Beide langste non-stop trajecten achter elkaar aan jaquote:Op donderdag 10 november 2011 21:55 schreef Socios het volgende:
[..]
Amersfoort - Assen de hele dag heen en weer is het effectiefst.
Mét goede aansluiting voor onmiddellijk met wederom de `echte´ Intercity terug indien .38u uit Amersfoort.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Beide langste non-stop trajecten achter elkaar aan ja
Wil je het record op dat traject neerzetten?quote:Op donderdag 10 november 2011 21:55 schreef Socios het volgende:
[..]
Amersfoort - Assen de hele dag heen en weer is het effectiefst.
Mjah, het is er nog niet van gekomen.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:58 schreef Peterselieman het volgende:
Wil je het record op dat traject neerzetten?
gewoon even plannenquote:Op donderdag 10 november 2011 21:59 schreef Socios het volgende:
[..]
Mjah, het is er nog niet van gekomen.
Dat zijn leuke rondjes, ja. De afgelopen jaren twee keer het rondje Leeuwarden - Groningen - Leer - Rheine (nonstop [zeldzaam]) - Deventer - (Amersfoort) - Leeuwarden gemaakt.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Mwoa daar zie ik weinig lol in eigenlijk. Maar misschien kan het een keertje mee in een rondje. Deventer - Amersfoort - Groningen - Leer - Rheine - Deventer bijvoorbeeld.
quote:Op donderdag 10 november 2011 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik hoef niet nonstop want ik moet het bordje van Papenburg nog
Waarom? Kruidvatje in NL, Leer - Hengelo met Niederlande-Spezial, of Sparpreis plus 25 % korting wegens bahnCard.quote:
Is toch geen lol aan man. Ja 12 keer Jan Mastwijk in z'n smoel schijten. Nou, wat een lol.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:13 schreef Bitlord het volgende:
6x Amf - Assen is mogelijk op een dag. Dat zijn 1620 tariefeenheden. Bijna 600.000 als je dat elke dag zou doen.
Nog steeds niet gevangen?quote:Op donderdag 10 november 2011 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik hoef niet nonstop want ik moet het bordje van Papenburg nog
Dat kan heel bevredigend zijnquote:Op donderdag 10 november 2011 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is toch geen lol aan man. Ja 12 keer Jan Mastwijk in z'n smoel schijten. Nou, wat een lol.
Dat weet jij dan weerquote:Op donderdag 10 november 2011 22:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat kan heel bevredigend zijn
Als ik van Groningen naar Zwolle reis en terug dan reis ik altijd met een grote smiley langs station Hoogeveen als de trein er niet stoptquote:
Ik vind het ronduit absurd dat de laatste `echte´ Intercity al om 22.14u in Leeuwarden aankomt. Die van 23.14u en 00.14u moeten tegenwoordig zonodig in Meppel stoppen, pfff.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:30 schreef Peterselieman het volgende:
Als ik van Groningen naar Zwolle reis en terug dan reis ik altijd met een grote smiley langs station Hoogeveen als de trein er niet stopt
Ja, ik erger mij kapot aan iedere nodeloze stop.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Je hebt er nogal jeuk aan, is het niet?
Jij gaat al flippen bij een rood sein ja?quote:Op donderdag 10 november 2011 22:42 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, ik erger mij kapot aan iedere nodeloze stop.
Min of meer wel, ja.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Jij gaat al flippen bij een rood sein ja?
Vliegverkeer is op (middel)lange afstanden zelfs gedecimeerd c.q. opgeheven.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:50 schreef Igen het volgende:
Misschien is (een baantje bij) de TGV in Frankrijk dan wel iets voor 'm. Daar houden ze er immers wel van om grote afstanden non-stop te doen. Een deel van de treinen rijdt zelfs om Parijs een en stopt alleen bij Marne-la-Vallée-Chessy.
En opvallend genoeg werkt het nog ook. In Frankrijk groeit het marktaandeel van de trein permanent en is tegenwoordig zelfs hoger dan in Nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |