Rooiequote:Op woensdag 9 november 2011 16:31 schreef MNR het volgende:
Voila
Ja, ik had mijn haar op een staart en zag er niet op mijn best uit, maar hij is vrij natuurlijk.
Ja, ik dacht eerst dat het gewoon mijn kater was, maar daarvoor duurt ie wel heel langquote:
Denken dat je alles kan zeggen omdat je eenquote:Op woensdag 9 november 2011 16:35 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Posts met eensmiley serieus nemen
Posten wat ik wilde gaan posten.quote:Op woensdag 9 november 2011 16:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Denken dat je alles kan zeggen omdat je eenpost
Mensen die te zwaar tillen aan een opmerking op internetquote:Op woensdag 9 november 2011 16:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Denken dat je alles kan zeggen omdat je eenpost
Snap ikquote:Op woensdag 9 november 2011 16:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jeetje, dat ik daar zelf niet opgekomen ben..
Doe gewoon normaalquote:Op woensdag 9 november 2011 16:35 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Posts met eensmiley serieus nemen
Ja want met die opmerking kan je ook zien dat ik er zwaar aan tilquote:Op woensdag 9 november 2011 16:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mensen die te zwaar tillen aan een opmerking op internet
ahh oki.quote:Op woensdag 9 november 2011 16:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, ik dacht eerst dat het gewoon mijn kater was, maar daarvoor duurt ie wel heel lang
Chocolade.quote:Op woensdag 9 november 2011 16:40 schreef dawg het volgende:
[..]
ahh oki.
a: hulp zoeken om stressbron aan te pakken
b: frisse lucht, stukje wandelen
c: pilletje
d: kopje thee
e: naar de doc
f : bril
g: seks
meer schiet me even niet te binnen.
Het feit dat je er steeds op in blijft gaan zegt genoeg jaquote:Op woensdag 9 november 2011 16:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja want met die opmerking kan je ook zien dat ik er zwaar aan til
Tuurlijk.quote:Op woensdag 9 november 2011 16:41 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Het feit dat je er steeds op in blijft gaan zegt genoeg ja
Overduidelijk ja, ik hoop dat ze hier ooit nog overheen komt.quote:Op woensdag 9 november 2011 16:41 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Het feit dat je er steeds op in blijft gaan zegt genoeg ja
Chocolade juist niet! Dat kan hoofdpijn veroorzaken of verergeren. Net als colaquote:Op woensdag 9 november 2011 16:41 schreef T- het volgende:
[..]
Chocolade.
Of de aloude truc: laat een baksteen op je teen vallen, weg hoofdpijn!
Als ik straks thuis kom moet ik eerst even krassen hoor!quote:Op woensdag 9 november 2011 16:42 schreef T- het volgende:
[..]
Overduidelijk ja, ik hoop dat ze hier ooit nog overheen komt.
chocolade word je dik van en ik heb zo'n vermoeden dat btje haar kontje wil behouden.quote:Op woensdag 9 november 2011 16:41 schreef T- het volgende:
[..]
Chocolade.
Of de aloude truc: laat een baksteen op je teen vallen, weg hoofdpijn!
quote:Op woensdag 9 november 2011 16:40 schreef dawg het volgende:
[..]
ahh oki.
a: hulp zoeken om stressbron aan te pakken
b: frisse lucht, stukje wandelen
c: pilletje
d: kopje thee
e: naar de doc
f : bril
g: seks
meer schiet me even niet te binnen.
Dan blijft de baksteen over.quote:Op woensdag 9 november 2011 16:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Chocolade juist niet! Dat kan hoofdpijn veroorzaken of verergeren. Net als cola
quote:Op woensdag 9 november 2011 16:43 schreef dawg het volgende:
[..]
chocolade word je dik van en ik heb zo'n vermoeden dat btje haar kontje wil behouden.
en wat tally zegt.
ik zie dat a. het meeste potentie heeft.quote:Op woensdag 9 november 2011 16:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]![]()
a. was het maar zo simpel
b. vandaag al gedaan
c. tried, oh how I tried
d. ?
e. die is na zo veel jaar wel uitgedokterd
f. heb ik al
g.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |