Is het de bedoeling dat je alleen een literatuurstudie doet of moet je ook echt onderzoeken?quote:Op woensdag 9 november 2011 16:51 schreef borisz het volgende:
Ik moet ook een voorstel inleveren over anderhalve week.
quote:
Hop niet zo onzeker! Gaat goedkomenquote:Op woensdag 9 november 2011 17:26 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben meer bang dat mn onderzoeksvraag totaal afgezeken word
nouja ik vind t al heel wat dat ik op de knop verzenden heb gedrukt, nu is er geen weg meer terugquote:Op woensdag 9 november 2011 17:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[..]
Hop niet zo onzeker! Gaat goedkomen
Jawel, docent's mailbox hacken.quote:Op woensdag 9 november 2011 17:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nouja ik vind t al heel wat dat ik op de knop verzenden heb gedrukt, nu is er geen weg meer terug
Nu ook zelf onderzoek doenquote:Op woensdag 9 november 2011 17:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Is het de bedoeling dat je alleen een literatuurstudie doet of moet je ook echt onderzoeken?
vertel me hoe?quote:Op woensdag 9 november 2011 17:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jawel, docent's mailbox hacken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen eerste gesprekken/interviews voor afstudeeronderzoek, spannend wel!
En beetje jammer dat ik me niet zo fit voel, moet wel een beetje scherp zijn![]()
quote:Op woensdag 9 november 2011 18:07 schreef LieLie het volgende:
Voor de dames:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bijna altijd.. daar mee kondigt het zich vaak aan..
![]()
quote:Op woensdag 9 november 2011 18:07 schreef LieLie het volgende:
Voor de dames:Ik heb niet in mijn hele benen last, maar wel véél vaker (bijna) kuitkramp rond die tijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen eerste gesprekken/interviews voor afstudeeronderzoek, spannend wel!
En beetje jammer dat ik me niet zo fit voel, moet wel een beetje scherp zijn![]()
Nee?quote:Op woensdag 9 november 2011 19:45 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh dan valt mn onderzoeksvraag je heel erg tegen hoor isais niks spannends
Nog vier te gaan dusquote:Op woensdag 9 november 2011 19:54 schreef Den_Haag het volgende:
Dat was de derde bieravond deze week
Thanks! ik zal eens kijkenquote:Op woensdag 9 november 2011 17:59 schreef Jagärtrut het volgende:
sarabi, volgens mij kun je dat boek dat je zocht voor 7 euro hier kopen als ebook:
www.docstoc.com
"naar aanleiding van uw advertentie bla die bla"quote:Op woensdag 9 november 2011 20:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Thanks! ik zal eens kijken
Nu ik mijn kassabaantje kwijtraak ga ik toch maar op een vacature solliciteren waar ik eerst niet opgereageerd had.
Kom er nu alleen achter dat ik nog nooit zo'n brief geschreven heb hahaha
Alle beginzinnen die ik kan verzinnen vind ik slecht of afgezaagd
Expertpanel G&D_H is online heden avondquote:Op woensdag 9 november 2011 20:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nu ik mijn kassabaantje kwijtraak ga ik toch maar op een vacature solliciteren waar ik eerst niet opgereageerd had.
Concentreer je eerst op je motivatie e.d., de rest komt wel.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Tijd voor ontspanning.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:41 schreef Jagärtrut het volgende:
succes sarabi! Wat doet jouw vriend eigenlijk?
Ik heb het klokje rond gewerkt vandaag. Kwart over 8 begonnen, en om kwart over 8 zonet liep ik het gebouw weer uit. Jippie.
Waarom krijg ik ineens associaties metquote:Op woensdag 9 november 2011 21:02 schreef DarkElf het volgende:
En D-H! 1,5 kilo erbij? Je gaat toch niet verslonzen nu je onder de pannen bent he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |