Justin Bieber - Babyquote:Op woensdag 9 november 2011 22:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
10? Mwah, zal je nog tegen vallen, of je moet echt met belachelijke shit zoals hierboven aankomen
Ik heb belachelijke shit al genoemd?quote:Op woensdag 9 november 2011 22:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Justin Bieber - Baby
LMFAO - die andere
Rebecca Black - Friday
Moet ik doorgaan?
Dat vond ik te veel eer voor die muziekquote:Op woensdag 9 november 2011 22:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb belachelijke shit al genoemd?
Ohai welkom terug.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee ik volg het allemaal niet meer.
Meer dan terechtquote:Op woensdag 9 november 2011 23:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee ik volg het allemaal niet meer.
quote:Op woensdag 9 november 2011 23:03 schreef leeell het volgende:
House was weer baas
hier wèl een goed nummer itt tot die homo ^^^^^^
Hands Downquote:Op woensdag 9 november 2011 22:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, wat is daar mis mee? Als het nog niet duidelijk was: IK LUISTER ALLES. Dus ook Amy en ook klassieke muziek, ook dubstep en ook al het andere.
Behalve QotSA
goed nrquote:
2:00 hier, zoals altijdquote:Op woensdag 9 november 2011 23:07 schreef Tchock het volgende:
Ik ga vanavond om twaalf uur naar bed. Promise.
Idem dito, lijkt mij meer dan geweldig, de kans is echter zeer gering.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:05 schreef leeell het volgende:
[..]
goed nr
tevens wil ik John Fogerty nog een keer zien
Herkenbaar.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik slaap de afgelopen nachten echt rampzalig slecht, zo vervelend
Echt he. Veel te lang FOK!ken, dan schandalig laat gaan slapen en dan nog twee uur wakker liggen.quote:
Nah, andere redenen.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Echt he. Veel te lang FOK!ken, dan schandalig laat gaan slapen en dan nog twee uur wakker liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |