Lekker voor je.quote:
Ik ga je een voorbeeld geven, ik verwerp de Islam maar ik verwerp geen Moslims omdat zij ook mensen zijn die ook worden gedwongen tot de islam moet je deze mensen helpen en niet afschieten.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:54 schreef Voorschrift het volgende:
Ja er zijn altijd wel onschuldigen of dissidenten, dat veranderd niks aan de zaak dat de machthebbers gewoon weg moeten. Het is jammer en spijtig dat er onschuldigen zullen komen te overlijden, maar het is oorlog en geen spelletje dammen in het park met pensioenado's.
Ja er is ook echt geen tussenweg tussen "er zullen inderdaad wat mensen omkomen helaas" en "laten we iedereen maar dood gooien met napalm en lachen".quote:Op woensdag 9 november 2011 11:56 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Goh echt.
Nou laten we er dan meteen napalm op gooien en kinderen uitlachen terwijl we hun ouders doden.
Ook in oorlog zijn er bepaalde regels.
Nee, wat kan het mij brommen dat het moslims zijn?quote:Op woensdag 9 november 2011 11:57 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Ik ga je een voorbeeld geven, ik verwerp de Islam maar ik verwerp geen Moslims omdat zij ook mensen zijn die ook worden gedwongen tot de islam moet je deze mensen helpen en niet afschieten.
Snap je ?
Jammer dat ik dit compliment niet kreeg.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:41 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Je benadert sadisme hiermee. Nogal ziek.
Hij heeft wel een punt, oorlog heeft ook bepaalde regels maar hij moet ook beseffen dat er ook mensen zijn die deze regels aan de laars lappen.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja er is ook echt geen tussenweg tussen "er zullen inderdaad wat mensen omkomen helaas" en "laten we iedereen maar dood gooien met napalm en lachen".
Ik gaf je een voorbeeld.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, wat kan het mij brommen dat het moslims zijn?
Ben Dr. Nikita niet.
Klopt, ik vind dat vrij heldere grenzen.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja er is ook echt geen tussenweg tussen "er zullen inderdaad wat mensen omkomen helaas" en "laten we iedereen maar dood gooien met napalm en lachen".
Hoezo aan de laars lappen?quote:Op woensdag 9 november 2011 11:59 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt, oorlog heeft ook bepaalde regels maar hij moet ook beseffen dat er ook mensen zijn die deze regels aan de laars lappen.
Ja ik ook, maar daar ging het ook helemaal niet over. Ik zeg dat een leuk muziekje goed zou doen, jij ziet het als doelmatig de burgerbevolking uitmoorden. Mijn God zeg.quote:Op woensdag 9 november 2011 12:00 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Klopt, ik vind dat vrij heldere grenzen.
De leider van Iran heeft gezegd als hij een kernbom heeft, dan zal Isreal als eerste krijgen, en daarmee ook gelijk erbij zegt kinderen/vrouwen noem maar op moeten dood, het zijn Joden en die moeten uitgeroeid worden.quote:Op woensdag 9 november 2011 12:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hoezo aan de laars lappen?
Denken jullie nou echt dat je een land als Iran kan platgooien zonder burgerdoden, hoe onbedoeld het ook moge zijn? Heeft niks met aan de laars lappen te maken, maar onschuldigen zullen gewoon sterven hoe dan ook. Heeft niks met sadisme te maken of met doelmatig mensen uitroeien maar wel met de realiteit.
Ja, waarom denk je dat ik pleit voor het opruimen van die zooi daar in Iran?quote:Op woensdag 9 november 2011 12:01 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
De leider van Iran heeft gezegd als hij een kernbom heeft, dan zal Isreal als eerste krijgen, en daarmee ook gelijk erbij zegt kinderen/vrouwen noem maar op moeten dood.
Nee dat zeg ik niet.quote:Op woensdag 9 november 2011 12:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar daar ging het ook helemaal niet over. Ik zeg dat een leuk muziekje goed zou doen, jij ziet het als doelmatig de burgerbevolking uitmoorden. Mijn God zeg.
Ik ben ook een deel met je eens, maar zijn ook mensen die niets ermee te maken heeft met de Leider en zijn volgelingen van Iran.quote:Op woensdag 9 november 2011 12:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, waarom denk je dat ik pleit voor het opruimen van die zooi daar in Iran?
En dat is ook ziekquote:Op woensdag 9 november 2011 12:01 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
De leider van Iran heeft gezegd als hij een kernbom heeft, dan zal Isreal als eerste krijgen, en daarmee ook gelijk erbij zegt kinderen/vrouwen noem maar op moeten dood, het zijn Joden en die moeten uitgeroeid worden.
Ja ze moeten maar waardig naar de tyfus worden gebombardeerd inderdaad, in stijl.quote:Op woensdag 9 november 2011 12:02 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet.
Ik zeg dat burgerdoden een zeer waarschijnlijk gevolg zijn dus dat je er geen vernederend spelletje van moet maken.
Ik zou zeggen, doe meequote:Op woensdag 9 november 2011 12:03 schreef du_ke het volgende:
Ah, ik zie dat we weer een waardevolel toevoeging hebben aan dit topic
Israël fanboysquote:Op woensdag 9 november 2011 12:03 schreef du_ke het volgende:
Ah, ik zie dat we weer een waardevolel toevoeging hebben aan dit topic
quote:Op woensdag 9 november 2011 12:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja ze moeten maar waardig naar de tyfus worden gebombardeerd inderdaad, in stijl.
Wiens vrouw zei dit ook vannacht.quote:Op woensdag 9 november 2011 12:04 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, doe meeHoe meer zielen hoe beter het is
Wie is wiens vrouw?quote:Op woensdag 9 november 2011 12:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wiens vrouw zei dit ook vannacht.
Ik snap die hele ethiek niet, sorry.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |