Was hier ook het geval inderdaad. Stond keurig naast de kruidnoten.quote:Op woensdag 9 november 2011 15:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Bij de Plus staat het in nu in een apart Sinterklaas schap! Alle speculaas spul bij elkaar.
ik ben heel nuchter, open en rationeel over seks hequote:Op woensdag 9 november 2011 15:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar dit gaat over seks he, dan wordt babs meteen dol.
Hap hapquote:Op woensdag 9 november 2011 15:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
ik ben heel nuchter, open en rationeel over seks he
Het is dat ik het zelf niet lekker vind anders had ik het schap al leeg gekocht met bakspullen voor Sinterklaasquote:Op woensdag 9 november 2011 15:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Was hier ook het geval inderdaad. Stond keurig naast de kruidnoten.
Nee niks, we beginnen je door te krijgenquote:Op woensdag 9 november 2011 15:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik verbeter alleen een mogelijk misverstand.
Jongen, ik kan je die verschillen wel uit gaan leggen, maar ik denk dat je denkt: jij bent maf!quote:Op woensdag 9 november 2011 15:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hoe kun je nou lichamelijk voelen hoe iemand geestelijk je voor de gek houdtIk kan serieus gek op iemand zijn, puur omdat ik met diegene naar bed wil. Komt zelfs in de buurt van verliefdheid. Maar ik wil verder geen relatie.
Je bent ook mafquote:Op woensdag 9 november 2011 15:59 schreef MNR het volgende:
[..]
Jongen, ik kan je die verschillen wel uit gaan leggen, maar ik denk dat je denkt: jij bent maf!![]()
En ik twijfel ook niet aan het feit dat jij gek op iemand kunt zijn omdat je met diegene naar bed wilt maar geen relatie wil hebben.
Wtf lees ik nou weerquote:Op woensdag 9 november 2011 15:59 schreef MNR het volgende:
[..]
Jongen, ik kan je die verschillen wel uit gaan leggen, maar ik denk dat je denkt: jij bent maf!![]()
En ik twijfel ook niet aan het feit dat jij gek op iemand kunt zijn omdat je met diegene naar bed wilt maar geen relatie wil hebben.
Dat jij me hier pas korte tijd ziet, betekent niet dat ik hier niet vaker ben geweest. En ja, de 2 opmerkingen die je naar mij toe gemaakt hebt, waren echt verre van de werkelijkheid. Ik geef toe, mijn mening is gekleurd door de opmerking van de ander, maar hoe meer ik "kennis" met je maak, hoe minder blij ik daarvan word.quote:Op woensdag 9 november 2011 15:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Grappig, ik zie je pas een korte tijd hier en je hebt meteen al een oordeel over mij...
Ik zeg nergens dat je een fantast bent. Yet again you're blowing everything out of proportion. En ja, ik vind dat je daar wel enige bijsturing in kunt gebruiken voor je eigen goedwil. Niet omdat ik dat zo nodig wil - want het maakt me echt niet uit wat jij doet/vindt/of laat - maar als je iets aanhaalt wat mij betreft, krijg je het terug op je bordje. Sois.quote:En dus omdat ik twijfel aan je gave om aan te kunnen voelen of iemand meer wil dan alleen seks met jou, ben ik een fantast en stbabylon niet?
Zo komisch....
Jij schrijft toch: "Woh, woh, woh... ik dacht dat Spezza hier de enige was die echt een heel verhaal kan bedenken bij een paar woorden,"quote:Op woensdag 9 november 2011 16:05 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat jij me hier pas korte tijd ziet, betekent niet dat ik hier niet vaker ben geweest. En ja, de 2 opmerkingen die je naar mij toe gemaakt hebt, waren echt verre van de werkelijkheid. Ik geef toe, mijn mening is gekleurd door de opmerking van de ander, maar hoe meer ik "kennis" met je maak, hoe minder blij ik daarvan word.
[..]
Ik zeg nergens dat je een fantast bent. Yet again you're blowing everything out of proportion. En ja, ik vind dat je daar wel enige bijsturing in kunt gebruiken voor je eigen goedwil. Niet omdat ik dat zo nodig wil - want het maakt me echt niet uit wat jij doet/vindt/of laat - maar als je iets aanhaalt wat mij betreft, krijg je het terug op je bordje. Sois.
Zucht.... ik begrijp jou wel, maar ik het niet het idee dat jij mij begrijpt. Do us both a favour en laten we gewoon uit elkaars "buurt" blijven. Kan dat?quote:Op woensdag 9 november 2011 16:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jij schrijft toch: "Woh, woh, woh... ik dacht dat Spezza hier de enige was die echt een heel verhaal kan bedenken bij een paar woorden,"
Daarmee geef je aan dat ik de boel loop te fantaseren. En ik ben sowieso benieuwd waar ik dingen "out of proportion" heb geblazen.
Het enige dat ik zeg, is dat ik twijfel aan je kunnen om het verschil te voelen. En daar ben ik blijkbaar niet de enige in. Dus vind ik het grappig dat je juist mijn reacties onder een vergrootglas legt.
Is het donderdagquote:
Let's agree we disagree!quote:Op woensdag 9 november 2011 16:12 schreef MNR het volgende:
[..]
Zucht.... ik begrijp jou wel, maar ik het niet het idee dat jij mij begrijpt. Do us both a favour en laten we gewoon uit elkaars "buurt" blijven. Kan dat?
En gebruik gewoon geen Engels.quote:Op woensdag 9 november 2011 16:12 schreef MNR het volgende:
[..]
Zucht.... ik begrijp jou wel, maar ik het niet het idee dat jij mij begrijpt. Do us both a favour en laten we gewoon uit elkaars "buurt" blijven. Kan dat?
Was het maar donderdag, dan was ik miljonair.quote:Op woensdag 9 november 2011 16:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Is het donderdagEn dan heb ik bijna weekend!
Yeah!quote:
Haha. Op die wens ga ik niet in hoorquote:
quote:Op woensdag 9 november 2011 16:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
Was het maar donderdag, dan was ik miljonair.
Daar kwam ik ook achter vanmorgen! Althans. Ik heb geen bewijs gezienquote:Op woensdag 9 november 2011 16:14 schreef Kreator het volgende:
Ik ben voor MNR, maar dat komt omdat ze tieten heeft.
Samen met Automatic!quote:
Ze zal wel lelijk zijn.... misschien dat ze daarom goed kan aanvoelen dat sommige jongens alleen maar even over d'r heen willen ipv meerquote:Op woensdag 9 november 2011 16:19 schreef Kreator het volgende:
Post anders ff een pic van jezelf MNR.
Lage opmerking van je.quote:Op woensdag 9 november 2011 16:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ze zal wel lelijk zijn.... misschien dat ze daarom goed kan aanvoelen dat sommige jongens alleen maar even over d'r heen willen ipv meer
Anyway, ik ben weg
quote:Op woensdag 9 november 2011 16:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ze zal wel lelijk zijn.... misschien dat ze daarom goed kan aanvoelen dat sommige jongens alleen maar even over d'r heen willen ipv meer
Anyway, ik ben weg
quote:Op woensdag 9 november 2011 16:19 schreef Kreator het volgende:
Post anders ff een pic van jezelf MNR.
Kusje op je hoofdje danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt!quote:Op woensdag 9 november 2011 16:16 schreef Tally het volgende:
Samen met Automatic!Althans dat "hoorde" ik van dr
Zou dat helpen ja? Na 4 dagen continu hoofdpijn wil ik alles wel proberenquote:
Een stoot onder de gordel niet eens. Hij slaat de plank finaal mis.quote:Op woensdag 9 november 2011 16:27 schreef T- het volgende:
En laf ook. Een stoot onder de gordel als exitpost.
quote:Op woensdag 9 november 2011 16:28 schreef ayumu het volgende:
[..]
Kusje op je hoofdje dan
Denk niet dat het helpt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
http://gezondheid.blog.nl(...)goed-tegen-hoofdpijnquote:Op woensdag 9 november 2011 16:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zou dat helpen ja? Na 4 dagen continu hoofdpijn wil ik alles wel proberen
Jeetje, dat ik daar zelf niet opgekomen ben..quote:
quote:Op woensdag 9 november 2011 16:29 schreef T- het volgende:
[..]
http://gezondheid.blog.nl(...)goed-tegen-hoofdpijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |