Is het de bedoeling dat je alleen een literatuurstudie doet of moet je ook echt onderzoeken?quote:Op woensdag 9 november 2011 16:51 schreef borisz het volgende:
Ik moet ook een voorstel inleveren over anderhalve week.
quote:
Hop niet zo onzeker! Gaat goedkomenquote:Op woensdag 9 november 2011 17:26 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben meer bang dat mn onderzoeksvraag totaal afgezeken word
nouja ik vind t al heel wat dat ik op de knop verzenden heb gedrukt, nu is er geen weg meer terugquote:Op woensdag 9 november 2011 17:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[..]
Hop niet zo onzeker! Gaat goedkomen
Jawel, docent's mailbox hacken.quote:Op woensdag 9 november 2011 17:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nouja ik vind t al heel wat dat ik op de knop verzenden heb gedrukt, nu is er geen weg meer terug
Nu ook zelf onderzoek doenquote:Op woensdag 9 november 2011 17:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Is het de bedoeling dat je alleen een literatuurstudie doet of moet je ook echt onderzoeken?
vertel me hoe?quote:Op woensdag 9 november 2011 17:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jawel, docent's mailbox hacken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen eerste gesprekken/interviews voor afstudeeronderzoek, spannend wel!
En beetje jammer dat ik me niet zo fit voel, moet wel een beetje scherp zijn![]()
quote:Op woensdag 9 november 2011 18:07 schreef LieLie het volgende:
Voor de dames:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bijna altijd.. daar mee kondigt het zich vaak aan..
![]()
quote:Op woensdag 9 november 2011 18:07 schreef LieLie het volgende:
Voor de dames:Ik heb niet in mijn hele benen last, maar wel véél vaker (bijna) kuitkramp rond die tijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen eerste gesprekken/interviews voor afstudeeronderzoek, spannend wel!
En beetje jammer dat ik me niet zo fit voel, moet wel een beetje scherp zijn![]()
Nee?quote:Op woensdag 9 november 2011 19:45 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh dan valt mn onderzoeksvraag je heel erg tegen hoor isais niks spannends
Nog vier te gaan dusquote:Op woensdag 9 november 2011 19:54 schreef Den_Haag het volgende:
Dat was de derde bieravond deze week
Thanks! ik zal eens kijkenquote:Op woensdag 9 november 2011 17:59 schreef Jagärtrut het volgende:
sarabi, volgens mij kun je dat boek dat je zocht voor 7 euro hier kopen als ebook:
www.docstoc.com
"naar aanleiding van uw advertentie bla die bla"quote:Op woensdag 9 november 2011 20:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Thanks! ik zal eens kijken
Nu ik mijn kassabaantje kwijtraak ga ik toch maar op een vacature solliciteren waar ik eerst niet opgereageerd had.
Kom er nu alleen achter dat ik nog nooit zo'n brief geschreven heb hahaha
Alle beginzinnen die ik kan verzinnen vind ik slecht of afgezaagd
Expertpanel G&D_H is online heden avondquote:Op woensdag 9 november 2011 20:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nu ik mijn kassabaantje kwijtraak ga ik toch maar op een vacature solliciteren waar ik eerst niet opgereageerd had.
Concentreer je eerst op je motivatie e.d., de rest komt wel.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Tijd voor ontspanning.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:41 schreef Jagärtrut het volgende:
succes sarabi! Wat doet jouw vriend eigenlijk?
Ik heb het klokje rond gewerkt vandaag. Kwart over 8 begonnen, en om kwart over 8 zonet liep ik het gebouw weer uit. Jippie.
Waarom krijg ik ineens associaties metquote:Op woensdag 9 november 2011 21:02 schreef DarkElf het volgende:
En D-H! 1,5 kilo erbij? Je gaat toch niet verslonzen nu je onder de pannen bent he?
Natuurlijk niet. Moet er goed uitzien voor jouquote:Op woensdag 9 november 2011 21:02 schreef DarkElf het volgende:
En D-H! 1,5 kilo erbij? Je gaat toch niet verslonzen nu je onder de pannen bent he?
quote:Op woensdag 9 november 2011 21:24 schreef Den_Haag het volgende:
Natuurlijk niet. Moet er goed uitzien voor jou
Zag vandaag t boek 'winter' van Yvette van Boven. Weet niet hoe duur t was maar wat een leuk boek!!quote:Op woensdag 9 november 2011 21:25 schreef LieLie het volgende:
Wie weet nog leuke culinaire cadeautjes voor max 20 euro? Of een goed kookboek? *sinterklaaslootjeinleverenmoet
25quote:Op woensdag 9 november 2011 21:27 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Zag vandaag t boek 'winter' van Yvette van Boven. Weet niet hoe duur t was maar wat een leuk boek!!
Check, check, tapas dingetjes?quote:Op woensdag 9 november 2011 21:30 schreef Sunnythesun het volgende:
Heb je al een brulée brandertje? Leuke bakjes/schaaltjes? Tapas dingetjes?
Haha, true, maar ik heb ook echt al heel veelquote:Op woensdag 9 november 2011 21:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja van die kleine bakjes en zo. Je kunt niet genoeg schaaltjes en bakjes hebben![]()
quote:Op woensdag 9 november 2011 21:32 schreef Sunnythesun het volgende:
nja, misschien dan toch in een ander thema cadeautjes verzinnen![]()
Pff.. euhm..quote:Op woensdag 9 november 2011 21:33 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Think out of the box Lie, out of the box
Oh ja das te duur.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:29 schreef LieLie het volgende:
25Da's inderdaad een mooie ja. En mijn vader heeft die van Ferran Adria er ook op staan, die is ook 25. Die zet ik er ook op denk ik, maar is eigenlijk boven budget. Dus moet nog wat opties binnen budget
Schaaltjes heb ik, schort draag ik niet, ovenwant heb ik, voorraadpotjes heb ik, tang heb ik.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:45 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Oh ja das te duur.
Le creuset Oven schaaltje / individuele pie schaaltjes ofzo?
Leuk schort? Oven wanten? Voorraad potjes? Tang?
Blijkbaarquote:Op woensdag 9 november 2011 21:48 schreef LieLie het volgende:
[..]
Schaaltjes heb ik, schort draag ik niet, ovenwant heb ik, voorraadpotjes heb ik, tang heb ik.
Hm.. ik heb gewoon al te veel
Misschien moet je er een keukenkastje bijvragen danquote:Op woensdag 9 november 2011 21:48 schreef LieLie het volgende:
[..]
Schaaltjes heb ik, schort draag ik niet, ovenwant heb ik, voorraadpotjes heb ik, tang heb ik.
Hm.. ik heb gewoon al te veel
Tsjah. Das de ellende met zulke pannen. Je doet er wel je hele leven mee dus wat dat betreft is t niet duur.quote:
quote:Op woensdag 9 november 2011 21:49 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Misschien moet je er een keukenkastje bijvragen dan
Nee is ook zo, het is het geld wel waard vind ik. Maar ik heb eigenlijk al te veel pannen helaasquote:Op woensdag 9 november 2011 21:49 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Tsjah. Das de ellende met zulke pannen. Je doet er wel je hele leven mee dus wat dat betreft is t niet duur.
Ikea heeft daar genoeg opties voorquote:Op woensdag 9 november 2011 21:50 schreef LieLie het volgende:
Iets anders, zijn er oplossingen voor prullenbakken in keukenkastjes?
Wij hebben onder de gootsteen een kastje over en ik zou daar eigenlijk wel iets van een prullenbak willen. Dan is op de plek waar nu de prullenbak staat plek voor een extra kookboekenkast
Acer Aspire 7551Gquote:
Ik heb nu dit gevonden, maar snap er echt niks van hoe je dat combineertquote:Op woensdag 9 november 2011 21:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ikea heeft daar genoeg opties voor
quote:Op woensdag 9 november 2011 21:53 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja mooi kleurtje he! Ze hebben ook groen en geel en paars...quote:Op woensdag 9 november 2011 22:12 schreef Bluezz het volgende:
Wat een mooie kleur pan hierboven
Sun wat ga je met Mario doen?
Nee. knaagdierenasiel waar we hem ook vandaan hebben. Daar koppelen ze hem dan aan een nieuw vriendinnetje en worden ze samen geplaatst. Erg goede organisatie en die vinden mensen die aandacht, tijd en liefde kunnen gevenquote:Op woensdag 9 november 2011 22:17 schreef DarkElf het volgende:
Naar t asiel.Kan ie niet naar andere mensen? Adoptie via fok? Of wat dan ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |