Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:DaBruno10 (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=html
[ Bericht 2% gewijzigd door GuRBuH op 09-11-2011 17:16:58 ]
die was van het vorige topicquote:Op woensdag 9 november 2011 17:10 schreef vandermar het volgende:
Ik vind het wel een mooi dame in de OP
Dan nog ^^ ik zou er wel een trucje op kunnenquote:
was mijn topicquote:Op woensdag 9 november 2011 17:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan nog ^^ ik zou er wel een trucje op kunnen
Talavera!!!quote:Op woensdag 9 november 2011 17:14 schreef vandermar het volgende:
Wie is de beste Mexicaanse keeper? Ik heb nu Ochoa
Maakt niet uit of het silvers zijnquote:Op woensdag 9 november 2011 17:15 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Talavera!!!
Oh edit: Ik dacht silvers, dan weet ik het niet.
En blote poezen? En spuitende puddingbuksen? En ketsende janetten? Neuh, laten we het enigzins SFW houden.quote:Op woensdag 9 november 2011 17:23 schreef vandermar het volgende:
Mogen tetten btw wel? Zeg maar dat er geen kledingstuk over heen zit?
niet echt, krijg je een ban voorquote:Op woensdag 9 november 2011 17:23 schreef vandermar het volgende:
Mogen tetten btw wel? Zeg maar dat er geen kledingstuk over heen zit?
Oke, stuur maar een berichtje wanneer je wel kanquote:Op woensdag 9 november 2011 17:27 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
En blote poezen? En spuitende puddingbuksen? En ketsende janetten? Neuh, laten we het enigzins SFW houden.
@Laucas: Vandaag word m niet.
Mexico, ik was zo'n 50K kwijtquote:Op woensdag 9 november 2011 17:39 schreef Dudeweiser het volgende:
iemand een tip voor een leuk budget 4-2-2-2 team dat ik kan maken?
RvP viel mij behoorlijk tegen.. Je kan beter een Torres halen als je voor een Premier League team gaat.quote:Op woensdag 9 november 2011 17:48 schreef Tobi-wan het volgende:
Weer geen RvP, nu zijn al m'n coins echt op.... EA wil gewoon niet dat ik een bazen team ga maken...
Torres past niet in dat team wat ik dan wil gaan maken. Ook is het geen linkspoot... Van Persie met 93 shooting, volgens mij kan daar weinig mis gaan.quote:Op woensdag 9 november 2011 17:54 schreef Liteiten het volgende:
[..]
RvP viel mij behoorlijk tegen.. Je kan beter een Torres halen als je voor een Premier League team gaat.
In H2H waar alles slowmotion gaatquote:Op woensdag 9 november 2011 18:14 schreef vandermar het volgende:
Boh, wat een bazen team. Ik vind Torres ook niet zo heel fijn en ga hem denk ik verkopen en dan Van Persie kopen. Met 1 vs 1 seizoenen is van Persie
echt een geweldenaar
Sturridge.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:23 schreef BDIL het volgende:
[..]
In H2H waar alles slowmotion gaatIk speel met Torres en Sturridge/Benzema voorin en dat gaat beest
Ik doe niet alles op Pace héquote:Op woensdag 9 november 2011 18:23 schreef BDIL het volgende:
[..]
In H2H waar alles slowmotion gaatIk speel met Torres en Sturridge/Benzema voorin en dat gaat beest
Van Persie heeft geen pace en die wordt ook kapot gespeeld door Luiz en Dede. Luiz en Dede zijn eenmaal heel snelle en sterke verdedigers. Beide hebben fancy clear etc. en dat zorgt voor nog meer rust achterin, alleen met goed combinatiespel en afronding win je van zulke verdedigers...quote:Op woensdag 9 november 2011 18:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik doe niet alles op Pace héTorres werd compleet kapot gespeeld tegen Dedé en David Luiz
gelukkig speelde Nasri een bazen partij met een hattrick
neequote:Op woensdag 9 november 2011 18:44 schreef Jay_Snake het volgende:
Is het nou eigenlijk dat op het moment dat zo om 19u de nieuwe IF's komen de kans statistisch hoger is dat je ze uit een pakje trekt direct na 19u? Omdat ze in de handel moeten komen
Volgens mij vanaf 19uquote:Op woensdag 9 november 2011 18:47 schreef vandermar het volgende:
Komen ze zometeen in de pakjes of morgen? Ik heb geen idee terwijl ik het al vaker gevraagd heb
Altijd woendag 19uquote:Op woensdag 9 november 2011 18:47 schreef vandermar het volgende:
Komen ze zometeen in de pakjes of morgen? Ik heb geen idee terwijl ik het al vaker gevraagd heb
Bizar ja..quote:Op woensdag 9 november 2011 19:25 schreef Confetti het volgende:
Wat the Fok! is er aan de hand met de IF's van deze week?![]()
Er staat 1 IF Beckham op, 0 IF lens en 0 IF Ibra's..25 minuten al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |