bedankt dat je me als advertenteerhoertje ziet ipv iemand die met FOK-kers wilt MC-en.
Maar welkom enzo, vanilla draait geen plugins. Welke versie zit je op en wat voor plugins draai je?![]()
Ach, beetje raar als de eerste post van iemand is 'kom naar mijn server'quote:Op donderdag 10 november 2011 13:18 schreef Vstark het volgende:
Ik zit hier al wat langer, Berend. Maar toch bedankt dat je me als advertenteerhoertje ziet ipv iemand die met FOK-kers wilt MC-en.![]()
![]()
Uiteraard altijd pauzes ertussen
Helaas doe ik die pauzes altijd te snel. Heb ik weer een te groot gebouw in de planning staan die te lang duurt en dan ga ik alweer op pauze terwijl ie nog lang niet klaar is![]()
![]()
Met full release kom je wel iets bouwen anders moet ik je schoppen.quote:Op donderdag 10 november 2011 13:38 schreef RickoKun het volgende:
Uiteraard altijd pauzes ertussen
Helaas doe ik die pauzes altijd te snel. Heb ik weer een te groot gebouw in de planning staan die te lang duurt en dan ga ik alweer op pauze terwijl ie nog lang niet klaar is![]()
![]()
Ok nice, ik kom binnenkort wel is spieken dan.quote:Op donderdag 10 november 2011 13:40 schreef Vstark het volgende:
Is niet m'n eerste post Berend.
@brainwash
Firecontrol, Log, TNT-catcher.![]()
Oke, hoi danquote:Op donderdag 10 november 2011 13:40 schreef Vstark het volgende:
Is niet m'n eerste post Berend.
@brainwash
Firecontrol, Log, TNT-catcher.![]()
![]()
Ja is goed nigga, maar eerst moet ik skyrim en the witcher 2 spel0nquote:Op donderdag 10 november 2011 13:39 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Met full release kom je wel iets bouwen anders moet ik je schoppen.![]()
Ik snap, ik moet ook nog shitload aan games spelen.quote:Op donderdag 10 november 2011 13:44 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ja is goed nigga, maar eerst moet ik skyrim en the witcher 2 spel0n![]()
![]()
twitter:notch twitterde op donderdag 10-11-2011 om 11:24:53I think we should to a release candidate for Minecraft 1.0 soon. Like tomorrow, or possibly monday. Does @jeb_ agree? reageer retweet
![]()
Die muziek.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Inb4 flauwe opmerkingen over 'Eerst je tieten zien einz!1!1!!1111!!!!!11!!'.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Nee, ik ga gogo er nu op aanspreken voor jouquote:Op donderdag 10 november 2011 18:30 schreef Lorrelies het volgende:
Ik sta nog steeds niet in de lijstIt's because I'm a girl, right?
![]()
.
![]()
je staat erinquote:Op donderdag 10 november 2011 18:30 schreef Lorrelies het volgende:
Ik sta nog steeds niet in de lijstIt's because I'm a girl, right?
![]()
Yeah <3
Muchos gracias senior!![]()
Ik heb btw een paar dagen terug een doolhof gemaakt in Minecraft :3 Best leuk XD (zeker als je de weg weet anders is het irritant...)
(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧![]()
pics?quote:Op donderdag 10 november 2011 18:37 schreef Lorrelies het volgende:
Yeah <3
Muchos gracias senior!![]()
Ik heb btw een paar dagen terug een doolhof gemaakt in Minecraft :3 Best leuk XD (zeker als je de weg weet...)
Flauw hoor.quote:It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
taalnaziquote:Op donderdag 10 november 2011 18:45 schreef Mordecai het volgende:
Lorrelies kan ik niet vinden..
Er staat echter wel ''lorrelies''Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Drumpie is dit je twitter account? https://twitter.com/#!/drumpie1
Getrouwd met Carla, 1 zoon, lid en bestuur: drumf Het Wapen van Maassluis, Werk Linde Gas Benelux Schiedam. Hobby: plastic modelbouw, fotografie.![]()
Lol als het zo is, dan had ik echt een bizar ander beeld van Drumpie! XDquote:Op donderdag 10 november 2011 19:07 schreef MineraalWater het volgende:
Getrouwd met Carla, 1 zoon, lid en bestuur: drumf Het Wapen van Maassluis, Werk Linde Gas Benelux Schiedam. Hobby: plastic modelbouw, fotografie.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧![]()
ik ook manquote:Op donderdag 10 november 2011 19:13 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Lol als het zo is, dan had ik echt een bizar ander beeld van Drumpie! XDWinnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Same here, ik dacht dat het zo'n mafklapper was met een powercage.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:13 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Lol als het zo is, dan had ik echt een bizar ander beeld van Drumpie! XD-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
meh das niet fun. :Cquote:Op donderdag 10 november 2011 18:46 schreef Lorrelies het volgende:
[ afbeelding ]
Zoek de goede weg*maakt er een spelletje van*
Nah, het is best wel moeilijk te zien zo
Er moet wel een uitweg zijn!
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Er is een uitweg! ;o Alleen is de foto niet van rechtboven genomen en ik zie nu pas dat die heggen dan een beetje... soms aan elkaar lijken maar het niet zijn XD (maar ik weet de weg dus ik kan 'm altijd nog tekenen, of simpelweg een nieuwe screenie makenquote:Op donderdag 10 november 2011 19:16 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
meh das niet fun. :C
Er moet wel een uitweg zijn!)
ik dacht zo'n joegoslaaf met veel matties in dah hood jwz.
Ik vond het opzich wel vreemd hoe hij aan dat hostingsgeld kwam. maarja dat is weer een heel ander onderwerpWinnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Ik denk het niet, want hij volgt Notch niet.
Nee Drumpie is een joegoslavische huurmoordenaar met bandana om zijn hoofd en een schaal gehaktballen in zijn linkerhand.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Stalkerquote:Op donderdag 10 november 2011 19:07 schreef MineraalWater het volgende:
Getrouwd met Carla, 1 zoon, lid en bestuur: drumf Het Wapen van Maassluis, Werk Linde Gas Benelux Schiedam. Hobby: plastic modelbouw, fotografie.![]()
![]()
Zoiets?
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Je moest eens weten hoe hard ik hier om moest lachenquote:Niet alleen heb je een 2e weg ontdekt die ik zelf niet eens had gezien (ik ging namelijk altijd rechtsom, dat kan ook XD), maar die meneer hoedjesbaardmans links...... oh god ik lag in een scheur
(ask poor Mordecai)
Thanks for cheering me up on this terrible day
Klopt.quote:
@ Lies, ik ben blij dat ik je leventje heb kunnen verbeteren.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Gogo heeft geen werk.quote:It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Weet ik.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:59 schreef maurisioo het volgende:
[..]
ah bedoelde TeamSpeak eigenlijk
quote:quote:quote:Op donderdag 10 november 2011 19:59 schreef maurisioo het volgende:
[..]
ah bedoelde TeamSpeak eigenlijkquote:
twitter:jeb_ twitterde op donderdag 10-11-2011 om 18:05:31New bed behavior... Instead of being woken up by monsters, you are not allowed to sleep if monsters are nearby. Once you sleep you're safe reageer retweet
Hmmztwitter:jeb_ twitterde op donderdag 10-11-2011 om 18:07:08Monsters that are nearby, but on the other side of walls/doors/etc, will still stop you from sleeping... You know, their constant moaning reageer retweet
wel leuke toevoegingquote:Op donderdag 10 november 2011 20:07 schreef Jump het volgende:
twitter:jeb_ twitterde op donderdag 10-11-2011 om 18:05:31New bed behavior... Instead of being woken up by monsters, you are not allowed to sleep if monsters are nearby. Once you sleep you're safe reageer retweet
Hmmztwitter:jeb_ twitterde op donderdag 10-11-2011 om 18:07:08Monsters that are nearby, but on the other side of walls/doors/etc, will still stop you from sleeping... You know, their constant moaning reageer retweet
Wie gaat er nog meer naar minecon? Kunnen we misschien meeten achter de douane..http://www.syfy.com/tinman/oz/
Gaat er iemand van Fok? O_o''quote:Op donderdag 10 november 2011 21:00 schreef SosuaCafe het volgende:
Wie gaat er nog meer naar minecon? Kunnen we misschien meeten achter de douane..Suikoden heerst![]()
Wat minecon?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 10 november 2011 21:16 schreef MineraalWater het volgende:
Wat minecon?srsly O.oSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Ik heb nog een ESTA. Zal ik heen gaan?
Ticketje kost ¤2,500 met British Airways. Doen?It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
prima, bestel maar voor deze personen:quote:Op donderdag 10 november 2011 22:48 schreef TJV het volgende:
Ticketje kost ¤2,500 met British Airways. Doen?
MineraalWater - Plexcon
Vbownswow - gogosweden
Mender - MenderV
TJV - TomVNL
JaimyLee - JaimyLee
maurisioo - maurisioo
vogelkooi- remlof
Sosuacafe - sosua
psvunited - psvunited
Berend. - Pixiio
Verbodsbord - aron7120
Timwonnacott - Looniar
rockxas - rockxas1
Dagoduck - Larshei
Sitethief - Sitethief
Burnaboy - Torchedini
Drebbelman - Drebbelman
DeHovenier - WalkingSlow
-Datdus- - Datdus
drumstickNL - Piekartz
einschtein - einschtein
Mordecai - xMordecai
replay11nl - replay11nl
Ceees2 - Keees2
Bobbernaut - Bobbernaut
Maanvis - Maanvis
Flodder450-Flodder450
TGMB1-TGMB1
Euribob - Euribob
Alstead - Alstead
Tuut-chips - Powerkiwi
lorrelies - lorrelies![]()
quote:Op donderdag 10 november 2011 22:48 schreef TJV het volgende:
Ticketje kost ¤2,500 met British Airways. Doen?![]()
![]()
Komende tijd eens geen minecraft spelen, heb skyrim gekocht
![]()
HAHA WAT EEN LOSERS IN DAT LIJSTJE xD xD xD !!!!!!!!!111111111111éénquote:Op donderdag 10 november 2011 22:54 schreef maurisioo het volgende:
[..]
prima, bestel maar voor deze personen:
MineraalWater - Plexcon
Vbownswow - gogosweden
Mender - MenderV
TJV - TomVNL
JaimyLee - JaimyLee
maurisioo - maurisioo
vogelkooi- remlof
Sosuacafe - sosua
psvunited - psvunited
Berend. - Pixiio
Verbodsbord - aron7120
Timwonnacott - Looniar
rockxas - rockxas1
Dagoduck - Larshei
Sitethief - Sitethief
Burnaboy - Torchedini
Drebbelman - Drebbelman
DeHovenier - WalkingSlow
-Datdus- - Datdus
drumstickNL - Piekartz
einschtein - einschtein
Mordecai - xMordecai
replay11nl - replay11nl
Ceees2 - Keees2
Bobbernaut - Bobbernaut
Maanvis - Maanvis
Flodder450-Flodder450
TGMB1-TGMB1
Euribob - Euribob
Alstead - Alstead
Tuut-chips - Powerkiwi
lorrelies - lorrelies![]()
Eigenlijk wil ik alleen met Plexie en Gogo heen. :-$It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Maar jullie mogen in mijn koffer. Deal?It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2011 08:54 schreef TJV het volgende:
Eigenlijk wil ik alleen met Plexie en Gogo heen. :-$![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ik zit te kijken en ik wil donderdag heen. Er zijn nog 9 tickets businessclass. Gaan jullie maar tussen de paupers in Economy zitten.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Ik ben d'r al jong kneus wat moet je danquote:Op vrijdag 11 november 2011 08:57 schreef TJV het volgende:
Maar ik zit te kijken en ik wil donderdag heen. Er zijn nog 9 tickets businessclass. Gaan jullie maar tussen de paupers in Economy zitten.![]()
Alsof jij ooit van je zolderkamertje komt kutautist.quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:03 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik ben d'r al jong kneus wat moet je danIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Gisteren op facebook was er een linkje van minecraft voor de lego site "if we get 10k votes this could happen!". Lego site plat.![]()
![]()
Idd, duurde een paar uur voor hij weer up wasquote:Op vrijdag 11 november 2011 10:33 schreef dnbrainwash het volgende:
Gisteren op facebook was er een linkje van minecraft voor de lego site "if we get 10k votes this could happen!". Lego site plat.
Suikoden heerst![]()
Zozo Gogo, weer wow gaan spelen?quote:Op donderdag 10 november 2011 09:04 schreef gogosweden het volgende:
7 dagen gratis speeltijd, kon het niet laten![]()
klacht, ik ben een übernerdSuikoden heerst![]()
Ohh je laat me blozenquote:Op vrijdag 11 november 2011 08:54 schreef TJV het volgende:
Eigenlijk wil ik alleen met Plexie en Gogo heen. :-$![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
even een weekje jaquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:04 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Zozo Gogo, weer wow gaan spelen?tot minecon jwz
Official dan? Vandaag is minecon toch?quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:56 schreef MineraalWater het volgende:
http://t.co/9W9uHRgD
PRE RELEASE 6!If not now, then when.![]()
Inderdaad de 18e pas daarvoor komt niets meer.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Official dan? Vandaag is minecon toch?![]()
Ja waarschijnlijk bugfixes en hopelijk een expansion oid na een tijdje. (alpha account ftw)quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:01 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Inderdaad de 18e pas daarvoor komt niets meer.![]()
lang geleden dat ik die heb gehoord.quote:
![]()
Nah die expansions hoeft van mij niet, Dan word het weer zo'n gekanker om waarom alpha gebruikers het wel krijgen etc.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:02 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk bugfixes en hopelijk een expansion oid na een tijdje. (alpha account ftw)
Edit: Al gun ik het je wel hoor![]()
![]()
Nog iets bijzonders?quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:56 schreef MineraalWater het volgende:
http://t.co/9W9uHRgD
PRE RELEASE 6!![]()
Dus we kunnen nu een final map maken?http://www.syfy.com/tinman/oz/
De 18e is dichtbij, het is lastig. Ik weet het.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:33 schreef SosuaCafe het volgende:
Dus we kunnen nu een final map maken?![]()
![]()
kleine winterslaap stop
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
is MC er nu al officieel of wat?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Oh wacht het is nog een pre. Notch en zn halve twitterberichten. Denk dat zn hoofd af en toe overhit met die baard. Kraamt alleen maar onzin uit dan.http://www.syfy.com/tinman/oz/
Ja.http://www.syfy.com/tinman/oz/
#Minecraft server properties
#Fri Nov 11 18:14:59 CET 2011
allow-nether=true
level-name=world
enable-query=true
allow-flight=false
rcon.password=
server-port=25565
query.port=25565
enable-rcon=true
level-seed=
server-ip=
debug=false
white-list=false
spawn-animals=true
online-mode=true
pvp=true
difficulty=1
gamemode=0
max-players=20
rcon.port=25575
spawn-monsters=true
view-distance=10
motd=A Minecraft Server
wat is hier allemaal nieuw in?![]()
Nietsquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:20 schreef maurisioo het volgende:
#Minecraft server properties
#Fri Nov 11 18:14:59 CET 2011
allow-nether=true
level-name=world
enable-query=true
allow-flight=false
rcon.password=
server-port=25565
query.port=25565
enable-rcon=true
level-seed=
server-ip=
debug=false
white-list=false
spawn-animals=true
online-mode=true
pvp=true
difficulty=1
gamemode=0
max-players=20
rcon.port=25575
spawn-monsters=true
view-distance=10
motd=A Minecraft Server
wat is hier allemaal nieuw in?Suikoden heerst![]()
Changelog!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ieeee 9.6Wat is er allemaal nieuw behalve de kicke draken? :3
EDIT: ...... lawl, als ik 2 seconden had gewacht met posten, dan zag ik het dus alThanks for reading my mind
Er praten 2 mensen over me, maar ik kan hun gedachten lezen
Aldus het eindverhaaltje?Suikoden heerst![]()
![]()
twitter:notch twitterde op vrijdag 11-11-2011 om 16:39:59Left to do: The new sounds, fixing bugs from this prerelease, some minor polishing. And we'll do that on sunday reageer retweet
![]()
Sorry mender. Steam of wifi bugt..
npquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:27 schreef SosuaCafe het volgende:
Haha
Ik: Heb je het nog steeds druk?
Sosua: Ja
Sosua offline
![]()
![]()
dan is et altijd wifi die bugt..quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:27 schreef SosuaCafe het volgende:
wifi![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:11 schreef Snorrenbaard het volgende:
LANzo beperkt in bewegen daarmee
Anders koop je toch lekker een D-Lan, De meeste mensen die ik ken met een laptop die hebben dat ding 24/7 op de stroom man..![]()
Dus? bij een laptop is de adapter niet essentieel (voor een lange tijd)quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:20 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Anders koop je toch lekker een D-Lan, De meeste mensen die ik ken met een laptop die hebben dat ding 24/7 op de stroom man..![]()
Dus, Echte bazen met Steam en een Desktop hoeven geen Wi-Fi, Die moeten lekker Ethernet hebben, Of ga jij met je desktop door het huis wandelen ?quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:43 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Dus? bij een laptop is de adapter niet essentieel (voor een lange tijd)![]()
![]()
Eigenlijk niet, maar omdat jij het bentquote:Op zaterdag 12 november 2011 18:04 schreef gogosweden het volgende:
ik heb gewoon hsdpa+
ben ik nu baas?![]()
![]()
Daarvoor bestaan draadloze muizen en toetsenborden.quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:51 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Dus, Echte bazen met Steam en een Desktop hoeven geen Wi-Fi, Die moeten lekker Ethernet hebben, Of ga jij met je desktop door het huis wandelen ?![]()
Een draadloze muis + Keyboard voor te gamen? En wat als je batterij nu opraakt in een potje? Doe mij maar alles bedraadquote:Op zaterdag 12 november 2011 18:10 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Daarvoor bestaan draadloze muizen en toetsenborden.![]()
![]()
We hebben het toch over steamquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:17 schreef Snorrenbaard het volgende:
Ik heb het nergens over gamen gehad?![]()
![]()
Vareide zijn video'squote:![]()
![]()
Ik zoek wat mods.
- Een mod met commands. Zoals dag/nacht en weer veranderen etc.
- Craften in Creative mode? Is namelijk best handig bij sommige mods waar je de blocks eerst moet craften.
Alvast bedankt![]()
![]()
thanksquote:Op zondag 13 november 2011 00:01 schreef mschol het volgende:
mod met commands, in SP? Singleplayer commands mod![]()
![]()
Luie donder.. Tssk.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:34 schreef Rivalo het volgende:
Ik zoek wat mods.
- Een mod met commands. Zoals dag/nacht en weer veranderen etc.
- Craften in Creative mode? Is namelijk best handig bij sommige mods waar je de blocks eerst moet craften.
Alvast bedankthttp://www.syfy.com/tinman/oz/
Ik zoek een leuke Nederlandse server, kan iemand me ip enzo PM'en s.v.p (: of hier posten?"The problem with socialism is that eventually you run out of other people's money."![]()
Drumpie.nl over twee weken.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Drumpie.nlquote:Op zondag 13 november 2011 12:11 schreef DanielBackward het volgende:
Ik zoek een leuke Nederlandse server, kan iemand me ip enzo PM'en s.v.p (: of hier posten?
Berend zn server (hoewel ie engels is)
Tweakcraft.net
da was t wel weer![]()
![]()
Ga ff kijken, dank"The problem with socialism is that eventually you run out of other people's money."![]()
een week geleden een bestelling geplaatst bij Nedgame voor RE-volt vor de Dreamcast, nog niets van gehoord, hoewel het onder afgeronde bestellingen staat![]()
![]()
Nog ff een vraagje. Mijn probleem is, ik heb een mod geïnstalleerd: Buildcraft. Maar als ik het op creative mode speel dan komen niet alle items in de infinite inventory te staan. Dan moet ik wisselen naar survival en dan via zo'n in-game invedit de items in mijn bar plaatsen en daarna weer te wisselen naar creative.
Kan dit makkelijk?![]()
Too Many Items mod installerenquote:Op zondag 13 november 2011 14:07 schreef Rivalo het volgende:
Nog ff een vraagje. Mijn probleem is, ik heb een mod geïnstalleerd: Buildcraft. Maar als ik het op creative mode speel dan komen niet alle items in de infinite inventory te staan. Dan moet ik wisselen naar survival en dan via zo'n in-game invedit de items in mijn bar plaatsen en daarna weer te wisselen naar creative.
Kan dit makkelijk?![]()
![]()
Btw, was het nou eigenlijk bekend wanneer de 'echte' Minecraft uitkomt? En verandert er daarna niks meer etc? :c(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧![]()
Precies duidelijk is het nog niet, Als de final release er is komen er natuurlijk nog steeds updates en nieuwe featuresquote:Op zondag 13 november 2011 14:29 schreef Lorrelies het volgende:
Btw, was het nou eigenlijk bekend wanneer de 'echte' Minecraft uitkomt? En verandert er daarna niks meer etc? :c![]()
![]()
kan niet wachten tot we met iedereen van deze reeks weer in één server zitten en weer een hele stad gaan bouwen![]()
![]()
Die heb ik dus, maar die werkt niet in creative mode...quote:Op zondag 13 november 2011 14:16 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Too Many Items mod installeren![]()
Indeed, is/was leuk!quote:Op zondag 13 november 2011 14:47 schreef Flodder450 het volgende:
kan niet wachten tot we met iedereen van deze reeks weer in één server zitten en weer een hele stad gaan bouwen
*gaat even in zijn fotoarchief koekeloeren*quote:
De stad toen de Drumpie 1.8 server net begon
De stad op het einde, vlak voor de server overging naar 1.9![]()
![]()
Als iemand nog meer ouwe screens wil (zelfs van drumpies server toen ie nog én survival én creative was, de 1.8 prerelease, noem t maar op) wil, PM mij en ik verstuur het wel via skype![]()
![]()
Gaaaaaf!quote:Op zondag 13 november 2011 15:57 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
*gaat even in zijn fotoarchief koekeloeren*
De stad toen de Drumpie 1.8 server net begon
[ afbeelding ]
De stad op het einde, vlak voor de server overging naar 1.9
[ afbeelding ]Suikoden heerst![]()
twitter:jeb_ twitterde op zondag 13-11-2011 om 17:51:54Ok RC2, now with multiplayer! http://t.co/nyWkSGba (+ minecraft_server.jar) reageer retweet
![]()
Nieuwe sounds:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 13 november 2011 21:07 schreef MineraalWater het volgende:
Nieuwe sounds:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Sega documentaire toont Sonics geschiedenis
die docu is wel geinig
damn it, nu heb ik zin om weer met mn megadrive te gaan spelen![]()
![]()
RC2 uit en nog ben ik niet blij met de biomes. Nieuwe werelden zijn zo rommelig. Overal gaten en gras. Ook zijn er geen stranden meer etc.![]()
twitter:jeb_ twitterde op maandag 14-11-2011 om 09:43:55Just a reminder: "RC1" was an invalid build, so we did an "RC2" that is available here: http://t.co/nyWkSGba reageer retweet
Suikoden heerst![]()
Block onder pumpkin is die ender meuk? Hoe heet het?quote:Op maandag 14 november 2011 11:05 schreef maurisioo het volgende:
alle blocks in het menu zijn donkerder
[ link | afbeelding ]
Edit: en rip ironblock![]()
![]()
Zijnde?quote:Op maandag 14 november 2011 11:15 schreef maurisioo het volgende:
ah het is me eindelijk gelukt een wachtwoord op de server te zettenSuikoden heerst![]()
0quote:
maar je kunt eigenlijk nog gewoon met het oude ip inloggen, er moet nu gewoon iets achter, dus heeft totaal geen nut
109.72.41.16:25575 [en dan het wachtwoord = 0]
edit: maar server is weer offline![]()
Hoezo iron block eruit?http://www.syfy.com/tinman/oz/
Andere pumpkin.quote:Op maandag 14 november 2011 11:13 schreef maurisioo het volgende:
mycelium, is van dat paddestoelengras.Nee, andere en lelijke looks.quote:
Dat was al, maar nog niet gezien zelf.![]()
Maar is deze rc met code freeze?http://www.syfy.com/tinman/oz/
Zitten de normale draken er al in? Ben er nog geen tegengekomen.quote:Op maandag 14 november 2011 14:12 schreef maurisioo het volgende:
misschien een keer leuk om een avondje ofzo gewoon in survival een draak met z'n allen te verslaan?![]()
in de end zit er een.quote:Op maandag 14 november 2011 14:18 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Zitten de normale draken er al in? Ben er nog geen tegengekomen.![]()
ja maar die moeten nog komen. Dit is wel een heel sterke draak.quote:Op maandag 14 november 2011 14:23 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
een? Er zouden toch ook draken zijn in de normale wereld?![]()
Je kunt ook ouderwets een emmer pakken en in de zee gooienquote:Op maandag 14 november 2011 14:39 schreef Trollscience het volgende:
Is er een command waarmee je water snel kunt verwijderen?![]()
![]()
Dat snap ik, maar ik ben luiquote:Op maandag 14 november 2011 14:41 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Je kunt ook ouderwets een emmer pakken en in de zee gooien.
![]()
Inv, maintank, 10000 gs, [Achievement: In the end it doesn't even matter]quote:Op maandag 14 november 2011 14:34 schreef vogelkooi het volgende:
LFM End dragon: 10 DPS 1 tank 1 offtank 5 healers and 5 CC![]()
he dan zit er niks anders op dan de world te verwijderen en opnieuw te beginnenquote:Op maandag 14 november 2011 14:42 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar ik ben lui.
![]()
![]()
Als je WE hebt kan je //drain (radius)quote:Op maandag 14 november 2011 14:42 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar ik ben lui.
![]()
Dankquote:Op maandag 14 november 2011 14:47 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Als je WE hebt kan je //drain (radius)![]()
![]()
Even een vraag, als ik //flood (water/lava) (radius) gebruik, krijg ik een error: Can't bind tool to #239: Blocks cant be used.
Wat de neuk?![]()
je hebt een block in je handen i.p.v. een tool?quote:Op maandag 14 november 2011 14:53 schreef Trollscience het volgende:
Even een vraag, als ik //flood (water/lava) (radius) gebruik, krijg ik een error: Can't bind tool to #239: Blocks cant be used.
Wat de neuk?![]()
Waht celestial Semi dodge rate? minus angry mouse gear rate.quote:Op maandag 14 november 2011 14:47 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Inv, maintank, 10000 gs, [Achievement: In the end it doesn't even matter]Fear is the grease of society.![]()
Ik zet meestal 1 water/lava neer ga ernaast staan en doe //fixwater/lava (radius)quote:Op maandag 14 november 2011 14:53 schreef Trollscience het volgende:
Wat de neuk?
Of is dat niet hetzelfde idee?![]()
![]()
IK HEB TOCH ACHI GELINKED JONGE WAT DOE JE MOEILIJK.quote:Op maandag 14 november 2011 14:57 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Waht celestial Semi dodge rate? minus angry mouse gear rate.![]()
![]()
*ragequit*![]()
Jawel! Dankquote:Op maandag 14 november 2011 14:59 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Ik zet meestal 1 water/lava neer ga ernaast staan en doe //fixwater/lava (radius)
Of is dat niet hetzelfde idee?.
![]()
MINUS 50 DKP!!!!quote:Op maandag 14 november 2011 15:01 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
IK HEB TOCH ACHI GELINKED JONGE WAT DOE JE MOEILIJK.![]()
![]()
*ragequit*Fear is the grease of society.![]()
btw server online ben nog met die stad-map bezig dus als je een gebouw wil maken aub in die stijl.
109.72.41.16![]()
FF gejoindquote:Op maandag 14 november 2011 15:38 schreef maurisioo het volgende:
btw server online ben nog met die stad-map bezig dus als je een gebouw wil maken aub in die stijl.
109.72.41.16![]()
![]()
Wauw..quote:http://www.syfy.com/tinman/oz/
geef dan map, en waarom kan je niet meer vertellenquote:Op maandag 14 november 2011 18:22 schreef MineraalWater het volgende:
Het enigste wat ik aan jullie kan vertellen is dat het gegenereerd is met "sky-terrain generator".i gave my bitch a comment
yhea
bitches love comments![]()
Als je zo begint..quote:Op maandag 14 november 2011 18:28 schreef cool15 het volgende:
[..]
geef dan map, en waarom kan je niet meer vertellen![]()
Dat zijn van die map generators. Heb ook nog wel wat maps zo.http://www.syfy.com/tinman/oz/
Enige, en het plaatje komt van reddit.quote:Op maandag 14 november 2011 18:22 schreef MineraalWater het volgende:
Het enigste wat ik aan jullie kan vertellen is dat het gegenereerd is met "sky-terrain generator".![]()
hahaquote:Op maandag 14 november 2011 20:40 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Enige, en het plaatje komt van reddit.![]()
![]()
Daarom kan ik er ook niet meer over vertellen omdat die gast de seed niet wilt zeggenquote:Op maandag 14 november 2011 20:40 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Enige, en het plaatje komt van reddit.
Ik heb trouwens een sticker gekregen, jij ook ?![]()
![]()
wat voor sticker?quote:Op maandag 14 november 2011 21:20 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Daarom kan ik er ook niet meer over vertellen omdat die gast de seed niet wilt zeggen
Ik heb trouwens een sticker gekregen, jij ook ?i gave my bitch a comment
yhea
bitches love comments![]()
twitter:jeb_ twitterde op maandag 14-11-2011 om 18:54:52Got a question from @GranathJr but answering to all: Minecraft PE will have multiplayer that allows Android users to play with iOS users reageer retweet
![]()
Aww yeah!quote:Op maandag 14 november 2011 21:35 schreef MineraalWater het volgende:
twitter:jeb_ twitterde op maandag 14-11-2011 om 18:54:52Got a question from @GranathJr but answering to all: Minecraft PE will have multiplayer that allows Android users to play with iOS users reageer retweet
Mauriiiiieeees, je mobs staan uit :c ook de friendly mobs... Ik maar eieren gooien en me afvragen waarom er geen kippen kwamen
Loool!
O btw, is verder niet erg hoor (anders heb je die stomme endermen en creeps)
ah haha ja had ze uitgezet. Ik had niet verwacht dat iemand eieren ging gooien om vervolgens te wachten tot er kippen kwamen.quote:Op maandag 14 november 2011 22:03 schreef Lorrelies het volgende:
Mauriiiiieeees, je mobs staan uit :c ook de friendly mobs... Ik maar eieren gooien en me afvragen waarom er geen kippen kwamen
Loool!
O btw, is verder niet erg hoor (anders heb je die stomme endermen en creeps)![]()
![]()
![]()
Nee 18-11quote:Op maandag 14 november 2011 23:06 schreef MissionPhailed het volgende:
Uiteindelijke release van Minecraft staat nog voor 19-11 in de pijplijn ... ?![]()
![]()
MoggeOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
HEY MESNE HIJ ZOOW TOG VRIJDAG 11 NOVEMBER OF MAANDAG 13 NOVEMBER UITKOMEEEH OK HAHA NOU WEET IK DAT OK WEER WANT DAT ZIJDE JULLIE VORIGE WEEK HAHA OK DOEI GRGR![]()
/mutequote:Op dinsdag 15 november 2011 12:31 schreef RickoKun het volgende:
HEY MESNE HIJ ZOOW TOG VRIJDAG 11 NOVEMBER OF MAANDAG 13 NOVEMBER UITKOMEEEH OK HAHA NOU WEET IK DAT OK WEER WANT DAT ZIJDE JULLIE VORIGE WEEK HAHA OK DOEI GRGRhttp://www.syfy.com/tinman/oz/
Lol is niet ergquote:Op maandag 14 november 2011 22:19 schreef maurisioo het volgende:
[..]
ah haha ja had ze uitgezet. Ik had niet verwacht dat iemand eieren ging gooien om vervolgens te wachten tot er kippen kwamen.![]()
![]()
En lol, vind je de kunstwerken leuk? xD Ik verveelde me wat en ging maar wat random dingen makenZe mogen altijd weer weg
quote:Op donderdag 10 november 2011 09:04 schreef gogosweden het volgende:
7 dagen gratis speeltijd, kon het niet laten![]()
klacht, ik ben een übernerdSuikoden heerst
Forum Opties Forumhop: Hop naar: