Zoveel 25 kV-lijnen buiten de hogesnelheidslijnen is België toch niet rijk.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:10 schreef greavy het volgende:
Oja, de BR189 mag in België alleen op de 3 kV lijnen rijden. Voorlopig geen toelating op de 25 kV lijntjes.
Geen enkele reis?quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:20 schreef greavy het volgende:
Het komt voorlopig dus alleen als vorm 'Dagkaart'. NSR heeft teveel kritiek gehad over de uitmagering treinkaartjes, waardoor er nu alsnog verder gekeken wordt.
Product 'Dagkaart' kan je nu al kopen in de kaartautomaat voor je chipkaart. Echter alleen nog met korting. Tzt ook met 40% korting beschikbaar.
NSR wil het zelfs uitbreiden: Een dagkaart 'Dal' en dagkaart 'Spits'. Of dat er doorkomt, is dan nog maar de vraag.
Weet ik niet. Wie weet.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:37 schreef Igen het volgende:
[..]
Geen enkele reis?
Want dat lijkt me toch het meest basale en essentiële product voor, eh, welk bedrijf dan ook. Gewoon één kaartje voor mensen die geen vaste klant zijn.
Wij regelen een gaar systeem, jullie MOETEN het gebruiken, en als er wat mis gaat is het ALTIJD jullie probleem.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:35 schreef Ascendancy het volgende:
http://www.treinreiziger.(...)oor_veel_werk-143936
Ook weer lekker trouwens. Nu is alleen zo'n ding hebben al een risico
Maar, lees ik net, Connexxion stapte eruit kort nadat de overheid haar meerderheidsbelang in het bedrijf had verkocht.quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:23 schreef James1988 het volgende:
Oorspronkelijk zat het private Connexxion (Transdev) ook in TLS, maar die zijn een paar jaar terug opgestapt.
quote:Utrecht Centraal 9:32
Woerden 9:44
Zoetermeer 10:05
Den Haag Centraal 10:15-10:25 (kopmaken)
Den Haag HS 10:28-11:05 (kopmaken)
Leiden Centraal 11:18
Haarlem 11:37-11:45 (kopmaken)
Zandvoort aan Zee 11:55-12:15 (kopmaken)
Amsterdam Centraal 12:43-12:44
Hilversum 13:11
Amersfoort 13:26
Kan inderdaad voor verwarring zorgen.. Gaat wel lekker snel, van Utrecht naar Amersfoort in bijna 4 uurquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:24 schreef Peterselieman het volgende:
Die trein wilde ik morgen net nemen
Zo lang doe ik er ook over als ik loop, dus wat dat betreft is het niet erg. Maar goed, ik moet morgen toch werken, dus ik de buurt van Utrecht kom ik nietquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:25 schreef greavy het volgende:
[..]
Kan inderdaad voor verwarring zorgen.. Gaat wel lekker snel, van Utrecht naar Amersfoort in bijna 4 uur
De trein rijdt maar met 2 locs. Voor en achter 1. Hoop niet met de 1254 (ivm die lelijke stickers), liever de 1251 danquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja wat wil je, met 8 locs ervoor
Het is simpelweg vandalisme. Ik dacht dat ICM bij de renovatie een speciale folie heeft meegekregen om ongewenste "kunst" snel te kunnen verwijderen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:49 schreef kebabkever het volgende:
[..]
Het deed gewoon pijn aan men ogen om te zien dat die nieuwe stellen ongebruikt stonden. Volgespoten met grafitti. Ondanks dat de Fyra niet mooi is. Is het wel zonde van de trein![]()
Kan me overigens zo ergeren aan treinen die volgekalkt zijn! Vandaag nog gloednieuwe ICM die helemaal vol zat
Inderdaad goed gelukt. Bij de 1218 zijn de cabinedeur raampjes zelfs in ere hersteld.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:29 schreef Duvel het volgende:
Die. Bruine. 1200.
Ik wist niet dat KLOK met dat ding bezig was, erg gaaf!
Hopen dat ie nog 5 minuten pakt, scheelt weer geldquote:Op zaterdag 12 november 2011 10:07 schreef Dr_Flash het volgende:
oh. +25 al. Kan net zo goed thuisblijven. Met mijn heel slim vooraf gekochte kaartje met Zugbindung voor de terugweg. Godverdomme
Ja hij pakte nog 5 minuten, maar geld scheelt dat niet hoor.quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:17 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Hopen dat ie nog 5 minuten pakt, scheelt weer geld
Erg, erg gaaf. Nu op weg naar huis.quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:44 schreef Bitlord het volgende:
Al iemand updates over de 1200-en in Amf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |