Teveel.quote:Op woensdag 9 november 2011 14:02 schreef missbehavin het volgende:
Maar wat gunnen jullie me veel zeg.
Nou.. seks met beesten en bomen.quote:
Heel veel, behalve mijn penis.quote:Op woensdag 9 november 2011 14:02 schreef missbehavin het volgende:
Maar wat gunnen jullie me veel zeg.
Ja nu weet ik het welquote:
Bel een gigolo probleem opgelost.quote:Op woensdag 9 november 2011 14:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou.. seks met beesten en bomen.
quote:
Dat laatste blijkt uit de praktijk.quote:Op woensdag 9 november 2011 14:04 schreef MNR het volgende:
SexenLekkerrrrrrrrr
Nou ja, het kan heel lekker zijn
quote:
quote:Op woensdag 9 november 2011 14:04 schreef Cue_ het volgende:
Wees eens blij.. weet hoeveel bomen en ebeesten er zijn. je raakt nooit uitgeneukt.
Is dat niet pijnlijk, zo'n boom?quote:Op woensdag 9 november 2011 14:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou.. seks met beesten en bomen.
quote:Op woensdag 9 november 2011 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Ik word seksueel geintimideerd door Missb!
Gelukkig zijn er niet genoeg mensen.quote:Op woensdag 9 november 2011 14:04 schreef Cue_ het volgende:
Wees eens blij.. weet hoeveel bomen en ebeesten er zijn. je raakt nooit uitgeneukt.
Lijkt mij wel. Mijn keuze was het niet hoor.quote:
Het zou veel minder lekker moeten zijn, dan zou de wereld niet zo vol zijn.quote:Op woensdag 9 november 2011 14:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat laatste blijkt uit de praktijk.
Misschien zijn bomen en beesten ook wel kieskeurig!quote:Op woensdag 9 november 2011 14:04 schreef Cue_ het volgende:
Die kans zit erin.. die doen het natuurlijk ook enkel voor de voortplanting.quote:Op woensdag 9 november 2011 14:10 schreef Nouk84 het volgende:
Misschien zijn bomen en beesten ook wel kieskeurig!
Opa Q was toyboy?quote:
'Alleen maar boodschappen mee gedaan.'quote:Op woensdag 9 november 2011 14:10 schreef Q. het volgende:
[..]
'Altijd van een oud vrouwtje geweest'.
das toch nog dagelijks gebruik. Weet niet of ik hem dan wel wil.quote:Op woensdag 9 november 2011 14:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Alleen maar boodschappen mee gedaan.'
De lul zelf wordt neit beter.. dat wat eraan zit wel.quote:Op woensdag 9 november 2011 14:16 schreef stbabylon het volgende:
Aangezien lullen beter worden, hoe meer er mee gedaan is, is de term 'zo goed als nieuw' niet echt een positieve opmerking...
Maar hij moet wel gebruikt zijn.quote:Op woensdag 9 november 2011 14:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De lul zelf wordt neit beter.. dat wat eraan zit wel.
Nou ja, ik heb al sinds vrijdag geen boodschappen gedaan hoorquote:Op woensdag 9 november 2011 14:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
das toch nog dagelijks gebruik. Weet niet of ik hem dan wel wil.
maar jij bent een vrouwquote:Op woensdag 9 november 2011 14:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb al sinds vrijdag geen boodschappen gedaan hoor
Heet dat zo tegenwoordig?quote:Op woensdag 9 november 2011 14:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb al sinds vrijdag geen boodschappen gedaan hoor
Dan vraag ik me af wat mensen op FB bedoelen met "wat moeten we eten we vandaag??"quote:
quote:Op woensdag 9 november 2011 14:21 schreef MNR het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af wat mensen op FB bedoelen met "wat moeten we eten we vandaag??"
Als je de verhalen op fok moet geloven, eindigen ze altijd in ellendequote:Slechts 8 procent heeft hoop dat het meer kan worden dan alleen een seksrelatie.
Ik vind seks waarbij de ander niet oprecht geinteresseerd is sowieso waardeloos....quote:Geen verplichtingen van een relatie, maar gewoon voldoen aan je behoeftes...
Het hele leven eindigt toch in ellende?quote:Op woensdag 9 november 2011 14:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je de verhalen op fok moet geloven, eindigen ze altijd in ellende
De dood is niet altijd ellendequote:Op woensdag 9 november 2011 14:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Het hele leven eindigt toch in ellende?
True, voor de meeste mensen is het de bevrijding van een dodelijk saai kutleven.quote:
Dat kan ik me voorstellen. Ik bepaal hier toch een beetje de sfeer...quote:Op woensdag 9 november 2011 14:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Welkom terug! Het was saai hier de afgelopen twee weken dat je er niet was.
Misschien wordt missb nu weer wat vrolijker.quote:Op woensdag 9 november 2011 14:38 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen. Ik bepaal hier toch een beetje de sfeer...
Die is niet meer te reddenquote:Op woensdag 9 november 2011 14:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Misschien wordt missb nu weer wat vrolijker.
Ik vrees het.quote:Op woensdag 9 november 2011 14:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Misschien wordt missb nu weer wat vrolijker.
Ik ben altijd oprecht geinteresseerd in de seks. Soms in de persoon waar ik dat mee heb. Dat vind jij dus maar niks? Dan is de seks waardeloos?quote:Op woensdag 9 november 2011 14:35 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik vind seks waarbij de ander niet oprecht geinteresseerd is sowieso waardeloos....
Nou..quote:Op woensdag 9 november 2011 14:38 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen. Ik bepaal hier toch een beetje de sfeer...
Nou ja, ik kan er niets aan doen, maar dan verveel ik me ten eerste te pleuris, kan ik echt niet opgewonden raken en... tja... dat vind ik dan maar niksquote:Op woensdag 9 november 2011 14:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben altijd oprecht geinteresseerd in de seks. Soms in de persoon waar ik dat mee heb. Dat vind jij dus maar niks? Dan is de seks waardeloos?
Oftewel je hebt te maken gehad met prutsersquote:Op woensdag 9 november 2011 14:42 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan er niets aan doen, maar dan verveel ik me ten eerste te pleuris, kan ik echt niet opgewonden raken en... tja... dat vind ik dan maar niks
Ach joh dans puug ik er toch even op. Ben je ook natquote:Op woensdag 9 november 2011 14:42 schreef MNR het volgende:
[..]
, kan ik echt niet opgewonden raken en... tja...
Niet alleen maar....quote:Op woensdag 9 november 2011 14:43 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oftewel je hebt te maken gehad met prutsers
Nou Godt, je maakt me helemaal weekquote:Op woensdag 9 november 2011 14:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ach joh dans puug ik er toch even op. Ben je ook nat
Je voelt dus aan of een jongen / man oprecht geinteresseerd in je is? Dan kun je wel eens heel rijk worden, dat willen meer vrouwen.quote:Op woensdag 9 november 2011 14:42 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan er niets aan doen, maar dan verveel ik me ten eerste te pleuris, kan ik echt niet opgewonden raken en... tja... dat vind ik dan maar niks
Ben jij een meisje?quote:
Kom maar door.quote:Op woensdag 9 november 2011 14:46 schreef T- het volgende:
[..]
Je voelt dus aan of een jongen / man oprecht geinteresseerd in je is? Dan kun je wel eens heel rijk worden, dat willen meer vrouwen.
quote:Op woensdag 9 november 2011 14:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat dacht ik.
Als ik niet opgewonden raak dan spuug ik op je rug en roep: Zo klaar
Hahaha! Je bent een idioot, dat ben je!quote:Op woensdag 9 november 2011 14:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat dacht ik.
Als ik niet opgewonden raak dan spuug ik op je rug en roep: Zo klaar
Verveel je je te pleuris? Dat klinkt als slechte seks, niet als puur iets dat alleen gebeurt als het iemand is die niet verliefd op je is.quote:Op woensdag 9 november 2011 14:42 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat zeg ik: waardeloosquote:Op woensdag 9 november 2011 14:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Verveel je je te pleuris? Dat klinkt als slechte seks, niet als puur iets dat alleen gebeurt als het iemand is die niet verliefd op je is.
quote:Op woensdag 9 november 2011 14:47 schreef MNR het volgende:
[..]
Whehe, ja ik ben op en top vrouwelijk
Ja, hij heeft kanker volgens mij. Ik hoop niet dat dat de oorzaak is.quote:
O maar dat hoeft niet. Ik wist het gewoon niet.quote:
Maar iemand kan ook heel erg geinsteresseerd in jouw zijn, puur om de seks, dat verschil merk jij?quote:
owja, maar scheen goedaardig te zijn. Denk dat het er wel mee te maken heeft gehad. Kans is vaak groot in ieder geval.quote:Op woensdag 9 november 2011 14:51 schreef MNR het volgende:
Ja, hij heeft kanker volgens mij. Ik hoop niet dat dat de oorzaak is.
Maar hij ziet er idd goed uit!
Natuurlijk merk je een verschil tussen geintresseerd voor de seks met jou.. of in jou en daarom seks met je heeft. Alleen al door vaak de zaken die voor/na t neuken gebeurd hequote:Op woensdag 9 november 2011 14:52 schreef stbabylon het volgende:
Maar iemand kan ook heel erg geinsteresseerd in jouw zijn, puur om de seks, dat verschil merk jij?
Jup!quote:Op woensdag 9 november 2011 14:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar iemand kan ook heel erg geinsteresseerd in jouw zijn, puur om de seks, dat verschil merk jij?
Ik zweer het je neger, lang niet altijd heb je dat door.quote:Op woensdag 9 november 2011 14:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk merk je een verschil tussen geintresseerd voor de seks met jou.. of in jou en daarom seks met je heeft. Alleen al door vaak de zaken die voor/na t neuken gebeurd he
Dat!quote:Op woensdag 9 november 2011 14:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zweer het je neger, lang niet altijd heb je dat door.
sinds wanneer ben ik een negerquote:Op woensdag 9 november 2011 14:56 schreef stbabylon het volgende:
Ik zweer het je neger, lang niet altijd heb je dat door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |