Op zich kan een Flirt wel naar Nederland rijden, want in Venlo gebeurt dat ook.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
als de GE op tijd rijdt wacht de WFB gewoon even tot iedereen overgestapt is. Het is cross, kan nooit lang duren
Trouwens als die vervloekte kutnederlanders gewoon de FLIRT hadden toegelaten op het net kon de WFB gewoon door naar Hengelo, want die staat nu ik geloof 54 minuten stof te happen in Bentheim.
bizarquote:Op donderdag 10 november 2011 00:18 schreef Bitlord het volgende:
He Fles!
http://video.google.nl/videoplay?docid=-695007947442659762#
Ik vind hem erg geslaagd, lekker unheimisch was benieuwd of je de camera nog ging draaienquote:Op donderdag 10 november 2011 01:06 schreef Bitlord het volgende:
De afsluiter van vandaag? In de namiddag nog even naar Roodeschool geweest; ik wilde daar altijd al eens geweest zijn. Vanaf daar met een een of ander mongolenbusje op lijn 41 naar Spijk gereden en vanaf daar met de Qbuzz 45 richting Delfzijl. Daar lekker een pilsje gedronken en toen weer met de trein via Groningen naar Utrecht.
Die hebben geen toelating voor Nederland, want ze mogen niet verder dan Venlo. Voor het stukje Oldenzaal - Hengelo zou je wel degelijk toelating nodig hebben.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:20 schreef Igen het volgende:
Op zich kan een Flirt wel naar Nederland rijden, want in Venlo gebeurt dat ook.
Ik heb het eea nagezocht, maar Venlo is een grensstation. Bij de grensovergang Oldenzaal-Bentheim is Bad Bentheim het grensstation, daar is de Nederlandse spanning ook aanwezig.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:20 schreef Igen het volgende:
[..]
Op zich kan een Flirt wel naar Nederland rijden, want in Venlo gebeurt dat ook.
Het was zo mistig gisteravond, dat de machinisten de uitrijder van Roodeschool niet konden zien. Die staat een meter of 300, 400 van het perron.quote:Op donderdag 10 november 2011 01:17 schreef Bitlord het volgende:
Dan vind je deze ook wel leuk denk ik:
[ afbeelding ]
Nee, dat mag niet. Je mag alleen gaan rijden als je toestemming daarvoor hebt, hetzij via een sein, hetzij telefonisch. Ze belden op vertrektijd gewoon even met ons, en wij vertelden dan dat het sein uit de stand stop was.quote:Op donderdag 10 november 2011 10:54 schreef Peterselieman het volgende:
Dat is opgelost door gewoon op vertrektijd te gaan rijden en dan rustig naar de uitrijder te rollen?
quote:Op donderdag 10 november 2011 12:17 schreef Peterselieman het volgende:
ik denk dat jouw machinist naar het puntje van het perron reed, omdat er in Roodeschool een NIMBY woont die liever het lawaai van kerende treinen niet heeft.
Een GTW is een stroomvreter, dus ik denk dat Arriva het risico niet wil nemen.quote:Op donderdag 10 november 2011 12:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, dat kan ook wel op een accu lijkt me. Toch?
Daar heb je toch zo tien man voor nodig, en die zijn er niet in Roodeschool.quote:Op donderdag 10 november 2011 12:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ach, dan gewoon ff aandrukken.
Koeien d'r voor?quote:Op donderdag 10 november 2011 12:42 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Daar heb je toch zo tien man voor nodig, en die zijn er niet in Roodeschool.
Nee, d'r zat een machinist en één reiziger in de trein begreep ikquote:Op donderdag 10 november 2011 12:42 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Daar heb je toch zo tien man voor nodig, en die zijn er niet in Roodeschool.
Niet zo flauw doen. Als nou bij elk station één reiziger instapt dan zijn het er bij aankomst in Groningen toch maar mooi een stuk of tien.quote:Op donderdag 10 november 2011 13:39 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Nee, d'r zat een machinist en één reiziger in de trein begreep ik![]()
je weet toch:quote:Op donderdag 10 november 2011 16:30 schreef b2py het volgende:
Wat heb je dan ook in Almelo te zoeken?
Wonenquote:Op donderdag 10 november 2011 16:30 schreef b2py het volgende:
Wat heb je dan ook in Almelo te zoeken?
Ja, bij NSR. Arriva betaalt ze niet. En het komt vaak genoeg voor dat NSR-personeel dan de 'concurrent' niet helpt in zulke situaties.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:16 schreef b2py het volgende:
Daar worden ze toch gewoon voor betaald dat te doen?
Dat is natuurlijk aan geen zinnig mens uit te leggen. Daar zouden echt eens afspraken over gemaakt moeten worden.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:17 schreef greavy het volgende:
[..]
Ja, bij NSR. Arriva betaalt ze niet. En het komt vaak genoeg voor dat NSR-personeel dan de 'concurrent' niet helpt in zulke situaties.
Het is zelfs al gebeurd dat NSR-personeel (S&V) erbij stond te kijken en niks deed. Het moet gewoon kunnen dat 2 van zulke bedrijven elkaar helpen als het nodig is (lastige klant oid). NSR heeft er personeel voor, Arriva ed vaak niet extra personeel voor zoiets in dienst.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk aan geen zinnig mens uit te leggen. Daar zouden echt eens afspraken over gemaakt moeten worden.
Waarom gooien ze de S&V niet over naar NS poort? Die mensen zijn toch gewoon om de stations orderlijk te houden?quote:Op donderdag 10 november 2011 17:17 schreef greavy het volgende:
[..]
Ja, bij NSR. Arriva betaalt ze niet. En het komt vaak genoeg voor dat NSR-personeel dan de 'concurrent' niet helpt in zulke situaties.
Overigens ben je gewoon een vervelende kutvent als je gaat staan toekijken als S&V'er bij zoiets. Ik stel dan ook voor om alle vervelende klanten van de regionale vervoerders een NS trein in te schoppen.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:58 schreef greavy het volgende:
[..]
Het is zelfs al gebeurd dat NSR-personeel (S&V) erbij stond te kijken en niks deed. Het moet gewoon kunnen dat 2 van zulke bedrijven elkaar helpen als het nodig is (lastige klant oid). NSR heeft er personeel voor, Arriva ed vaak niet extra personeel voor zoiets in dienst.
Ze zouden eigenlijk een soort S&V personeel bij de spoorbedrijven moeten hebben dat gewoon een vuurwapen draagt en politiebevoegdheden heeft. Dan zouden we die dienst Spoorweg Politie. kunnen noemenquote:Op donderdag 10 november 2011 17:59 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Waarom gooien ze de S&V niet over naar NS poort? Die mensen zijn toch gewoon om de stations orderlijk te houden?
Wat moeten je reizigers wel denken als NS S&V lui staan toe te kijken terwijl een Arriva steward in elkaar gemept wordt?quote:Op donderdag 10 november 2011 17:58 schreef greavy het volgende:
[..]
Het is zelfs al gebeurd dat NSR-personeel (S&V) erbij stond te kijken en niks deed. Het moet gewoon kunnen dat 2 van zulke bedrijven elkaar helpen als het nodig is (lastige klant oid). NSR heeft er personeel voor, Arriva ed vaak niet extra personeel voor zoiets in dienst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |