Slaap lekker Jannquote:Op woensdag 9 november 2011 22:51 schreef JanPiraat het volgende:
Slaap lekker zo en een fijne avond honneponnetjes
Ik geloof wel dat je alles luistert, dat doe ik ongeveer ook. Ik snap alleen niet dat je als muziekliefhebber kunt zeggen dat je ditquote:Op woensdag 9 november 2011 22:52 schreef LompeHork het volgende:
Stel je eigen smaak cd samen
Hier voor je Tchock:
1. Mike Patton - Kickin'
2. Pink Floyd - Shine On You Crazy Diamond
3. Simon & Garfunkel - The Boxer
4. Ennio Morricone - The Man With The Harmonica
5. Vivaldi - "Summer"
6. Daft Punk - Revolution 909
7. Summoning - In Hollow Halls Beneath the Fells
8. Datsik - Southpaw
9. Method Man & Redman - Da Rockwilder
10. Queen - One Vision
11. Omnia - Wytches Brew
12. Sabrepulse - Dark Lightning
13. Ostrogoth - Full Moon's Eyes
14. Jean Michel Jarre - Fishing Junks at Sunset
15. Shpongle - Monster Hit
16. The Exploited - Beat The Bastards
17. Oôs Joôs - Bier en Zwere Sjek
18. Wagner - Parsifal
19. Nujabes - Sea Of Cloud
20. Camo & Krooked - Lets Go
Overigens niet in een bepaalde volgorde
Dat eerste luister ik ook niet?quote:Op woensdag 9 november 2011 22:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat je alles luistert, dat doe ik ongeveer ook. Ik snap alleen niet dat je als muziekliefhebber kunt zeggen dat je dit
wel luistert, en dit niet.
Goh, blijkbaar neem je het wel serieusquote:Op woensdag 9 november 2011 22:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook dat ik dit niet serieus nam
Nee, dus, want ik kan zo nog wel tien dingen noemen waarvan je liever de CD opeet dan 'm luistert.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Goh, blijkbaar neem je het wel serieus
Neuhh.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
10? Mwah, zal je nog tegen vallen, of je moet echt met belachelijke shit zoals hierboven aankomenquote:Op woensdag 9 november 2011 22:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, dus, want ik kan zo nog wel tien dingen noemen waarvan je liever de CD opeet dan 'm luistert.
Justin Bieber - Babyquote:Op woensdag 9 november 2011 22:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
10? Mwah, zal je nog tegen vallen, of je moet echt met belachelijke shit zoals hierboven aankomen
Ik heb belachelijke shit al genoemd?quote:Op woensdag 9 november 2011 22:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Justin Bieber - Baby
LMFAO - die andere
Rebecca Black - Friday
Moet ik doorgaan?
Dat vond ik te veel eer voor die muziekquote:Op woensdag 9 november 2011 22:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb belachelijke shit al genoemd?
Ohai welkom terug.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee ik volg het allemaal niet meer.
Meer dan terechtquote:Op woensdag 9 november 2011 23:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee ik volg het allemaal niet meer.
quote:Op woensdag 9 november 2011 23:03 schreef leeell het volgende:
House was weer baas
hier wèl een goed nummer itt tot die homo ^^^^^^
Hands Downquote:Op woensdag 9 november 2011 22:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, wat is daar mis mee? Als het nog niet duidelijk was: IK LUISTER ALLES. Dus ook Amy en ook klassieke muziek, ook dubstep en ook al het andere.
Behalve QotSA
goed nrquote:
2:00 hier, zoals altijdquote:Op woensdag 9 november 2011 23:07 schreef Tchock het volgende:
Ik ga vanavond om twaalf uur naar bed. Promise.
Idem dito, lijkt mij meer dan geweldig, de kans is echter zeer gering.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:05 schreef leeell het volgende:
[..]
goed nr
tevens wil ik John Fogerty nog een keer zien
Herkenbaar.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik slaap de afgelopen nachten echt rampzalig slecht, zo vervelend
Echt he. Veel te lang FOK!ken, dan schandalig laat gaan slapen en dan nog twee uur wakker liggen.quote:
Nah, andere redenen.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Echt he. Veel te lang FOK!ken, dan schandalig laat gaan slapen en dan nog twee uur wakker liggen.
Iedereen leeft 24/7quote:Op woensdag 9 november 2011 23:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nah. Ik leef 24/7.
[..]
Ik weet alles.
Het antwoord is altijd 42.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Iedereen leeft 24/7
En vertel even het antwoord op 1b, ik weet m niet.
1b. Kunnen ook de ouders van de drie jongens met succes worden aangesproken tot vergoeding van de geleden schade?quote:Op woensdag 9 november 2011 23:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het antwoord is altijd 42.
Ja.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
1b. Kunnen ook de ouders van de drie jongens met succes worden aangesproken tot vergoeding van de geleden schade?
42.
QFT.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het antwoord is altijd 42.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |