Teveel.quote:Op woensdag 9 november 2011 14:02 schreef missbehavin het volgende:
Maar wat gunnen jullie me veel zeg.
Nou.. seks met beesten en bomen.quote:
Heel veel, behalve mijn penis.quote:Op woensdag 9 november 2011 14:02 schreef missbehavin het volgende:
Maar wat gunnen jullie me veel zeg.
Ja nu weet ik het welquote:
Bel een gigolo probleem opgelost.quote:Op woensdag 9 november 2011 14:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou.. seks met beesten en bomen.
quote:
Dat laatste blijkt uit de praktijk.quote:Op woensdag 9 november 2011 14:04 schreef MNR het volgende:
SexenLekkerrrrrrrrr
Nou ja, het kan heel lekker zijn
quote:
quote:Op woensdag 9 november 2011 14:04 schreef Cue_ het volgende:
Wees eens blij.. weet hoeveel bomen en ebeesten er zijn. je raakt nooit uitgeneukt.
Is dat niet pijnlijk, zo'n boom?quote:Op woensdag 9 november 2011 14:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou.. seks met beesten en bomen.
quote:Op woensdag 9 november 2011 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Ik word seksueel geintimideerd door Missb!
Gelukkig zijn er niet genoeg mensen.quote:Op woensdag 9 november 2011 14:04 schreef Cue_ het volgende:
Wees eens blij.. weet hoeveel bomen en ebeesten er zijn. je raakt nooit uitgeneukt.
Lijkt mij wel. Mijn keuze was het niet hoor.quote:
Het zou veel minder lekker moeten zijn, dan zou de wereld niet zo vol zijn.quote:Op woensdag 9 november 2011 14:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat laatste blijkt uit de praktijk.
Misschien zijn bomen en beesten ook wel kieskeurig!quote:Op woensdag 9 november 2011 14:04 schreef Cue_ het volgende:
Die kans zit erin.. die doen het natuurlijk ook enkel voor de voortplanting.quote:Op woensdag 9 november 2011 14:10 schreef Nouk84 het volgende:
Misschien zijn bomen en beesten ook wel kieskeurig!
Opa Q was toyboy?quote:
'Alleen maar boodschappen mee gedaan.'quote:Op woensdag 9 november 2011 14:10 schreef Q. het volgende:
[..]
'Altijd van een oud vrouwtje geweest'.
das toch nog dagelijks gebruik. Weet niet of ik hem dan wel wil.quote:Op woensdag 9 november 2011 14:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Alleen maar boodschappen mee gedaan.'
De lul zelf wordt neit beter.. dat wat eraan zit wel.quote:Op woensdag 9 november 2011 14:16 schreef stbabylon het volgende:
Aangezien lullen beter worden, hoe meer er mee gedaan is, is de term 'zo goed als nieuw' niet echt een positieve opmerking...
Maar hij moet wel gebruikt zijn.quote:Op woensdag 9 november 2011 14:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De lul zelf wordt neit beter.. dat wat eraan zit wel.
Nou ja, ik heb al sinds vrijdag geen boodschappen gedaan hoorquote:Op woensdag 9 november 2011 14:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
das toch nog dagelijks gebruik. Weet niet of ik hem dan wel wil.
maar jij bent een vrouwquote:Op woensdag 9 november 2011 14:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb al sinds vrijdag geen boodschappen gedaan hoor
Heet dat zo tegenwoordig?quote:Op woensdag 9 november 2011 14:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb al sinds vrijdag geen boodschappen gedaan hoor
Dan vraag ik me af wat mensen op FB bedoelen met "wat moeten we eten we vandaag??"quote:
quote:Op woensdag 9 november 2011 14:21 schreef MNR het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af wat mensen op FB bedoelen met "wat moeten we eten we vandaag??"
Als je de verhalen op fok moet geloven, eindigen ze altijd in ellendequote:Slechts 8 procent heeft hoop dat het meer kan worden dan alleen een seksrelatie.
Ik vind seks waarbij de ander niet oprecht geinteresseerd is sowieso waardeloos....quote:Geen verplichtingen van een relatie, maar gewoon voldoen aan je behoeftes...
Het hele leven eindigt toch in ellende?quote:Op woensdag 9 november 2011 14:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je de verhalen op fok moet geloven, eindigen ze altijd in ellende
De dood is niet altijd ellendequote:Op woensdag 9 november 2011 14:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Het hele leven eindigt toch in ellende?
True, voor de meeste mensen is het de bevrijding van een dodelijk saai kutleven.quote:
Dat kan ik me voorstellen. Ik bepaal hier toch een beetje de sfeer...quote:Op woensdag 9 november 2011 14:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Welkom terug! Het was saai hier de afgelopen twee weken dat je er niet was.
Misschien wordt missb nu weer wat vrolijker.quote:Op woensdag 9 november 2011 14:38 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen. Ik bepaal hier toch een beetje de sfeer...
Die is niet meer te reddenquote:Op woensdag 9 november 2011 14:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Misschien wordt missb nu weer wat vrolijker.
Ik vrees het.quote:Op woensdag 9 november 2011 14:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Misschien wordt missb nu weer wat vrolijker.
Ik ben altijd oprecht geinteresseerd in de seks. Soms in de persoon waar ik dat mee heb. Dat vind jij dus maar niks? Dan is de seks waardeloos?quote:Op woensdag 9 november 2011 14:35 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik vind seks waarbij de ander niet oprecht geinteresseerd is sowieso waardeloos....
Nou..quote:Op woensdag 9 november 2011 14:38 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen. Ik bepaal hier toch een beetje de sfeer...
Nou ja, ik kan er niets aan doen, maar dan verveel ik me ten eerste te pleuris, kan ik echt niet opgewonden raken en... tja... dat vind ik dan maar niksquote:Op woensdag 9 november 2011 14:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben altijd oprecht geinteresseerd in de seks. Soms in de persoon waar ik dat mee heb. Dat vind jij dus maar niks? Dan is de seks waardeloos?
Oftewel je hebt te maken gehad met prutsersquote:Op woensdag 9 november 2011 14:42 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan er niets aan doen, maar dan verveel ik me ten eerste te pleuris, kan ik echt niet opgewonden raken en... tja... dat vind ik dan maar niks
Ach joh dans puug ik er toch even op. Ben je ook natquote:Op woensdag 9 november 2011 14:42 schreef MNR het volgende:
[..]
, kan ik echt niet opgewonden raken en... tja...
Niet alleen maar....quote:Op woensdag 9 november 2011 14:43 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oftewel je hebt te maken gehad met prutsers
Nou Godt, je maakt me helemaal weekquote:Op woensdag 9 november 2011 14:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ach joh dans puug ik er toch even op. Ben je ook nat
Je voelt dus aan of een jongen / man oprecht geinteresseerd in je is? Dan kun je wel eens heel rijk worden, dat willen meer vrouwen.quote:Op woensdag 9 november 2011 14:42 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan er niets aan doen, maar dan verveel ik me ten eerste te pleuris, kan ik echt niet opgewonden raken en... tja... dat vind ik dan maar niks
Ben jij een meisje?quote:
Kom maar door.quote:Op woensdag 9 november 2011 14:46 schreef T- het volgende:
[..]
Je voelt dus aan of een jongen / man oprecht geinteresseerd in je is? Dan kun je wel eens heel rijk worden, dat willen meer vrouwen.
quote:Op woensdag 9 november 2011 14:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat dacht ik.
Als ik niet opgewonden raak dan spuug ik op je rug en roep: Zo klaar
Hahaha! Je bent een idioot, dat ben je!quote:Op woensdag 9 november 2011 14:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat dacht ik.
Als ik niet opgewonden raak dan spuug ik op je rug en roep: Zo klaar
Verveel je je te pleuris? Dat klinkt als slechte seks, niet als puur iets dat alleen gebeurt als het iemand is die niet verliefd op je is.quote:Op woensdag 9 november 2011 14:42 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat zeg ik: waardeloosquote:Op woensdag 9 november 2011 14:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Verveel je je te pleuris? Dat klinkt als slechte seks, niet als puur iets dat alleen gebeurt als het iemand is die niet verliefd op je is.
quote:Op woensdag 9 november 2011 14:47 schreef MNR het volgende:
[..]
Whehe, ja ik ben op en top vrouwelijk
Ja, hij heeft kanker volgens mij. Ik hoop niet dat dat de oorzaak is.quote:
O maar dat hoeft niet. Ik wist het gewoon niet.quote:
Maar iemand kan ook heel erg geinsteresseerd in jouw zijn, puur om de seks, dat verschil merk jij?quote:
owja, maar scheen goedaardig te zijn. Denk dat het er wel mee te maken heeft gehad. Kans is vaak groot in ieder geval.quote:Op woensdag 9 november 2011 14:51 schreef MNR het volgende:
Ja, hij heeft kanker volgens mij. Ik hoop niet dat dat de oorzaak is.
Maar hij ziet er idd goed uit!
Natuurlijk merk je een verschil tussen geintresseerd voor de seks met jou.. of in jou en daarom seks met je heeft. Alleen al door vaak de zaken die voor/na t neuken gebeurd hequote:Op woensdag 9 november 2011 14:52 schreef stbabylon het volgende:
Maar iemand kan ook heel erg geinsteresseerd in jouw zijn, puur om de seks, dat verschil merk jij?
Jup!quote:Op woensdag 9 november 2011 14:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar iemand kan ook heel erg geinsteresseerd in jouw zijn, puur om de seks, dat verschil merk jij?
Ik zweer het je neger, lang niet altijd heb je dat door.quote:Op woensdag 9 november 2011 14:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk merk je een verschil tussen geintresseerd voor de seks met jou.. of in jou en daarom seks met je heeft. Alleen al door vaak de zaken die voor/na t neuken gebeurd he
Dat!quote:Op woensdag 9 november 2011 14:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zweer het je neger, lang niet altijd heb je dat door.
sinds wanneer ben ik een negerquote:Op woensdag 9 november 2011 14:56 schreef stbabylon het volgende:
Ik zweer het je neger, lang niet altijd heb je dat door.
Dit is van voor de kanker.quote:Op woensdag 9 november 2011 14:51 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, hij heeft kanker volgens mij. Ik hoop niet dat dat de oorzaak is.
Maar hij ziet er idd goed uit!
Ben je toch nog aan het soppenquote:Op woensdag 9 november 2011 14:58 schreef MNR het volgende:
[..]
Oh. Nouw.... ziet er verdomd goed uit!
Genoegquote:Op woensdag 9 november 2011 14:59 schreef stbabylon het volgende:
Hoe vaak hoor je wel niet verhalen over vrouwen die zijn gedumpt na 1x seks.
Nou, eigenlijk vrijwel nooit. Een paar maanden geleden een keer.quote:Op woensdag 9 november 2011 14:59 schreef stbabylon het volgende:
Gedumpt? na 1 keer seks? Wat een moeite.quote:Op woensdag 9 november 2011 14:59 schreef stbabylon het volgende:
Dit filmpje is van voor die periode?!quote:
Als ik zo zou zijn, wat ik niet ontken of toegeef, is het vrij makkelijk om een vrouw te doen denken dat ik er helemaal voor haar ben zodat ze met me naar bed gaat.quote:Op woensdag 9 november 2011 15:02 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk vrijwel nooit. Een paar maanden geleden een keer.
Nou ja, dat dus.quote:Op woensdag 9 november 2011 15:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gedumpt? na 1 keer seks? Wat een moeite.
Geen nummer of verkeerd nummer geven, nooit thuis neuken en niks meer laten horen.
Sorry, m'n beltegoed was op...quote:Op woensdag 9 november 2011 15:02 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk vrijwel nooit. Een paar maanden geleden een keer.
Ik heb er een radar voor. Het is me nog nooit overkomenquote:Op woensdag 9 november 2011 15:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als ik zo zou zijn, wat ik niet ontken of toegeef, is het vrij makkelijk om een vrouw te doen denken dat ik er helemaal voor haar ben zodat ze met me naar bed gaat.
Ik zou er bijna een weddenschap van willen maken...quote:Op woensdag 9 november 2011 15:08 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik heb er een radar voor. Het is me nog nooit overkomen
Maar ik geloof je direct.
quote:Op woensdag 9 november 2011 15:12 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik zou er bijna een weddenschap van willen maken...
K'ookquote:Op woensdag 9 november 2011 15:12 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik zou er bijna een weddenschap van willen maken...
Hoezo? Jij beweert over een gave te bezitten waar Char jaloers op is. Dus ja, dat moet gewoon getest worden eigenlijk.quote:Op woensdag 9 november 2011 15:15 schreef MNR het volgende:
Tja, kweet niet... vind het weer opnieuw vallen in de categorie "domme opmerkingen".
Had je dat niet wat eerder kunnen vertellen tal?quote:Op woensdag 9 november 2011 15:19 schreef Tally het volgende:
Altijd Singles blijven en maagd dan weet je zeker dat het je nooit overkomt.
En dan heb je ook geen last van kinderen of andere SOA's!quote:Op woensdag 9 november 2011 15:19 schreef Tally het volgende:
Altijd Singles blijven en maagd dan weet je zeker dat het je nooit overkomt.
Dat groeit vanzelf wel weer dicht.quote:Op woensdag 9 november 2011 15:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Had je dat niet wat eerder kunnen vertellen tal?
Waar gaat het over het "beter willen zijn"?quote:Op woensdag 9 november 2011 15:19 schreef Cue_ het volgende:
Al die mannen die altijd denken dat ze beter zijn dan de anderen. Vaak best wel een afknaper.
"Begrijp me goed ik ben niet arrogant, is gewoon puur zelfkennis.quote:Op woensdag 9 november 2011 15:19 schreef Cue_ het volgende:
Al die mannen die altijd denken dat ze beter zijn dan de anderen. Vaak best wel een afknaper.
quote:Op woensdag 9 november 2011 15:21 schreef T- het volgende:
[..]
"Begrijp me goed ik ben niet arrogant, is gewoon puur zelfkennis."
quote:
quote:Op woensdag 9 november 2011 15:24 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En anders gewoon dicht laten naaien
quote:Op woensdag 9 november 2011 15:19 schreef Cue_ het volgende:
Ik wil daar geen naalden manquote:Op woensdag 9 november 2011 15:27 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Plaatselijke verdoving doet wonderen
Ik mag blij zijn dat ik daar weer eens geprikt word wil je zeggen?quote:
Aah, Is het zo erg?quote:Op woensdag 9 november 2011 15:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik mag blij zijn dat ik daar weer eens geprikt word wil je zeggen?
Nee schatje.quote:Op woensdag 9 november 2011 15:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Een supergave! Ik ga even terug lezen.quote:Op woensdag 9 november 2011 15:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee moet niet.
Maar ik blijf ernstige twijfels hebben bij die supergave van MNR.
Wat dan?quote:
Nee, ik dacht dat L-E dat bedoelde.quote:
Wil ik me eens opofferen, Nou ja laat maarquote:Op woensdag 9 november 2011 15:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, ik dacht dat L-E dat bedoelde.
Zegt de freaky poppen-homoquote:Op woensdag 9 november 2011 15:36 schreef ayumu het volgende:
[..]
Wil ik me eens opofferen, Nou ja laat maar
Ach, gezien je ex-en ben je kleine p(r)ikjes wel gewend toch?quote:Op woensdag 9 november 2011 15:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij kent de piemels van mijn exen?quote:Op woensdag 9 november 2011 15:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, gezien je ex-en ben je kleine p(r)ikjes wel gewend toch?
Sorry, inkopper
Het is ook nooit goed bij jou he vrouw.quote:Op woensdag 9 november 2011 15:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Gewoon. Doe niet zo veeleisend. Is toch duidelijk?
Dus toch!quote:Op woensdag 9 november 2011 15:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij kent de piemels van mijn exen?
Zie je wel, het ligt niet aan mij!quote:
Nee?quote:Op woensdag 9 november 2011 15:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed bij jou he vrouw.
Ik wist het!quote:Op woensdag 9 november 2011 15:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, maar je kan maar beter doen alsof je ergens verstand van hebquote:Op woensdag 9 november 2011 15:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik voel me bezoedeldquote:
Wel waarquote:Op woensdag 9 november 2011 15:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zie je wel, het ligt niet aan mij!
Kom, we gaan douchen.quote:Op woensdag 9 november 2011 15:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik weet niet waarom, maar toch: ik ook.
Waarom niet?quote:Op woensdag 9 november 2011 15:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kom, we gaan douchen.
en nee, viespeuken, niet samen
Maakt voor de MI niet uit hoorquote:Op woensdag 9 november 2011 15:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kom, we gaan douchen.
Heul niks vies' aan als jullie samen gaan douchen....quote:Op woensdag 9 november 2011 15:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kom, we gaan douchen.
Tsja, you brought it up. Komt die MI.quote:Op woensdag 9 november 2011 15:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kom, we gaan douchen.
quote:
Dat zijn een hoop spaties.quote:Op woensdag 9 november 2011 15:44 schreef ayumu het volgende:
Godverdomme, Altijd maar dat uit stellen stomme kut aannemer
Oke, genoteerd.quote:Op woensdag 9 november 2011 15:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat zeg je steeds ja. Nergens op gebaseerd.
Nu je het zegt, hij levert half werk.quote:Op woensdag 9 november 2011 15:45 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
ik mis ze nog tussen god en verdomme en aan en nemer....
Kan ik me voorstellen. Wat doen ze ermee?quote:Op woensdag 9 november 2011 15:46 schreef ayumu het volgende:
[..]
Ik wil dat het d a k e e n s a f k o mt
Dat is wel handig zo voor de winter ja....quote:Op woensdag 9 november 2011 15:46 schreef ayumu het volgende:
[..]
Ik wil dat het d a k e e n s a f k o mt
Heb een huis gekocht in het buitenland en er moest een nieuw dak op komen en dat is nog steeds niet af is mijn verteld en de winter staat voor de deurquote:Op woensdag 9 november 2011 15:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Wat doen ze ermee?
Niet zo zeuren, stukje plastic eroverheen en klaar.quote:Op woensdag 9 november 2011 15:48 schreef ayumu het volgende:
[..]
Heb een huis gekocht in het buitenland en er moest een nieuw dak op komen en dat is nog steeds niet af is mijn verteld en de winter staat voor de deur
Welk buitenland? Is het een vakantiehuisje?quote:Op woensdag 9 november 2011 15:48 schreef ayumu het volgende:
[..]
Heb een huis gekocht in het buitenland en er moest een nieuw dak op komen en dat is nog steeds niet af is mijn verteld en de winter staat voor de deur
Tja, buitenlanders he? Zijn nooit te vertrouwen....quote:Op woensdag 9 november 2011 15:48 schreef ayumu het volgende:
[..]
Echt niet!quote:Op woensdag 9 november 2011 15:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet zo zeuren, stukje plastic eroverheen en klaar.
Italië, En nee geen vakantiehuisje. Goedkoop gekocht beetje opknappen en verkopenquote:Op woensdag 9 november 2011 15:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Welk buitenland? Is het een vakantiehuisje?
Woh, woh, woh... ik dacht dat Spezza hier de enige was die echt een heel verhaal kan bedenken bij een paar woorden, maar had verwacht dat jij er iets nuchterder onder zou zijn.quote:Op woensdag 9 november 2011 15:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee moet niet.
Maar ik blijf ernstige twijfels hebben bij die supergave van MNR.
Je bent een bijzonder mens, dat ben je.quote:Op woensdag 9 november 2011 15:51 schreef MNR het volgende:
[..]
Woh, woh, woh... ik dacht dat Spezza hier de enige was die echt een heel verhaal kan bedenken bij een paar woorden, maar had verwacht dat jij er iets nuchterder onder zou zijn.
Ik voel het gewoon lichamelijk aan. Ik ken mijn lichaam gewoon goed. Om het nou "supergave" te noemen vind ik echt belachelijk.
quote:Op woensdag 9 november 2011 15:47 schreef stbabylon het volgende:
Dit jaar is mijn bedrijf met een proef begonnen voor een bonus als je zoveel mogelijk bent ingezet bij een klant. Nu net hebben ze het helemaal gestopt, met terugwerkende kracht (1-1-2011 uiteraard). Leuk voor de mensen die vakantiedagen hebben verkocht om idleness/ziekte te compenseren.
Gelukkig had ik er al vanaf het begin geen vertrouwen in.
Ja maar dit gaat over seks he, dan wordt babs meteen dol.quote:Op woensdag 9 november 2011 15:51 schreef MNR het volgende:
[..]
Woh, woh, woh... ik dacht dat Spezza hier de enige was die echt een heel verhaal kan bedenken bij een paar woorden, maar had verwacht dat jij er iets nuchterder onder zou zijn.
Ik voel het gewoon lichamelijk aan. Ik ken mijn lichaam gewoon goed. Om het nou "supergave" te noemen vind ik echt belachelijk.
Grappig, ik zie je pas een korte tijd hier en je hebt meteen al een oordeel over mij...quote:Op woensdag 9 november 2011 15:51 schreef MNR het volgende:
[..]
Bij de Plus staat het in nu in een apart Sinterklaas schap! Alle speculaas spul bij elkaar.quote:Op woensdag 9 november 2011 15:48 schreef L-E het volgende:
Ik heb trouwens speculaaskruiden gevonden, stonden nu gewoon in de supermarkt. Speculaascakejes maken.
Hehehe!quote:Op woensdag 9 november 2011 15:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar dit gaat over seks he, dan wordt babs meteen dol.
Hoe kun je nou lichamelijk voelen hoe iemand geestelijk je voor de gek houdtquote:Op woensdag 9 november 2011 15:51 schreef MNR het volgende:
[..]
Was hier ook het geval inderdaad. Stond keurig naast de kruidnoten.quote:Op woensdag 9 november 2011 15:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Bij de Plus staat het in nu in een apart Sinterklaas schap! Alle speculaas spul bij elkaar.
ik ben heel nuchter, open en rationeel over seks hequote:Op woensdag 9 november 2011 15:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar dit gaat over seks he, dan wordt babs meteen dol.
Hap hapquote:Op woensdag 9 november 2011 15:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
ik ben heel nuchter, open en rationeel over seks he
Het is dat ik het zelf niet lekker vind anders had ik het schap al leeg gekocht met bakspullen voor Sinterklaasquote:Op woensdag 9 november 2011 15:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Was hier ook het geval inderdaad. Stond keurig naast de kruidnoten.
Nee niks, we beginnen je door te krijgenquote:Op woensdag 9 november 2011 15:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik verbeter alleen een mogelijk misverstand.
Jongen, ik kan je die verschillen wel uit gaan leggen, maar ik denk dat je denkt: jij bent maf!quote:Op woensdag 9 november 2011 15:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hoe kun je nou lichamelijk voelen hoe iemand geestelijk je voor de gek houdtIk kan serieus gek op iemand zijn, puur omdat ik met diegene naar bed wil. Komt zelfs in de buurt van verliefdheid. Maar ik wil verder geen relatie.
Je bent ook mafquote:Op woensdag 9 november 2011 15:59 schreef MNR het volgende:
[..]
Jongen, ik kan je die verschillen wel uit gaan leggen, maar ik denk dat je denkt: jij bent maf!![]()
En ik twijfel ook niet aan het feit dat jij gek op iemand kunt zijn omdat je met diegene naar bed wilt maar geen relatie wil hebben.
Wtf lees ik nou weerquote:Op woensdag 9 november 2011 15:59 schreef MNR het volgende:
[..]
Jongen, ik kan je die verschillen wel uit gaan leggen, maar ik denk dat je denkt: jij bent maf!![]()
En ik twijfel ook niet aan het feit dat jij gek op iemand kunt zijn omdat je met diegene naar bed wilt maar geen relatie wil hebben.
Dat jij me hier pas korte tijd ziet, betekent niet dat ik hier niet vaker ben geweest. En ja, de 2 opmerkingen die je naar mij toe gemaakt hebt, waren echt verre van de werkelijkheid. Ik geef toe, mijn mening is gekleurd door de opmerking van de ander, maar hoe meer ik "kennis" met je maak, hoe minder blij ik daarvan word.quote:Op woensdag 9 november 2011 15:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Grappig, ik zie je pas een korte tijd hier en je hebt meteen al een oordeel over mij...
Ik zeg nergens dat je een fantast bent. Yet again you're blowing everything out of proportion. En ja, ik vind dat je daar wel enige bijsturing in kunt gebruiken voor je eigen goedwil. Niet omdat ik dat zo nodig wil - want het maakt me echt niet uit wat jij doet/vindt/of laat - maar als je iets aanhaalt wat mij betreft, krijg je het terug op je bordje. Sois.quote:En dus omdat ik twijfel aan je gave om aan te kunnen voelen of iemand meer wil dan alleen seks met jou, ben ik een fantast en stbabylon niet?
Zo komisch....
Jij schrijft toch: "Woh, woh, woh... ik dacht dat Spezza hier de enige was die echt een heel verhaal kan bedenken bij een paar woorden,"quote:Op woensdag 9 november 2011 16:05 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat jij me hier pas korte tijd ziet, betekent niet dat ik hier niet vaker ben geweest. En ja, de 2 opmerkingen die je naar mij toe gemaakt hebt, waren echt verre van de werkelijkheid. Ik geef toe, mijn mening is gekleurd door de opmerking van de ander, maar hoe meer ik "kennis" met je maak, hoe minder blij ik daarvan word.
[..]
Ik zeg nergens dat je een fantast bent. Yet again you're blowing everything out of proportion. En ja, ik vind dat je daar wel enige bijsturing in kunt gebruiken voor je eigen goedwil. Niet omdat ik dat zo nodig wil - want het maakt me echt niet uit wat jij doet/vindt/of laat - maar als je iets aanhaalt wat mij betreft, krijg je het terug op je bordje. Sois.
Zucht.... ik begrijp jou wel, maar ik het niet het idee dat jij mij begrijpt. Do us both a favour en laten we gewoon uit elkaars "buurt" blijven. Kan dat?quote:Op woensdag 9 november 2011 16:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jij schrijft toch: "Woh, woh, woh... ik dacht dat Spezza hier de enige was die echt een heel verhaal kan bedenken bij een paar woorden,"
Daarmee geef je aan dat ik de boel loop te fantaseren. En ik ben sowieso benieuwd waar ik dingen "out of proportion" heb geblazen.
Het enige dat ik zeg, is dat ik twijfel aan je kunnen om het verschil te voelen. En daar ben ik blijkbaar niet de enige in. Dus vind ik het grappig dat je juist mijn reacties onder een vergrootglas legt.
Is het donderdagquote:
Let's agree we disagree!quote:Op woensdag 9 november 2011 16:12 schreef MNR het volgende:
[..]
Zucht.... ik begrijp jou wel, maar ik het niet het idee dat jij mij begrijpt. Do us both a favour en laten we gewoon uit elkaars "buurt" blijven. Kan dat?
En gebruik gewoon geen Engels.quote:Op woensdag 9 november 2011 16:12 schreef MNR het volgende:
[..]
Zucht.... ik begrijp jou wel, maar ik het niet het idee dat jij mij begrijpt. Do us both a favour en laten we gewoon uit elkaars "buurt" blijven. Kan dat?
Was het maar donderdag, dan was ik miljonair.quote:Op woensdag 9 november 2011 16:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Is het donderdagEn dan heb ik bijna weekend!
Yeah!quote:
Haha. Op die wens ga ik niet in hoorquote:
quote:Op woensdag 9 november 2011 16:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
Was het maar donderdag, dan was ik miljonair.
Daar kwam ik ook achter vanmorgen! Althans. Ik heb geen bewijs gezienquote:Op woensdag 9 november 2011 16:14 schreef Kreator het volgende:
Ik ben voor MNR, maar dat komt omdat ze tieten heeft.
Samen met Automatic!quote:
Ze zal wel lelijk zijn.... misschien dat ze daarom goed kan aanvoelen dat sommige jongens alleen maar even over d'r heen willen ipv meerquote:Op woensdag 9 november 2011 16:19 schreef Kreator het volgende:
Post anders ff een pic van jezelf MNR.
Lage opmerking van je.quote:Op woensdag 9 november 2011 16:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ze zal wel lelijk zijn.... misschien dat ze daarom goed kan aanvoelen dat sommige jongens alleen maar even over d'r heen willen ipv meer
Anyway, ik ben weg
quote:Op woensdag 9 november 2011 16:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ze zal wel lelijk zijn.... misschien dat ze daarom goed kan aanvoelen dat sommige jongens alleen maar even over d'r heen willen ipv meer
Anyway, ik ben weg
quote:Op woensdag 9 november 2011 16:19 schreef Kreator het volgende:
Post anders ff een pic van jezelf MNR.
Kusje op je hoofdje danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt!quote:Op woensdag 9 november 2011 16:16 schreef Tally het volgende:
Samen met Automatic!Althans dat "hoorde" ik van dr
Zou dat helpen ja? Na 4 dagen continu hoofdpijn wil ik alles wel proberenquote:
Een stoot onder de gordel niet eens. Hij slaat de plank finaal mis.quote:Op woensdag 9 november 2011 16:27 schreef T- het volgende:
En laf ook. Een stoot onder de gordel als exitpost.
quote:Op woensdag 9 november 2011 16:28 schreef ayumu het volgende:
[..]
Kusje op je hoofdje dan
Denk niet dat het helpt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
http://gezondheid.blog.nl(...)goed-tegen-hoofdpijnquote:Op woensdag 9 november 2011 16:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zou dat helpen ja? Na 4 dagen continu hoofdpijn wil ik alles wel proberen
Jeetje, dat ik daar zelf niet opgekomen ben..quote:
quote:Op woensdag 9 november 2011 16:29 schreef T- het volgende:
[..]
http://gezondheid.blog.nl(...)goed-tegen-hoofdpijn
Let wel:quote:
Het ligt dus aan je hoofdpijn.quote:Zware hoofdpijn of migraine is een ander verhaal; dan kun je mischien toch maar beter gaan slapen. Seks werkt dan namelijk averechts!
Rooiequote:Op woensdag 9 november 2011 16:31 schreef MNR het volgende:
Voila
Ja, ik had mijn haar op een staart en zag er niet op mijn best uit, maar hij is vrij natuurlijk.
Ja, ik dacht eerst dat het gewoon mijn kater was, maar daarvoor duurt ie wel heel langquote:
Denken dat je alles kan zeggen omdat je eenquote:Op woensdag 9 november 2011 16:35 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Posts met eensmiley serieus nemen
Posten wat ik wilde gaan posten.quote:Op woensdag 9 november 2011 16:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Denken dat je alles kan zeggen omdat je eenpost
Mensen die te zwaar tillen aan een opmerking op internetquote:Op woensdag 9 november 2011 16:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Denken dat je alles kan zeggen omdat je eenpost
Snap ikquote:Op woensdag 9 november 2011 16:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jeetje, dat ik daar zelf niet opgekomen ben..
Doe gewoon normaalquote:Op woensdag 9 november 2011 16:35 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Posts met eensmiley serieus nemen
Ja want met die opmerking kan je ook zien dat ik er zwaar aan tilquote:Op woensdag 9 november 2011 16:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mensen die te zwaar tillen aan een opmerking op internet
ahh oki.quote:Op woensdag 9 november 2011 16:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, ik dacht eerst dat het gewoon mijn kater was, maar daarvoor duurt ie wel heel lang
Chocolade.quote:Op woensdag 9 november 2011 16:40 schreef dawg het volgende:
[..]
ahh oki.
a: hulp zoeken om stressbron aan te pakken
b: frisse lucht, stukje wandelen
c: pilletje
d: kopje thee
e: naar de doc
f : bril
g: seks
meer schiet me even niet te binnen.
Het feit dat je er steeds op in blijft gaan zegt genoeg jaquote:Op woensdag 9 november 2011 16:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja want met die opmerking kan je ook zien dat ik er zwaar aan til
Tuurlijk.quote:Op woensdag 9 november 2011 16:41 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Het feit dat je er steeds op in blijft gaan zegt genoeg ja
Overduidelijk ja, ik hoop dat ze hier ooit nog overheen komt.quote:Op woensdag 9 november 2011 16:41 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Het feit dat je er steeds op in blijft gaan zegt genoeg ja
Chocolade juist niet! Dat kan hoofdpijn veroorzaken of verergeren. Net als colaquote:Op woensdag 9 november 2011 16:41 schreef T- het volgende:
[..]
Chocolade.
Of de aloude truc: laat een baksteen op je teen vallen, weg hoofdpijn!
Als ik straks thuis kom moet ik eerst even krassen hoor!quote:Op woensdag 9 november 2011 16:42 schreef T- het volgende:
[..]
Overduidelijk ja, ik hoop dat ze hier ooit nog overheen komt.
chocolade word je dik van en ik heb zo'n vermoeden dat btje haar kontje wil behouden.quote:Op woensdag 9 november 2011 16:41 schreef T- het volgende:
[..]
Chocolade.
Of de aloude truc: laat een baksteen op je teen vallen, weg hoofdpijn!
quote:Op woensdag 9 november 2011 16:40 schreef dawg het volgende:
[..]
ahh oki.
a: hulp zoeken om stressbron aan te pakken
b: frisse lucht, stukje wandelen
c: pilletje
d: kopje thee
e: naar de doc
f : bril
g: seks
meer schiet me even niet te binnen.
Dan blijft de baksteen over.quote:Op woensdag 9 november 2011 16:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Chocolade juist niet! Dat kan hoofdpijn veroorzaken of verergeren. Net als cola
quote:Op woensdag 9 november 2011 16:43 schreef dawg het volgende:
[..]
chocolade word je dik van en ik heb zo'n vermoeden dat btje haar kontje wil behouden.
en wat tally zegt.
ik zie dat a. het meeste potentie heeft.quote:Op woensdag 9 november 2011 16:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]![]()
a. was het maar zo simpel
b. vandaag al gedaan
c. tried, oh how I tried
d. ?
e. die is na zo veel jaar wel uitgedokterd
f. heb ik al
g.
Nee a lukt echt nietquote:Op woensdag 9 november 2011 16:44 schreef dawg het volgende:
[..]
ik zie dat a. het meeste potentie heeft.
zet een kopje thee en pak de telefoon. bel de doc zodat ie wat kan dokteren bij geestesdokters. 3 vliegen in 1 klap.
quote:Op woensdag 9 november 2011 16:45 schreef T- het volgende:
[..]
Mijn tip wordt weer niet gewaardeerd he.
Wedden dat ie werkt?
Dat zeggen ze allemaal natuurlijkquote:
ik ken ze niet allemaal, dus ik zou het niet weten.quote:Op woensdag 9 november 2011 16:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal natuurlijk
Ik ken er genoegquote:Op woensdag 9 november 2011 16:47 schreef dawg het volgende:
[..]
ik ken ze niet allemaal, dus ik zou het niet weten.
quote:Op woensdag 9 november 2011 16:31 schreef MNR het volgende:
Voila
Ja, ik had mijn haar op een staart en zag er niet op mijn best uit, maar hij is vrij natuurlijk.
quote:
Ik heb dat al eens geprobeerd, hielp niet. Maar die van jou heeft superkrachten?quote:Op woensdag 9 november 2011 16:58 schreef L-E het volgende:
Miss, ga eens mee naar mijn chiropractor. De beste van de wereld!
Ik heb de slechtste rug van Noord-Holland en ze verricht wonderen. Van dagelijks hoofd- en rugpijn naar pijnvrij in een maand.quote:Op woensdag 9 november 2011 17:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb dat al eens geprobeerd, hielp niet. Maar die van jou heeft superkrachten?
Zelfde hier ongeveer, TOP!quote:Op woensdag 9 november 2011 17:07 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb de slechtste rug van Noord-Holland en ze verricht wonderen. Van dagelijks hoofd- en rugpijn naar pijnvrij in een maand.
Ja, het deed bij mij echt niets. Maar het is ook lastig, heb haarscheurtjes in mijn tussenwervels (denkt menquote:Op woensdag 9 november 2011 17:07 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb de slechtste rug van Noord-Holland en ze verricht wonderen. Van dagelijks hoofd- en rugpijn naar pijnvrij in een maand.
Zei toch ongeveerquote:Op woensdag 9 november 2011 17:17 schreef Memento-Mori het volgende:
ja hey jullie kunnen niet beiden de slechtste rug van Noord-Holland hebben he?
bij mij ook niet. wervel in mexico verschoven, chiropractor met beloftes en 2mnd later nog geen resultaat, daarna manuele therapie en na 2 behandelingen geen klachten meer.quote:Op woensdag 9 november 2011 17:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, het deed bij mij echt niets. Maar het is ook lastig, heb haarscheurtjes in mijn tussenwervels (denkt men) en spanning maakt het erger, maar in hoeverre dat daarbij kan helpen...
Afgezeken worden moet je zien als blijk van waarderingquote:Op woensdag 9 november 2011 17:24 schreef Memento-Mori het volgende:
Mijn scriptieopzet is de mailbox uit, en ik ben zo bang dat t volledig afgezeken gaat worden*onzeker zijn
*
Ik heb eerlijk gezegd onderhand de hoop wel opgegevenquote:Op woensdag 9 november 2011 17:30 schreef dawg het volgende:
[..]
bij mij ook niet. wervel in mexico verschoven, chiropractor met beloftes en 2mnd later nog geen resultaat, daarna manuele therapie en na 2 behandelingen geen klachten meer.
ja en zo zie ik dat nietquote:Op woensdag 9 november 2011 17:31 schreef Evie het volgende:
[..]
Afgezeken worden moet je zien als blijk van waarderingDan ben je dus toch de moeite waard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |