Jij kent de piemels van mijn exen?quote:Op woensdag 9 november 2011 15:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, gezien je ex-en ben je kleine p(r)ikjes wel gewend toch?
Sorry, inkopper
Het is ook nooit goed bij jou he vrouw.quote:Op woensdag 9 november 2011 15:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Gewoon. Doe niet zo veeleisend. Is toch duidelijk?
Dus toch!quote:Op woensdag 9 november 2011 15:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij kent de piemels van mijn exen?
Zie je wel, het ligt niet aan mij!quote:
Nee?quote:Op woensdag 9 november 2011 15:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed bij jou he vrouw.
Ik wist het!quote:Op woensdag 9 november 2011 15:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, maar je kan maar beter doen alsof je ergens verstand van hebquote:Op woensdag 9 november 2011 15:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik voel me bezoedeldquote:
Wel waarquote:Op woensdag 9 november 2011 15:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zie je wel, het ligt niet aan mij!
Kom, we gaan douchen.quote:Op woensdag 9 november 2011 15:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik weet niet waarom, maar toch: ik ook.
Waarom niet?quote:Op woensdag 9 november 2011 15:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kom, we gaan douchen.
en nee, viespeuken, niet samen
Maakt voor de MI niet uit hoorquote:Op woensdag 9 november 2011 15:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kom, we gaan douchen.
Heul niks vies' aan als jullie samen gaan douchen....quote:Op woensdag 9 november 2011 15:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kom, we gaan douchen.
Tsja, you brought it up. Komt die MI.quote:Op woensdag 9 november 2011 15:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kom, we gaan douchen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |