Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:DaBruno10 (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=html
[ Bericht 2% gewijzigd door GuRBuH op 09-11-2011 17:16:58 ]
die was van het vorige topicquote:Op woensdag 9 november 2011 17:10 schreef vandermar het volgende:
Ik vind het wel een mooi dame in de OP
Dan nog ^^ ik zou er wel een trucje op kunnenquote:
was mijn topicquote:Op woensdag 9 november 2011 17:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan nog ^^ ik zou er wel een trucje op kunnen
Talavera!!!quote:Op woensdag 9 november 2011 17:14 schreef vandermar het volgende:
Wie is de beste Mexicaanse keeper? Ik heb nu Ochoa
Maakt niet uit of het silvers zijnquote:Op woensdag 9 november 2011 17:15 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Talavera!!!
Oh edit: Ik dacht silvers, dan weet ik het niet.
En blote poezen? En spuitende puddingbuksen? En ketsende janetten? Neuh, laten we het enigzins SFW houden.quote:Op woensdag 9 november 2011 17:23 schreef vandermar het volgende:
Mogen tetten btw wel? Zeg maar dat er geen kledingstuk over heen zit?
niet echt, krijg je een ban voorquote:Op woensdag 9 november 2011 17:23 schreef vandermar het volgende:
Mogen tetten btw wel? Zeg maar dat er geen kledingstuk over heen zit?
Oke, stuur maar een berichtje wanneer je wel kanquote:Op woensdag 9 november 2011 17:27 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
En blote poezen? En spuitende puddingbuksen? En ketsende janetten? Neuh, laten we het enigzins SFW houden.
@Laucas: Vandaag word m niet.
Mexico, ik was zo'n 50K kwijtquote:Op woensdag 9 november 2011 17:39 schreef Dudeweiser het volgende:
iemand een tip voor een leuk budget 4-2-2-2 team dat ik kan maken?
RvP viel mij behoorlijk tegen.. Je kan beter een Torres halen als je voor een Premier League team gaat.quote:Op woensdag 9 november 2011 17:48 schreef Tobi-wan het volgende:
Weer geen RvP, nu zijn al m'n coins echt op.... EA wil gewoon niet dat ik een bazen team ga maken...
Torres past niet in dat team wat ik dan wil gaan maken. Ook is het geen linkspoot... Van Persie met 93 shooting, volgens mij kan daar weinig mis gaan.quote:Op woensdag 9 november 2011 17:54 schreef Liteiten het volgende:
[..]
RvP viel mij behoorlijk tegen.. Je kan beter een Torres halen als je voor een Premier League team gaat.
In H2H waar alles slowmotion gaatquote:Op woensdag 9 november 2011 18:14 schreef vandermar het volgende:
Boh, wat een bazen team. Ik vind Torres ook niet zo heel fijn en ga hem denk ik verkopen en dan Van Persie kopen. Met 1 vs 1 seizoenen is van Persie
echt een geweldenaar
Sturridge.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:23 schreef BDIL het volgende:
[..]
In H2H waar alles slowmotion gaatIk speel met Torres en Sturridge/Benzema voorin en dat gaat beest
Ik doe niet alles op Pace héquote:Op woensdag 9 november 2011 18:23 schreef BDIL het volgende:
[..]
In H2H waar alles slowmotion gaatIk speel met Torres en Sturridge/Benzema voorin en dat gaat beest
Van Persie heeft geen pace en die wordt ook kapot gespeeld door Luiz en Dede. Luiz en Dede zijn eenmaal heel snelle en sterke verdedigers. Beide hebben fancy clear etc. en dat zorgt voor nog meer rust achterin, alleen met goed combinatiespel en afronding win je van zulke verdedigers...quote:Op woensdag 9 november 2011 18:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik doe niet alles op Pace héTorres werd compleet kapot gespeeld tegen Dedé en David Luiz
gelukkig speelde Nasri een bazen partij met een hattrick
neequote:Op woensdag 9 november 2011 18:44 schreef Jay_Snake het volgende:
Is het nou eigenlijk dat op het moment dat zo om 19u de nieuwe IF's komen de kans statistisch hoger is dat je ze uit een pakje trekt direct na 19u? Omdat ze in de handel moeten komen
Volgens mij vanaf 19uquote:Op woensdag 9 november 2011 18:47 schreef vandermar het volgende:
Komen ze zometeen in de pakjes of morgen? Ik heb geen idee terwijl ik het al vaker gevraagd heb
Altijd woendag 19uquote:Op woensdag 9 november 2011 18:47 schreef vandermar het volgende:
Komen ze zometeen in de pakjes of morgen? Ik heb geen idee terwijl ik het al vaker gevraagd heb
Bizar ja..quote:Op woensdag 9 november 2011 19:25 schreef Confetti het volgende:
Wat the Fok! is er aan de hand met de IF's van deze week?![]()
Er staat 1 IF Beckham op, 0 IF lens en 0 IF Ibra's..25 minuten al.
Wanneer is het happy hour?quote:Op woensdag 9 november 2011 19:36 schreef BDIL het volgende:
Eey man Soap is net doodGewoon wachten op Happy Hour jongens
Zal wel rap dalen binnenkort.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:44 schreef Tim86 het volgende:
De eerste 2 Lensjes zijn verkocht op de xbox..36750 en 55000
awwwwwwwwwwwwww Rijstje tochquote:Op woensdag 9 november 2011 20:59 schreef Rijst het volgende:
Na een andere halve week weer Fifa opgestart. Bij 2-0 achterstand gooide ik mijn xbox uit.
Koop MW3 danquote:
Ik heb hem wel, op het moment in totaal 3 min gespeeld, de singleplayer.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Koop MW3 dan
Nog meer mensen hier met MW3 voor xbox? Kunnen we FUT party houden en noobs rapen
quote:Op woensdag 9 november 2011 21:09 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik heb hem wel, op het moment in totaal 3 min gespeeld, de singleplayer.
Dan klik je toch gewoon Barcelona aanquote:Op woensdag 9 november 2011 21:10 schreef Toefjes het volgende:
Lekker, zoek je naar Xavi, Cesc of iniesta, selecteer je midfielders, Liga BBVA en Spain. En dan krijg je 1 groot oerwoud van Spaanse middenvelders.. Jammer dat je niet gewoon op naam kunt zoeken, zou zoveel makkelijker zijn.
quote:Op woensdag 9 november 2011 21:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan klik je toch gewoon Barcelona aan
Haha, uiteraard heb ik die ook aangelikt, maar dan nog, busquets,xavi, iniesta, fabregas, nog 1tje die 79 is, super chaotischquote:Op woensdag 9 november 2011 21:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan klik je toch gewoon Barcelona aan
MW2,5 is kudt.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Koop MW3 dan
Nog meer mensen hier met MW3 voor xbox? Kunnen we FUT party houden en noobs rapen
Dan doe je minimaal 10K.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, uiteraard heb ik die ook aangelikt, maar dan nog, busquets,xavi, iniesta, fabregas, nog 1tje die 79 is, super chaotisch
quote:Op woensdag 9 november 2011 21:50 schreef Doublepain het volgende:
Zoooooo zwaar genaai door kk moraal, met 10-1 verloren van een uk player dat elke tyfus goal 3x moet zien kolere kut agbonlahoer en bent
Joystick wegleggen en mediteren. Werkt het beste.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:50 schreef Doublepain het volgende:
Zoooooo zwaar genaai door kk moraal, met 10-1 verloren van een uk player dat elke tyfus goal 3x moet zien kolere kut agbonlahoer en bent
quote:Op woensdag 9 november 2011 21:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Joystick wegleggenweggooien en mediteren. Werkt het beste.
Oh Lindgren. is terug.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:00 schreef Lindgren. het volgende:
abonlhaor is egt goed heb hem en ook deren bent facking goed in de spits heb ook nog sturdige voor wisel maar speeld ook goed
quote:Op woensdag 9 november 2011 22:00 schreef Lindgren. het volgende:
abonlhaor is egt goed heb hem en ook deren bent facking goed in de spits heb ook nog sturdige voor wisel maar speeld ook goed
een echt sleckte eckte?quote:Op woensdag 9 november 2011 22:10 schreef Doublepain het volgende:
Trouwens, if douglas is een echt slecht
Ik man:Pquote:Op woensdag 9 november 2011 21:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Koop MW3 dan
Ow? Zn stats zien er niet echt slecht uit...quote:Op woensdag 9 november 2011 22:10 schreef Doublepain het volgende:
Trouwens, if douglas is een echt slecht
Keepers kunnen ook geen rood krijgen, ook geen 2x geel.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:53 schreef Gramulanion het volgende:
Keeper komt er vaak zelfs zonder kaart mee weg als hij een doorgebroken speler neerhaalt.
Gebeurt ook vaak genoeg als de keeper nog geen geel heeft, zo stom. Kut EA.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:57 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Keepers kunnen ook geen rood krijgen, ook geen 2x geel.
Onmöglich.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:12 schreef Neraice het volgende:
Ik heb al een paar keer rood gehad met m'n keeper?
Ik zou je graag willen helpen maar ik heb maar 198 coins...quote:Op woensdag 9 november 2011 23:19 schreef DannyDeko het volgende:
Kom ik 398 coins te kort om een VDV te kunnen kopen
Nee echt. Maar misschien was dat geen FUT, dat zou kunnen.quote:
Wij arme sloebersquote:Op woensdag 9 november 2011 23:21 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik zou je graag willen helpen maar ik heb maar 198 coins...
Maandje doen, heb je een miljoenquote:Op woensdag 9 november 2011 23:29 schreef Ferdii het volgende:
Handel de laatste weken vooral in formation kaarten, gaat erg lekker. Mensen interesseren zich niet om die prijzen, als ze hem maar snel kunnen kopen, pak zo 800-1500 coins per kaartje winst
Haha ik zou liever IF Ramos en Iniesta halenquote:Op woensdag 9 november 2011 23:51 schreef Toefjes het volgende:
SIF Higuain gekocht om samen met Benzema de spitspositie te delen. Benieuwd hoe die speelt. hopelijk vannacht nog Dani Alves kopen, en dan ben ik weer even verzadigd. Dan heb ik vandaag gehaald:
SIF Higuain
Pique
Casillas
Dani Alves nog te halen
Xavi.
Daarna nog evt Iniesta of IF Ramos. En dan weet ik het niet meer. Daarna maar een nieuw elftal bouwen ofzo.
jij hebt het drukker met teams bouwen dan met spelen volgens mijquote:Op woensdag 9 november 2011 23:51 schreef Toefjes het volgende:
SIF Higuain gekocht om samen met Benzema de spitspositie te delen. Benieuwd hoe die speelt. hopelijk vannacht nog Dani Alves kopen, en dan ben ik weer even verzadigd. Dan heb ik vandaag gehaald:
SIF Higuain
Pique
Casillas
Dani Alves nog te halen
Xavi.
Daarna nog evt Iniesta of IF Ramos. En dan weet ik het niet meer. Daarna maar een nieuw elftal bouwen ofzo.
Offline dan.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:12 schreef Neraice het volgende:
Ik heb al een paar keer rood gehad met m'n keeper?
Nou, in vergelijking met vorig jaar doe ik het nog vrij netjes. Had ik echt 3 dagen een bundesliga team en was ik het weer zat, hop, alles op de tradepile en op naar een BPL team. Dit team heb ik in grote lijnen al 1 weekquote:Op woensdag 9 november 2011 23:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jij hebt het drukker met teams bouwen dan met spelen volgens mij
Ik ga nog even doorhandelen tot ik aan de 20k zit en dan een 4-2-2-2 team in elkaar zetten, weet alleen nog niet welke competitie of land, iemand tips?
Nog steeds geen fix voor de DC's na een match, het heeft ook geen prioriteit als ik die hele waslijst aan fixes ziequote:Op donderdag 10 november 2011 09:00 schreef Dudeweiser het volgende:
Morgen nieuwe patch.
http://forum.ea.com/uk/posts/list/1165407.page
Gisteravond was theRealGraoully gewoon Barcaboy aan het helpen met zijn disconnects, via Twitter. Beetje gay eigenlijk, aangezien ze dat bij 'normale' mensen niet doen.quote:Op donderdag 10 november 2011 09:10 schreef laucas het volgende:
[..]
Nog steeds geen fix voor de DC's na een match, het heeft ook geen prioriteit als ik die hele waslijst aan fixes zie
Eindelijk. Dat was altijd de meeste irritante DC, aangezien je dan weer helemaal terug moest gaan naar je Dashboard.quote:We have isolated and eradicated a data-flow interruption that sometimes caused the game to crash while players were on the Match Setup screen before a FUT game.
Cool story bro.quote:Op donderdag 10 november 2011 11:32 schreef vandermar het volgende:
Mensen die zeggen dat ik een vieze luckbox ben als ik in de 93e minuut ofzo de 4-4 maak terwijl ik hem gewoon de hele wedstrijd own. Jammergenoeg op een aantal momenten na, een tweetje en dan Doumbia in de diepte en Pato er achteraan en dan een vieze sweaty goal maken. Marquez en Moreno zijn totaal niet rap vergeleken met Pato en Doumbia
.
Toen zij ik dat doumbia gebruiken hetzelfde is als seks met jongens hebben
Deed hij berichtje terug dat hij het niet zo bedoelde en vond dat ik een leuk mexicaans teamhad (zal wel knappe spelers bedoelen)
You're welcomequote:
Volgens mij wil ie gewoon informatie verzamelen van routers die "problemen geven". Niet echt slim nee om een enkel geval via twitter te benaderen.quote:Op donderdag 10 november 2011 09:21 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Gisteravond was theRealGraoully gewoon Barcaboy aan het helpen met zijn disconnects, via Twitter. Beetje gay eigenlijk, aangezien ze dat bij 'normale' mensen niet doen.
Linkje?quote:Op donderdag 10 november 2011 12:38 schreef DannyDeko het volgende:
M'n BPL teampje is ook eindelijk compleet.
Waar o waar moet ik mijn laatste 40k aan uitgeven...
Zit op telefoon, straks op uni zal ik even linkje postenquote:
IF Ramires?quote:Op donderdag 10 november 2011 12:43 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Zit op telefoon, straks op uni zal ik even linkje posten
Het is in ieder geval het volgende:
Torres - Hernandez
Bale - Essien - Arteta - Gervinho
Clichy - David Luiz - Kaboul - Walker
Reina
Ik vind Ramires een prutser eerlijk gezegdquote:
Dat heb ik ook wel, vind het juist wel leuk om niet met de toppers te spelen. De potjes die ik heb kunnen spelen, vond ik Ramires wel fijn om er bij te hebben. Zal Kaboul eens aanschaffen, had nog een 4e CB nodigquote:Op donderdag 10 november 2011 12:51 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik vind Ramires een prutser eerlijk gezegdEssien is een goede allrounder en kan lekker knallen van afstand. Arteta is gewoon een baas dus die blijft ook in de basis.
En Kaboul doet het echt super goed, beter dan Toure (die ik maar weer meteen verkocht heb)
Ik hoef niet per se de duurste/bests spelers(qua stats). Ik ga gewoon voor de spelers die ik het fijnst vind spelen.
Zo ook in mijn Serie A team, waar ik IF Boateng weer heb omgeruild voor z'n NIF, die in mijn ogen veel veel fijner speelt.
Gaan ze problemen fixen, is het nog niet goed?quote:Op donderdag 10 november 2011 13:13 schreef Toefjes het volgende:
Wat een kankerupdate.![]()
![]()
![]()
Playstation loopt hartstikke vast op het moment dat je op start zou moeten drukken om in het menu te komen.
Nee, als het spel onbruikbaar wordt is het niet echt goed. 3 Keer achter elkaar freeze gehad, geen menu gezien.quote:Op donderdag 10 november 2011 13:15 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Gaan ze problemen fixen, is het nog niet goed?
Dit is zo waar. Je kunt de tegenstander de hele wedstrijd wegtikken, maar als zij 90+ pace aanvallers hebben, krijg je altijd van die sweaty goals tegen. Gisteren ook, tegen Love en Welliton, 2-4 verloren geloof ik, 4 sweaty goals, alle vier precies hetzelfde.quote:Op donderdag 10 november 2011 11:32 schreef vandermar het volgende:
Mensen die zeggen dat ik een vieze luckbox ben als ik in de 93e minuut ofzo de 4-4 maak terwijl ik hem gewoon de hele wedstrijd own. Jammergenoeg op een aantal momenten na, een tweetje en dan Doumbia in de diepte en Pato er achteraan en dan een vieze sweaty goal maken. Marquez en Moreno zijn totaal niet rap vergeleken met Pato en Doumbia
.
Toen zij ik dat doumbia gebruiken hetzelfde is als seks met jongens hebben
Deed hij berichtje terug dat hij het niet zo bedoelde en vond dat ik een leuk mexicaans teamhad (zal wel knappe spelers bedoelen)
quote:Op donderdag 10 november 2011 14:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dit is zo waar. Je kunt de tegenstander de hele wedstrijd wegtikken, maar als zij 90+ pace aanvallers hebben, krijg je altijd van die sweaty goals tegen. Gisteren ook, tegen Love en Welliton, 2-4 verloren geloof ik, 4 sweaty goals, alle vier precies hetzelfde.Gewoon omdat je met die slome verdedigers altijd geklopt wordt.
Maar daarom heb ik nu de beste delen van elk team gecombineerd in m'n BraMex hybrid. Dat team speelt erg geil moet ik zeggen.
[ afbeelding ]
(Inmiddels zijn er al weer wat formatie-positiekaartes overheen gegaan dus het klopt allemaal. Alles 9 chem.)
En Maher naar Madrid. RVP zie ik wel weg gaan maar laat die super talenten hier de competitie eerst maar eens ontgroeien. Goed voorbeeld was Sneijder, daar zag je gewoon aan alles dat ie veel te goed was voor deze competetie.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:53 schreef Tobi-wan het volgende:
De geruchtenmolen komt alweer op gang... RvP naar Inter of Juventus? Eriksen in 2013 naar Barca?
Zou van Persie wel goed kunnen gebruiken in de Serie A. Samen met Ibra voorin in een 4222, dat zou echt doodziek zjn...
Hoe speelt Giovinco eigenlijk? Hij is zo goedkoop maar hij heeft toch 5-star skills en megapace?quote:Op donderdag 10 november 2011 17:08 schreef Tobi-wan het volgende:
Ga mijn 4222 team maar een beetje aanpassen.
Cissé - Hernandez
Zárate - Giovinco
Muntari - Vidal
Amero - Córdoba - Gamberini - Abate
Viviano
Ga waarschijnlijk nog Muntari vervangen en wat verdedigers, weet alleen nnog niet precies wat.
Misschien een gerucht dat door noobs in het leven is geroepen. Ze zetten hun torrent aan, gaan spelen en hopen dan dat de ander in de eerste 5 minuten disconnect.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:51 schreef TheFastOne het volgende:
Ik quit een potje in de derde minuut vanwege de verschrikkelijke lag omdat ik dacht dat je dan geen loss kreeg, maar niets is minder waar
Heb hem alleen nog in een 433 als middenvelder gebruikt, nog niet in de 4222. Daar deed hij het prima, alhoewel het niet echt een CM is. Maar hij heeft een prachtig schot, is snel en kan lekker skillen.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hoe speelt Giovinco eigenlijk? Hij is zo goedkoop maar hij heeft toch 5-star skills en megapace?
Ah, oké, ja hij lijkt me ook meer een goede winger eigenlijk. Wat is zijn positie standaard?quote:Op donderdag 10 november 2011 18:03 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Heb hem alleen nog in een 433 als middenvelder gebruikt, nog niet in de 4222. Daar deed hij het prima, alhoewel het niet echt een CM is. Maar hij heeft een prachtig schot, is snel en kan lekker skillen.
Bij H2H krijg je geen lossquote:Op donderdag 10 november 2011 17:51 schreef TheFastOne het volgende:
Ik quit een potje in de derde minuut vanwege de verschrikkelijke lag omdat ik dacht dat je dan geen loss kreeg, maar niets is minder waar
het is al goed hoor Klaasquote:Op donderdag 10 november 2011 18:55 schreef Toefjes het volgende:
Via het EA forum toch tot een oplossing kunnen komen, ik moest een UGC file verwijderen. Kan gewoon weer fifa'en.
Sorry dat ik met kanker gescholden heb allemaal
jij komt uit Leiden?quote:Op donderdag 10 november 2011 19:30 schreef TheFastOne het volgende:
Toch wel trots op mezelf dat ik deze heb gefilmd![]()
Ik ook!! O wait...quote:Op donderdag 10 november 2011 19:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jij komt uit Leiden?[/offtopic]
Nee, maar ben er speciaal heengegaan voor deze NBA-sterquote:Op donderdag 10 november 2011 19:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jij komt uit Leiden?[/offtopic]
Ik zat daar ook!quote:Op donderdag 10 november 2011 19:30 schreef TheFastOne het volgende:
Toch wel trots op mezelf dat ik deze heb gefilmd![]()
Hij is CAM, in FUT11 was hij LW, daar was hij echt fantastisch.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:04 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ah, oké, ja hij lijkt me ook meer een goede winger eigenlijk. Wat is zijn positie standaard?
Dus je team is nu?quote:Op donderdag 10 november 2011 21:51 schreef Toefjes het volgende:
Higuain eruit want hij is lomp. Aguero gekocht, want hij is geniaal
Schaakspel?quote:Op donderdag 10 november 2011 22:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
H2H is best saai. Zit nu ook in divisie 4 en dat is gewoon niet leuk zo saai.
Moet je met Aston Villa spelen.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:52 schreef laucas het volgende:
[..]
Epische traagheid ook, ik erger me helemaal kappot
quote:Op donderdag 10 november 2011 22:54 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Moet je met Aston Villa spelen.
Iedereen speelt met Madrid.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:54 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Moet je met Aston Villa spelen.
Dan hebben we:quote:
Toch gelukt na degradatie uit 4quote:Op donderdag 10 november 2011 23:13 schreef Kamikazie het volgende:
H2H divisie 3 hier, schaakspel geen last meer van. had ik ook lange tijd maar kan nu vaak wel door gewoon combineren erdoor heen komen.
Jup, na een tijdje 'had ' ik het en won ik alles , nu weer paar draws gehad mja divisie 1 ga ik nog wel bereiken hoor....quote:Op donderdag 10 november 2011 23:13 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Toch gelukt na degradatie uit 4?
Ik had vanmiddag een wedstrijd tegen de Fother Muckersquote:Op donderdag 10 november 2011 23:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hahaha, finale tegen "Fergies Boys" met hele Man-City achterhoede.WEEEEEER IN DE REGEN!!!!
quote:Op donderdag 10 november 2011 23:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag een wedstrijd tegen de Fother Muckers
Ik, speelt heerlijk, aardig balvast en een top dribbelquote:
Ik had dat ook. Al had ik het idee dat het bewust was. Die kerel had een elftal met gemiddeld 74. Maar zn basis elf was goud, varierend van 75 tot 84. Conclusie: Hij had bronzen spelers op de bank zitten en was in de illusie dat hij zilveren 74 teams tegen zich zou krijgen. Ik ging maar douchen en toen ik terugkwam was de verbinding verbroken en mocht ik mn kwartfinale opnieuw spelenquote:Op donderdag 10 november 2011 23:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
Eeeeen hij is weer vastgelopen tijdens het scherm met het elftal van de tegenstander. Ik dacht dat ze die bug gefixt hadden?
Ziet er goed uit. Wel een verbetering zo met Iniesta en Agueroquote:Op donderdag 10 november 2011 23:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan hebben we:
Casillas
Alves-IF Ramos-Silva-Taiwo
Iniesta- Cambiasso-Sneijder
Sanchez-Aguero-Lavezzi
quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:29 schreef DannyDeko het volgende:
Wat is een leuk silver teampje voor om en nabij de 50k?
Belgische nationale ploegquote:Op vrijdag 11 november 2011 00:34 schreef DannyDeko het volgende:
Iemand vroeg hier laatst om linkje van mn BPL teampje:
http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#fvGodhPBbbXuY
[..]
Leuk team moet ik zeggen, maar ze zijn niet silverquote:Op vrijdag 11 november 2011 00:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Belgische nationale ploeg
Hazard - Lukaku - IF Mertens
Witsel - Fellaini - Defour
Tshimanga - Vermaelen - Kompany - Odoi (of die IF kerel)
Courtois/Mignolet (beide beter dan die gouden keeper imo)
Primera Division Mexico silvers zijn ziek. Voorhoede met Bravo en Moreno is bizar, IF Fabian als CAM. Perfect gewoon.quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:51 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Leuk team moet ik zeggen, maar ze zijn niet silver
Heb nu 2 'volledige' gold teams dus wil nu eigenlijk nog enkel een silver teampje maken.
Elm / Wernbloom niet fijn?quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:58 schreef Tim86 het volgende:
Dit zijn mijn Belgensilvers: http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#f0gOMmGQbbXvx
Dit is uiteindelijk de basis van mijn Eredivisiesilvers geworden..heb echt veeeel spelers uitgetest, maar dit is de basis voor mij
[ afbeelding ]
Wernbloom is wel een goede als verdedigende middenvelder, maar de concurrentiestrijd met Fer is gewoon niet fer fair. Elm is ook fijn, maar op dit moment heeft Overtoom net een streepje voor. Elm zit er wel dicht bij (vind hem fijner op CM dan Serero en Andersson).quote:
Bij een vriend van me met Ogunjimi gespeeld, echt een aanrader. Andere Belg die ik zelf had was Roland Lamah (Ex-Roda) maar die vond ik niks (Als LM in 4-4-1-1)quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:53 schreef Tim86 het volgende:
oh heb het woordje silver gemist, sorry. Kan je ook een leuke Belgenploeg mee maken though
Die zit op de bank ja, maar bij Vleem is echt ieder schot raak en hij is niet van de bal te krijgenquote:Op vrijdag 11 november 2011 01:04 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Bij een vriend van me met Ogunjimi gespeeld, echt een aanrader. Andere Belg die ik zelf had was Roland Lamah (Ex-Roda) maar die vond ik niks (Als LM in 4-4-1-1)
en je bank?quote:Op vrijdag 11 november 2011 01:04 schreef SuperHarregarre het volgende:
[ afbeelding ]
Alle silvers zijn Primera Div Mexico. Aanval loopt 1 op 1. Moreno 49 uit 49, Bravo is nieuw en loopt 11 op 10. Bravo heeft pace en 4-star skills. Moreno heeft geniale schoten en 5-star skills. Fabian is perfect qua passing, Danilinho heeft 5-star skills en 89 pace. Alvarez 4-star skills en 85 pace. De CDM is eigenlijk CM maar werkt prima als CDM, 86 pace, 70 defending en heading.
Ik speel geen zilveren tournaments. Ik gebruik gewoon om het even welke spelers ik lekker vind spelen. Achterin heb je in de Prim Div Mexico niet zoveel keuze, en was het even zat om weggecounterd te worden tegen Agbonlawhores terwijl ik de hele wedstrijd domineer.quote:
Heb nooit een bank. Daar zit heel mijn Mali-team gewoon. En op de bank bij mijn Mali-team zit dit team. Dus ik rouleer elke wedstrijd mijn team. 4e ronde: Mali. 3e ronde: BraMex. Halve finale: Mali. Finale: BraMex.quote:
oh okee. ja dat doe ik ook! wat is je mali team?quote:Op vrijdag 11 november 2011 01:10 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Heb nooit een bank. Daar zit heel mijn Mali-team gewoon. En op de bank bij mijn Mali-team zit dit team. Dus ik rouleer elke wedstrijd mijn team. 4e ronde: Mali. 3e ronde: BraMex. Halve finale: Mali. Finale: BraMex.
En soms nog een ander team tussendoor. Of een keer een team twee keer achter elkaar als het echt lekker gaat.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 01:11 schreef detennismaster het volgende:
[..]
oh okee. ja dat doe ik ook! wat is je mali team?
quote:Op vrijdag 11 november 2011 01:14 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maïga is echt een held. Maarja, wel Mbia en IF Mandanda erbij omdat het achterin wat lastig is bij Mali. Keeper kon ik ook niet vinden.
Geen Oar.quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:58 schreef Tim86 het volgende:
Dit zijn mijn Belgensilvers: http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#f0gOMmGQbbXvx
Dit is uiteindelijk de basis van mijn Eredivisiesilvers geworden..heb echt veeeel spelers uitgetest, maar dit is de basis voor mij
[ afbeelding ]
Nog steeds. Hij wint echt bijna elk kopduel, echt bizar. Top dus naast de snelle Maïga. (Maïga heeft slechts 82 pace maar hij voelt sneller.) Zij lopen ook allebei iets over 1 op 1.quote:Op vrijdag 11 november 2011 01:17 schreef detennismaster het volgende:
[..]Kanoute was in fifa 11 echt een held!
Bank. Beerens is echt te goed deze FIFA. Iedere voorzet met zowel links en rechts zijn perfect en hij scoort zooooooo veel vanaf die linkerkant..quote:
Heb je eigenlijk al een van die twee IF's verkocht? Ik ga ze denk maar gewoon op de TP gooien. Kan ik weer iets leuks makenquote:Op vrijdag 11 november 2011 01:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bank. Beerens is echt te goed deze FIFA. Iedere voorzet met zowel links en rechts zijn perfect en hij scoort zooooooo veel vanaf die linkerkant..
De Elm's en Wernbloom's bedoel je? Heb al heel veel verkocht ja. Heb er nu nog iets van 15 en nu al mijn investering ruim teruggehaaldquote:Op vrijdag 11 november 2011 01:32 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk al een van die twee IF's verkocht? Ik ga ze denk maar gewoon op de TP gooien. Kan ik weer iets leuks maken
wtf, bizar duur ja..zie ik nu pas. Had verwacht dat hij 1/3 ofzo van die prijs zou zijnquote:Op vrijdag 11 november 2011 01:34 schreef GuRBuH het volgende:
Ik wil IF Pukki, maar hij is zooo duur
Hoeveel op 360? PS3 zijn de goedkoopste 100kquote:Op vrijdag 11 november 2011 01:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
wtf, bizar duur ja..zie ik nu pas. Had verwacht dat hij 1/3 ofzo van die prijs zou zijn
Ook zoiets.quote:Op vrijdag 11 november 2011 01:37 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Hoeveel op 360? PS3 zijn de goedkoopste 100k
Njah, zn stats zijn ook best goed. Mocht ie richting de 50k komen (denk het niet) dan koop ik mquote:
Moet zeggen dat deze fifa-editie de keuze reuze is op de linkerflank. Ik ben groot fan van Oar, maar Cabral doet het ook geweldig. Ook maar Beerens eens gaan proberen eerdaagsquote:Op vrijdag 11 november 2011 01:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bank. Beerens is echt te goed deze FIFA. Iedere voorzet met zowel links en rechts zijn perfect en hij scoort zooooooo veel vanaf die linkerkant..
Ik ben in FIFA echt fan van inverted wingers..vorig jaar ook veel met Biseswar gespeeld..die was toen nog LW en kon net zo goed krullen als hij IRL af en toe laat zienquote:Op vrijdag 11 november 2011 01:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Moet zeggen dat deze fifa-editie de keuze reuze is op de linkerflank. Ik ben groot fan van Oar, maar Cabral doet het ook geweldig. Ook maar Beerens eens gaan proberen eerdaags
Misschien ben je zelf wel gewoon erg goed met schietenquote:Op vrijdag 11 november 2011 02:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ben in FIFA echt fan van inverted wingers..vorig jaar ook veel met Biseswar gespeeld..die was toen nog LW en kon net zo goed krullen als hij IRL af en toe laat zien
Ik merk er niks van dat de shooting stats van deze IF DJuricic minder zijn dan die van vorig jaar trouwens..pas een handjevol wedstrijden gespeeld en al 4 heerlijke goals van buiten de 16
Klopt ja, al heeft Lavezzi ook wel een schandalig goed schot voor een winger..beetje zoals Di Natale vorig jaarquote:Op vrijdag 11 november 2011 02:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Misschien ben je zelf wel gewoon erg goed met schietenMoet zeggen dat rechtspoot op rechts, linkspoot op links vorig jaar zoveel meer effectiever was, voorzetten komen dit jaar nauwelijks aan, dus ik draai ook steeds vaker naar binnen met mn wingers. Lavezzi is er erg geschikt voor ook.
En een goede dribbel en bij rebounds staat hij echt vreselijk vaak op de juiste plek om de bal het beslissende zetje te geven. Denk dat als ik ooit de coins heb om Ronaldo te kopen dat ik het niet eens doe, zo tevreden ben ik over hemquote:Op vrijdag 11 november 2011 02:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Klopt ja, al heeft Lavezzi ook wel een schandalig goed schot voor een winger..beetje zoals Di Natale vorig jaar
Veel duurder dan Messi is hij nietquote:Op vrijdag 11 november 2011 02:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En een goede dribbel en bij rebounds staat hij echt vreselijk vaak op de juiste plek om de bal het beslissende zetje te geven. Denk dat als ik ooit de coins heb om Ronaldo te kopen dat ik het niet eens doe, zo tevreden ben ik over hem
Haha, die heb ik al lang en breed verkocht en geinvesteerd in andere helden. Zoveel meer rendement heeft ie niet gebracht. Speelde wel verdomd grappig, maar zn veder licht zijn was toch ook wel een handicap. Met Aguero, Sanchez en Lavezzi kan ik net zo lekker dribbelen en de productie qua goals is het zelfde eigenlijk dan met Messiquote:
Dat vind ik ook, laat Eriksen en Maher hier eerst maar wekelijks uitblinken ipv. 1 op de 6 wedstrijden ofzo. EN dan is de competitie nu ook nog zwakker dan toen Sneijder nog in NL speelde.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:58 schreef laucas het volgende:
[..]
En Maher naar Madrid. RVP zie ik wel weg gaan maar laat die super talenten hier de competitie eerst maar eens ontgroeien. Goed voorbeeld was Sneijder, daar zag je gewoon aan alles dat ie veel te goed was voor deze competetie.
Bizar.. maar hij wordt vaker voor astronomische bedragen verkocht.quote:
Mexico.quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:29 schreef DannyDeko het volgende:
Wat is een leuk silver teampje voor om en nabij de 50k?
Gefeliciteerd dan maarquote:
11+11+11 - (1+1) - (1+1) - (1+1)quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:00 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
11 geworden op 11-11-11? Gefeliciteerd!
T.OAR!!!!!quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:43 schreef vandermar het volgende:
Ik ga ook nog maar een Australisch elftal maken
Ik zat er ook aan te denken, aangezien ik de duurste speler al hebquote:Op vrijdag 11 november 2011 11:43 schreef vandermar het volgende:
Ik ga ook nog maar een Australisch elftal maken
Wilkshire IF?quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:45 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik zat er ook aan te denken, aangezien ik de duurste speler al heb
Ik heb hem ook gekocht aangezien het gros van mijn spelers uit de autralische competitie komt. 800 coins wel in kut formatie 4-5-1 als LM.quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:08 schreef detennismaster het volgende:
Australie Bronze: http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#cjS5sRBZbbXAX
Moet wel nog wat spelers in formatie krijgen. De LW schijnt de bronze Messi te zijn. En wordt door iedereen gehyped.
Ik voor 200c.quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb hem ook gekocht aangezien het gros van mijn spelers uit de autralische competitie komt. 800 coins wel in kut formatie 4-5-1 als LM.
Die van mij was goedkoopste op de marktquote:
Godnondepinoquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:07 schreef vandermar het volgende:
BTW, suggestie volgende OP?
[ afbeelding ]
Eens!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:07 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Op webapp zijn het je eigen statsquote:Op vrijdag 11 november 2011 16:02 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wel irritant dat stats niet gereset worden van nieuwe spelers. De meeste heb ik vers, maar Danilinho bijvoorbeeld niet, dus die staat al op 51 wedstrijden.
Speel nu ook een pot die duidelijk scripted is. Keeper van hem (Hart) houdt echt alles tegen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:09 schreef GuRBuH het volgende:
Ik mag vandaag niet winnen. Alleen maar scripted goals tegen.
Hoeveel waard? Ik heb er nog één die ik niet nodig heb.quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:41 schreef BDIL het volgende:
GVD zon een flikker genaamd NOOB FC heeft IF Mertens lopen pricefixen elke IF Mertens is in zijn bezit...
Hij heeft ze allemaal voor 30-35k erop gezet terwijl ze ervoor de prijs van 15k tot 25k ging...quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:42 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hoeveel waard? Ik heb er nog één die ik niet nodig heb.
Zie het, apart. Ik probeer die van mij dan maar even te verkopen nu. Had 'm voor 9900 gekocht, dus rond de 30k is wel chill.quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:43 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hij heeft ze allemaal voor 30-35k erop gezet terwijl ze ervoor de prijs van 15k tot 25k ging...
"typisch Ajax gedrag"quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:40 schreef GuRBuH het volgende:
Brengt ook meteen na aftrap Elia, Eriksen en Sulejmani inTypisch Ajax gedrag. "Ja maar het kan toch?" Geen fairplay te bekennen
Ja, de supporters brengen ook vlak na het begin hun beste supporters in daar.quote:
Haha, ik heb AZ groter gemaakt dan Scheringaquote:Op vrijdag 11 november 2011 16:55 schreef laucas het volgende:
Moest wel even proesten toen ik Alves in een AZ shirtje zag
WIE IS DIT?!quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:07 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
thank Godquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:01 schreef GuRBuH het volgende:
Ik moet gaan eten, dus vandaag helaas geen trilapo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |